Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'elektrycznych' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 14 wyników

  1. Sprzedaż aut elektrycznych będzie znacząco wzrastać - tak twierdzą analitycy A ja myślę, że hybrydy mocno zyskają na popularności - to w końcu taki kompromis pomiędzy nieekologiczną spalinówką a niepraktycznym elektrykiem
  2. Green Car of the Year 2015 bez aut elektrycznych Wg mnie wygra albo Audi, albo BMW
  3. Nowy rekord aut elektrycznych - 2,15 sekundy do setki 145 kg i 135 KM - cóż za stosunek masy do mocy
  4. Renault oferuje darmowe ładowanie dla właścicieli aut elektrycznych Przy takim udogodnieniu kupno auta elektrycznego ma sens. Zastanawiam się tylko, ile wytrzyma bateria przy ciągłym korzystaniu z szybkich ładowarek
  5. więcej -> Do 2018 VW chce zostać liderem producentów aut elektrycznych, nowości na rynku samochodowym, nowe modele samochodów, CEP | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  6. więcej -> Sprzedano 10 000 elektrycznych Renault Kangoo, wiadomości ze świata motoryzacji, nowości na rynku samochodowym, badania rynku motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. Ofensywne wejście Volkswagena w erę samochodów elektrycznych - Do 2018 roku koncern chce zostać liderem wśród producentów pojazdów elektrycznych - Miliardowe inwestycje w nowe technologie i szkolenie 70.000 pracowników - Do 2014 roku w ofercie znajdzie się 14 modeli elektrycznych i hybrydowych - Prof. dr Martin Winterkorn: „Startujemy dokładnie we właściwym momencie” Frankfurt, 10 września 2013 r. – Koncern Volkswagen postawił sobie za cel zajęcie czołowej pozycji na rynku wśród producentów pojazdów elektrycznych. „Startujemy dokładnie we właściwym momencie. Wprowadzamy elektryczne napędy do wszystkich klas samochodów i tworzymy doskonałe warunki, aby koncern Volkswagen do 2018 roku stał się numerem jeden także w dziedzinie aut elektrycznych” – wyjaśnił Prezes Zarządu Volkswagen AG, prof. dr Martin Winterkorn w przededniu 65. Międzynarodowej Wystawy Samochodowej we Frankfurcie. Zdaniem dr. Martina Winterkorna Volkswagen jest doskonale przygotowany: „Jesteśmy przygotowani na przyszłą mobilność. Dysponujemy najnowszą technologią, od wysokoefektywnych, przyjaznych dla środowiska silników wysokoprężnych, benzynowych i na gaz ziemny po klasyczne hybrydy, samochody czysto elektryczne i hybrydy plug-in. Tak szerokim spektrum nie dysponuje żaden inny producent samochodów.” Volkswagen chce zdobyć nowych klientów dopracowanymi, sprawdzającymi się w codziennej eksploatacji, bezpiecznymi i osiągalnymi finansowo samochodami i prezentuje na najważniejszych targach motoryzacyjnych między innymi napędzane wyłącznie bateriami modele e-up! i e-Golf oraz hybrydy plug-in Audi A3 e-tron i Porsche Panamera S E-Hybrid. Winterkorn dodaje: „Samochód elektryczny nie może być pełną kompromisów deklaracją stosunku do ekologii, lecz musi przekonywać klientów pod każdym względem.” Dbałość o środowisko i zgodność z zasadami zrównoważonego rozwoju coraz częściej stają się najważniejszym argumentem przemawiającym za kupnem samochodu: „Od bezemisyjnego auta miejskiego, przez wszechstronny samochód z napędem hybrydowym plug-in, po zużywającą trzy litry paliwa sportową limuzynę. U nas klient decyduje, jak bardzo „elektryczny” chce być.” Samochody ze zelektryfikowanym napędem są jednym z istotniejszych elementów na drodze do osiągnięcia ambitnych celów związanych z ochroną klimatu. Największy potencjał rynkowy ma hybryda plug-in. Do 2014 roku dostępnych będzie 14 modeli marek koncernu z napędami elektrycznymi lub hybrydowymi. W przypadku zainteresowania ze strony klientów, w alternatywne napędy może być wyposażonych nawet 40 modeli. Winterkorn podkreśla, że elektryczna mobilność jest jednym z głównych celów koncernu: „Zdobyliśmy dużą wiedzę i doświadczenie w technologii silników elektrycznych i systemów baterii w naszych zakładach produkujących podzespoły, zatrudniliśmy 400 najwyższej klasy ekspertów od elektrycznego napędu i przeszkoliliśmy prawie 70.000 pracowników w działach rozwoju, produkcji i serwisu dla nowych technologii. To największa ilość wykwalifikowanych specjalistów od napędów elektrycznych w branży.” Koncern Volkswagen inwestuje rocznie ponad siedem miliardów euro w badania i rozwój. Znaczna część tych inwestycji przeznaczona jest na rozwój technologii i podzespołów do pojazdów elektrycznych, więcej niż na jakąkolwiek inną dziedzinę. Podstawą, która pozwoli szybko i ekonomicznie rozszerzyć elektryczną mobilność na wszystkie marki i klasy samochodów, jest system modułowych komponentów, które od początku są przygotowywane do montażu napędów elektrycznych. Produkcja w Bratysławie, Puebli, Wolfsburgu, Lipsku czy Ingolstadt może elastycznie i bez nadmiernego ryzyka zareagować na wzrastający popyt i poprzez zastosowanie sprawdzonych komponentów osiągnąć redukcję masy i kosztów. Według prof. dr. Martina Winterkorna, kto naprawdę poważnie podchodzi do kwestii odpowiedzialności ekologicznej, idzie jednak krok dalej. „Musimy myśleć o mobilności i podchodzić do niej kompleksowo – od rozwoju, produkcji, handlu czy eksploatacji samochodu po jego utylizację. Naszym wyraźnym celem jest zajęcie pozycji lidera także w kwestiach całościowych, dostosowanych do wymagań naszych czasów koncepcji mobilności.” Aktualnie marki koncernu Volkswagen oferują w Europie już 420 wariantów modeli emitujących poniżej 130 gram CO2 na kilometr, 302 modele z emisją poniżej 120 g/km, 50 modeli poniżej 100 g/km i 23 modele, których emisja dwutlenku węgla nie przekracza 95 g/km. Najniższą wartość emisji osiąga Volkswagen XL1 z napędem hybrydowym plug-in. To najbardziej efektywne seryjne auto na świecie, wyposażone w najnowocześniejsze technologie, emituje zaledwie 21 g/km CO2 przy zużyciu paliwa 0,9 litra na 100 km i zasięgu 500 kilometrów. Źródło: Volkswagen Group Polska
  8. Ferrari informuje, że nie zamierza tworzyć aut elektrycznych. Zamiast nich będą hybrydy No i bardzo dobrze, hybrydy są w porządku, na auta elektryczne przyjdzie jeszcze pora
  9. Cześć, mam hyundaia i10 z 2008r., po zimie jakiś miesiąc temu w prawych przednich drzwiach nie mogłem podnosić szyby (opuszczać mogłem), z drzwi kierowcy elegancko podnosiła się i opuszczała. Wymieniłem przycisk do szyb w drzwiach kierowcy i szyby opuszczały się i podnosiły aż do dnia wczorajszego. Problem powtórzył się. Wymieniłem bezpiecznik, szyba trzykrotnie opuściła się i podniosła po naciśnięciu przycisku w drzwiach pasażera, następnie znowu nie chciała się podnosić. Doradźcie, gdzie szukać problemu, chyba nie ma sensu kilka razy wymieniać bezpiecznika, albo co miesiąc wymieniać przycisku. Zupełnie nie wiem gdzie szukać problemu. Z góry dzięki za pomoc.
  10. więcej -> Kolejne miasta wprowadzają darmowe parkowanie dla aut elektrycznych i hybryd, ceny samochodów, rynek motoryzacyjny, ranking sprzedaży aut | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  11. NORWEGIA - ŚWIATOWY LIDER W DZIEDZINIE UŻYTKOWANIA SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH Sprzedaż Nissana LEAF w Norwegii i innych krajach skandynawskich rośnie w dynamicznym tempie... nie tylko z przyczyn ekologicznych Nissan LEAF posiada 1,7% udziału w norweskim rynku Wielokrotnie nagradzany samochód elektryczny zajmuje drugie miejsce pod względem sprzedaży w drugim co do wielkości mieście w Norwegii Użytkownicy samochodów elektrycznych mają do dyspozycji rozbudowany pakiet korzyści W 2013 roku przewiduje się dalszy wzrost sprzedaży OSLO, Norwegia (19 kwietnia 2013 r.) - W żadnym innym kraju nie sprzedano tak dużej liczby samochodów marki Nissan LEAF na jednego mieszkańca jak w Norwegii. Pierwszy na świecie masowo produkowany samochód elektryczny stanowił 1,7% sprzedaży samochodów w 2012 roku, czyli w pierwszym pełnym roku sprzedaży tego modelu. Ten kraj przyjął rozwiązania zeroemisyjnej mobilności z niespotykanym dotąd entuzjazmem. Wielokrotnie nagradzany Nissan LEAF znalazł się na 13. pozycji rankingu sprzedaży nowych samochodów dzięki 2298 sprzedanym egzemplarzom w 2012 r.. Jeszcze większe wrażenie robi fakt, że LEAF zajmuje drugie miejsce w rankingu sprzedaży samochodów w Trondheim, drugim co do wielkości mieście w Norwegii (po Oslo). W sumie w Norwegii sprzedano ponad 3300 egzemplarzy od chwili wprowadzenia zasilanego akumulatorem samochodu elektrycznego na rynek w październiku 2011 roku, a w zeszłym roku model ten był drugim pod względem popularności modelem Nissana w tym kraju, ulegając jedynie modelowi Qashqai różnicą 599 egzemplarzy. Jedną z przyczyn tego sukcesu jest fakt, że pięć milionów mieszkańców Norwegii to naród o najbardziej rozwiniętej świadomości ekologicznej na świecie. Norwegowie mają dostęp do energii wytwarzanej ze źródeł odnawialnych - hydroelektryczne zakłady energetyczne generują 99% energii elektrycznej w tym kraju. To więcej niż w którymkolwiek innym kraju na świecie. Sprzedaż samochodów Nissan LEAF wzrasta również dzięki temu, że nabywcy i użytkownicy samochodów elektrycznych w Norwegii mogą korzystać z szeregu przywilejów. Przy zakupie pojazdu nie trzeba płacić podatku VAT ani podatku drogowego. Płatne odcinki dróg, przejazdy tunelami i promami są w większości darmowe dla użytkowników samochodów elektrycznych, a każdy, kto dojeżdża do pracy samochodem elektrycznym, może korzystać z pasa dla autobusów - dojazd nissanem LEAF do pracy w godzinach szczytu może zająć zaledwie 20 minut, przy czym w przypadku samochodu napędzanego silnikiem spalinowym podróż trwałaby ponad godzinę. Kierowcy samochodów elektrycznych nie płacą za parking, a miejsca parkingowe przeznaczone dla samochodów z napędem elektrycznym zwykle wyposażone są w ładowarki - z darmowym dostępem do zasilania. Norwegia, wraz z pozostałymi krajami skandynawskimi, czyli Szwecją, Finlandią i Danią, posiada również stale rozbudowywaną sieć szybkich ładowarek, tak aby ułatwić użytkownikom samochodów elektrycznych dłuższe podróże. Szybkie ładowarki, które umożliwiają naładowanie rozładowanego akumulatora do 80% pojemności w ciągu zaledwie 30 minut, znaleźć można w centrach handlowych oraz na publicznych parkingach. Wobec popularności samochodów elektrycznych w tym kraju, Norwegia otrzyma 10 z 400 ładowarek, które koncern Nissan zainstaluje w Europie. Ponadto w ostatnim czasie nawiązano współpracę z restauracjami McDonalds, która polega na zainstalowaniu szybkich ładowarek na parkingach przy restauracji, tak aby użytkownicy samochodów elektrycznych mogli podładować akumulatory swoich samochodów w czasie, gdy ładują własne. Obecnie w Norwegii jest około 3500 ogólnodostępnych zwykłych ładowarek zmiennoprądowych oraz 65 ogólnodostępnych szybkich ładowarek stałoprądowych, a do końca 2013 roku planowane jest rozszerzenie sieci szybkich ładowarek w Norwegii, Szwecji, Danii i Finlandii do 200 punktów. W Norwegii miało również miejsce kilka historycznych wydarzeń, na przykład zdany egzamin młodej mamy, Solveig Marie Ødegård, która w 2012 roku zdała egzamin na prawo jazdy za kierownicą nissana LEAF. Nie liczy się jednak samo to, że zdała egzamin w samochodzie elektrycznym, ale to, że nigdy nie prowadziła samochodu napędzanego silnikiem spalinowym. Jej pierwszy samochód? Nissan LEAF, oczywiście. Rosnąca sprzedaż samochodów elektrycznych oznacza, że rośnie grono entuzjastycznie nastawionych użytkowników tych pojazdów, którzy wymieniają się między sobą doświadczeniami na forum dyskusyjnym. Członkostwo w forum jest wliczone do ceny każdego nissana LEAF sprzedawanego w Norwegii. Nissan LEAF był również centralnym eksponatem pionierskiej wystawy zatytułowanej Future:Today, otwartej w Oslo z początkiem października zeszłego roku w ramach rozpoczęcia siedmiotygodniowego tournée po miastach Norwegii i Szwecji. Gośćmi specjalnymi było ponad 200 właścicieli nissanów LEAF, spośród których wielu uważa się za ambasadorów tego modelu. Poza Nissanem LEAF, nadchodzącym elektrycznym samochodem typu van o nazwie e-NV200 i informacjami na temat korzyści użytkowania samochodów zeroemisyjnych, podczas wystawy Future:Today zaprezentowano najnowsze osiągnięcia w dziedzinie architektury miejskiej i pokazano miasto przyszłości..., w którym będą mogły poruszać się wyłącznie pojazdy z napędem elektrycznym. Zainteresowani mogli również odbyć jazdy próbne nissanem LEAF, a także uczestniczyć w organizowanych przez Nissana koncertach na żywo. „My, Norwegowie, żyjemy w oszałamiająco pięknym kraju i naszą pasją jest pielęgnowanie tego piękna. To jest jeden z powodów, dla których samochody elektryczne - a w szczególności Nissan LEAF - stały się tak popularne" - powiedział Rune Haaland, prezes EV Union. „Użytkowanie samochodów elektrycznych wiąże się w ulgami podatkowymi i priorytetowym traktowaniem na drogach. Jesteśmy przekonani, że dzięki stale rosnącej sieci szybkich ładowarek sprzedaż Nissana LEAF w 2013 roku będzie charakteryzować się jeszcze bardziej dynamicznym wzrostem" - dodał Paal Simonsen, dyrektor regionalny Nissana w Norwegii. Źródło: Nissan
  12. Porsche stawia na hybrydy, zamiast aut w pełni elektrycznych Dobry pomysł - wolałbym Porsche z V8 i silnikiem elektrycznym niż w pełni elektryczne Porsche
  13. PRZYSZŁOŚĆ TECHNOLOGII POJAZDÓWELEKTRYCZNYCH W LEKKICH POJAZDACH CIĘŻAROWYCH Prezentacja możliwościwykorzystania energii z akumulatorów w lekkich pojazdachdostawczych na przykładzie dwóch nowych modeli koncepcyjnych Nissan bada możliwości szerszego zastosowania technologii pojazdów elektrycznych w lekkich pojazdach dostawczych e-NT400 Concept: propozycja wykorzystania technologii pojazdów elektrycznych w lekkich ciężarówkach Akumulatory litowo-jonowe zasilające agregat chłodniczy w Cabstarze e Refrigerator HANOWER(17 września 2012 r.) - Po uruchomieniu produkcjie-NV200 będzie on drugim zeroemisyjnym pojazdem w ofercie Nissana,ale firma bada także inne sposoby wykorzystania czołowych w skaliświatowej technologii pojazdów elektrycznych na rynku samochodówdostawczych. Na Salonie Motoryzacyjnym w Hanowerze naprzykładzie dwóch koncepcyjnych pojazdów elektrycznych firmazaprezentuje potencjalne nowe zastosowania zaawansowanychakumulatorów litowo-jonowych i elektrycznego zespołu napędowego. Pierwszym z nich będzie e-NT400 Concept. Wlekkiej ciężarówce opartej na modelu Cabstar zastosowano zespółnapędowy z Nissana LEAF. Tak właśnie powstał zeroemisyjny,stuprocentowo elektryczny samochód ciężarowy. Podobnie jak e-NV200, e-NT400 Cabstar Conceptbędzie mógł wjeżdżać do tych stref w mieście, w którychobowiązuje zakaz poruszania się pojazdów z silnikami spalinowymi,a praktycznie bezgłośna praca umożliwi jego eksploatację przez 24godziny na dobę bez uciążliwego hałasu i emisji spalin. Niskie koszty eksploatacji stanowią oprzełomowej ekonomicznej atrakcyjności pojazdu, natomiastakumulatory litowo-jonowe o dużej mocy i pojemności zasilające80-kilowatowy silnik elektryczny zapewniają zupełnie nowedoświadczenia w prowadzeniu pojazdu, wynikające między innymi zpłynnego przyspieszenia i braku wibracji. Przy zasięgu140 kilometrów (wg normy NEDC) oraz możliwości naładowaniaakumulatora do 80 procent pojemności w 60 minut za pomocązintegrowanej szybkiej ładowarki e-NT400 Concept mógłby w dużejmierze przyczynić się do obniżenia emisji CO2 w miastach przyjednoczesnym zwiększeniu wydajności i obniżeniu kosztóweksploatacji dla użytkujących go firm. Cabstar e-Refrigerator jest wyposażony wsilnik elektryczny, wysokowydajny agregat oraz akumulatorlitowo-jonowy. Zestaw ten nie służy jednak do napędzania pojazdu,ale do chłodzenia przewożonego towaru nawet po wyłączeniu silnikaspalinowego. Najważniejszy element pojazdu, czyli modułakumulatora został zbudowany przez 4R Energy Corporation - jointventure utworzone przez Nissan Motor Co., Ltd (51%) i SumitomoCorporation (49%), zajmujące się opracowywaniem nowych zastosowańdla akumulatorów litowo-jonowych z pojazdów elektrycznych, w tymzarówno nowych, jak i wycofanych z eksploatacji w pojazdach. Wykorzystanieenergii elektrycznej zamiast silnika spalinowego do zasilaniaagregatu chłodniczego pozwala ograniczyć emisję CO2 i hałasu.Kolejna korzyść wynika z eliminacji części rur doprowadzającychczynnik chłodniczy, co zmniejsza ryzyko jego wycieku. Akumulatorjest dodatkowo ładowany z dużego panelu słonecznego zamontowanegow pojeździe. Obydwa pojazdy koncepcyjne skonstruowaneprzez inżynierów Nissana pod kątem zaspokojenia specyficznychpotrzeb europejskiego klienta wciąż znajdują się w fazie rozwoju,a plany ewentualnego uruchomienia ich produkcji są analizowane. Hideto Murakami, Wiceprezes Nissana odpowiedzialny za GlobalnyDział Lekkich Pojazdów Dostawczych powiedział: „Oprócz e-NV200Nissan opracowuje szereg innych modeli wykorzystujących różnetechnologie pojazdów elektrycznych. Chcemy badać możliwościwykorzystania tych technologii na rynku pojazdów dostawczych, abydywersyfikować wartość, jaką pojazdy Nissana z tego segmentudostarczają użytkującym je firmom". Źródło: Nissan
  14. Pastwo dopaci do samochodw elektrycznych? Robi się ciekawie, bus pasy dla samochodów elektrycznych w Krakowie a teraz takie informacje.
×