Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'erę' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 3 wyniki

  1. Premiery na Salonie Samochodowym w Genewie: ŠKODA Superb zwiastuje nową erę ŠKODY Nowa ŠKODA Superb jest kamieniem milowym marki. Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie (od 5 do 15 marca 2015), trzecia generacja modelu będzie świętować swoją premierę zaledwie dwa tygodnie po światowym debiucie w Pradze. Flagowa ŠKODA w najnowszej odsłonie to bez wątpienia najlepszy i najbardziej emocjonujący model marki w historii, a jednocześnie samochód oferujący największą ilość miejsca w środku w swoim segmencie. Nowy Superb zawdzięcza to innowacyjnej technologii MQB Grupy Volkswagen. Wprowadzenie na rynek samochodu planowane jest na połowę 2015 roku. Podczas Salonu w Genewie, ŠKODA będzie również świętowała światową premierę ŠKODY Fabia Monte Carlo oraz ŠKODY Octavia RS o mocy 230 KM ze stajni Lac Léman’a. Ponadto producent, dla uczczenia 120 lat historii firmy, zaprezentuje modele serii 'Edition'. Na tegorocznym Salonie Samochodowym w Genewie ŠKODA podkreśli wysoką dynamikę marki oraz jej siłę. „Nowy Superb zwiastuje początek nowej ery dla ŠKODY”, mówi prezes ŠKODY prof. Winfried Vahland. „Z roku na rok o ŠKODZIE mówi się coraz głośniej, ale to właśnie nasz najnowszy flagowy produkt jest punktem zwrotnym w historii marki i pokazuje, gdzie ŠKODA znajduje się dzisiaj. Dzięki pracy wybitnych projektantów i inżynierów jakości, nasz nowy flagowy produkt jest punktem odniesienia w średniej klasie samochodów. Nowa ŠKODA Superb jest wyraźnym dowodem naszego rozwoju i wskazuje przyszłość marki.” Dzięki wyrazistemu wyglądowi, nowa ŠKODA demonstruje siłę marki. Superb przenosi ekscytujący design projektu VisionC do produkcji seryjnej. Nowa ŠKODA Superb wyznacza również standardy w zakresie bezpieczeństwa i komfortu oraz oferuje najwięcej miejsca na głowę i nogi dla pasażerów tylnej kanapy. Ma też największy bagażnik w swoim segmencie. Potęga mocy - nowa ŠKODA Octavia RS 230 Czystych, sportowych emocji dostarczy w Genewie ŠKODA Octavia RS w specjalnym wydaniu 230. Ten wyścigowy projekt ze sportowym wnętrzem i nowoczesną technologią imponuje mocą. Dodatkowe oznaczenie „230” dotyczy liczby koni mechanicznych (230 KM/169 kW) pod maską, dzięki którym przyspieszenie do 100 km/h zajmuje usportowionej ŠKODZIE zaledwie 6,7 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Te parametry wystarczą, żeby ŠKODA Octavia RS 230 stała się najszybszą produkowaną seryjnie Octavią. Wprowadzenie na rynek tego modelu planowane jest na czerwiec 2015 roku. Sportowy design – nowa ŠKODA Fabia Monte Carlo Swoją światową premierę w Genewie będzie miała także ŠKODA Fabia Monte Carlo - zarówno w wersji hatchback, jak i kombi. Atrakcyjne opakowanie, styl, sportowe wnętrze i szeroki zakres funkcjonalności wystarczą, żeby ŠKODA Fabia Monte Carlo stała się jednym z najbardziej ekscytujących pojazdów w swojej klasie. Najważniejsze cechy, wyróżniające ŠKODĘ Fabia Monte Carlo to czarne 16- lub 17-calowe felgi aluminiowe, opcjonalne sportowe zawieszenie, czarne elementy na zewnątrz, przyciemnione tylne szyby i szkło panoramicznego dachu. Wnętrze oferuje między innymi: skórzaną, sportową kierownicę trójramienną, czarne akcenty wykończenia oraz sportowe fotele. Nowy model wyjdzie naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu Klientów na personalizację własnych samochodów. ŠKODA obchodzi dwie rocznice z fantastyczną edycją specjalną ŠKODA po raz pierwszy w Genewie zaprezentuje również specjalne modele Fabii, Rapida, Octavii i Yeti w wydaniu Edition. Okazja jest podwójna: pod koniec grudnia 2015 firma będzie obchodziła swoje 120 urodziny, a ten rok to także 110-lecie opracowania pierwszego samochodu przez L&K Automotive w zakładach Mladá Boleslav. Samochody w wersji Edition są wyposażone w lusterka boczne w kolorze nadwozia, dwukolorowe felgi, przednie światła przeciwmgielne, przyciemnioną tylną szybę i tylne szyby boczne. Wewnątrz znalazły się: skórzana, trójramienna kierownica, wykończone skórą dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego, detale ze szczotkowanego aluminium oraz tekstylne dywaniki przeszyte szarym szwem. ŠKODA na 85. Międzynarodowym Salonie Samochodowym 2015 w Genewie: › Stoisko ŠKODY: PALEXPO GENEVA, HALL 2, STOISKO 2160 › Powierzchnia: 1 267 m2 na dwóch poziomach › Konferencja prasowa ŠKODY: 03.03.2015, 10:10 › Liczba pojazdów ŠKODA wystawionych w pierwszym dniu prasowym: 7 › Liczba pojazdów wystawionych na drugim dniu prasowym i w dniu publicznym: 14 (5x Superb, 1x Octavia Scout, 1x Octavia Combi RS, 1x Octavia Combi G-TEC, 1x Yeti Outdoor Edition, 1x Yeti Monte Carlo, 1x Rapid Spaceback Monte Carlo, 1x Rapid Spaceback Edition, 1x Fabia Monte Carlo, 1x Fabia Combi Edition) › Dni prasowe: 03.03. – 04.03.2015 › Dni publiczne: 05.03. – 15.03.2015 Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Ofensywne wejście Volkswagena w erę samochodów elektrycznych - Do 2018 roku koncern chce zostać liderem wśród producentów pojazdów elektrycznych - Miliardowe inwestycje w nowe technologie i szkolenie 70.000 pracowników - Do 2014 roku w ofercie znajdzie się 14 modeli elektrycznych i hybrydowych - Prof. dr Martin Winterkorn: „Startujemy dokładnie we właściwym momencie” Frankfurt, 10 września 2013 r. – Koncern Volkswagen postawił sobie za cel zajęcie czołowej pozycji na rynku wśród producentów pojazdów elektrycznych. „Startujemy dokładnie we właściwym momencie. Wprowadzamy elektryczne napędy do wszystkich klas samochodów i tworzymy doskonałe warunki, aby koncern Volkswagen do 2018 roku stał się numerem jeden także w dziedzinie aut elektrycznych” – wyjaśnił Prezes Zarządu Volkswagen AG, prof. dr Martin Winterkorn w przededniu 65. Międzynarodowej Wystawy Samochodowej we Frankfurcie. Zdaniem dr. Martina Winterkorna Volkswagen jest doskonale przygotowany: „Jesteśmy przygotowani na przyszłą mobilność. Dysponujemy najnowszą technologią, od wysokoefektywnych, przyjaznych dla środowiska silników wysokoprężnych, benzynowych i na gaz ziemny po klasyczne hybrydy, samochody czysto elektryczne i hybrydy plug-in. Tak szerokim spektrum nie dysponuje żaden inny producent samochodów.” Volkswagen chce zdobyć nowych klientów dopracowanymi, sprawdzającymi się w codziennej eksploatacji, bezpiecznymi i osiągalnymi finansowo samochodami i prezentuje na najważniejszych targach motoryzacyjnych między innymi napędzane wyłącznie bateriami modele e-up! i e-Golf oraz hybrydy plug-in Audi A3 e-tron i Porsche Panamera S E-Hybrid. Winterkorn dodaje: „Samochód elektryczny nie może być pełną kompromisów deklaracją stosunku do ekologii, lecz musi przekonywać klientów pod każdym względem.” Dbałość o środowisko i zgodność z zasadami zrównoważonego rozwoju coraz częściej stają się najważniejszym argumentem przemawiającym za kupnem samochodu: „Od bezemisyjnego auta miejskiego, przez wszechstronny samochód z napędem hybrydowym plug-in, po zużywającą trzy litry paliwa sportową limuzynę. U nas klient decyduje, jak bardzo „elektryczny” chce być.” Samochody ze zelektryfikowanym napędem są jednym z istotniejszych elementów na drodze do osiągnięcia ambitnych celów związanych z ochroną klimatu. Największy potencjał rynkowy ma hybryda plug-in. Do 2014 roku dostępnych będzie 14 modeli marek koncernu z napędami elektrycznymi lub hybrydowymi. W przypadku zainteresowania ze strony klientów, w alternatywne napędy może być wyposażonych nawet 40 modeli. Winterkorn podkreśla, że elektryczna mobilność jest jednym z głównych celów koncernu: „Zdobyliśmy dużą wiedzę i doświadczenie w technologii silników elektrycznych i systemów baterii w naszych zakładach produkujących podzespoły, zatrudniliśmy 400 najwyższej klasy ekspertów od elektrycznego napędu i przeszkoliliśmy prawie 70.000 pracowników w działach rozwoju, produkcji i serwisu dla nowych technologii. To największa ilość wykwalifikowanych specjalistów od napędów elektrycznych w branży.” Koncern Volkswagen inwestuje rocznie ponad siedem miliardów euro w badania i rozwój. Znaczna część tych inwestycji przeznaczona jest na rozwój technologii i podzespołów do pojazdów elektrycznych, więcej niż na jakąkolwiek inną dziedzinę. Podstawą, która pozwoli szybko i ekonomicznie rozszerzyć elektryczną mobilność na wszystkie marki i klasy samochodów, jest system modułowych komponentów, które od początku są przygotowywane do montażu napędów elektrycznych. Produkcja w Bratysławie, Puebli, Wolfsburgu, Lipsku czy Ingolstadt może elastycznie i bez nadmiernego ryzyka zareagować na wzrastający popyt i poprzez zastosowanie sprawdzonych komponentów osiągnąć redukcję masy i kosztów. Według prof. dr. Martina Winterkorna, kto naprawdę poważnie podchodzi do kwestii odpowiedzialności ekologicznej, idzie jednak krok dalej. „Musimy myśleć o mobilności i podchodzić do niej kompleksowo – od rozwoju, produkcji, handlu czy eksploatacji samochodu po jego utylizację. Naszym wyraźnym celem jest zajęcie pozycji lidera także w kwestiach całościowych, dostosowanych do wymagań naszych czasów koncepcji mobilności.” Aktualnie marki koncernu Volkswagen oferują w Europie już 420 wariantów modeli emitujących poniżej 130 gram CO2 na kilometr, 302 modele z emisją poniżej 120 g/km, 50 modeli poniżej 100 g/km i 23 modele, których emisja dwutlenku węgla nie przekracza 95 g/km. Najniższą wartość emisji osiąga Volkswagen XL1 z napędem hybrydowym plug-in. To najbardziej efektywne seryjne auto na świecie, wyposażone w najnowocześniejsze technologie, emituje zaledwie 21 g/km CO2 przy zużyciu paliwa 0,9 litra na 100 km i zasięgu 500 kilometrów. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. 45lat AMG: rocznica, która rozpoczyna nową erę Spistreści Nr strony 45lat AMG: rocznica, która rozpoczyna nową erę 2 Strategiakonsekwentnego rozwoju: "AMG Performance 50" 4 Dynamikai ekskluzywność – historia AMG 9 Przeglądmodeli AMG 10 Informacjew tym dokumencie dotyczą międzynarodowej oferty modeliMercedes-Benz i mogą różnić się zależnie od rynku Sportowamarka Mercedes-Benz obchodzi 45. urodziny 45lat AMG: rocznica,która rozpoczyna nową erę Mercedes-AMG zdradza szczegóły dotyczące modelu A 45 AMG. Najmocniejsza Klasa A rozpoczyna nową erę w 45-letniej historii tunera Mercedes-Benz – po raz pierwszy AMG zaoferuje sportowy kompakt. A45 AMG to prekursor najnowszej strategii "AMG Performance 50",przygotowanej z myślą o 50. urodzinach Mercedes-AMG GmbH. Firma zAffalterbach daje jasny sygnał co do swoich planów dynamicznegowzrostu, bazując na unikalnej gamie modeli. Ofensywa rozpoczyna sięjeszcze tego lata wraz z prezentacją najnowszego GL 63 AMG oraz SLSAMG GT. Światowapremiera A 45 AMG w pierwszym kwartale 2013 r. Podmaską najmocniejszej Klasy A zagości turbodoładowany,czterocylindrowy silnik o pojemności 2 litrów. Opracowanyspecjalnie z myślą o A 45 AMG, generujemaksymalny moment obrotowy powyżej 400 Nm i ma ambicje, by zostaćklasowym prymusem zarówno w dziedzinie osiągów, jak i zużyciapaliwa. -Naszym celem jest stworzenie najmocniejszego, a jednocześnienajbardziej wydajnego produkowanego seryjnie samochodu kompaktowego zsilnikiem czterocylindrowym. Wraz z innymi sportowymi modelamikompaktowymi AMG, nowy model A 45 AMG będzie ucieleśnieniemstrategii "AMG Performance 50" - mówi Ola Källenius, szefMercedes-AMG GmbH. Zatransmisję siły napędowej do kół obu osi odpowiadazautomatyzowana, siedmiostopniowa przekładnia dwusprzęgłowa AMGSPEEDSHIFT DCT. Sportowe zawieszenie AMG z zaprojektowanąindywidualnie architekturą przedniej i tylnej osi orazelektrohydrauliczny układ kierowniczy zapewniają wyśmieniteprowadzenie, a nad bezpieczeństwem kierowcy i pasażerów czuwająwydajne hamulce AMG oraz trzystopniowy układ ESP z trybem "SPORT". ModelA 45 AMG adresowany jest do nowej grupy klientów w wieku od 30 do 45lat - młodszych od dotychczasowych nabywców AMG. Zawodowo spełnienii niezależni, szukają oni samochodu kompaktowego z dużym ładunkiemdynamiki i indywidualizmu. Przystępna cena pozwoli A 45 AMG zdobyćtakże zupełnie nowe rynki. Auto zostanie oficjalnie zaprezentowanew I kwartale 2013 roku. ZaA 45 AMG podąży gama sportowych kompaktów AMG o zróżnicowanymcharakterze. Mercedes-AMG już we wczesnym etapie był zaangażowanyw konstruowanie przednio- i czteronapędowej platformy kompaktowychmodeli. Najbardziej dynamiczne wersje nowej Klasy A - A 250 Sportoraz A 220 CDI Sport - już teraz korzystają z przedniej osizaprojektowanej przez AMG, a także ze specjalnie zestrojonegozawieszenia oraz pięcioramiennych obręczy AMG w kolorze lśniącejczerni z oponami 235/40 R18. Więcejmodeli AMG z napędem na obie osie Napędna cztery koła będzie odgrywał w Mercedes-AMG większą rolę - ito nie tylko ze względu na rosnącą gamę SUV-ów i pojazdówterenowych. Obecnie firma oferuje cztery takie modele: ML 63 AMG, G63 i 65 AMG oraz GL 63 AMG. Nową erę zapoczątkuje właśnie A 45AMG, standardowo oferowany z napędem na obie osie. Strategiakonsekwentnego rozwoju: "AMG Performance 50" ModeleAMG cieszą się dużym popytem, szczególnie na trzech największychdla firmy rynkach, na których odnotowała ona w zeszłym rokuwyjątkowe wzrosty.Sprzedaż w USA wzrosła o 7 proc., w Niemczech - o 15 proc., a wChinach - niemal o 50 proc. Ostatnie miesiące przyniosły kolejneznaczące wzrosty – w rekordowym w historii firmy I kwartale br.sprzedaż wzrosła o 30 proc. AMGzamierza kontynuować ofensywę po 2012 roku i wnieść istotny wkładw wyniki Mercedes-Benz Cars. Bazując na ambitnej strategii "AMGPerformance 50", w najbliższych latach zaprezentuje kolejnesportowe modele. -Zadecydowaliśmy o rozszerzeniu naszej gamy modeli z obecnych 22 dookoło 30 w przyszłości. W ciągu pięciu lat chcemy zwiększyćglobalną sprzedaż z około 20 000 do 30 000 aut rocznie,zaznaczając naszą wiodącą pozycję w tym ekskluzywnym segmencie -podkreśla Ola Källenius. Poza nowym kompaktem i modelami SLS AMG GToraz GL 63 AMG, w przyszłości jeszcze bardziej istotną rolę wgamie AMG odegra Klasa S. Aktualna oferta, złożona z modeli S 63AMG i S 65 AMG oraz CL 63 AMG i CL 65 AMG, zostanie w najbliższychlatach dodatkowo poszerzona. Bysprostać rosnącemu popytowi, AMG odpowiednio zwiększa także moceprodukcyjne. W rezultacie nowy, dwulitrowy silnik AMG będzieprodukowany w zakładach Mercedes-Benz MDC Power w Kölledzie. Totutaj powstają czterocylindrowe jednostki, zasilające modele KlasyA i B. Na potrzeby nowego motoru AMG powstanie specjalna liniamontażowa. Oczywiście turbodoładowane jednostki produkowane będązgodnie z filozofią AMG: "jeden człowiek, jeden silnik".Cechą charakterystyczną każdego silnika jest emblemat z podpisemodpowiedzialnego zań inżyniera. 350placówekAMG Performance Center na 50-lecie Mercedes-AMG GmbH Strategia"AMG Performance 50" zakłada również debiuty na nowych,dynamicznych rynkach. AMG dostrzega znaczny potencjał wzrostu wkrajach takich jak Chiny, Rosja, Korea Południowa czy Brazylia.Główną rolęw realizacji strategii odgrywają centra AMG Performance Center; w 24krajach globu otwarto od 2008 roku około 270 takich placówek. Planyfirmy zakładają uruchomienie kolejnych 80 do 2017 roku. Przykłademstrategii rozwoju w Chinach jest nowe AMG Performance Center BeijingSanlitun, uruchomione 22 kwietnia 2012 roku, usytuowane w luksusowymcentrum handlowym Sanlitun Village North w północnej częściPekinu. W przeciwieństwie do uruchamianych wcześniej placówek AMG,nowy obiekt nie jest zintegrowany z salonem sprzedaży Mercedes-Benz.Powstał on w ramach indywidualnej koncepcji, która kładzie jeszczesilniejszy nacisk na ekskluzywną naturę marki AMG. Znakomitajakość obsługi klientów AMG Kolejnymważnym elementem strategii dynamicznego wzrostu "AMGPerformance50" jest rozszerzenie zakresu usług dla klientów AMG. Będąoni mogli odbierać auta bezpośrednio z centrali AMG. Po powitaniuprzez osobistego asystenta w AMG Private Lounge, otwartym w 2011roku, nabywców czeka zwiedzanie manufaktury i wizyta w AMGPerformance Studio, gdzie na indywidualne zamówienie powstająniepowtarzalne egzemplarze AMG. Wizyta obejmuje także odwiedzinydziału produkcji silników. To tam klienci mają unikalną okazję,by poznać inżynierów odpowiadających za ręczną produkcję sercaich samochodu, zgodnie z filozofią "jeden człowiek, jedensilnik".
×