Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'ekscytującej' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 2 wyniki

  1. Do polskich salonów trafia właśnie Peugeot 308 GT oraz 308 SW GT z ekscytującym silnikem 1.6 e- THP o mocy 205 KM w cenie od 99 900 PLN. Zdecydowanie sportowa stylistyka Niepowtarzalność 308 GT natychmiast rzuca się w oczy i przyciąga uwagę. Z przodu widoczne jest logo marki, przeniesione na grill. Oświetlenie zaś zapewniają w całości diody LED. Aby zapewnić optymalną widoczność we wszystkich warunkach 308 GT został wyposażony w najlepsze w swej klasie reflektory składające się z 62 elementów LED. Wyróżnikiem 308 GT są również ekskluzywne kierunkowskazy. Ich dynamiczne, sekwencyjne działanie podkreśla zaawansowanie technologiczne pojazdu. Kierunkowskazy są umieszczone powyżej nowych wlotów powietrza, które doprowadzają powietrze do silnika. 308 GT charakteryzuje niezwykła czystość formy aerodynamicznej oraz stylu. Czarne lakierowane lusterka wsteczne wtapiają się w boczne szyby, dodatkowo przyciemniane w tylnej części auta. Wyraźnie poszerzony dzięki specjalnym progom 308 GT jest wyposażony w 18-calowe felgi z diamentowanym szlifem i oponami Michelin Pilot Sport 3. Dwukolorowe felgi Diamant są dostępne wyłącznie w 308 GT i wyróżniają się rowkowanymi ramionami oraz frezowaną powierzchnią. Z tyłu 308 GT zaskakuje imponującą bryłą, szczególnie za sprawą lakierowanego na czarno dyfuzora i podwójnych rur wydechowych. Na grillu, tylnej klapie oraz przednich błotnikach pojawią się monogramy GT. Paleta kolorów nadwozia 308 GT obejmuje nowy, zarezerwowany wyłącznie dla tego modelu kolor Magnetic Blue. Przypominający niebieski odcień używany tradycyjnie przez francuskie samochody sportowe, kolor ten świetnie pasuje do płynnych i dynamicznych linii pojazdu, podkreślając jego obniżone zawieszenie - o 7 mm z przodu i o 10 mm z tyłu Kabina również pociąga ekskluzywną atmosferą. Widoczne są liczne nawiązania do wnętrza samochodów sportowych zarówno dach jak i górna część słupków drewnianych elementów wykończeniowych są utrzymane w kolorze grafitowym, a na tapicerce ze skóry ekologicznej łączonej z alkantarą (w standardzie) lub skóry Club Nappa (opcja) pojawiają się czerwone przeszycia. Można je również znaleźć na desce rozdzielczej, panelach drzwi, drążku zmiany biegów i na dywanikach. O potężnych podzespołach mechanicznych świadczą aluminiowe pedały oraz listwy progowe ze stali nierdzewnej. Fundamentalne znaczenie w sportowym samochodzie ma idealna pozycja kierowcy, którą zapewniają ergonomiczne rozwiązania PEUGEOT i-Cockpit. Kierowca może dostosować wysokość i wysunięcie kompaktowej kierownicy, wyróżniającej się perforowanym skórzanym wykończeniem i logotypem GT. Znajdujący się w polu widzenia zespół instrumentów zwraca uwagę nowym tłem z wzorem szachownicy. Po przekręceniu zapłonu, pojawia się komunikat powitalny GT, a duży ekran dotykowy prezentuje nowy interfejs Redline utrzymany w tonacji czerwono-czarnej. Wyjątkowo dynamiczne osiągi Aby zapewnić maksymalną radość jazdy, model GT wykorzystuje specjalne nastawy zawieszenia oraz oferuje niezwykle wydajne silniki już obecnie spełniające rygorystyczne standardy Euro 6. Nasi konstruktorzy wykorzystali tu bogate doświadczenie marki, aby uzyskać znakomity stosunek mocy do masy wynoszący zaledwie 5,85 kg/km w wersji z silnikiem benzynowym, co zapewnia niezwykłe wrażenia podczas jazdy oraz kontrolę nad pojazdem. Osiągi mówią same za siebie. Auto w wersji z silnikiem benzynowym potrzebuje zaledwie 7,5 sekundy, żeby rozpędzić się od 0 do 100 km/h. Czterocylindrowy silnik 1.6 THP 205 z systemem Stop&Start jest wyposażony w sześciostopniową manualną skrzynię biegów, pozwalającą w pełni wykorzystać moment obrotowy 285Nm, dostępny w zakresie 1750-4500 obr/min. Doskonałym osiągom towarzyszy ograniczony poziom emisji CO2 oraz zużycia paliwa, zaczynający się od 130g/km i 5,6 l/100km. Aby osiągnąć takie wyniki czterocylindrowy silnik o pojemności 1 598 cm3 jest wyposażony w następujące rozwiązania: turbosprężarkę Twin-Scroll umożliwiającą osiągnięcie dużej mocy i natychmiastową reakcję przy niskich obrotach silnika. bezpośredni wtrysk paliwa zapewniający optymalną wydajność spalania; zmienny skok zaworu ssącego w połączeniu z systemem zmiennych faz rozrządu dla zaworów dolotowych i wydechowych (technologie VTi i VVT); system Stop&Start ograniczający zużycie paliwa oraz emisję CO2, jak również poprawiający ogólny komfort jazdy w warunkach miejskich. Co więcej, intensywna praca nad szczegółami umożliwiła zmniejszenie masy pojazdu o 7 kg. Wynik ten został osiągnięty poprzez ograniczenie grubości korpusu silnika oraz zmniejszenie do niezbędnego minimum wykorzystania osprzętu dzięki precyzyjnemu sterowaniu. Zawieszenie typu MacPherson z przodu i odkształcalna belka z tyłu pojazdu mają specyficzne nastawy odpowiadające silnikom i dynamicznemu charakterowi pojazdu. Sportowe nastawy zawieszenia zapewniają doskonałą kontrolę pojazdu przy zachowaniu wysokiego komfortu. W tym celu inżynierowie pracowali nad wszystkim parametrami dążąc do uzyskania precyzyjnej kontroli podczas pokonywania zakrętów, zapewniającej bezpieczeństwo jazdy, unikając przy tym niepożądanej nad- czy podsterowności. Przednie i tylne zawieszenie jest utwardzone odpowiednio o 20 i10 %, aby osiągnąć reaktywność. Sprawny układ hamulcowy zapewnia centralna jednostka Bosch 9CE rozdzielająca hamowanie pomiędzy cztery tarcze. Z przodu tarcze hamulcowe o średnicy 330 mm i szerokości 30 mm utrzymuje pływający zacisk z tłokami 60 mm. Z tyłu tarcze mają średnicę 268 mm w modelu 308 GT i 290 mm w modelu 308 GT SW. Kierowca może całkowicie wyłączyć ESP. Polska gama GT obejmuje: GT 205 z silnikiem 1,6 litra THP 205 S&S z sześciostopniową manualną skrzynią biegów: 130 g CO2/km and 5,6 l/100 km w wersji hatchback, 134 g CO2/km and 5,8 l/100 km w wersji SW Wyjątkowe wrażenia z jazdy Kierowca siedzący przed zestawem przyrządów PEUGEOT i-Cockpit ma wrażenie pełnej integracji z samochodem i znajduje się w centrum doznań dzięki kompaktowej kierownicy oraz wyświetlaczom w polu widzenia drogi Przyjemność jazdy zwiększa dodatkowo Pakiet Sport oferowany w standardzie w przypadku obydwu silników. Zestaw ten ucieszy entuzjastów sportowej jazdy : Głośniejszy i bardziej sportowy dźwięk silnika; instrumenty podświetlane na czerwono; panel instrumentów wyświetla informacje o mocy, momencie obrotowym, ciśnieniu doładowania, przyśpieszeniu wzdłużnym i bocznym; sztywniejsze i zapewniające lepsze wyczucie wspomaganie kierownicy; szybciej reagujący pedału gazu; Kierowca może wyłączyć ustawienia Pakietu Sport wybierając bardziej komfortowy styl jazdy za pomocą przycisku w centralnej konsoli. Aby w pełni wykorzystać swój niepowtarzalny charakter, GT oferuje różnorodne systemy wspomagania jazdy. Pakiet Aktywny Tempomat, wyposażony m.in. w radar znajdujący się z przodu, obejmuje trzy systemy: Aktywny tempomat: tempomat, który automatycznie utrzymuje prędkość samochodu dostosowując ją do prędkości jadących z przodu pojazdów. Kierowca ma możliwość wyłączenia funkcji. Układ ostrzegania przed ryzykiem kolizji: sygnał świetlny i dźwiękowy informujący kierowcę o konieczności hamowania w celu uniknięcia kolizji. System automatycznego hamowania awaryjnego (AFU): automatyczne uruchomienie układu hamulcowego w celu uniknięcia zderzenia lub zmniejszenia jego skutków. Współpracujące z system kontroli martwego pola, wbudowane w boczne lusterka lampy LED ostrzegają kierowcę o pojeździe znajdującym się w martwym polu widzenia. System Park Assist stanowi aktywną pomoc w parkowaniu równoległym lub prostopadłym. Ze względów bezpieczeństwa PEUGEOT 308 GT jest również wyposażony w alarm chroniący przed próbami podniesienia pojazdu.
  2. Fiat Panda 4x4 Antartica bohaterem ekscytującej podróży Turyn-Soczi. -Z Mirafiori Motor Village w Turynie, w ramach wyjątkowego projektu „Panda to Sochi” wyruszył w podróż do Soczi Fiat Panda 4x4 Antartica – model, który w 2014 roku obchodzi 30. rocznicę powstania, kontynuując pasmo sukcesów pierwszego miejskiego samochodu 4x4. -Projekt powstały we współpracy pomiędzy marką Fiat a wydawnictwem Vice Media jako cel podróży obiera Casa Italia (siedziba włoskiej ekipy olimpijskiej w Soczi). -Aktualizowany w czasie rzeczywistym dziennik z podróży za pośrednictwem smartphone’a Nokia Lumia 1520 dostępny jest na stronie Fiat FreestyleTeam | 2013 Team Site oraz na oficjalnych kanałach Fiata, Freestyle Team oraz Nokia na Facebooku i Youtube’ie. - Panda 4x4 Antartica kierowana przez sportowców z zespołu Fiat Freestyle Team oraz redaktorki z Vice Media wyposażona jest w silnik TwinAir Turbo 0.9 benzyna o mocy 85 KM i dwukolorowe nadwozie z pomarańczowymi akcentami. Inicjatywa „Panda to Sochi” powstała ze współpracy pomiędzy marką Fiat a wydawnictwem Vice Media, które kierowane jest do młodych mieszkańców miast, miłośników nowych trendów w dziedzinie mody, sportu i muzyki, ale również interesujących się światem kultury i sztuki. Na tę konkretną grupę docelową ukierunkowane są również inne prestiżowe marki zaangażowane w projekt: Nokia, Nitro Snowboards i Beats by Dr.Dre. Na ceremonii inauguracji projektu „Panda to Sochi” 20 stycznia 2014 r. obecni byli członkowie Fiat Freestyle Team: Stefano Munari – gwiazda włoskiego snowboardu, Stefan Lantschner- utalentowany rider BMX z Górnej Adygi oraz Markus Keller- słynny rider z zespołu Nitro, który podczas podróży zamieniać się będzie z Dmitrijem Sartorem. Wraz z nimi podróżować będzie redaktorka Vice Media, Gersin Livia Paya, kompletując w ten sposób ekipę podążającą w stronę Casa Italia w rosyjskiej Soczi. Za pośrednictwem Nokii 1520 z super czułym ekranem full HD 6'' Gersin opowiadać będzie w mediach społecznościowych o wyprawie, dzieląc się zdjęciami i filmami nakręconymi kamerą Pureview 20 MP, natomiast mapy HERE poprowadzą zespół do miejsca przeznaczenia. Podczas podróży do Soczi, kolejne etapy wyprawy kończyć się będą w 16 różnych miejscowościach europejskich, z których niektóre są mało znane, a celem tego będzie uchwycenie najciekawszych aspektów odwiedzanych lokalnych kultur. Poza tym, zespół wyjątkowych fotografów i kamerzystów będzie uwieczniał sztuczki i ewolucje wykonywane przez załogę w charakterystycznych miejscach, takich jak zamek Drakuli w Transylwanii czy Schody Potiomkinowskie na Ukrainie lub w innych pięknych widokowo obszarach, takich jak Mont Blanc czy Jezioro Genewskie. Poza tym, młodzi ludzie będą mieli również okazję poznać i przeprowadzić wywiad ze sportowcami trendsetterami odwiedzonych miast. Wszystko to można będzie zobaczyć na stronie Fiat FreestyleTeam | 2013 Team Site i na oficjalnych kanałach Fiata, Freestyle Team i Nokia na Facebooku i Youtube’ie, jak również na stronie Panda To Sochi | VICE. Projekt „Panda to Sochi” potwierdza po raz kolejny zaangażowanie Fiata w świat sportów ekstremalnych, o czym świadczy Fiat Freestyle Team (więcej informacji dostępnych jest na oficjalnej stronie Fiat FreestyleTeam | 2013 Team Site i na fan page Facebook/FiatFreestyleTeam). „Bohater” przygody z Turynu do Soczi, Fiat Panda 4x4 Antartica, jest wyposażony w silnik TwinAir Turbo 0.9 benzyna o mocy85 KM i jego znakiem rozpoznawczym jest dwukolorowe nadwozie – białe z czarnym dachem – oraz elementy, które nadają wyjątkowego charakteru temu miejskiemu samochodowi 4x4: aluminiowe felgi 15"; szare, diamentowane piasty z pomarańczowymi kołpakami; światła przeciwmgielne; przyciemniane szyby - boczne i tylna; obudowy lusterek polakierowane na pomarańczowo oraz specjalny znaczek umieszczony na słupku środkowym. Wewnątrz na pierwszy plan wysuwa się szaro-pomarańczowe połączenie barw tapicerki, wykonanej z tkaniny i eko-skóry, natomiast wszechstronność i przestronność tak doceniane przez nabywców Fiata Pandy uzyskane są dzięki trzyosobowej kanapie tylnej z pochylanym i dzielonym oparciem 60/40 i regulowanej wysokość fotela kierowcy. Sprzedawany w Europie, we Włoszech, Fiat Panda 4x4 Antartica, jest dostępny tylko i wyłącznie z silnikiem turbodiesel 1.3 Multijet II o mocy 75 KM z systemem Start&Stop i w wyposażeniu standardowym posiada tylne czujniki parkowania, automatyczną klimatyzację oraz system Blue&Me z przyciskami na kierownicy. W wersji specjalnej doceniono wszystkie mocne strony modelu 4x4 - został on wyróżniony przez angielski magazyn Top Gear prestiżowym tytułem „SUV of the Year 2012”. Począwszy od układu napędowego „torque on demand", który automatycznie włącza się, jeśli jest taka potrzeba, pozwalając na swobodne radzenie sobie w każdej sytuacji, aż po oferowany w standardzie układ ESC (Electronic Stability Control) wraz z fukcją ELD (Electronic Locking Differential), dodatkową pomocą podczas jazdy i ruszania z nawierzchni o słabej przyczepności. Wreszcie, wersja Limited Edition Antartica posiada wszystkie cechy związane z dynamiką i komfortem, które pozwalają spokojnie pokonywać długie i wymagające trasy, przede wszystkich dzięki zmienionym zawieszeniom z niezależnymi kołami typu Mc Pherson z przodu oraz kołami połączonymi belką skrętną z tyłu i zastosowaniu specjalnych opon zimowych 175/65 R15 84T M+S. Jako jedyny samochód miejski w standardzie samochód ten posiada opony Snow Flake, przeznaczone do użytku nie tylko na śniegu czy lodzie, ale także na drogach „normalnych" i szutrowych, wykazując polepszenie trakcji na podłożu o niskiej przyczepności nawet o 20%. Źródło: Fiat Auto Poland
×