Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'fabryki' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 24 wyników

  1. 60 lat fabryki samochodów użytkowych Volkswagena w Hanowerze - Zakład powstał w ciągu zaledwie jednego roku - 2000 pracowników budowało go każdego dnia - Powierzchnia fabryki wynosi 1,1 miliona metrów kwadratowych - Produkowany w nim Transporter został symbolem niemieckiego cudu gospodarczego Poznań, 10 marca 2015 r. – marka Volkswagen Samochody Użytkowe zapisuje swoją kartę w historii przemysłu – przed 60 laty rozpoczęła się w Hanowerze budowa fabryki aut dostawczych. W dzielnicy Stöcken, na powierzchni 1,1 mln m2 w ciągu zaledwie roku zbudowano fabrykę z największą wówczas w Europie halą produkcyjną. Oznaczało to początek nowej ery - odtąd z taśm zakładu w Hanowerze zaczął zjeżdżać legendarny VW Transporter. Dr Eckhard Scholz, Prezes Zarządu Marki Volkswagen Samochody Użytkowe: „Początek budowy zakładu w Hanowerze przed 60 laty to początek nowej ery w dziedzinie produkcji lekkich pojazdów dostawczych w Europie. Od tego czasu fabryka jest stale modernizowana i rozbudowywana – dziś np. znajduje się w niej największe stanowisko pras w całej Europie. W Hanowerze stworzono wszelkie warunki, aby także w przyszłości dostarczać klientom jak najlepsze i dostosowane do ich indywidualnych potrzeb samochody. Zainteresowanie Transporterem przez te 60 lat nie zmniejszyło się ani trochę”. Thomas Zwiebler, Przewodniczący Rady Zakładowej Volkswagen Samochody Użytkowe: „Budowa fabryki stała się kamieniem węgielnym wielkiego sukcesu. W błyskawicznym tempie w szczerym polu powstał wzorcowy zakład, który dzięki wielkiemu zaangażowaniu dziesiątek tysięcy pracowników przez kilkadziesiąt lat stał się ważnym filarem naszego koncernu”. Spojrzenie wstecz, Niemcy 1955 r. Na ulicach młode dziewczyny w rozkloszowanych spódnicach i balerinach, mężczyźni w skórzanych kurtkach, a z tranzystorowych radioodbiorników rozbrzmiewa hit Cateriny Valente „Cały Paryż marzy o miłości”. Niemcy za to marzą o własnym samochodzie. Właśnie trwa słynny cud gospodarczy, na ulicach pojawia się coraz więcej pojazdów. Volkswagen Garbus okazuje się najpopularniejszym samochodem osobowym, a w 1955 roku jego produkcja, liczona od chwili rozpoczęcia, przekracza milion egzemplarzy. Bardzo pożądanym modelem jest także Transporter. Możliwości fabryki w Wolfsburgu, w której powstawał on już od 1950 roku, nie wystarczają, by zaspokoić popyt. Przedsiębiorcy szukają środka transportu, aby móc dowozić do klientów chleb, piwo, kawę zbożową. Nie inaczej jest z coraz większą liczbą artykułów technicznych – telewizory, adaptery, lodówki muszą w coraz większych ilościach, jak najszybciej i w nienaruszonym stanie trafić do odbiorców. Właśnie dlatego przemysł potrzebuje niezawodnego środka transportu. W tamtych czasach o postawienie fabryki do produkcji Transportera ubiegało się ponad 200 miast i gmin w Niemczech. Heinrich Nordhoff, dyrektor Fabryki Volkswagen GmbH, a później Prezes Zarządu Fabryki Volkswagen AG, przekonał radę nadzorczą do wybrania faworyzowanego przez siebie Hanoweru. Zalety tej lokalizacji to bliskość Kanału Śródlądowego łączącego Ren z Łabą oraz istniejąca już kolejowa stacja. Podczas wyjątkowo mroźnej i śnieżnej zimy 372 robotników przystępuje do budowy – dyskretnie, nie odbywają się żadne oficjalne uroczystości. Tak życzy sobie Nordhoff. Pod koniec marca na budowie pracuje już 1000 robotników. Drogi komunikacyjne w rozmiękłej od roztopów ziemi trzeba utwardzać drewnianymi balami, żeby ciężarówki mogły dowieźć materiały budowlane. Na terenie powstającej fabryki wyrasta małe prowizoryczne miasto – z biurami budowy, barakami zaopatrzenia i socjalnymi, z namiotami pełniącymi rolę kantyn. Szybko ze swoimi stoiskami pojawiają się także przedsiębiorcy. Zaledwie po 12 tygodniach mury wznoszą się na wysokość ponad czterech metrów. Prawie przez okrągłą dobę na budowie pracuje 28 dźwigów, a 22 potężne betoniarki wyrabiają każdego dnia 5000 metrów sześciennych betonu. Przerzucono 1.750.000 metrów sześciennych ziemi – w tamtym czasie był to ładunek dla 256.000 samochodów ciężarowych. Od maja na terenie fabryki uwija się 2000 pracowników. Do budowy szalunków zużywają oni 600.000 metrów kwadratowych drewna. „Można by z niego zbudować metrowej szerokości chodnik z Wolfsburga do Bazylei”, pisze jeden z dziennikarzy. Równolegle trwają szkolenia nowych pracowników, którzy zostaną zatrudnieni przy produkcji Transportera. Uruchomiony zostaje specjalny pociąg, którym codziennie o 4.10 wyruszają oni z dworca w Hanowerze do Wolfsburga, gdzie zgłębiają tajemnice montażu aut. Sprawne rozpoczęcie produkcji w nowym zakładzie ma zapewnić kadra 3000 pracowników. W ciągu kilku tygodni powstaje hala budowy karoserii, w lutym 1956 roku jest też gotowa wielotorowa linia kolejowa do zakładu, mająca długość 10 km. 8. marca 1956 roku w Hanowerze rozpoczyna się seryjna produkcja przyszłego symbolu niemieckiego cudu gospodarczego. Do 1967 roku, w którym zakończono wytwarzanie Transportera pierwszej generacji, z taśm w Niemczech zjechało 1,8 miliona sztuk tego modelu. Do dzisiaj na całym świecie powstało 11 milionów egzemplarzy Volkswagena Transportera. Historia jego sukcesu trwa nadal – w tym roku rozpocznie się produkcja kolejnej generacji. Obecnie w zakładach w Hanowerze obok Volkswagenów z serii T powstają też pickup Amarok oraz (lakierowane) nadwozia Panamery, w zakładzie w Limmer zaś – turystyczny model California. Łącznie w Hanowerze Volkswagen zatrudnia 12.200 pracowników. Kolejna fabryka w Poznaniu (zatrudniająca 5.700 pracowników) produkuje modele Transporter i Caddy, we Wrześni natomiast powstaje właśnie zakład, w którym będzie wytwarzany nowy Crafter. W sumie marka Volkswagen Samochody Użytkowe zatrudnia 19.500 pracowników. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Tradycja sukcesu: 80 lat fabryki SKODY w Kvasinach Fabryka ŠKODY w Kvasinach świętuje 80 lat działalności. Samochody są tu produkowane od 1934 roku, modele ŠKODY od 1947 roku. Dziś około 4,2 tys. pracowników czeskiego zakładu zajmuje się wytwarzaniem modeli Superb, Yeti i Roomster. Kvasiny są częścią globalnej sieci produkcyjnej ŠKODY, a także największym pracodawcą w regionie. W ramach swojej strategii rozwoju, czeski producent będzie znacząco modernizował i rozbudowywał ten zakład w ciągu najbliższych kilku lat we współpracy z Grupą Volkswagen. W planach jest zlokalizowanie tu produkcji dodatkowego modelu. Przyszłość fabryki została zabezpieczona także dzięki pomocy związku zawodowego KOVO MB. „80 lat produkcji samochodów w Kvasinach - ta rocznica ponownie podkreśla wielką tradycję czeskiego przemysłu motoryzacyjnego” - mówi szef produkcji ŠKODY, Michael Oeljeklaus. Od 1934 roku linie produkcyjne w Kvasinach opuściło ponad 1,5 mln pojazdów. „To wszystko dzięki tradycji przemysłowej tego regionu Czech i pracy wspaniałego zespołu. Fabryka jest podstawą naszej międzynarodowej sieci produkcyjnej i odgrywa kluczową rolę w strategii wzrostu ŠKODY. W ciągu najbliższych lat roczna wielkość produkcji zakładu będzie nadal rosła. W celu osiągnięcia tego wzrostu będziemy intensywnie inwestować w Kvasinach, czyniąc z tego obiektu m.in. centrum produkcji pojazdów typu SUV” - dodaje Michael Oeljeklaus. Pierwszą ŠKODĄ, jaka powstała w Kvasinach w 1947 roku, była ŠKODA Superb, luksusowy model tamtych czasów. Przez następne dziesięciolecia czeski zakład produkował wiele popularnych i legendarnych modeli ŠKODY, takich jak: dwumiejscowy kabriolet ŠKODA Felicia (lata 1958-1964), ŠKODA 110 R Coupé (1970-80) i ŠKODA Pick-Up (1995-2001). Kamieniem milowym ostatnich lat było uruchomienie w 2001 roku produkcji pierwszej generacji współczesnego modelu Superb. Flagowa limuzyna ŠKODY zapoczątkowała szybki rozwój i modernizację zakładu. Czeski producent wspólnie z Grupą Volkswagen zainwestował w rozpoczęcie jej produkcji w Kvasinach około 190 mln euro. Od tego czasu zakład jest krok po kroku powiększany. Od 2006 roku powstaje tu ŠKODA Roomster, a od 2009 roku pierwszy kompaktowy SUV marki – Yeti. Wraz ze zwiększeniem liczby wytwarzanych modeli w Kvasinach, wielkość produkcji od 2002 roku wzrosła, z 20 tys. do 150 tys. pojazdów rocznie. Pod koniec 2013 roku w Kvasinach powstał 1,5-milionowy samochód. W ramach kampanii modelowej ŠKODY, w latach 2001-2013 w zakład zainwestowano około 650 mln euro, uwzględniając działania na rzecz ochrony środowiska. W połowie 2013 roku działalność rozpoczęła nowa elektrociepłownia, dzięki której emisja CO2 zmniejszyła się o 10% rocznie. Ochrona środowiska kosztowała firmę około 3 mln euro. Obiekt ten zdobył nagrodę „Ekologicznego Projektu Roku” w Czechach. W najbliższych latach ŠKODA nadal będzie rozwijać fabrykę w Kvasinach. Wybudowany zostanie tu zakład produkcji nadwozi, w planach jest także rozwój obszarów montażowych i logistycznych oraz remont infrastruktury zakładu. ŠKODA Kvasiny jest największym pracodawcą w kraju hradeckim. We wczesnych latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, kiedy ŠKODA połączyła siły z Volkswagenem, liczba pracowników wynosiła zaledwie 500 osób. W ciągu dwóch następnych dziesięcioleci wzrosła do ponad 4 tys. osób. Ponadto, ŠKODA jest zaangażowana w wiele projektów społecznych w regionie. „Nasze społeczne zaangażowanie w regionach, w których prowadzimy działalność, ma szczególne znaczenie dla nas, a wspieramy te projekty, które czynią różnicę” - mówi członek Zarządu ŠKODY w dziale HR, Bohdan Wojnar. Główny cel zaangażowania leży we wspieraniu edukacji, szkoleń technicznych, bezpieczeństwa ruchu drogowego i ochrony środowiska. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. więcej -> Ostatni samochód z fabryki w Aulnay | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  4. więcej -> 50 lat fabryki Mercedes-Benz w Worth, ranking sprzedaży pojazdów, CEPIK, ranking sprzedaży aut | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. więcej -> 10 milionów aut z japońskiej fabryki Mazdy w Hofu, wiadomości ze świata motoryzacji, ranking sprzedaży motocykli, nowe modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  6. więcej -> Solaris inwestuje w rozbudowę fabryki, badania rynku motoryzacyjnego, centrum badań rynku, wiadomości ze świata motoryzacji | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. Kamień milowy w historii fabryki smarta w Hambach 1,5 miliona smartów fortwo Hambach, Francja - Kolejny kamień milowy w historii fabryki smarta w Hambach: taśmę montażową opuścił 1,5-milionowy smart fortwo. Jubileuszowy egzemplarz - biały smart fortwo electric drive cabrio - wyprodukowano jeszcze przed rozpoczęciem wydłużonej przerwy wakacyjnej. W lipcu i sierpniu zakład przechodzi gruntowne prace modernizacyjne. - 1,5-milionowy egzemplarz to dowód wyjątkowego sukcesu smarta. Inspiruje on kierowców z kolejnych zakątków świata, bo jak żadne inne auto potrafi radzić sobie w miejskiej dżungli. A w czasach, gdy coraz trudniej o miejsca parkingowe, smartów będzie tylko przybywać - mówi dr Annette Winkler, szefowa smarta. - Napędzany silnikiem spalinowym lub elektrycznym i dostępny w ramach innowacyjnych projektów mobilności, takich jak car2go, smart jest przystosowany do globalnych wymogów. A w 2014 roku do naszej oferty dołączy całkiem nowy samochód miejski z miejscem dla czterech osób. Niedawno smart zdobył pierwsze miejsce w segmencie aut miejskich w tegorocznym badaniu jakości, publikowanym przez uznaną organizację konsumencką J.D. Power. Badanie powstało na podstawie opinii właścicieli nowych samochodów z USA, oceniających swoje pojazdy po pierwszych 90 dniach użytkowania. Kurs na przyszłość W czasie wydłużonej przerwy wakacyjnej fabryka smarta w Hambach przechodzi gruntowne prace modernizacyjne - największej od chwili uruchomienia produkcji w 1998 roku. Maszyny i instalacje zostaną w dużej mierze wymienione na nowe, a wdrożenie najnowocześniejszej technologii pozwoli usprawnić proces montażu. Inwestycje modernizacyjne są częścią wartego ponad 200 mln euro programu rozbudowy, mającej na celu przygotowanie do produkcji nowej generacji smarta. Jednym z największych indywidualnych projektów jest nowa lakiernia, w której - nakładem ponad 50 mln euro - wdrożony zostanie ekologiczny proces malowania, spełniający obecne standardy koncernu Daimler dla aut osobowych. Dodatkowo, pozwoli on poszerzyć paletę stosowanych barw. W efekcie przyszli nabywcy smarta będą mogli wybrać kolor tridionu spośród wszystkich dostępnych odcieni lakieru. Historia sukcesu fabryki w Hambach Fabryka smarta w Hambach ruszyła w 1997 roku, a od roku 1998 produkuje smarty fortwo (od 2007 - drugą generację modelu). W ubiegłym roku wyjechało stąd ponad 104 tys. samochodów. Na miejscu pracuje około 1,5 tys. ludzi. Milionowy egzemplarz smarta fortwo opuścił zakład we wrześniu 2008 roku, równe 10 lat po narodzinach marki. Fabryka w Lotaryngii od początku słynęła z innowacyjnej koncepcji produkcji. Linia montażowa ma kształt symbolu "+", co zapewnia to optymalną wydajność procesów produkcyjnych i pozwala na bezpośrednie dostarczanie podzespołów. W rezultacie logistyka została ograniczona do minimum. Za odpowiedzialne zarządzanie energią odpowiada zlokalizowana na terenie fabryki elektrociepłownia, pokrywająca około 25 proc. lokalnego zapotrzebowania na energię, oraz oczyszczalnia ścieków z systemem filtrów membranowych. Jakość oczyszczonych ścieków przewyższa jakość wód naturalnych, do których są one później odprowadzane. W ubiegłym roku eksperci francuskiego magazynu branżowego "Usine Nouvelle" oraz uczelni biznesowych INSEAD i WHU nagrodzili fabrykę tytułem "Trophée de l'Excellence Industrielle 2012" za wydajny model produkcji i logistyki. Odnowiony w ubiegłym roku smart nieprzerwanie pisze historię swojego sukcesu. Jako trendsetter wśród małych aut, od 15 lat na nowo definiuje pojęcie miejskiej mobilności. Jako dwuosobowy samochód o kieszonkowych wymiarach, łączy ekologiczne podejście z radością z jazdy i zajmuje na parkingu mniej miejsca niż jakikolwiek inny model. Obecnie smart sprzedawany jest na 46 rynkach świata, od niedawna również w Rosji. Największą popularnością cieszy się w Niemczech, we Włoszech i w Chinach. Źródło: Mercedes-Benz Polska
  8. więćej -> 500 000 razy Porsche Cayenne z fabryki w Lipsku, sprzedaż nowych samochodów, nowości na rynku samochodowym, pojazdy zasilane paliwem wodorowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. więcej -> Rząd nie wesprze fabryki Honkerów, wiadomości ze świata motoryzacji, ranking samochodów osobowych, centrum badań rynku | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  10. więcej -> GM właścicielem fabryki silników w Tychach, CEPIK, ranking samochodów osobowych, nowe modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  11. więcej -> GM zapowiada wcześniejsze zamknięcie fabryki w Bochum, park samochodów, testy samochodów osobowych, ranking sprzedaży motocykli | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  12. więcej -> Bosch planuje budowę nowej fabryki części moto w Rosji | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  13. Japończycy po strajkach otworzyli fabryki w Chinach
  14. więcej -> Wybrano lokalizację fabryki Audi w Meksyku | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  15. więcej -> Kia Rio z fabryki Hyundaia | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  16. więcej -> Nowy Opel Astra sedan z fabryki w Gliwicach | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  17. więcej -> Wkrótce otwarcie nowej fabryki szyb Pilkington Automotive | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  18. więcej -> Święto fabryki BMW | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  19. więcej -> Prestiżowe wyróżnienie dla włoskiej fabryki Fiata | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  20. Prestiżowewyróżnienie „Automotive Lean Production Award 2012” dla fabrykiFiata Pomigliano d‘Arco. Wwyniku licznych analiz prowadzonych przez zespół ekspertów podegidą niemieckiego magazynu „AutomobilProduktion”oraz znanej firmy konsultingowej AgamusConsult,należąca do koncernu Fiat fabryka samochodów Pomigliano d‘Arco(niedaleko Neapolu) otrzymała prestiżowe wyróżnienie „AutomotiveLean ProductionAward2012”(Ekonomikii ekologii produkcji 2012)w kategorii OEM (Original Equipment for Manufacture). Wprocesie selekcji,którego ukoronowaniem jest przyznanie jednego z najbardziejcenionych wyróżnień w skali europejskiego przemysłumotoryzacyjnego, uczestniczyło od roku 2006 ponad 700 zakładówprodukcyjnych w ponad 15 krajach Europy, m.in. w Niemczech, Francji,Hiszpanii, Włoszech oraz wspólnoty Beneluksu. Corocznaselekcja kandydatów odbywa się w pięciu kategoriach, na podstawieoceny szczegółowych ankiet, nadsyłanych z zakładówzainteresowanych otrzymaniem tego wyróżnienia. Proces selekcjiobejmuje także wizytację „na miejscu” oraz serię spotkań irozmów kwalifikacyjnych w celu potwierdzenia informacjiprzedkładanych w ankietach. Dokładnejanalizie ekspertów podlega wdrożenie systemów i technologiiprodukcji pod względem przestrzegania zasad Lean Production,szczególnie w zakresie konsekwentnego zapewnienia jakości,utrzymania ruchu, logistyki oraz szkoleń załogi w celu stworzeniawarunków pracy umożliwiających stałe i skuteczne ulepszanieprocesów eliminacji strat i zanieczyszczenia środowiskanaturalnego. Dopieropo zakończeniu tak rygorystycznego procesu sprawdzianów i analiztypowani są kandydaci na zwycięzców w tej konkurencji. „Wyróżnienieto przyjmujemy, jako wyraz uznania dla wszystkich pracownikówPomigliano, którzy w ostatnich latach przyczynili się do odrodzenianaszejfabryki i jej przemysłowej/produkcyjnej misji”− powiedział Stefan Ketter, dyrektor ds. produkcji Fiat S.p.A. „Todzięki systemowi World Class Manufacturing w fabrykachFiata i Chryslera mogliśmy wdrożyć najnowocześniejsze standardyprodukcyjne, w tym również i w Pomigliano, jako wzorzec dla innychzakładów Grupy. Jesteśmy dumni, że nasze wysiłki zostałydocenione przez ekspertów najwyższej klasy światowej.” Uroczystośćwręczenia nagrody „Automotive Lean Production Award 2012” dlazakładu Pomigliano d’Arco odbędzie się w Lipsku 7 listopada br.w trakcie siódmego Kongresu Automobil Produktion i Agamus Consult. Źródło: Fiat Auto Poland
  21. więcej -> 3 miliony samochodów z fabryki VW Słowacja | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  22. więcej -> Volkswagen nagradza najlepsze fabryki za BHP | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  23. Skoda Superb nr 500 000 zjechała z taśm fabryki w Mlada Boleslav
  24. Możemy być dumni Fot. Piotr Gawroński Więcej ----> http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/1587-tys-samochodow-z-gliwickiej-fabryki-opla-ktora,1713566
×