Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'firmy' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 74 wyników

  1. Chciałbym założyć własną firmę (w branży motoryzacyjnej), ale nie mam takich oszczędności i w związku z tym szukam sposobu na zdobycie jakiegoś finansowania.Kredyt w banku odpada, wolałbym dotację, najlepiej unijną, ewentualnie z urzędu pracy. Mógłby ktoś napisać jak w uproszczeniu wygląda proces starania się o taką dotację i jakie są obecnie szanse na jej otrzymanie?
  2. Audi AG: marzec 2015 najlepszym sprzedażowo miesiącem w historii firmy Globalna sprzedaż koncernu wzrosła w marcu o 4,4 procent, do około 177 950 aut Szef sprzedaży, Luca de Meo, cieszy się z wyników: „udany początek roku i najlepszy kwartał wszechczasów” Ponad 438 000 aut sprzedanych od stycznia - wzrost o 6,1 procent Ingolstadt, 13 kwietnia 2015 r. Pierwszy kwartał 2015 uszyty na miarę Audi AG. Globalna sprzedaż koncernu wzrosła o 6,1 procent w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, sięgając około 438 250 sprzedanych aut. Wszystkie regiony świata zanotowały dodatnie wyniki. Na optymistyczny obraz początku roku wpłynęły również marcowe wyniki. Notując 4,4 procentowy wzrost - około 177 950 sprzedanych pojazdów - Audi w ciągu jednego miesiąca przekazało do rąk klientów więcej samochodów niż kiedykolwiek wcześniej w takim samym okresie. Oznacza to, że sześćdziesiąty trzeci miesiąc z rzędu cztery pierścienie odnotowują wzrost sprzedaży. „Rekord pierwszego kwartału podsumowuje doskonały początek tego roku. Będziemy ten trend kontynuować przez kolejne miesiące” - mówi Luca de Meo, szef sprzedaży i marketingu Audi AG. „Nowe Audi Q7 z pewnością pomoże nam w osiągnięciu dobrych wyników w drugiej połowie roku. Pierwsze reakcje klientów i dealerów są bardzo dobre, zamówienia już teraz przekraczają nasze oczekiwania, choć samochód nie trafił jeszcze do sieci handlowej.” Przez pierwsze trzy miesiące tego roku, wzrost odnotowała przede wszystkim rodzina modeli A3 (+43,8 procent), Audi Q3 (+9,6 procent) oraz Audi A6 (+8,1 procent). Popyt na ten model klasy wyższej wzrósł szczególnie w Niemczech, o 19 procent od początku roku. Od marca, nowa generacja A6 jest dostępna również w USA, trzecim największym dla A6 rynku i tam właśnie wydatnie wpływa na wyniki sprzedażowe. Łączna sprzedaż wszystkich modeli Audi w Stanach Zjednoczonych, mimo utrzymującej się zimy, wzrosła o 13,8 procent do 40 098 egzemplarzy. Pasmo sukcesów na tym rynku wciąż trwa, sprzedaż w marcu wzrosła aż o 20 procent. Bestsellerem na rynku amerykańskim było ponownie Audi Q5, które sprzedało się w liczbie 3934 egzemplarzy – wzrost o 17,2 procent. Dwucyfrowe przyrosty sprzedaży zanotowano również na innych, ważnych rynkach: na przykład w Brazylii, aż o 63,9 procent. Podobnie w Europie. Audi odnotowało tu najlepszy pierwszy kwartał w swojej historii. Mimo nadal napiętych ramowych warunków ekonomicznych, koncern mógł zwiększyć sprzedaż w porównaniu do pierwszych trzech miesięcy roku 2014 i pobić rekord sprzedaży 200 000 aut (+3,4 procent, około 207 250 egzemplarzy). Ważnymi rynkami były przede wszystkim Niemcy (+10,2 procent, 73 208 sprzedanych aut) i Hiszpania (+7,0 procent, 12 322 samochodów), gdzie mimo, że wyniki rynkowe znajdują się jeszcze znacznie poniżej poziomu sprzed kryzysu w roku 2007, to wykazują stały, pozytywny trend wzrostowy. Pozycję Audi na półwyspie Iberyjskim budowały przede wszystkim SUV’y. Sprzedano 2830 takich pojazdów - wzrost o 22,8 procent. Spośród dziesięciu największych, europejskich rynków zbytu Audi, najszybsze tempo wzrostu w marcu odnotowała Belgia. Sprzedaż wzrosła tu o 12,6 procent, do 4115 egzemplarzy. W Polsce Audi sprzedało 762 samochody co oznacza spadek o 13,8 % w stosunku do marca 2014. Warto zauważyć jednak, że w pierwszym kwartale ubiegłego roku wielkość sprzedaży była pod dużym wpływem zmian w zasadach odliczania podatku Vat od samochodów rejestrowanych przez firmy. W regionie Azji i Pacyfiku sprzedaż Audi wzrosła od początku roku o 7,6 procent, do poziomu 162 150 pojazdów. Spośród dużych, azjatyckich rynków, dynamice przewodziła Korea Południowa. Tutaj sprzedaż wzrosła w marcu o 58,5 procent do 3894 pojazdów, a od początku roku o 34,9 procent, do 9194 sprzedanych aut. Również w Australii koncern z Ingolstadt odnotował dwucyfrowy wzrost. Pomiędzy styczniem a marcem, oddano do rąk klientów 15,3 procent więcej egzemplarzy Audi niż w tym samym okresie roku 2014. W Chinach cztery pierścienie także przekroczyły swój wynik I kwartału roku ubiegłego (+7,1 procent), sprzedając 133 316 aut. W marcu, sprzedaż marki w Państwie Środka było o 1,5 procent wyższa niż w analogicznym miesiącu roku 2014. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Superciche diesle nowej generacji zachwycają kulturą pracy Maksymalna sprawność jednostki: oszczędna eksploatacja bez uszczerbku dla przyjemności z jazdy i elastyczności Wzorowa skuteczność oczyszczania spalin, w tym niska emisja tlenków azotu Rüsselsheim/Dublin. Firma Opel realizuje ofensywę produktową, w ramach której w latach 2014–2018 zamierza wprowadzić na rynek 27 nowych modeli i 17 nowych silników. Oznacza to, że silniki wysokoprężne we wszystkich modelach Opla zostaną gruntownie zmodernizowane. Obecnie firma Opel dysponuje portfolio najnowocześniejszych silników diesla w swojej historii. Po wprowadzeniu jednostki 2.0 CDTI w pierwszej połowie 2015 r. superciche diesle nowej generacji będą dostępne od Corsy po Insignię, w trzech klasach pojemności. Wszystkie wspomniane jednostki — mała 1.3, średnia 1.6 i największa 2.0 — zostały opracowane według wspólnej koncepcji: poprawa sprawności i ograniczenie emisji we wszystkich kategoriach zanieczyszczeń, zwiększenie elastyczności i podwyższenie momentu obrotowego w niskim przedziale obrotów, istotna redukcja hałasu i wibracji w celu podniesienia komfortu. 1.3 CDTI — mały, ale zdumiewająco oszczędny silnik o dużych możliwościach Nowy silnik 1.3 CDTI zadebiutował właśnie wraz z nową Corsą, na którą złożono już ponad 120 000 zamówień. Silnik występuje w dwóch wersjach rozwijających identyczny maksymalny moment obrotowy 190 Nm, ale różniących się mocą: 55 kW/75 KM i 70 kW/95 KM. Nowa jednostka jest dużo cichsza od poprzedniczki montowanej w Corsie poprzedniej generacji, a przy tym znacznie elastyczniejsza. Turbosprężarki nowej generacji zapewniają płynną jazdę i przyspieszenie przy niskich obrotach i minimalnym poziomie hałasu. Obie odmiany standardowo wyposażono w zapewniającą oszczędność paliwa technologię Start/Stop. W najoszczędniejszej wysokoprężnej wersji Corsy z silnikiem o mocy 70 kW/95 KM, zautomatyzowaną przekładnią Easytronic 3.0 i systemem odzyskiwania energii hamowania emisja CO2 została zredukowana do 82 g/km, a zużycie paliwa do 3,1 l/100 km w cyklu mieszanym. Te parametry kwalifikują model do niemieckiej klasy efektywności energetycznej A+ (wg rozporządzenia EC nr 715/2007). 1.6 CDTI — supercichy diesel z charakterem Wykonany w całości z aluminium czterocylindrowy silnik wysokoprężny 1.6 nowej generacji jest gwiazdą w klasie kompaktowej. Okrzyknięty przez prasę branżową „supercichym dieslem” zadebiutował w Zafirze Tourer pod koniec 2013 r. w wersji rozwijającej moc 100 kW/136 KM. Wkrótce pojawiła się także wersja o mocy 88 kW/120 KM. 1.6 CDTI jest teraz dostępny także w Merivie (70 kW/95 KM, 81 kW/110 KM i 100 kW/136 KM), Astrze (81 kW/110 KM i 100 kW/136 KM) oraz sportowej Astrze GTC (100 kW/136 KM). Nowy turbodiesel 1.6 CDTI został uznany za najcichszy i najoszczędniejszy silnik w swojej klasie. Jest on oferowany również w modelu Opel Mokka, gdzie imponuje wysoką kulturą pracy, niskim spalaniem (zaledwie 4,1 litra oleju napędowego na 100 kilometrów w cyklu mieszanym przy emisji CO2 na poziomie 109 g/km), a także dynamiką. Mokka 1.6 CDTI rozpędza się od 0 do 100 km/h w 9,9 sekundy; tyle samo czasu potrzebuje na zwiększenie prędkości z 80 do 120 km/h na piątym biegu. 2.0 CDTI — flagowy diesel bez skazy Do oferty diesli firmy Opel dołączyła niedawno flagowa jednostka 2.0 CDTI o wysokiej kulturze pracy. Czterocylindrowy silnik rozwija imponujące 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz moc 125 kW/170 KM dostępną już przy 3750 obr./min. Wyposażona w niego Insignia przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 9 sekund i osiąga prędkość maksymalną 225 km/h. Wiosną bieżącego roku silnik 2.0 CDTI zostanie wprowadzony w Zafirze Tourer (125 kW/170 KM), a później także w innych modelach marki Opel, w tym w kabriolecie Cascada. Podobnie jak pozostałe diesle firmy Opel nowy silnik 2.0 CDTI spełnia najbardziej rygorystyczne wymagania normy Euro 6 dotyczące emisji spalin. Kierowcy mogą korzystać z osiągów pojazdu bez wyrzutów sumienia, ponieważ diesle nowej generacji w samochodach marki Opel emitują spaliny o czystości porównywalnej z czystością spalin silników benzynowych. Największa słabość diesli — emisja tlenków azotu — to już historia. Insignia jest wyposażona w system selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) BlueInjection firmy Opel, który służy do usuwania tlenków azotu ze spalin. Minimalne ilości AdBlue® — nieszkodliwego płynu stanowiącego mieszankę mocznika i wody — są wtryskiwane do strumienia spalin między filtrem cząstek stałych (DPF) a katalizatorem SCR. Roztwór ten natychmiast zamienia się w amoniak (NH3), który zostaje wchłonięty przez katalizator SCR. Następnie, wskutek reakcji chemicznej z amoniakiem, tlenki azotu w spalinach ulegają redukcji do nieszkodliwego azotu i pary wodnej. Informacja dotyczy rynku niemieckiego i jest aktualna na dzień publikacji. Oferta na rynek polski zostanie ogłoszona w późniejszym terminie. źródło: General Motors
  4. Kierowcy Audi z wizytą u partnerskiej firmy Oris - producenta zegarków · Kierowcy wyścigowi gośćmi oficjalnego partnera Audi Sport · Możliwość spojrzenia za kulisy i rozdawanie autografów pracownikom firmy Oris · Zachwycony wizytą Mike Rockenfeller mówi: „Jestem pod wrażeniem precyzji i jakości“ Ingolstadt, 11 kwietnia 2014 r. Kierowcy wyścigowi Audi w roli zegarmistrzów: na jeden dzień Marcel Fässler, Nico Müller i Mike Rockenfeller zatopili się w świat firmy Oris. To szwajcarskie przedsiębiorstwo z siedzibą w Hölstein, od początku tego sezonu nosi miano „Official Watch Partner“ Audi Sport. Jego logo widnieje m. in. na lusterkach wszystkich Audi RS 5 DTM i Audi R18 e-tron quattro. Wizyta w firmie Oris była miłym urozmaiceniem między świetnie zakończonymi jazdami testowymi w Budapeszcie, a finałowymi testami DTM w Hockenheim, które rozpoczną się już w poniedziałek. „To bardzo interesująca możliwość ujrzenia i dotknięcia najnowszych rozwiązań technicznych w dziedzinie budowy zegarków“ – powiedział Mike Rockenfeller. Obecny mistrz DTM, dwukrotny zwycięzca z Le Mans Marcel Fässler oraz debiutujący w DTM Nico Müller, mieli niepowtarzalną okazję spojrzenia za kulisy produkcji zegarków. „Szczególne wrażenie wywarła na mnie wysoka jakość i precyzja z jaką się tu pracuje. Odnajduję w tej pracy wiele wspólnych ze sportami motorowymi cech“ – powiedział „Rocky“. Po zwiedzaniu firmy, podczas którego kierowcy mogli swych spróbować sił jako zegarmistrze, ponad 60 pracowników zakładu miało okazję dostać od gości pamiątkowy autograf. Oris od 110 lat produkuje w Szwajcarii zegarki i jest jedną z niewielu niezależnych szwajcarskich firm w tej branży, cały czas zarządzanych przez swoich pierwotnych właścicieli. Przedsiębiorstwo produkuje wyłącznie zegarki mechaniczne, z charakterystycznym dla marki znaczkiem. „Wizyta kierowców wyścigowych Audi u nas w Hölstein sprawiła nam ogromną radość. Marcel Fässler i Mike Rockenfeller mogą pochwalić się wspaniałymi zwycięstwami, a Nico Müller to obiecujący młody kierowca. Wszyscy trzej mają silną wolę zwycięstwa i wręcz emanują fascynacją sportami motorowymi, która cechuje także firmę Oris. Życzymy im wielu sukcesów w tegorocznym sezonie“ – powiedział Ulrich W. Herzog, prezes zarządu Oris. Teraz kierowcy Audi wracają na tor wyścigowy. Mike Rockenfeller i Nico Müller wezmą udział w odbywających się od poniedziałku do czwartku w Hockenheim ostatnich jazdach testowych przed rozpoczęciem, 4 maja, sezonu DTM. Dla Marcela Fässlera sezon zacznie się już w wielkanocny weekend, gdy w Silverstone wystartuje w pierwszym wyścigu serii Długodystansowych Mistrzostw Świata (FIA - WEC). Będzie to jednocześnie debiut nowego Audi R18 e-tron quattro. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. Witam, Zastanawiam się nad kupnem auta do firmy. Zależy mi na czymś tanim do 2,5tys PLN. Najważniejsze założenia: - w miarę niezawodne i tanie w naprawie; - 4 drzwi; - tanie w ubezpieczeniu; - za szybko nie kradzione
  6. Cześć Chłopaki (i Dziewczyny, o ile takowe tu są ). Na początku przyszłego roku zakładam firmę sprzątającą. Potrzebuję samochodu typu: Berlingo, Fiesta Van, Panda Van? No właśnie, jakiego? Samochód będzie mi służył: - do wożenia 2 pracownic do miejsca pracy - przewożenia środków czystości, w tym zwykłego odkurzacza, ale UWAGA! Musi się tam zmieścić odkurzacz (do gruzu), bo taki też planuję wozić Właściwie, to będzie mój pierwszy samochód. Nie bardzo wiem, jaki sprawdzi mi się najlepiej, który będzie mało awaryjny mało będzie palił? Potrzebuję jakiegoś z homologacją na ciężarowe. Co Wy mi polecacie? Liczę na Waszą wiedzę i fachowość. Z góry dziękuję. Pozdrawiam manti:icon_lol:
  7. więcej -> DEALERZY | Godna uwagi inicjatywa firmy City Car | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. więcej -> Firmy coraz częściej wybierają Chevroleta, nowości na rynku samochodowym, nowości na rynku samochodowym, baza rejestracji pojazdów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. więcej -> 10 milionów rozruszników Start-Stop firmy Bosch, rynek motoryzacyjny, nowości na rynku samochodowym, wiadomości ze świata motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  10. REWOLUCYJNE MiEV EVOLUTION II FIRMY MITSUBISHI MOTORS ZAJĘŁY 2 I 3 MIEJSCE WŚRÓD POJAZDÓW Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM W WYŚCIGU 2013 PIKES PEAK INTERNATIONAL HILL CLIMB Podczas 91. edycji słynnego wyścigu Pikes Peak International Hill Climb (PPIHC) nowe wyścigowe Mitsubishi MiEV Evolution II zajęły drugie i trzecie miejsce w kategorii pojazdów z napędem elektrycznym. Pojazdy poprowadzili utalentowany zwycięzca dwóch edycji Rajdu Dakar Hiroshi Masuoka oraz sześciokrotny motocyklowy triumfator PPIHC Greg Tracy. Wyścig, który rozegrano 30 czerwca, rozpoczął się rano przy pięknym, bezchmurnym niebie. Jednak tuż przed startem obu Mitsubishi MiEV Evolution II pogoda się załamała i nad legendarnym torem przeszła gwałtowna ulewa.Tuż przed startem Grega Tracy zmiana aury zmusiła zespół do zmiany ogumienia na mniej sportowe, ale zapewniające lepszą przyczepność. Obaj kierowcy Mitsubishi musieli zmagać się z mokrym torem oraz, w wyższych partiach trasy, również z pogorszoną widocznością, co przełożyło się na wyniki. Masuoka zanotował czas 10.21,866, a Tracy 10.23,649. Jednak nawet tak trudne warunki atmosferyczne nie przeszkodziły zawodnikom w pobiciu zeszłorocznego rekordu w kategorii pojazdów z napędem elektrycznym (10.30,850), który Masuoka uzyskał jadąc Mitsubishi i-MiEV Evolution po suchym torze i w optymalnych warunkach. Po wywalczeniu drugi rok z rzędu drugiego miejsca w kategorii pojazdów elektrycznych kapitan zespołu Hiroshi Masuoka powiedział: „Tuż przed startem musieliśmy zmienić ogumienie, bo tor był mokry. Jednak nawet na zmienionych oponach samochód mocno ślizgał się na drodze. Sukcesem jest to, że mimo naprawdę zdradliwych warunków, oba pojazdy bezpiecznie zameldowały się na mecie. Nie będę jednak ukrywał, że w tym roku przyjechaliśmy tu wygrać i uzyskane lokaty są sporym rozczarowaniem. Mimo trudnych warunków, nie można całej winy zrzucać na pogodę. Musimy przeanalizować nasz występ, wyeliminować niedociągnięcia i w przyszłości postarać się o lepszy wynik.” Dla motocyklisty Grega Tracy był to pierwszy występ na Pikes Peak za kierownicą samochodu. Mimo iż Tracy nie krył rozczarowania wynikiem, podkreślał przed jak trudnym zadaniem stanął na starcie: „Przyjechałem tu po zwycięstwo i jestem bardzo rozczarowany moją końcową lokatą. Ponieważ tuż przed naszym startem nad torem przeszła ulewa, warunki jazdy były skrajnie trudne, co oznacza, że powinniśmy się cieszyć, iż w ogóle udało nam się bezpiecznie dotrzeć do mety. Podczas treningów poprzedzających właściwy start pogoda była idealna i ani razu nie mieliśmy szansy zmierzyć się z mokrym torem na Pikes Peak. A ponieważ Mitsubishi MiEV Evolution II tak świetnie spisywało się na suchym torze, chciałbym móc wrócić tu za rok i powalczyć o zwycięstwo.” Mitsubishi MiEV Evolution II to zupełnie nowa konstrukcja, która posiada niezwykle nowoczesny napęd czterosilnikowy (po dwa z przodu i z tyłu), akumulatory litowo-jonowe najnowszej generacji wyprodukowane przez firmę Lithium Energy Japan, zoptymalizowaną elektryczną wersję systemu aktywnej kontroli napędu na cztery koła (S-AWC) oraz nadwozie opracowane w tunelach aerodynamicznych i wykonane z włókien węglowych. Źródło: MMC Car Poland
  11. ŠKODA Citigo najlepszym autem dla firmy w Profesjonalnym Teście Flotowym! ŠKODA Citigo została uznana za najlepsze auto dla firm w segmencie A podczas Profesjonalnego Testu Flotowego. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest przez niezwykle wymagających Klientów – osoby zajmujące się zarządzaniem pojazdami w przedsiębiorstwach. Organizatorem PTF była FlotaAutoBiznes i Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych. ŠKODA Citigo triumfowała w segmencie małych aut, głównie dzięki znakomitej relacji kosztów użytkowania do jakości oraz wysokiej wartości rezydualnej. Zdaniem menedżerów flot, pojazd dysponuje najlepszą widocznością w swoim segmencie. Wysoko oceniono także działanie hamulców i skrzyni biegów najmniejszego modelu z gamy ŠKODY. Profesjonalny Test Flotowy to jedno z najbardziej obiektywnych porównań samochodów firmowych. Wykonują go menedżerowie flot – członkowie Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych, zatem najwięksi fachowcy w tej dziedzinie w Polsce. Test rozpoczyna się od nominacji aut za pośrednictwem specjalnie przygotowanych ankiet, przez ponad 200 menedżerów flot z całej Polski. Samochody, które uzyskały najwięcej głosów są kwalifikowane do części praktyczniej. Ocenie podlegają typ nadwozia, gama silników i dostępne wersje wyposażenia. Na końcowe rezultaty Profesjonalnego Testu Flotowego wpływa wiele czynników: ocena kosztów, na którą składają się cena zakupu (detaliczna), wartość rezydualna na podstawie danych dostarczanych przez EurotaxGlass’s czy opłaty za przeglądy, a także praktyczne testy, które miały miejsce w warunkach „bojowych”, czyli na ulicach Warszawy i okolic. Menedżerowie oceniali wiele elementów, m.in. zawieszenie, reprezentatywność, pojemność bagażową, przyspieszenie. Wykonano kilkaset jazd, do każdego pojazdu wsiadło minimum siedmiu kierowców. Wszystko sumowano za pomocą specjalnie dobranych współczynników. Wręczenie nagród dla ŠKODY Citigo odbyło się podczas Flotowego Święta Motoryzacji, w dniu 28 czerwca w Businessman Institute w Warszawie. Statuetkę odebrał Krzysztof Kołodyński, Doradca ds. Kluczowych Klientów marki ŠKODA. „Jesteśmy ogromnie zadowoleni z sukcesu naszego najmniejszego modelu, który cieszy się coraz większą popularnością we flotach. Zdobycie tej nagrody potwierdza, że nasze auta mają świetne wyniki w kalkulacjach finansowych (m.in. koszty serwisowe i wartość rezydualna), co potrafili docenić Fleet Managerowie biorący udział w Profesjonalnym Teście Flotowym”- powiedział Krzysztof Kołodyński. Źródło: Volkswagen Auto Polska
  12. Wyjątkowe promocje Hyundaia z okazji 20 lat obecności firmy na polskim rynku Atrakcyjne pakiety promocyjne na modele: i20 oraz i30 W tym roku firma Hyundai Motor Poland obchodzi 20-lecie obecności nanaszym rynku - Polska to pierwszy europejski kraj, w którym Hyundai samodzielnie rozpoczął dystrybucję samochodów. Z okazji okrągłej rocznicy firma przygotowała dla swoich Klientów wiele niespodzianek, m.in. promocje związane z modelami i20 i i30. Najlepszy czas na kupno i20 Tym, którzy rozważają zakup miejskiego auta, Hyundai proponuje model i20 (rok pr. 2012) w cenie 33 090,00 zł netto, z pełnym odliczeniem VAT. Hyundai i20 dostępny jest także z firmową instalacją LPG, z zachowaniem pełnej 5-letniej gwarancji bez limitu kilometrów. Limitowana Wersja Jubileuszowa i20 (rok pr. 2013) Powodem do świętowania jest także wyprodukowanie, w europejskiej fabryce Hyundaia w Turcji, dwustutysięcznego egzemplarza modelu i20 – wcześniej samochód produkowany był w Indiach. Z tej okazji, model został wzbogacony o dodatkowe – w stosunku do wersji Classic Plus – wyposażenie, o wartości 2 000 zł, które obejmuje: Port USB System Bluetooth z funkcją rozpoznawania głosu Zdalne sterowanie audio 15” aluminiowe felgi fabryczne Przednie światła przeciwmgielne Skórzana kierownica i gałka zmiany biegów i30 w promocyjnym pakiecie 20 lat obecności Hyundaia w Polsce, to również szansa zakupu wiodącego modelu producenta - i30 (rok pr. 2012) z upustem 6 000 zł. Dodatkowo, firma oferuje pakiet ubezpieczeń za 500 zł, użyteczne akcesoria (felgi aluminiowe i czujniki parkowania) w tej samej kwocie, a także promocyjne warunki kredytu w ramach opcji „Hyundai za 20 zł dziennie”.Źródło: Hyundai Motor Poland</pre>
  13. TripAdvisor wybiera globalne usługi geokodowania firmy TomTom Warszawa, 06 maja 2013 r. – Firma TomTom poinformowała, że TripAdvisor, największa na świecie witryna turystyczna, będzie korzystać z Globalnych Usług Geokodowania TomTom. To pozwoli zintegrować precyzyjne dane o lokalizacji z witrynami i aplikacjami TripAdvisor. Dzięki temu 200 milionów użytkowników, którzy co miesiąc odwiedzają strony TripAdvisor, uzyskają szczegółowe dane o lokalizacji każdego hotelu lub restauracji podczas publikowania lub czytania recenzji. Dzięki Globalnej Usłudze Geokodowania TomTom lokalizacje wszystkich hoteli, miejsc noclegowych, restauracji i barów, które pojawiają się w witrynie TripAdvisor, będą jeszcze dokładniejsze. Zamiast lokalizowania na podstawie kodu pocztowego, wszystkie adresy będą automatycznie przekształcane we współrzędne geograficzne, co pozwoli łatwo odszukać dane miejsce. Nathan Clapton, wiceprezes ds. partnerstw mobilnych w TripAdvisor, powiedział: „W witrynie TripAdvisor opublikowano ponad 100 milionów recenzji i opinii. Uważamy, że wszyscy nasi użytkownicy powinni mieć dostęp do jak najdokładniejszych danych o położeniu obiektów, o których piszą lub czytają. Wykorzystanie Globalnych Usług Geokodowania TomTom daje nam pewność, że użytkownicy mogą w pełni polegać na danych o lokalizacji oferowanych za pośrednictwem witryny TripAdvisor”. Globalne Usługi Geokodowania TomTom umożliwiają identyfikację obiektu na poziomie kodu pocztowego, ulicy oraz numeru domu w ponad 50 krajach. Witryna TripAdvisor zyskała więc precyzyjne i godne zaufania dane o lokalizacji o niemal globalnym zasięgu. Charles Cautley, dyrektor zarządzający działu TomTom Automotive & Licensing, powiedział: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że TripAdvisor wybrał Globalne Usługi Gekodowania TomTom. Geokodowanie dosłownie umieszcza adresy na mapie i stanowi fundament rosnącego rynku usług opartych na lokalizacji, a ponadto jest głównym źródłem danych lokalizacyjnych”. TomTom jest jedną z czołowych firm na świecie, które dysponują zaawansowaną, chmurową platformą usług opartych na lokalizacji, umożliwiającą deweloperom łatwy dostęp do map i usług TomTom. Nowa platforma zapewnia deweloperom treść i narzędzia do tworzenia aplikacji lokalizacyjnych przeznaczonych na różne rynki, w tym konsumencki, korporacyjny i rządowy. Jako pionier na rosnącym rynku usług opartych na lokalizacji, TomTom oferuje internetową usługę Global Geocoder, która umożliwia geokodowanie w trybie wsadowym w 52 krajach. Źródło: TomTom
  14. Szukam firmy lub osoby która podejmie się wypolerowania całych felg do mojego kota
  15. Ford Fiesta z tylnym napdem, czyli elektryczne dzieo firmy Schaeffler To byłby ewenement - auto miejskie z napędem na tył
  16. Witam , szukam felg do mojego Leona 2 gena. Decyzja padła na http://allegro.pl/felgi-16-5x112-seat-altea-exeo-toledo-leon-vw-i2393009053.html ale problem jest taki, że nie chce firmy krzak. Czy ktoś z Was miał felgi z tej firmy ?? a może zna dobrą firmę, która ma coś takiego? Proszę o pomoc. Przy tym również jakie opony na lato polecacie do niego? Pozdrawiam
  17. Witam wszystkich po długim czasie i kilku niepowodzeniach udało mi sie wreszcie skończyć model tego Mercedesa 560 SEC z firmy Revell Fotki na moim prawdziwym Mercedesie: A tu już fotki normalne: Komentarze mile widziane
  18. FIRMY MITSUBISHI MOTORS I NISSAN PREZENTUJĄ SYLWETKI WSPÓLNIE OPRACOWANYCH SAMOCHODÓW SEGMENTU MINI PRZEZNACZONYCH NA JAPOŃSKI RYNEK Firmy Mitsubishi Motors Corporation i Nissan Motor Co., Ltd. ogłosiły nazwy i zaprezentowały sylwetki nowych, wspólnie opracowanych samochodów segmentu mini przeznaczonych wyłącznie na rynek japoński. Sprzedaż nowych modeli o nazwie Mitsubishi eK Wagon i eK Custom oraz Nissan DAYZ i DAYZ Highway STAR, rozpocznie się w czerwcu 2013 roku. Prace badawczo-rozwojowe nad nowymi modelami były prowadzone przez NMKV Co., Ltd., czyli spółkę typu joint venture pomiędzy firmami Mitsubishi Motors i Nissan, założoną w celu opracowania pojazdów segmentu mini z przeznaczeniem na rynek japoński. Dzięki połączeniu doświadczenia obu firm z zakresu planowania produktu, rozwoju projektu, projektowania i sprzedaży, nowe modele oferują doskonałą wydajność paliwową, wysoki komfort jazdy i przestronne kabiny pasażerskie. Współpraca w ramach spółki NMKV, poczynając od fazy planowania produktu, pozwoliła firmom Mitsubishi Motors i Nissan zachować tożsamość obu marek i stworzyć innowacyjne pojazdy segmentu mini o odmiennej stylizacji nadwozia, czego nigdy wcześniej nie udało się zrealizować w ramach poprzednich umów OEM. Nowe modele Mitsubishi eK Wagon i eK Custom posiadają cechy predysponujące je do miana "ee kei" (co znaczy "dobry samochód segmentu mini"), takie, jak komfortowe kabiny pasażerskie, dobre właściwości jezdne, niespotykane w tym segmencie, wysokiej jakości wykończenie oraz doskonałą wydajność paliwową. Wspólny projekt NMKV, mający na celu opracowanie niewielkich pojazdów przeznaczonych do sprzedaży w Japonii, jest częścią umowy zmierzającej do rozszerzenia zakresu współpracy pomiędzy Mitsubishi Motors a Nissanem, którą firmy rozpoczęły w grudniu 2010 roku. Oba koncerny będą nadal maksymalnie wykorzystywać efekt synergii, uzyskany dzięki NMKV, zmierzając w kierunku zwiększenia konkurencyjności nowych modeli w segmencie mini. Po wprowadzeniu na rynek pierwszej fali pojazdów mini, Mitsubishi Motors i Nissan rozpoczną prace badawczo-rozwojowe nad drugim samochodem w segmencie mini, które będzie wyróżniało się wysokim nadwoziem typu kombi i zadebiutuje na japońskim rynku na początku 2014 roku. W ramach NMKV, firmy Mitsubishi Motors i Nissan wzbogacą swoje gamy konkurencyjnych samochodów typu mini o nowe modele, odzwierciedlające doświadczenie obu firm w zakresie planowania produktu, rozwoju projektu, stylistyki i sprzedaży. Źródło: MMC Car Poland
  19. [h=1]MilanoAutoclassica: Alfa Romeo świętuje 50 lat firmy Autodelta.[/h][h=1][/h]Od22 do 24 lutego br. odbywać się będzie „Milano Autoclassica”,salon organizowany dla pasjonatów, koneserów i tych, którzy chcąbyć bliżej fascynującego świata samochodów zabytkowych. Wgoszczącym na Targach w Mediolanie wydarzeniu uczestniczy marka AlfaRomeo, potwierdzając swoje zainteresowanie stale rozwijającą sięfascynacją przeszłościąautomobilizmu,która przenika współczesne społeczeństwo, tworząc wartośćdodaną do nowoczesnego samochodu. Równocześniez wystawą „Milano Autoclassica”, Alfa Romeo świętuje 50-lecieAutodelty, wydziału firmy zajmującego się przygotowaniemsamochodów do startów w wyścigach. Powstał on w marcu 1963roku, aby zaakcentować oficjalny powrót Alfy Romeo na torywyścigowe, po wycofaniu się w 1951 z roku Mistrzostw ŚwiataFormuły 1, kiedy to drugi sezon z rzędu zdobyła mistrzostwo swoją„Alfettą”. Producent zdecydował się na stworzenie strukturyskupionej na wyścigach, oddzielonej od zakładu produkcyjnego, zwystarczającą swobodą działania i możliwością podejmowaniasuwerennych decyzji technicznych i sportowych. Najważniejsząosobowością Autodelty tamtych czasów był z pewnościącharyzmatyczny inżynier Carlo Chiti. Nastoisku na Targach w Mediolanie, publiczność będzie mogłapodziwiać 5 cennych egzemplarzy ze „złotego okresu”działalności Autodelty, należących do kolekcji „Centro Storico”Alfa Romeo i przypominających najważniejsze osiągnięcia stajni zSettimo Milanese: „Giulia TZ”, „33/2 litra Daytona”, „GTA1300 Junior”, „33 TT 12” oraz jednoosobowy, eksperymentalnysamochód „179 F”. Wraz z tymi fascynującymi pojazdami nawystawie pojawił się model pochodzący z aktualnej produkcji -Giulietta Collezione 2.0 JTDM 170 KM TCT – dowód niepowtarzalnościmarki na tle światowej produkcji, z projektantami, samochodami,wyścigami i silnikami, stylem i innowacjami, które naznaczyłypostęp technologiczny oraz odbiły piętno na wydarzeniachsportowych dwudziestego wieku. GiuliaTZ z 1963 roku. Topierwszy samochód wyścigowy opracowany przez Autodeltę: jejsłynne trójkątne logo zostało po raz pierwszy naklejone nanadwoziu tego kompaktowego auta, zaprojektowanego przez Zagato, awyprodukowanego z silnikiem i rozwiązaniami technicznymi „Giulii”oraz unikalną ramą przestrzenną, od której wzięła się nazwa„Tubolare Zagato”. „TZ” okazało się od razu strzałem wdziesiątkę, również dzięki doskonałym cechom pierwotnegomodelu: w 1963 roku wygrało „Puchar FISA” w Monzy, a w następnymsezonie odniosło bezdyskusyjne zwycięstwo w „Coupe des Alpes”(Rolland-Augias) i na „Tour de Corse”. Oprócz tego odniosłoliczne sukcesy we wszystkich największych wyścigachmiędzynarodowych, w tym Le Mans i Targa Florio. 33/2litry Daytona. W1967 roku Alfa Romeo zdecydowała, aby „wskoczyć” w kategorięprototypów, ówcześnie największej międzynarodowej sceny wyścigówsamochodowych. Model „33/2 litry” zadebiutował we Fléron wBelgii i zwyciężył – kierowany prowadzony przez kierowcętestowego Teodoro Zeccoli - dając nadzieję na dalsze sukcesy.Następnego roku prototypy Autodelty zwyciężył w wyścigachDaytona 24h (Vaccarella-Schutz), na dystansie 1000 km na torzeNuerburgring (Galli-Giunti), 500 km na torze Imola(Vaccarella-Zeccoli) i 24h na Le Mans (Giunti-Galli). Model „33”ze swoim silnikiem „V8”, wysublimowaną linią nadwozia i dwomaparami nałożonych na siebie reflektorów przednich, zdominowałklasę silników dwulitrowych i zyskał miano klasyka wśródsamochodów wyścigowych drugiej połowy lat sześćdziesiątych. Wnastępnych sezonach ośmiocylindrowy „V” został powiększony dopojemności trzech litrów i zmieniła się struktura ramy. Wmiędzyczasie, w 1971 roku, model „33/3” odniósł prestiżowezwycięstwo w Targa Florio (Vaccarella-Hezemans). GTA1300 Junior. Jednymz trzech samochodów najczęściej kojarzonych przez pasjonatów znazwą „Autodelta” jest niewątpliwie kultowa „Giulia GTA”,która powstała w 1965 roku. Posiadająca dwa wałki rozrządu,podwójny zapłon i pojemność 1570 cm3, w roku 68 przekształciłasię w „GTA 1300 Junior” i zakończyła karierę jako „1750/2000GT Am”. Nie było to do końca „GTA”, gdyż uległo całejserii przeróbek technicznych, którym została poddana wersja coupé„Giulii” w trakcie kariery wyczynowej. Ostatnia wersja z 1972roku „GTA 1300 Junior”, przez dwa lata za rzędu odwdzięczałasię Autodelcie zwycięstwem w Europejskich Mistrzostwach SamochodówTurystycznych (Challenge Europeo Turismo). Niemożliwe wydają sięsukcesy sportowe tego kompaktowego coupé z silnikiem o pojemności„zaledwie” 1290 cm3, z którego specjaliści z Settimo Milanesepotrafili wydobyć ponad 170 KM! Należy zauważyć, że „GTA”(pierwotnie “1600”) było pierwszym samochodem turystycznym,który okrążył Nordschleife Nuerburgring w czasie poniżej 10minut. 33TT 12. 1975był prawdopodobnie najbardziej prestiżowym rokiem dla Autodelty:model „33 TT 12” zwyciężył w Markowych Mistrzostwach Świata,powtarzając sukces dwa lata później samochodem „33 SC 12”.Mistrzowski Puchar Świata dotarł do Settimo Milanese wraz zsamochodem z przestrzenną ramą i z 12-cylindrowym „boxerem”(stąd nazwa „TT 12”) o pojemności trzech litrów i ponad 500KM, który umożliwił mu zwycięstwo w siedmiu z ośmiu wyścigach,w tym Targa Florio (Merzario-Vaccarella). Wszyscy najlepsi kierowcytamtych czasów zaciskali dłonie na kierownicy „33 TT 12”:Merzario, Brambilla, Pescarolo, Bell, Laffite, Mass, Andretti, Ickx,Scheckter i Vaccarella. „TT 12” był nowoczesny również podkątem wyglądu: szeroki i niski, z charakterystycznym, potężnym icharakterystycznym „peryskopem” za siedzeniem kierowcy. Wnastępcy - „SC 12” z 1977 zadebiutował natomiast 12-cylindrowy„boxer” z turbodoładowaniem. Jednoosobowybolid wyścigowy Formuły1 „179 F”. Podkoniec lat sześćdziesiątych, po 4 sezonach dostarczania12-cylindrowego „boxera” zespołowi „Brabham”, Alfa Romeozdecydowała się na opracowanie własnego, jednoosobowego samochoduFormuły 1, tak zwanego „Alfa-Alfa”. Moment był wyjątkowy: po20 latach marka wróciła do Mistrzostw Świata Formuły 1, w którychdominowała dzięki swoim „Alfettom”. Zespół inżyniera Chitizaprojektował samochód i rok 1980 stał się sezonem, w którymAutodelta mogła udowodnić swoją wartość, a do zespołu BrunoGiacomelliego dołączył amerykański mistrz (o włoskichkorzeniach) Mario Andretti, który w Settimo Milanese czuł się jaku siebie. Rok 1981 przyniósł zmianę przepisów, które zaskoczyłyAltodeltę i w 1982 kadra techniczna zdecydowała się na całkowitązmianę koncepcji samochodu. Przy tej okazji Chiti zdecydował sięna eksperyment - jako pierwszy wśród startujących w Formule1 –na wyprodukowanie nadwozia z włókna węglowego, wyczuwając jegodoskonałe właściwości, szczególnie nadające się do samochodówwyczynowych. Wystawiany w zabytkowej kolekcji „179 F Test-Car” towłaśnie ten samochód, na pozór rutynowy, lecz niezwykle istotny ztechnicznego punktu widzenia. Źródło: Fiat Auto Poland
  20. więcej -> 20 lat firmy Winner na rynku ukraińskim, centrum badań rynku, statystyki sprzedaży, rynek nowych samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  21. więcej -> Milionowa przekładnia DCT od firmy Getrag | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  22. Aplikacja nawigacyjna na system Android od firmy TomTom
  23. Forumsamochodowe.com działa na rynku motoryzacyjnym od 2006 roku i jest jedną z najpopularniejszych w Polsce stron motoryzacyjnych, a jednocześnie jednym z największych motoryzacyjnych serwisów społecznościowych. Forum posiada kilkunastotysięczną, zarejestrowaną społeczność zainteresowaną motoryzacją. Obejmuje od kilku lat cyklicznie patronatem medialnym największe i najciekawsze imprezy motoryzacyjne na terenie całej Polski. Miesięcznie odwiedza nas ponad 400.000 zmotoryzowanych internautów. Prowadzisz firmę z branży motoryzacyjnej i chcesz być bardzo dobrze widoczny? Oferujemy link z wpisem w sekcji Forum Sponsorowane – tutaj można zamieszczać opisy sprzedawanych produktów i docierać do setek tysięcy odbiorców miesięcznie! Będziesz widoczny nie tylko na forum, ale też w wyszukiwarkach! Przed licytacją prosimy o kontakt mailowy (forum@forumsamochodowe.com) lub telefoniczny 506-160-062 w celu zatwierdzenia reklamy. Przedstawione powyżej informacje nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, są jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 K.C.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.
  24. więcej -> 20-lecie firmy Germaz | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  25. http://www.tuning.v10.pl/Renault,Wind,w,stylu,F1,efekt,prac,firmy,Elia,75507.html
×