Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'favorit' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 8 wyników

  1. Dawno nie było żadnej Skody do skomentowania no to macie fajną Favoritkę Naprawdę ładnie i ciekawie wygląda , jednak da się coś z tego autka zrobić ! Więcej info i zdjęć ---> Simply Clever, czyli najładniejsza Skoda Favorit jaką znam! | klasyczny.com
  2. Škoda Favorit Samochód osobowy o nazwie Škoda Favorit produkowano w fabryce w Mladá Boleslav jeszcze przed II wojną światową. Już w latach 1936–1939 wytwarzano pierwszą Škodę Favorit (typ 904). Pojazd miał silnik dolnozaworowy o pojemności 1802 cm³ i mocy 28 kW (38 KM) przy 3800 obr./min napędzający tylną oś, osiągał on prędkość maksymalną 95 km/h. Do roku 1939 z taśmy montażowej zjechało 169 egzemplarzy tego modelu. Škoda Favorit (typ 904) W latach 1938 - 1941 wyprodukowano krótką serię - 54 sztuk - samochodu o nazwie Favorit 2000 OHV (typ 923). Jego konstrukcję oparto na poprzednim modelu, jednak do napędu zastosowano nowocześniejszy silnik górnozaworowy o pojemności 2091 cm³ i mocy 40,5 kW (55 KM) przy 3500 obr./min. Ten model osiągał już maksymalną prędkość rzędu 110 km/h. Škoda Favorit (typ 923)
  3. 25 lat ŠKODY Favorit Więcej zdjęć: Samochody Zabytkowe - Auto Galeria, Zdjęcia Samochodów, Tuning, Exotic ŠKODA Favorit, jeden z najważniejszych samochodów w historii marki, w tym roku obchodzi swoje ćwierćwiecze. Model ten zadebiutował podczas 29. Międzynarodowych Targów Przemysłowych w Brnie w 1987 roku. Samochód zrywał ze stosowaną przez markę od 1964 roku koncepcją zblokowanego tylnego układu napędowego, był oryginalny i reprezentował najwyższy poziom pod względem ergonomii. ŠKODA Š781 Favorit ewoluowała z programu rozwojowego Š780, składającego się z kilku prototypów przednionapędowych pojazdów zaprojektowanych przez Jaroslava Kindla. Gdy kierownictwo nad tym przedsięwzięciem przejął Petr Hrdlička, zwiększył się zasięg programu oraz narzucono większą presję czasu. O pomoc w stworzeniu nowoczesnego nadwozia zwrócono się do najlepszych pracowni m.in. Giugiaro i Pininfarina. Ostatecznie jego projektem zajął się Nuccio Bertone, proponując także wersje sedan i coupé. Jego prace kosztowały markę 28 mln CZK. Kalibrację podwozia, sposób zawieszenia jednostki napędowej, akustykę i poziom wibracji konsultowano natomiast z inżynierami Porsche. Opracowania specjalistów ŠKODY zakończyły się zgłoszeniem imponującej liczby 42 patentów. Zgodnie z założeniami, próby nowego pojazdu ukończono już w pierwszym półroczu 1985 roku, a w 1988 roku rozpoczęto produkcję wielkoseryjną. Mimo braku środków na rozwój nowoczesnej jednostki napędowej, ŠKODA Favorit stała się poważnym konkurentem dla zachodnioeuropejskich samochodów. Pomogło to marce łagodnie zaakceptować ówczesne zmiany ustrojowe, przyniosło jej znaczny wzrost oraz przyciągnęło silnego partnera strategicznego. Nowy samochód początkowo miał nosić nazwę Laura. Propozycja ta została wybrana w specjalnie przygotowanym głosowaniu w magazynie Svět motorů. Nazwa Favorit nie weszła nawet do pierwszej dziesiątki. ŠKODA podjęła jednak decyzję samodzielnie i właśnie tak nazwała swój nowy model. Pierwszy egzemplarz z serii otwierającej zmontowano 1 lipca 1987 roku. Do końca roku wytworzono jedynie 171 egzemplarzy. Produkcja seryjna nabrała tempa w 1988 roku, kiedy to powstało ponad 21 000 tych samochodów. Początkowo auto produkowane było tylko w fabryce w Kvasinach, a od sierpnia 1988 roku – także w Mladá Boleslav. Siedmioletnia kariera rynkowa modelu okazała się bardzo udana i przyniosła marce same korzyści. Łącznie powstało aż 783 167 szt. modelu Favorit i 219 254 szt. modelu Forman (wersja kombi). Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. radek123987

    Skoda Favorit

    Witam, przyszedł czas na kolejny rysunek, tym razem to Skoda Favorit. Rysunek na formacie A3 rysowany ołówkami, czasu nie liczyłem ale obstawiam jakieś 10 godzin. Z rysunku jestem średnio zadowolony. Wiem, że wiele rzeczy można było bardziej dopracować, ale niestety brak czasu. Czekam na komentarze i oceny. Pozdrawiam http://images40.fotosik.pl/1706/c53f50fd5f8cac5a.jpg
  5. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=j7Iv3WFIx-w&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=j7Iv3WFIx-w&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  6. <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/wrzuta_embed.js?wrzuta_key=fkulkAXZD4&wrzuta_flv=http://makus.wrzuta.pl/vid/file/fkulkAXZD4/favorit&wrzuta_mini=http://c7.wrzuta.pl/wm18231/6fd929c7002a126c4801f0f8/favorit&wrzuta_name=favorit&wrzuta_width=450&wrzuta_height=416"></script>
  7. niems

    Skoda Favorit

    Skoda Favorit http://homepage.ntlworld.com/david.akers/chassis.htm
×