Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'europy' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 46 wyników

  1. Honda CR-Z i Insight znikną z Europy jeszcze w tym roku CR-Z widziałem na drodze może kilka razy, ale Insighta to chyba nigdy... Nie dziwię się więc decyzji Hondy
  2. więcej -> Z OSTATNIEJ CHWILI | Chevrolet wyjedzie z Europy | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  3. niems

    Navi online

    Wyznacz trasę przejazdu - mapy Polski i Europy: http://www.navi.forumsamochodowe.com/ Zapraszamy
  4. więcej -> Nowa wersja Outlandera wjeżdża do Europy, ranking samochodów osobowych, nowości na rynku samochodowym, centrum badań rynku | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. Honda Insight i CR-Z mogą zniknąć z Europy Priusów to się trochę kręci, CR-Z widziałem niewiele na drogach, a Insighta chyba w ogóle...
  6. Jan Kopecky mistrzem europy ERC po zwycięstwie w rajdzie Chorwacji! Jan Kopecký i Pavel Dresler, startujący w rajdach z serii European Rally Championship za kierownicą ŠKODY Fabii S2000, stanęli na najwyższym miejscu podium w radzie Chorwacji i tym samym zapewnili sobie tytuł mistrzowski. Wygrana w 40. edycji rajdu Chorwacji to już szóste zwycięstwo załogi Kopecký – Dresler w rajdach ERC. Dzięki doskonałym występom w poprzednich rajdach, załoga już teraz zapewniła sobie tytuł Mistrzów Europy, mimo iż do końca sezonu pozostały jeszcze dwa rajdy. W tym roku kierowca Jan Kopecký z pilotem Pavlem Dreslerem w ŠKODZIE Fabii S2000, już pięciokrotnie stawali na najwyższym miejscu podium (Austria, Wyspy Kanaryjskie, Azory, Rumunia, Czechy), a ponadto zajęli wysoką, drugą pozycję w rajdzie Korsyki i trzecie miejsce w rajdzie ERC w Polsce. „To był dla nas weekend marzeń. Wygraliśmy rajd w Chorwacji i zostaliśmy mistrzami europy. Lepiej być nie może!” - cieszy się Jan Kopecký, 31-letni kierowca ŠKODY Fabii S2000, który po raz pierwszy w swojej karierze sięgnął po mistrzowski tytuł. „Byliśmy szybcy, ale unikaliśmy zbędnego ryzyka i po raz kolejny taka taktyka okazała się skuteczna” - dodaje Kopecký. Wygrana w Chorwacji oznacza, że czeska załoga wygrała rajdy na każdym rodzaju nawierzchni, niezależnie od tego, czy był to śnieg, lód, żwir czy asfalt. Jan Kopecký dołącza tym samym do rajdowych legend, które w poprzednich latach sięgnęły po tytuł ERC – choćby Niemca Waltera Röhrla czy Włocha Miki Biasiona. Jak zauważa Michal Hrabánek, szef zespołu ERC ŠKODY: „Cały nasz team ciężko pracował w tym roku, by osiągnąć tak spektakularny sukces. Mistrzowski tytuł Jana Kopecký to uhonorowanie naszych wysiłków i dowód na technologiczne zaawansowanie ŠKODY”. Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. Lada Granta zawita do Europy. Na razie tylko na prb Trochę tu Logana, trochę Thalii, a z boku Granta przypomina mi Forda Focusa II sedan
  8. MG3 wkracza do Europy - ceny od 8 399 funtw Szkoda, że brytyjskie jest w nowym MG głównie położenie kierownicy : /
  9. Citroen DS SUV zawita do Europy Niebrzydki SUV Citroen świetnie zrobił, wprowadzając do oferty linię DS
  10. Fiat „bohaterem” Mistrzostw Europy Juniorów w Lekkoatletyce 2013. Flota samochodów osobowych Fiat oraz dostawczych Fiat Professional towarzyszy młodym sportowcom do lat 20, uczestniczącym w Mistrzostwach Europy Juniorów w Lekkoatletyce w 2013 roku. Od 18 do 21 lipca Rieti jest sercem europejskiej lekkoatletyki młodzieżowej dla ponad 2 tysięcy uczestników, pochodzących z 51 krajów europejskich. Fiat śledzi poczynania młodych sportowców, uczestniczących w Mistrzostwach Europy Juniorów w Lekkoatletyce 2013, które odbywają się w Rieti od 18 do 21 lipca. W niebieskich barwach występuje 72 nastolatków - 40 chłopców i 32 dziewczyny, którzy będą się walczyć o 40 tytułów europejskich. Oficjalny sponsor włoskiego Narodowego Komitetu Olimpijskiego na lata 2012-2014 – Fiat - udostępnił organizatorom flotę samochodów osobowych i dostawczych, w tym: Punto, Freemont, Ducato Panorama i Scudo Panorama, opatrzonych specjalnymi napisami, nawiązującymi do CONI (Narodowy Komitet Olimpijski). Wersje Panorama modeli Scudo i Ducato reprezentują szeroką gamę samochodów Fiata do przewozu osób, przeznaczonych zarówno do profesjonalnego użytku (taksówka, bus do przewozu osób, pojazdy do przewozu osób niepełnosprawnych), jak i do użytku prywatnego (dla rodzin, drużyn sportowych i innych grup). Taka sama wszechstronność w użytkowaniu gwarantowana jest przez Fiata Freemonta, samochód siedmioosobowy oraz doskonale sprzedającego się Fiata Punto, który w tym roku obchodzi swoje dwudzieste urodziny: od 1993 roku do dnia dzisiejszego został sprzedany w ponad 8,7 milionach egzemplarzy w całej Europie i właśnie w tych dniach jest oferowany w promocyjnej cenie 8.950 euro, najkorzystniejszej ofercie w całej jego historii. Po objęciu roli gospodarza Mistrzostw Włoch Juniorów w Lekkoatletyce (14-16 czerwca), miasto w regionie Lacjum powraca, jako bohater młodzieżowej lekkoatletyki europejskiej, bogatej i intensywnej czterodniowej imprezy, w której uczestniczy ponad 2 tysiące osób - sportowców, techników, menedżerów i sędziów, pochodzących z 51 krajów europejskich, oraz ponad 400 wolontariuszy zaangażowanych w organizację tych mistrzostw. Grupa Fiat była zawsze w ścisłym związku ze światem sportu. Przy różnych okazjach, poszczególne brandy łączyły swój wizerunek z różnorodnymi dyscyplinami, uprawianymi na różnych poziomach, takimi jak: piłka nożna, koszykówka, żeglarstwo, wyścigi samochodowe, motocyklowe, rugby, boks, szermierka, lekkoatletyka oraz sporty zimowe. Wśród wydarzeń sportowych ostatnich lat, których sponsorem był Fiat, wyróżniają się Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Turynie w 2006 roku, impreza, podczas której Grupa Fiat, jako główny sponsor, zapewnił ponad 3.000 samochodów i 1.200 autokarów. Aktualnie Fiat działa na wielu frontach: do 2014 roku marka Fiat ma zaszczyt być głównym sponsorem reprezentacji Włoch w piłce nożnej i będzie towarzyszyła piłkarzom „Azzurri” w następnych Mistrzostwach Świata, które odbędą się w Brazylii. Poza tym, po Igrzyskach Olimpijskich w Londynie w 2012 roku i niedawnych Igrzyskach Śródziemnomorskich w Mersinie w 2013, Fiat znów będzie wspierał włoski zespół podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w rosyjskiej Soczi w 2014 roku. Źródło: Fiat Auto Poland
  11. Marcinek_55

    Liga Typera 2013 - GP Europy

    07 lipca 2013 - Grand Prix Europy Tor: Nurburgring Długość toru: 5,148 km Ilość okrążeń: 60 Dystans: 308,863 km Rekord okrążenia: Michael Schumacher 1:29.468 (2004) [you] zapraszamy do wpisania Twoich 10 typów Typujemy miejsca według prognozowanej przez nas kolejności. UWAGA: Głosy oddajemy do chwili rozpoczęcia wyścigu w Niedzielę 07.07.2013 GŁOSUJEMY TYLKO RAZ - pierwsze głosy się liczą. Aktualna punktację generalną można zobaczyć >>TUTAJ<< WAŻNE :!: Nowe zasady punktowania oraz nagrody: >>TUTAJ<<
  12. Ford Focus Electric dla Europy - produkcja ruszyła Czekamy na informacje o najważniejszym - cenie Focusa Electric na naszym rynku!
  13. Nissan Micra w odświeżonej wersji dla Europy Przód bardziej wyrazisty, ale tył jak mi się nie podobał, tak mi się nie podoba
  14. Odświeżona Honda Civic Sedan dla Europy Wygląda zwyczajniej niż hatchback, ale wciąż np. tył do typowych nie należy
  15. Brązowy medal dla Warszawy III miejsce w rankingu najbardziej zakorkowanych miast Europy Warszawa, 04 kwietnia 2013 – Firma TomTom opublikowała dziś wyniki rocznego raportu Congestion Index 2012, który precyzyjnie mierzy poziom zatłoczenia dróg w 161 miastach na pięciu kontynentach i porównuje te wyniki z 2011 rokiem. Z raportu wynika, że Warszawa jest trzecim najbardziej zakorkowanym miastem w Europie. W raporcie zostały uwzględnione najważniejsze europejskie metropolie powyżej 800 000 mieszkańców. Z europejskiej części globalnego raportu wynika, że średni poziom zatłoczenia w Warszawie w 2012 roku wyniósł 42 proc. Oznacza to, że średni czas podróży w stolicy Polski był dłuższy o 42 proc., niż wtedy, gdy ruch przepływał swobodnie. W szczytach porannym i wieczornym poziom zakorkowania wynosił 84 proc. i 88 proc odpowiednio. Takie wyniki uplasowały Warszawę na trzecim miejscu spośród 59 europejskich miast, objętych raportem. Największe spowolnienie ruchu przypadało na poniedziałkowe poranne godziny szczytu oraz wieczorne godziny szczytu w piątki. Najbardziej zakorkowanym dniem w Warszawie był 18 grudnia 2012r., było to związane ze znacznymi opadami śniegu (w nocy z poniedziałku na wtorek), które znacznie spowolniły ruch w mieście. Co pocieszające ogólny poziom zakorkowania w 2012 roku w Warszawie spadł o 5 proc. w porównaniu do 2011 roku. Oznacza to, że jeśli w 2012 codziennie podróżowaliśmy pół godziny to w korkach spędziliśmy 105 godzin zamiast 110, które staliśmy w 2011 roku. Najbardziej zakorkowanym miastem w Europie w 2012 była Moskwa. Średni czas podróży w stolicy Rosji był dłuższy o 66 proc. w porównaniu z okresem, gdy ruch przepływał swobodnie, i o 106 proc. dłuższy podczas porannych godzin szczytu. Wieczorem czas podróży wydłużał się o 138 proc. Na drugim miejscu uplasował się Stambuł. Średni czas podróży w tureckiej stolicy był dłuższy o 55 proc. w porównaniu z okresem, gdy ruch przepływał swobodnie, oraz o 80 proc. podczas porannych godzin szczytu. W szczycie wieczornym czas spędzony za kierownicą wydłużał się o 125 proc. Kolejne miejsca zajęły Marsylia, Palermo, Stuttgart, Paryż, Rzym, Hamburg oraz Bruksela. TomTom Congestion Index to najdokładniejszy na świecie barometr zatorów drogowych w obszarach miejskich. Indeks opiera się na rzeczywistych danych na temat czasu podróży, gromadzonych przez pojazdy z nawigacjami, które poruszają się po całej sieci drogowej. Baza danych ruchu drogowego firmy TomTom zawiera ponad sześć bilionów pomiarów i rośnie o pięć miliardów pomiarów dziennie. „Roczny raport Congestion Index przygotowany przez firmę TomTom dostarcza dokładne dane o najbardziej zakorkowanych miastach na świecie” — powiedział Andrzej Kasprzyk, Senior Vice President CEE & Russia w firmie TomTom. - „Ta szczegółowa wiedza o sieci drogowej może pomóc firmom, przedstawicielom sektora przemysłowego i administracji państwowej w rozładowaniu korków i uniknięciu ich w przyszłości. Informacja dostarczana za pośrednictwem TomTom HD Traffic pomaga kierowcom szybciej dotrzeć do celu.” „Poruszając się po stolicy w czasie godziny szczytu tracimy prawie dwa razy więcej czasu, niż normalnie” – mówi Jan Jakiel, prezes SISKOM. – „Warto zauważyć, iż po otwarciu autostrady A2 i drogi ekspresowej S8 Konotopa-Powązkowska nastąpił w 3. kwartale 2012 r. widoczny spadek zatłoczenia, a następnie na skutek wzbudzenia ruchu zatłoczenie powróciło do pierwotnego poziomu. Po odsunięciu w czasie budowy systemów ITS w polskich miastach, m.in. zaniechaniu przez władze Warszawy rozbudowy Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem, kierowcy biorą sprawy w swoje ręce”. „W badanym okresie nie pojawiły się nowe znaczące utrudnienia, dojeżdżający do pracy nabrali nawyków ułatwiających szybsze przemieszczanie się” – komentuje wyniki raportu dr hab. Adam Tarnowski, psycholog transportu, Uniwersytet Warszawski. – „Można spodziewać się, że dalsze ułatwienia ruchu (włączanie zamkniętych obecnie odcinków ulic, budowa kolejnych fragmentów obwodnicy, polepszenie komunikacji miejskiej) nie tylko bezpośrednio rozładują korki, ale poprawią także społeczny klimat wśród warszawskich użytkowników dróg. Tak więc najbliższych kilka lat może zmienić Warszawę w miasto przyjazne kierowcom, o ile nie wystąpią kolejne utrudnienia lub znaczące spowolnienie inwestycji”. TomTom Congestion Index — informacje W celu stworzenia indeksu porównano czasy podróży w porach swobodnego przepływu ruchu oraz w godzinach szczytu. Różnica wyraża się jako procentowe wydłużenie czasu podróży. Indeks uwzględnia drogi lokalne, drogi przelotowe i autostrady. Wszystkie dane pochodzą z rzeczywistych pomiarów GPS. Raport nie tylko klasyfikuje ogólny poziom zatorów w ponad 161 miastach na całym świecie, ale również analizuje poziom zatorów w różnych porach dnia i dniach tygodnia. Firma TomTom przeanalizowała stolice oraz miasta o populacji przekraczającej 800000 mieszkańców. Ponadto uwzględniono wybrane mniejsze miasta ze względu na ich znaczenie dla regionalnej sieci transportowej. Dodano je po to, aby uzyskać pełniejszy obraz poziomu zatorów drogowych w poszczególnych krajach. Raporty dla poszczególnych miast zawierają bardziej szczegółowe dane: dzień największych korków, średnia prędkość swobodnego przepływu, opóźnienia dojazdu do pracy w skali roku oraz poziomy zatłoczenia na drogach głównych i pobocznych. Źródło: TomTom
  16. więcej -> Mały SUV Hondy trafi też do Europy!, badania rynku motoryzacyjnego, baza rejestracji pojazdów, statystyki sprzedaży | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  17. Tata Nano trafi do Europy i USA
  18. Paryż 2012: Mitsubishi Mirage rusza na podbój Europy
  19. Paryż 2012: Ford EcoSport przybywa do Europy Zgrabny, przyjemny szkoda, że nie zaprezentowali go w bieli w Paryżu, powaliłby
  20. Nowa Honda Accord nie dla Europy
  21. [h=3]Zespół rajdowy ŠKODA Mistrzem Europy 2012[/h] ŠKODA może się pochwalić kolejnymi sukcesami rajdowymi. Juho Hänninen i Mikko Markkula zapewnili sobie tytuł Mistrza Europy 2012. [TABLE=class: two_columns, width: 100%, align: center] [TR] [TD]Zespół ŠKODA Motorsport, dzięki zdobywanej sukcesywnie przewadze punktowej,zapewnił sobie Mistrzostwo Europy w 2012 roku na dwa rajdy przed zakończeniem klasyfikacji. Jest to jeden z powodów, dla którego podczas odbywającego się w dniach 28-30 września Rajdu Polski, za kierownicą Fabii Super 2000 zobaczymy nowego, utalentowanego kierowcę, Esapekkę Lappi.[/TD] [/TR] [/TABLE] Hänninen i Markkula wygrali cztery wydarzenia tegorocznych Mistrzostw Europy, triumfując w Chorwacji, Belgii, Turcji i Czechach. Sukces zespołu to tym samym pierwszy mistrzowski tytuł Europy ŠKODY Fabii Super 2000. Ponadto, Juho Hänninen stał się pierwszym kierowcą na świecie, który zwyciężył w Rajdach IRC (2010), SWRC (2011) oraz w Mistrzostwach Europy. W związku z wcześniejszym zapewnieniem sobie zwycięstwa, Zespół ŠKODY zadecydował, że na mazurskich trasach Rajdu Polski, Juho Hänninena zastąpi 21-letni Esapekka Lappi. „Obserwowałem Esapekkę już od dłuższego czasu i jestem przekonany, że to nowy rajdowy talent. Zdecydowaliśmy się dać mu szansę podczas jednych z tegorocznych rajdów odbywających się na szutrze, czyli jego ulubionej nawierzchni” – mówi Michal Hrabánek, szef ŠKODA Motorsport. „Występ w zespole fabrycznym to marzenie każdego kierowcy. Chociaż jest to tylko jednorazowy start, traktuje go jako kolejny krok w mojej karierze. ŠKODA, wraz ze swoim modelem Fabia Super 2000, osiągnęła już bardzo wiele. Mam nadzieję, że podczas Rajdu Polski zdołam zaprezentować się z najlepszej strony” - mówi Esapekka Lappi. Źródło: Volkswagen Group Polska
  22. więcej -> Kultowy Ford Mustang trafi do Europy | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  23. Nowe Mitsubishi Mirage trafi także do Europy Godny następca Colta?
  24. Nowy Ford Mondeo trafi do Europy pniej ni zakadano
  25. Zmodernizowana Mazda MX-5 trafi do Europy już jesienią. Pierwszeegzemplarze zmodernizowanej Mazdy MX-5, czyli najpopularniejszegoroadstera na świecie, opuszczają właśnie linię produkcyjnąfabryki w Hiroszimie i już jesienią można je będzie kupić wEuropie. MX-5 jest teraz bezpieczniejsza i dostarczy jeszcze więcejprzyjemności z jazdy. Samochód ze zmodernizowanym nadwoziem iwnętrzem będzie oferowany w dwóch wersjach - jako coupe z twardymskładanym dachem oraz jako klasyczny roadster z dachembrezentowym. Bardziejdynamiczna z zewnątrz, eleganckaw środku. Nowyprzedni zderzak MX-5 ma optymalne parametry aerodynamiczne, ajednocześnie sprawia, że roadster Mazdy prezentuje się bardziejagresywnie. Europejczycy otrzymają także nowy popielaty kolornadwozia: dotychczasowy MetropolitanGreyzostanie zastąpiony odcieniem DolphinGrey.Zmienione detale zestawu wskaźników i dopasowane do nich ramionakierownicy podkreślają elegancję wnętrza. Więcejfrajdy na zakrętach. MX-5zawsze słynęła ze wspaniałych wrażeń, jakich dostarcza jejprowadzenie, a zmodernizowany model jeszcze dynamiczniej reagujena polecenia kierowcy. W egzemplarzach z przekładnią manualnąruch przepustnicy i głębokość wciskania pedału przyspieszenia sąsterowane i kontrolowane osobno, co wzmaga poczucie przyspieszenialiniowego i zapewnia jeszcze lepsze panowanie nad pojazdem w czasieprzyspieszania z niskiej prędkości, na przykład na krętychdrogach poza miastem. Dziękimodyfikacji podciśnieniowego siłownika wspomagania pompy układuhamulcowego zoptymalizowano sterowanie powrotem pedału hamulca, cojest szczególnie odczuwalne przy hamowaniu przed wejściem w zakręt.Kiedy kierowca zdejmuje stopę z pedału hamulca i ponownie wciskapedał gazu, nowy moduł sterowania przyspieszeniem reaguje bardziejzdecydowanie. W wyniku wprowadzonych zmian samochód łagodniejhamuje i płynniej przyspiesza, a kierowcy łatwiej jest wrócićdo pierwotnej prędkości. Zmodernizowana MX-5 - którejcharakterystyka jest zgodna z mottem JinbaIttai,czyli „jedności samochodu i kierowcy” przeszła już do legendy- dostarcza teraz jeszcze więcej przyjemności z jazdy w codziennymużytkowaniu. Miękkielądowanie na masce. MX-5po ostatnich zmianach nie tylko prezentuje się bardziej agresywnie,ma lepsze właściwości aerodynamiczne i stabilniej prowadzi się wzakrętach, ale także jest dużo bezpieczniejsza dla pieszych. Mazdawprowadziła nowy, chroniący pieszego system „aktywnej maski”. Wprzypadku wykrycia kolizji z pieszym maska zostaje automatycznieuniesiona, a powstała pod nią pusta przestrzeń pochłania częśćenergii uderzenia i amortyzuje upadek. Lepiej chronione sątakże nogi pieszego dzięki nowej konstrukcji przedniego zderzaka. ZmodernizowanąMazdę MX-5 będzie można kupić w Europie już jesienią 2012 roku.Do polskiej gamy MX-5 ta wersja dołączy w 2013 r. Źródło: Mazda Motor Europe
×