Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'finlandii' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 25 wyników

  1. Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Finlandii Kolejne zwycięstwo Volkswagena – Latvala wygrywa Rajd Finlandii - Latvala/Anttila wygrywają po raz trzeci w sezonie - Tylko 3,6 sekundy różnicy: Ogier/Ingrassia na drugim miejscu Poznań, 4 sierpnia 2014 r. – Wielki dzień dla Jari-Matti Latvali i Miikki Anttili, wielki dzień dla Volkswagena, wielki dzień dla Finlandii. Po raz pierwszy od czterech lat Rajd Finlandii wygrała fińska załoga, wzbudzając niepohamowany entuzjazm rodaków. Latvala/Anttila w „swoim” rajdzie w Polo R WRC zgotowali widzom potężną dawkę emocji wyprzedzając na mecie kolegów z Volkswagena Sébastiena Ogiera/Juliena Ingrassię (F/F) zaledwie o 3,6 sekundy. Andreas Mikkelsen/Ola Fløene (N/N) dopełnili sukces zespołu Volkswagena w najtrudniejszym rajdzie roku, zajmując czwarte miejsce. Był to kolejny najlepszy rezultat Volkswagena w historii startów w Rajdowych MŚ, po Rajdzie Argentyny w maju. Na podium Rajdu Finlandii, zwanym „Formułą 1 w lesie”, puchar zwycięzcy po raz dwunasty z rzędu i po raz ósmy w tym sezonie powędrował do Wolfsburga. Dzięki temu w najbliższym Rajdzie Niemiec Volkswagen będzie miał po raz pierwszy „piłkę meczową” we wszystkich trzech kategoriach klasyfikacji Rajdowych Mistrzostw Świata: konstruktorów, kierowców i pilotów. „Weekend w Finlandii był fantastyczny” – stwierdził dr Heinz-Jakob Neußer, Członek Zarządu Marki Volkswagen ds. rozwoju technicznego, który wspierał zespół Volkswagena na miejscu. „Jari-Matti Latvala i Sébastien Ogier wygrali 25 z 26 odcinków specjalnych, a finałowy dzień rajdu w zasadzie nie mógłby już bardziej trzymać w napięciu. Do ostatnich sekund nie było wiadomo, kto wygra. Odcinek Power Stage po raz kolejny udowodnił możliwości zespołu i Polo R WRC. Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatu i gratulujemy Jari-Matti Latvali i Miikka Anttili wielkiego sukcesu przed ich własną publicznością.” Zdrowa wiara w siebie i duża porcja „sisu” jako recepta na sukces Fińskie słowo „sisu” najlepiej opisuje klucz do sukcesu Jari-Matti Latvali w rajdzie w swojej ojczyźnie. „Sisu” nie da się dosłownie przetłumaczyć na inny język, ale oznacza mniej więcej siłę, wytrzymałość, wytrwałość, ale także nieustępliwość i ducha walki. I właśnie te cechy charakteryzowały zachowanie Jari-Matti Latvali w Rajdzie Finlandii. Zajmujący drugie miejsce w tabeli MŚ Latvala, po doskonałej jeździe przed południem drugiego dnia rajdu, po południu musiał pogodzić się ze stratą pozycji. Na 20-tym odcinku specjalnym fiński kierowca wjechał w głęboką dziurę, co spowodowało pęknięcie przewodu hamulcowego i spadek skuteczności działania hamulca prawego przedniego koła, przez co Latvala stracił około 27 sekund. Przed trzema ostatnimi oesami w niedzielę Latvala miał zaledwie 3,4 sekundy przewagi, lecz wykazał się największymi umiejętnościami jako kierowca i wielką siłą psychiczną. Od początku sezonu 2014 Jari-Matti Latvala dodatkowo korzysta z porad trenera mentalnego Christopha Treiera. W Finlandii, mimo wielkich oczekiwań ze strony kibiców oraz nadzwyczaj wysokiej motywacji, Latvala spokojnie podchodził do odcinków specjalnych, co przyniosło mu doskonałe rezultaty: zapisał na swoim koncie 14 z możliwych 26 najlepszych czasów. Walka do ostatniego metra: Latvala kontra Ogier Rajd Finlandii, nazywany „ojcem wszystkich rajdów MŚ”, został zdominowany przez Jari-Mattiego Latvalę/Miikkę Anttilę i ich kolegów z zespołu Sébastiena Ogiera/Juliena Ingrassię. W sumie oba duety zaliczyły 25 z 26 możliwych najlepszych czasów na odcinkach specjalnych. Kroku dotrzymywał im jedynie duet Kris Meeke/Paul Nagle (GB/IRL, Citroën), który wygrał jeden odcinek specjalny i ostatecznie zajął trzecie miejsce w klasyfikacji końcowej. Przed kończącym rajd Power Stage różnica między Latvalą a Ogierem wynosiła zaledwie 3,7 sekundy, na linii mety zmniejszyła się do 3,6 sekundy. Wielokrotnie Latvala i Ogier podczas rywalizacji rozwijali maksymalną, ograniczoną elektronicznie prędkość 200 km/h. Niezliczone skoki, niektóre na odległość 60 metrów, wiele wzniesień ograniczających widoczność i ostre zakręty wymagały od kierowców maksymalnej precyzji. Po raz 38. w całej historii Rajdowych Mistrzostw Świata, różnica czasu między pierwszą a drugą załogą na mecie była mniejsza, niż dziesięć sekund. „Piłki meczowe” dla Volkswagena przed rajdem w Niemczech Dzięki podwójnemu zwycięstwu w Finlandii, Volkswagen zwiększył swoją przewagę w kategorii konstruktorów WRC i wyprzedza Citroëna o 175 punktów. Dzięki temu w Rajdzie Niemiec marka z Wolfsburga będzie miała pierwszą piłkę meczową: jeżeli Volkswagen obroni przewagę 172 punktów, po raz drugi z rzędu zdobędzie tytuł mistrza świata konstruktorów. W Niemczech także kwestia zwycięstwa w kategorii kierowców może rozstrzygnąć się na korzyść Volkswagena. Po zakończeniu Rajdu Finlandii przewaga Sébastiena Ogiera i Juliena Ingrassii nad najlepszym duetem innego producenta - Madsem Østbergiem/Jonasem Anderssonem (N/S, Citroën) wynosi 121 punktów. Jeżeli po Rajdzie Niemiec przewaga ta będzie wynosić co najmniej 112 punktów, szansę na tytuł mistrzów świata w kategorii kierowców i pilotów będzie miał tylko jeden z duetów Volkswagena. Ogier/Ingrassia mają 187 punktów, Latvala/Anttila 143 punkty, a Mikkelsen 95 punktów. Fakty, fakty, fakty: rekordy i szanse na rekordy Po Rajdzie Finlandii, od pierwszego startu Polo R WRC w styczniu 2013 roku, Volkswagen pokonał w tempie rajdowym 391 odcinków specjalnych o łącznej długości 19.996,66 km, co odpowiada połowie obwodu kuli ziemskiej. 296 razy Volkswagen był najszybszy, 618 razy znalazł się w pierwszej trójce. W 21 rajdach MŚ zapisał na swoim koncie 18 zwycięstw, w tym 12 zwycięstw z rzędu (łącznie w zeszłorocznym i tegorocznym sezonie). Wygrywając w Finlandii, Volkswagen wyrównał rekord Citroëna z 2011 roku – osiem zwycięstw w serii. Dla Volkswagena ósmy rajd w sezonie był piątym podwójnym zwycięstwem w tym roku i siódmym w historii startów. Jari-Matti Latvala stanął 44 raz na podium w Rajdowych MŚ, po raz dwunasty w barwach Volkswagena. Był to jednocześnie jego jedenasty wygrany rajd, czwarty w Polo R WRC. Kropka nad i: dodatkowe punkty dla kierowców Volkswagena w Power Stage Łącznie 37 razy Volkswagen zdobywał dodatkowe punkty za Power Stage – przy 20 rozegranych Power Stage. Najlepszy czas Ogiera/Ingrassii był 15-tym zwycięstwem Volkswagena w Power Stage z rzędu. Latvala, triumfator Rajdu Finlandii 2014, w swojej karierze w WRC wygrał 15 razy ten punktowany dodatkowo odcinek specjalny, w tym jedenaście razy w Volkswagenie. Mikkelsen ma na swoim koncie jeden wygrany Power Stage – w Polo R WRC. Wypowiedzi, 3 dzień Rajdu Finlandii Sébastien Ogier, Volkswagen Polo R WRC #1 „Myślę, że kibice długo będą pamiętać tegoroczny Rajd Finlandii. Mimo, że go nie wygrałem, był to wspaniały finał z piękną walką do ostatniej sekundy. Gratulacje dla Jari-Matti i Miikki, którzy naprawdę zasłużyli na zwycięstwo przed swoją publicznością. Tym razem byli po prostu nie do pokonania. Wiedziałem już rano, że będzie bardzo trudno odrobić tę małą stratę. Gdy pokonujesz prawie cały odcinek specjalny z maksymalną prędkością, nawet 3,4 sekundy nie da się w zasadzie nadrobić, jeżeli twój rywal nie popełni żadnego błędu. Na przedostatnim oesie Julien i ja postawiliśmy wszystko na jedną kartę, ale Jari-Matti wytrzymał nasze tempo. Ogólnie był to fantastyczny weekend i fakt, że zająłem drugie miejsce, nie będzie mi spędzać snu z powiek.” Jari-Matti Latvala, Volkswagen Polo R WRC #2 „Zwycięstwo tutaj, w Finlandii, to wyjątkowa chwila dla Miikki i dla mnie. Ostatni raz udało nam się to w 2010 roku i po nienajlepszym wyniku w 2013 roku taki sukces cieszy podwójnie. Od początku rajdu bardzo dobrze czułem Polo R WRC, które po raz kolejny było perfekcyjnie ustawione. Bardzo dziękuję mojemu zespołowi za doskonałą pracę. I naturalnie dziękuję wszystkim kibicom, którzy nas wspierali na trasie. Ale to zwycięstwo to była także ciężka praca. W sobotę wieczorem, gdy nie mogliśmy używać jednego z hamulców, sytuacja była trudna. Mimo to nie poddaliśmy się i walczyliśmy dalej. Jestem bardzo, bardzo zadowolony z wyniku.” Andreas Mikkelsen, Volkswagen Polo R WRC #9 „Finlandia po raz kolejny była wyjątkowym rajdem, który ze względu na swój specyficzny profil jest uznawany za najtrudniejszy w całej serii WRC. Dlatego Ola i ja jesteśmy bardzo zadowoleni z czwartego miejsca. Od soboty byliśmy na komfortowej pozycji w stawce, z dobrą przewagą nad goniącymi nas kierowcami. Dlatego mogliśmy przez cały dzień jechać ostrożniej, ale na Power Stage chcieliśmy jeszcze raz zaatakować, aby zdobyć ewentualne dodatkowe punkty. Ostatecznie ukończyliśmy Power Stage tylko na czwartej pozycji, jesteśmy jednak ogólnie zadowoleni z naszej jazdy. Gratulujemy Jari-Matti i Miikka zwycięstwa w Rajdzie Finlandii. W pełni zasłużyli na sukces.” Jost Capito, Dyrektor Volkswagen Motorsport „Nie znam nikogo w parku serwisowym, kto by nie życzył Jari-Matti Latvali i Miikka Anttili zwycięstwa przed własną publicznością. Cieszę się z ich sukcesu, bo ciężko na niego zapracowali i osiągnęli go niesamowitą siłą woli, mimo małych trudności. Mogliśmy podziwiać najlepszego Jari-Matti w historii, z nowym nastawieniem do sportu rajdowego, maksymalnie skupionego, a jednocześnie spokojnego. Jechał w swoim własnym świecie i tylko kolega z zespołu Sébastien Ogier był w stanie z nim rywalizować. Andreas Mikkelsen również pojechał doskonale i wywalczył w tym ekstremalnie trudnym rajdzie czwarte miejsce. To doskonały wynik. Dzisiejsze podwójne zwycięstwo daje nam szansę, aby już w Rajdzie Niemiec zdobyć tytuł mistrza świata konstruktorów. Naturalnie, chcielibyśmy zrobić to w wielkim stylu, najchętniej wygrywając kolejny rajd. Po rezultacie z zeszłego roku, dobrze by było pokazać się na naszym rodzimym gruncie z najlepszej strony. Jari-Matti Latvala pokazał, jak można wygrywać mimo maksymalnej presji psychicznej z powodu startu przed własną publicznością.” Co się jeszcze wydarzyło … … wczesna pobudka. W niedzielę rano kierowców wszystkich zespołów obudził alarm przeciwpożarowy w centralnym hotelu Rajdu Finlandii. Alarm wywołał Luis Moya, dwukrotny mistrz świata przy boku Carlosa Sainza, teraz pracujący dla zespołu Volkswagena. Moya podczas śniadania zostawił w tosterze kromkę chleba, która zaczęła dymić i spaliła się na węgiel. Nie zostało potwierdzone, czy Moya rzeczywiście powiedział: „Na miłość boską, Carlos, proszę wyłącz toster”. Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Finlandii – Zestawienie wyników [TABLE=width: 643] <tbody>[TR] [TD=colspan: 3]Czwartek, 31 lipca 2014 [/TD] [TD]#1 Ogier [/TD] [TD]#2 Latvala [/TD] [TD]#9 Mikkelsen [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 01 [/TD] [TD]Lankamaa 1 [/TD] [TD]23,44 km [/TD] [TD]P03 (+3,1 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P07 (+13,2 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 02 [/TD] [TD]Jouhtikylä [/TD] [TD]10,36 km [/TD] [TD]P02 (+2,2 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P05 (+5,6 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 03 [/TD] [TD]Lankamaa 2 [/TD] [TD]23,44 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P04 (+7,0 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 04 [/TD] [TD]Harju 1 [/TD] [TD]02,27 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+0,8 s) [/TD] [TD]P05 (+2,2 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Klasyfikacja ogólna [/TD] [TD]59,51 km [/TD] [TD]P02 (+4,5 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P06 (+27,2 s) [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=width: 643] <tbody>[TR] [TD=colspan: 3]Piątek, 1 sierpnia 2014 [/TD] [TD]#1 Ogier [/TD] [TD]#2 Latvala [/TD] [TD]#9 Mikkelsen [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 05 [/TD] [TD]Pihlajakoski 1 [/TD] [TD]14,51 km [/TD] [TD]P03 (+1,2 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P09 (+9,7 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 06 [/TD] [TD]Päijälä 1 [/TD] [TD]23,38 km [/TD] [TD]P02 (+0,4 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P07 (+9,6 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 07 [/TD] [TD]Kakaristo 1 [/TD] [TD]20,51 km [/TD] [TD]P06 (+4,4 s) [/TD] [TD]P03 (+1,2 s) [/TD] [TD]P04 (+3,0 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 08 [/TD] [TD]Painaa 1 [/TD] [TD]07,70 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+0,9 s) [/TD] [TD]P06 (+2,9 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 09 [/TD] [TD]Pihlajakoski 2 [/TD] [TD]14,51 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P03 (+0,6 s) [/TD] [TD]P07 (+4,2 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 10 [/TD] [TD]Päijälä 2 [/TD] [TD]23,38 km [/TD] [TD]P04 (+4,0 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P05 (+6,7 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 11 [/TD] [TD]Kakaristo 2 [/TD] [TD]20,51 km [/TD] [TD]P05 (+8,3 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+1,0 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 12 [/TD] [TD]Painaa 2 [/TD] [TD]07,70 km [/TD] [TD]P05 (+1,5 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P06 (+2,4 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 13 [/TD] [TD]Harju 2 [/TD] [TD]02,27 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+0,3 s) [/TD] [TD]P03 (+0,5 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Klasyfikacja ogólna [/TD] [TD]134,47 km [/TD] [TD]P03 (+21,3 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P04 (+1.04,2 min) [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=width: 643] <tbody>[TR] [TD=colspan: 3]Sobota, 2 sierpnia 2014 [/TD] [TD]#1 Ogier [/TD] [TD]#2 Latvala [/TD] [TD]#9 Mikkelsen [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 14 [/TD] [TD]Mökkiperä 1 [/TD] [TD]13,84 km [/TD] [TD]P03 (+3,3 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+3,1 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 15 [/TD] [TD]Jukojärvi 1 [/TD] [TD]21,93 km [/TD] [TD]P02 (+0,3 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P05 (+5,7 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 16 [/TD] [TD]Surkee 1 [/TD] [TD]14,95 km [/TD] [TD]P02 (+4,1 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P03 (+5,5 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 18 [/TD] [TD]Himos 1 [/TD] [TD]04,45 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+0,8 s) [/TD] [TD]P03 (+1,5 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 18 [/TD] [TD]Leustu 1 [/TD] [TD]10,01 km [/TD] [TD]P02 (+1,7 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+1,7 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 19 [/TD] [TD]Mökkiperä 2 [/TD] [TD]13,84 km [/TD] [TD]P02 (+1,2 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P04 (+4,1 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 20 [/TD] [TD]Jukojärvi 2 [/TD] [TD]21,93 km [/TD] [TD]P02 (+0,7 s) [/TD] [TD]P03 (+0,7 s) [/TD] [TD]P05 (+4,2 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 21 [/TD] [TD]Surkee 2 [/TD] [TD]14,95 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P03 (+7,3 s) [/TD] [TD]P04 (+7,5 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 22 [/TD] [TD]Himos 2 [/TD] [TD]04,45 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P04 (+2,9 s) [/TD] [TD]P02 (+1,0 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 23 [/TD] [TD]Leustu 2 [/TD] [TD]10,01 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P04 (+6,5 s) [/TD] [TD]P03 (+5,3 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Klasyfikacja ogólna [/TD] [TD]130,36 km [/TD] [TD]P02 (+3,4 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P04 (+1.22,0 min) [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=width: 643] <tbody>[TR] [TD=colspan: 3]Niedziela, 3 sierpnia 2014 [/TD] [TD]#1 Ogier [/TD] [TD]#2 Latvala [/TD] [TD]#9 Mikkelsen [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 25 [/TD] [TD]Ruuhimäki 1 [/TD] [TD]06,79 km [/TD] [TD]P02 (+1,6 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P05 (+4,9 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 25 [/TD] [TD]Myhinpää 1 [/TD] [TD]23,02 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+1,3 s) [/TD] [TD]P06 (+25,8 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 26P [/TD] [TD]Ruuhimäki 2 [/TD] [TD]06,79 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+0,1 s) [/TD] [TD]P04 (+2,4 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Klasyfikacja ogólna [/TD] [TD]36,60 km [/TD] [TD]P02 (+3,6 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P04 (+1.52,5 min) [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Finlandii – wyniki końcowe 01. Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (FIN/FIN), Volkswagen 2:57.23,2 godz. 02. Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (F/F), Volkswagen + 3,6 s 03. Kris Meeke/Paul Nagle (GB/IRL), Citroën + 50,6 s 04. Andreas Mikkelsen/Ola Fløene (N/N), Volkswagen + 1.52,5 min 05. Mikko Hirvonen/Jarmo Lehtinen (FIN/FIN), Ford + 2.49,7 min 06. Juho Hänninen/Tomi Tuominen (FIN/FIN), Hyundai + 4.29,0 min 07. Elfyn Evans/Daniel Barritt (GB/GB), Ford + 5.25,8 min 08. Hayden Paddon/John Kennard (NZ/NZ), Hyundai + 6.17,8 min 09. Henning Solberg/Ilka Minor (N/A), Ford + 12.07,0 min 10. Karl Kruuda/Martin Jarveoja (EST/EST), Ford + 14.44,7 min Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Finlandii – wyniki Power Stage 01. Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (F/F), Volkswagen 3.16,0 min 02. Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (FIN/FIN), Volkswagen + 0,1 s 03. Kris Meeke/Paul Nagle (GB/IRL), Citroën + 2,1 s Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), punktacja* Klasyfikacja kierowców 01. Sébastien Ogier, 187 punktów; 02. Jari-Matti Latvala, 143; 03. Andreas Mikkelsen, 95; 04. Mads Østberg, 66; 05. Mikko Hirvonen, 62; 06. Kris Meeke, 54; 07. Thierry Neuville, 46; 08. Elfyn Evans, 42; 09. Martin Prokop, 31; 10. Henning Solberg, 26; 11. Juho Hänninen, 20; 12. Bryan Bouffier, 18; 13. Robert Kubica, 12; 14. Ott Tänak, 10; 15. Benito Guerra, 8; 16. Hayden Paddon, 8; 17. Chris Atkinson, 6; 18. Pontus Tidemand, 4; 19. Jaroslav Melichárek, 4; 20. Nasser Al-Attiyah, 3; 21. Lorenzo Bertelli, 2; 22. Matteo Gamba, 2; 23. Craig Breen, 2; 24. Yuriy Protasov, 2; 25. Jari Ketomaa, 1; 26. Khalid Al-Qassimi, 1; 27. Karl Kruuda, 1; 28. Dani Sordo, 0 Klasyfikacja konstruktorów 1. Volkswagen Motorsport; 305 punktów; 2. Citroën Total Abu Dhabi WRT, 130; 3. M-Sport, 106; 4. Volkswagen Motorsport II, 94; 5. Hyundai Motorsport, 88; 6. Jipocar Czech National Team, 34; 7. RK M-Sport WRT, 21; 8. Hyundai Motorsport N, 12 *Wymaga zatwierdzenia przez FIA Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. więcej -> Hybrydowe Toyoty zdominowały eko-rajd w Finlandii, statystyki sprzedaży, nowe samochody osobowe, pojazdy zasilane paliwem wodorowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  3. więcej -> Mercedes Klasy A już wytwarzany w Finlandii, baza rejestracji pojazdów, wiadomości ze świata motoryzacji, ranking sprzedaży pojazdów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  4. więcej -> Nowy Mercedes A będzie produkowany w Finlandii | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. Z******te Audi z Finlandii... Fotki ---> http://www.eurotuner.com/featuredvehicles/eurp_1205_2004_audi_a4_1_8t_quattro/photo_05.html Więcej ---> http://www.eurotuner.com/featuredvehicles/eurp_1205_2004_audi_a4_1_8t_quattro/viewall.html
  6. Boskie Audi z Finlandii. Więc tam też potrafią... Więcej ---> http://www.eurotuner.com/featuredvehicles/eurp_1112_2010_audi_a5_sportback_3_0_tdi_quattro/index.html Galeria zdjęć ---> http://www.eurotuner.com/featuredvehicles/eurp_1112_2010_audi_a5_sportback_3_0_tdi_quattro/photo_03.html
  7. VR6 z Finlandii... Nadaje się. Zdjęcia ---> http://www.eurotuner.com/featuredvehicles/eurp_1109_1993_vw_golf_vr6/photo_02.html Więcej ---> http://www.eurotuner.com/featuredvehicles/eurp_1109_1993_vw_golf_vr6/index.html
  8. Kolejny udany projekt z Finlandii. Tym razem IS 300 an Workach... Więcej ---> http://fatlace.com/cars/vip/finland-is/
  9. Supertuning Silvii S15 rodem z Finlandii... Więcej ---> http://www.stancenation.com/2011/08/30/the-japanese-masterpiece/
  10. Fajne Audi A3 z Finlandii... Inne zdjęcia ---> http://www.eurotuner.com/featuredvehicles/eurp_1106_2006_audi_a3_3_2/photo_01.html Więcej ---> http://www.eurotuner.com/featuredvehicles/eurp_1106_2006_audi_a3_3_2/index.html
  11. Civic EK z Finlandii. Z automatyczna skrzynia biegow? Wiecej ---> http://www.canibeat.com/2010/12/snow-patrolling/
  12. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=UkgYxgtj96c&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=UkgYxgtj96c&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  13. http://www.trans.info/message/view/4631.html
  14. Jeśli ktoś się wybiera to polecam przeczytać. http://etransport.pl/wiadomosc,8943,zwiekszyly_sie_kolejki_na_granicy_rosji_i_finlandii.html
  15. http://www.roadlook.pl/wideo/rajd-finlandii-2007-wypadek-kopeckiego-wideo.html
  16. http://www.roadlook.pl/rajdy/rajd-finlandii-2007-michal-kosciuszko-na-podium.html
  17. http://www.roadlook.pl/rajdy/rajd-finlandii-2007-nowy-ford-focus-rs-wrc-zwycieza-w-debiucie.html
  18. http://www.roadlook.pl/rajdy/rajd-niemiec-2007-sebastien-loeb-poza-konkurencja-relacja-z-trzeciego-etapu.html
  19. http://www.roadlook.pl/rajdy/rajd-finlandii-2007-rywalizuja-o-sekundy-siodemka-grnholma-relacja-z-ii-etapu.html
  20. http://www.roadlook.pl/rajdy/rajd-finlandii-2007-grnholm-loeb-czy-ktos-inny-relacja-na-zywo-z-i-etapu.html
  21. http://www.roadlook.pl/rajdy/rajd-finlandii-2007-powraca-andrzej-mancin.html
  22. http://www.roadlook.pl/rajdy/rajd-finlandii-2007-dotychczasowi-triumfatorzy.html
  23. Rajd Finlandii 2007: Citroën przed nowym wyzwaniem http://www.roadlook.pl/rajdy/rajd-finlandii-2007-citroen-przed-nowym-wyzwaniem.html
  24. Rajd Finlandii 2006 Gronholm vs Loeb <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=tpoBX6uxQQA"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=tpoBX6uxQQA" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>[/b]
  25. Rajd Finlandii 2006 <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=tpoBX6uxQQA"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=tpoBX6uxQQA" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
×