Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'edycji' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 32 wyników

  1. Fiat Group Automobiles w piątej edycji „NGVA Europe”. Podczas imprezy organizowanej przez NGVA (Natural Gas Vehicle Association), odbywającej się w Brukseli od 7 do 10 lipca, Fiat umacnia swoją pozycję lidera w branży samochodów zasilanych gazem ziemnym. Gotowe do jazd próbnych są wersje Natural Power Fiata Punto i Fiata Doblò Cargo, reprezentujące najszerszą dostępną w Europie gamę bi-fuel (metan/benzyna). Od 1997 roku aż po dziś, Fiat sprzedał ponad 600.000 samochodów osobowych i dostawczych w wersji Natural Power. Możliwość przetestowania również Fiata Pandy Natural Power wyposażonego w silnik TwinAir Turbo zasilanego metanem – „Best Green Engine of the Year 2013", który łączy zalety ekologiczne płynące z zasilania metanem z mocą oraz przyjemnością jazdy gwarantowaną przez technologię Turbo TwinAir. Fiat Group Automobiles jest obecny ze swoim stoiskiem na wystawie „NGV Europe International Show and Workshops" w Brukseli, trwającej od 7 do 10 lipca. Piąta edycja imprezy jest organizowana przez NGVA Europe (European Natural and bio Gas Vehicles Association), Europejskie Stowarzyszenie Pojazdów Zasilanych Gazem Ziemnym, które skupia czołowe przedsiębiorstwa europejskie, wśród których znajduje się FGA, a którego misją jest rozwijanie zrównoważonego i korzystnego rynku dla tego typu pojazdów w całej Europie. Fiat Group Automobiles zdecydował się również objąć funkcję „złotego” sponsora imprezy, potwierdzając swoje zaangażowanie w zrównoważony transport, zarówno, by przyczynić się do rozpowszechnienia użytkowania metanu, jak i przedstawić szerszej publiczności bardziej ekologiczne rozwiązania, które już teraz pojawiają się rynku. Jakiś konkretny przykład? Trzy egzemplarze uczestniczące w teście: Fiat Punto 1.4 Fire Natural Power (70 KM i 115 g/km CO2), Doblò 1.4 T-Jet Natural Power (120 KM i 134 g/km CO2) oraz Panda 0.9 TwinAir Turbo Metan (80 KM i 86 g/km CO2). Wyróżniony tytułem „Best Green Engine of the Year 2013" i dostępny w modelach Fiat 500L i 500L Living, silnik ten łączy technologie MultiAir, turbo i „downsizingu” z technologiami zasilania metanem. W porównaniu do wersji benzynowej, ten rewolucyjny, dwucylindrowy silnik bi-fuel posiada specyficzne elementy układu zasilania, takie jak: kolektor ssący, wtryskiwacze, elektroniczny system sterowania silnikiem oraz gniazda zaworowe o specjalnej geometrii, wykonane z wytrzymałych materiałów. To doskonałe połączenie wszystkich komponentów z najbardziej zaawansowanymi technologiami, takimi jak system MultiAir i turbosprężarka, oprócz tego, że gwarantuje maksymalną niezawodność, to nie wpływa w żaden sposób na osłabienie osiągów i sterowności samochodu, kiedy napędzany jest on metanem. Wśród bogatego programu warsztatów, okrągłych stołów oraz konferencji, na pierwszy plan wysuwa się wystąpienie Massimo Ferrera (EMEA Powertrain Engineering, Research & Technology - Alternative Fuels) oraz Maurizio Consalvo (EMEA Product Planning, Head of 2020 project). Ten ostatni, 8 lipca uczestniczyć będzie w warsztatach „Successful policies" i przedstawi bogate doświadczenia Fiata na rynku włoskim i europejskim w produkcji samochodów zasilanych metanem, podkreślając znaczenie zintegrowanego podejścia, które obejmuje zarówno przemysł, jak i instytucje, do zapewnienia rozwoju tej kluczowej dla zrównoważonego rozwoju technologii. 9 lipca wystąpi natomiast Massimo Ferrera, który na warsztatach „Vehicles & Engines Technologies" skoncentruje się na postępie technologicznym, który wyprowadził Fiata na pozycję aktualnego lidera tej branży oraz na dalszych pracach badawczo-rozwojowych, takich jak na przykład prace nad biogazem, dzięki którym metan będzie przynosił korzyści analogiczne do tych, płynących z energii produkowanej przez odnawialne źródła. Fiat uważa, że na polu alternatywnych paliw silniki metanowe są aktualnie najwłaściwszym wyborem technologicznym, przyczyniającym się do redukcji zanieczyszczeń w rejonach miejskich i do zmniejszenia emisji spalin. Silniki zasilane metanem redukują do minimum najbardziej szkodliwe spaliny, takie jak cząstki stałe (zredukowane praktycznie do zera), tlenki azotu i węglowodory, które powodują tworzenie się innych zanieczyszczeń. Poza tym, w porównaniu do silników benzynowych o 23% zmniejszona jest emisja CO2. Tak więc metan jest najczystszym i najbardziej ekonomicznym paliwem dostępnym na dzień dzisiejszy, a oprócz tego jest potencjalnie odnawialnym źródłem, dzięki rozwojowi prac nad biogazem. Od ponad 15 lat, Grupa Fiat jest głównym europejskim producentem samochodów zasilanych metanem (OEM), jedynym oferującym najszerszą gamę pojazdów przyjaznych dla środowiska z zasilaniem bi-fuel (metan/benzyna), który spełnia oczekiwania szerokiej rzeszy Klientów, w tym tych z branży dostawczej: od 1997 roku do dzisiaj Fiat sprzedał ponad 600 tysięcy samochodów osobowych i dostawczych w wersji Natural Power. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. ZIELONE ŚWIATŁO DLA SZÓSTEJ EDYCJI NISMO PLAYSTATION GT ACADEMY * Gracze w Gran Turismo6 mają szansę zostać kierowcami wyścigowymi zespołu Nissana NISMO * Zwycięzcy poprzednich edycji GT Academy startują teraz w serii GP3 i 24‑godzinnym wyścigu Le Mans Londyn i Paryż, 14 kwietnia 2014 r.: Nissan i Sony Computer Entertainment Europe ogłosiły, że w 2014 roku zorganizują szóstą edycję NISMO PlayStation GT Academy, której celem jest wyłonienie spośród graczy komputerowych kandydatów na kierowców wyścigowych. Internetowe kwalifikacje w grze Gran Turismo6 na PlayStation rozpoczną się 21 kwietnia. Od pierwszej edycji w 2008 r. do GT Academy wpłynęło ponad 4 miliony zgłoszeń. Entuzjaści gier komputerowych i sportu samochodowego walczyli o możliwość zostania kolejnymi kierowcami elitarnego zespołu NISMO, reprezentującego markę Nissan w wyścigach samochodowych. Dowodem sukcesu rywalizacji, mającej początek w środowisku wirtualnym i kontynuowanej w świecie realnym, są imponujące wyniki osiągane na prawdziwych torach przez absolwentów Akademii. Brytyjczyk Jann Mardenborough, który ukończył 24‑godzinny wyścig Le Mans na medalowej pozycji, w 2014 r. wystartuje w serii GP3, z której rekrutują się kierowcy Formuły 1. W trakcie swojej błyskotliwej kariery, której początkiem było zwycięstwo w GT Academy w 2011 r., ścigał się on już jako kierowca zespołu Arden International oraz uczestniczył w programie rozwoju kierowców wyścigowych Red Bull. Z kolei zwycięzca pierwszej edycji, Hiszpan Lucas Ordoñez, w 2014 r. próbuje swoich sił aż w Japonii, reprezentując NISMO w tamtejszych mistrzostwach Super GT. Lucas i zwycięzca GT Academy 2012 Wolfgang Reip (Belgia) wystartują także latem w tegorocznym 24‑godzinnym wyścigu Le Mans za kierownicą fascynującego Nissana ZEOD RC, któremu przyznano miejsce w „Garage 56". Wzmocniona tymi sukcesami GT Academy rozwija się i zyskuje globalny zasięg. W 2014 r. mistrzowie zostaną wyłonieni spośród uczestników reprezentujących grupę krajów europejskich, Niemcy, USA oraz nową grupę międzynarodową, obejmującą Australię, Indie, Bliski Wschód, Meksyk i Tajlandię. Po ukończeniu intensywnego trzymiesięcznego programu rozwoju kierowców, uznawanego za jeden z najlepszych na świecie, piątka mistrzów GT Academy 2014 będzie mogła odebrać finałową nagrodę - start samochodem marki Nissan w morderczym 24‑godzinnym wyścigu w Dubaju zaplanowanym na styczeń przyszłego roku. Darren Cox, dyrektor globalnego działu sportu samochodowego w firmie Nissan, powiedział: „Nissan i NISMO z dumą inaugurują szóstą edycję GT Academy, organizowanej wspólnie z naszymi przyjaciółmi z PlayStation i Polyphony Digital. Sześć lat temu takie innowacyjne podejście było uważane za ryzykowne. Dziś jest to ugruntowana ścieżka do profesjonalnego sportu samochodowego. GT Academy rozpoczęła działalność w Europie, ale dzięki nowym edycjom uruchamianym na kilku wschodzących rynkach ma już zasięg globalny. Właśnie dla podkreślenia tego globalnego charakteru nasi europejscy zwycięzcy otrzymali status kierowców NISMO i ścigają się na całym świecie, rywalizując o prestiżowe tytuły mistrzowskie. W 2014 r. mamy nadzieję na start w kolejnych imprezach. Każdy, kto czuje się na siłach powinien spróbować udziału w GT Academy. Nie wszyscy mogą wygrać, ale doświadczenia z rywalizacji na każdym etapie są bardzo emocjonujące". Kazunori Yamauchi, prezes Polyphony Digital, wyjaśnia: „Jestem bardzo dumny z faktu, że GT Academy powraca już w szóstym sezonie, jak również z tego, że Gran Turismo wraz z Nissanem po raz kolejny tworzą platformę rozwoju dla nowych kierowców wyścigowych, którzy w innej sytuacji nie mieliby szans na realizowanie swoich marzeń. Nawet jeżeli komuś nie uda się przejść do następnej rundy GT Academy, już same kwalifikacje w GT6 podniosą jego umiejętności jako kierowcy, zaś wszyscy uczestnicy otrzymają specjalne dodatko do gry, które uprzyjemnią im zabawę". Oprócz zgłaszania się do GT Academy poprzez Gran Turismo 6 na PlayStation3 kandydaci na... kandydatów na kierowców wyścigowych mogą przystąpić do rywalizacji w trakcie serii imprez na żywo, a także - po raz pierwszy - podjąć wyzwanie za pośrednictwem Facebooka. Źródło: Nissan
  3. Jeep Wrangler Rubicon X Package - nowa indywidualizacja w limitowanej edycji ikony marki Jeep. · Nowy grill przedni z czarnymi elementami, agresywne 17-calowe koła, podniesiona pokrywa silnika z podwójnymi wlotami powietrza, progi wejściowe Mopar i dodatkowe pokrywy piasty koła w kolorze nadwozia charakteryzują wyjątkowe wyposażenie nowej serii specjalnej Jeepa Wranglera. · Hard top w kolorze nadwozia w standardzie – po raz pierwszy dostępny w wersji Rubicon – nadaje wyszukanego wyglądu dla swobody jazdy open-air oferowanej przez ten wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju kabriolet 4x4 . · Dostępny we Włoszech w drugim półroczu 2014 r. w konfiguracji dwudrzwiowej Wrangler lub czterodrzwiowej Wrangler Unlimited. Obydwie wersje wyposażone w silnik turbodiesel 2,8 l i automatyczną pięciostopniową skrzynię biegów. Marka Jeep prezentuje w Genewie nową serię specjalną w limitowanej edycji Rubicon X Package zbudowaną na najbardziej ekstremalnej wersji z gamy Wrangler, posiadającej najlepsze w swojej klasie osiągi w zakresie jazdy w terenie. Nowa seria specjalna podkreśla wyjątkowy poziom swobody i zdolności technicznej oferowany przez legendarny model Rubicon, stworzony, by stawiać czoła najtrudniejszym szlakom off-roadowym. To wszystko - nie rezygnując z bardziej wyszukanego wyglądu - dla mieszkańców metropolii marzących o przygodach off-road, podkreślonego poprzez – oferowany po raz pierwszy w modelu Rubicon – sztywną nadbudowę karoserii („twardy dach”) w kolorze nadwozia. Nowy Rubicon X Package oferuje wyposażenie full optional, które uzupełnia elementami stylistycznymi i funkcjonalnymi typowymi dla solidnej „terenówki”, jaką jest wersja Rubicon Jeep Wrangler. Na zewnątrz tradycyjny grille z siedmioma otworami w kolorze czarnym z czarnymi wstawkami, podniesiona pokrywa silnika z podwójnymi wlotami powietrza i przyciemniane szyby nadają samochodowi agresywnego wyglądu. 17-calowe obręcze kół z lekkiego stopu w kolorze czarnym, niezbędne do pokonywania najbardziej wymagających tras i progi wejściowe Mopar nadają nową funkcję serii specjalnej. Wyposażenie nowego Jeepa Wranglera Rubicon X Package uzupełniają dodatkowe pokrywy piasty koła w kolorze nadwozia oraz klapka zbiornika paliwa w kolorze czarnym, również firmowana przez Mopar. Dodatkowo w celu zapewnienia swobody jazdy open-air kabrioletu 4x4, którą jedynie Wrangler może zapewnić oraz zaoferowania bardziej wyszukanego wyglądu dla „legendarnego króla” off-road, nowa seria specjalna oferuje, po raz pierwszy w wersji Rubicon, sztywną nadbudowę karoserii („twardy dach”) w kolorze nadwozia. Wyposażenie to jest dostępne w standardzie w ramach ekskluzywnej konfiguracji Dual Top, czyli z możliwością posiadania jednocześnie dachu miękkiego - Sunrider soft top – oraz trzyczęściowego, modularnego dachu twardego - hard top Freedom Top . Wnętrze nowej serii specjalnej oferuje podgrzewane fotele z czarnej skóry i kierownicę pokrytą skórą. Dzięki akcentom Silver uchwyt pasażera, kratki wlotu powietrza, ramiona kierownicy oraz klamki drzwi nabierają eleganckiego wyglądu. Z katalogu akcesoriów Mopar pochodzą także dywaniki gumowe z wytłaczanym motywem odtwarzającym ślad opony, które uzupełniają unikatowe wyposażenie wnętrza nowej specjalnej limitowanej Rubicon . Dla zaoferowania maksymalnego poziomu komfortu i rozrywki, nowy Jeep Wrangler Rubicon X Package przewiduje w standardzie multimedialny system infotainment i nawigację satelitarną UConnect GPS z 6,5” ekranem dotykowym, hard disk o pojemności 40 GB, wejście USB, wejście AUX i czytnik DVD video, a także system głośnomówiący Bluetooth UConnect. Dostępna w wersji dwudrzwiowej Wrangler lub czterodrzwiowej Wrangler Unlimited, nowa seria specjalna będzie sprzedawana we Włoszech w drugim półroczu 2014 i wyposażona będzie w 2,8-litrowy turbodiesl o mocy 200 KM i momencie obrotowym 460 Nm w parze z pięciostopniową przekładnią automatyczną. Stworzony, by stawiać czoła najtrudniejszym szlakom off-roadowym Jeep Wrangler Rubicon X Package wyposażony jest we wzmocnione mosty napędowe Dana 44. Legendarną dzielność w terenie zapewnia system napędu 4x4 typu „part-time” składający się z dwustopniowej skrzynki rozdzielczej Rock-Trac NV241 o przełożeniu reduktora terenowego 4,0:1 oraz elektronicznie blokowanych mechanizmów różnicowych obu osi Tru-Lock. Pozwalają one zachować maksimum trakcji w sytuacji „pełzania” na skałach, podczas stromych podjazdów i w terenach o słabej przyczepności − poprzez rozdział mocy równorzędnie na każde koło. Do specjalnego wyposażenia Wranglera Rubicon należy także rozłączany elektronicznie stabilizator przedni - Active Sway Bar System - umożliwiający zwiększenie artykulacji zawieszenia przy pokonywaniu ekstremalnych przeszkód terenowych. Źródło: Fiat Auto Poland
  4. Fiat 500L w edycji specjalnej Beats Ładne dodatki, choć nie robią z 500L pięknego auta
  5. Maserati Ghibli obecny podczas 48. edycji Super Bowl. Po raz pierwszy samochód zaprojektowany i wykonany we Włoszech był podziwiany jednocześnie przez ponad 110 milionów widzów. To nowy Maserati Ghibli zaprezentowany wczoraj wieczór publiczności amerykańskiej w 90’’ reklamie telewizyjnej emitowanej podczas 48. edycji Super Bowl, odbywającej się na stadionie MetLife Stadium w East Rutherford w stanie New Jersey, gdzie drużyna Seattle Seahawks wygrała z Denver Broncos finałowy mecz o mistrzostwomw futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League. To wielki powód do dumy dla wszystkich włoskich pracowników Fiat Chrysler Automobiles, a w szczególności pracowników Maserati, że Ghibli, jedna z najbardziej luksusowych limuzyn w swojej kategorii sprzedawana na całym świecie, została zaprezentowana tak szerokiej publiczności teraz, gdy marka świętuje stulecie swojego istnienia. Super Bowl w Stanach Zjednoczonych to mecz finałowy o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi i najważniejsza impreza sportowa roku, przyciągająca przed ekrany telewizorów cały kraj, prawie tak jak w Święto Dziękczynienia. Spot reklamowy emitowany w pierwszych piętnastu minutach finału zatytułowany jest „Strike” i opowiada o ciężkiej pracy, wykonywanej z poświęceniem i zaangażowaniem. To historia opowiadająca o pasji i wytrwałości, w której zagrała Quvenzhane Wallis, młodziutka amerykańska aktorka, która w styczniu 2013 roku, w wieku dziewięciu lat była nominowana do Oscara w kategorii najlepsza aktorka pierwszoplanowa, wchodząc do historii kina, jako najmłodsza kandydatka do tej prestiżowej nagrody. Spot reklamowy reżyserowany przez Amerykanina Davida Gordona Greena i kręcony w Los Angeles, jest hołdem dla marki Maserati i wszystkich osób, które ciężko pracowały, by zaprojektować i wykonać samochód o niesamowitych osiągach i silnym charakterze, będący w stanie konkurować z największymi gigantami świata motoryzacji. Spot reklamowy przemawia bezpośrednio do serc nas wszystkich, którzy każdego dnia walczymy z problemami i przeszkodami napotykanymi na naszej drodze. Każdy przeciwko własnym „gigantom”. Maserati przypomina nam, że dla tych, którzy pracują z zaangażowaniem, wytrwałością, pasją i poświęceniem nie ma przeszkód nie do pokonania i że wszyscy możemy zwyciężać i realizować nasze cele. Zaprojektowany w Modenie, historycznej siedzibie marki Maserati, Ghibli stanowi punkt zwrotny w historii brandu. Wyprodukowany w nowoczesnej fabryce Avv. Giovanni Agnelli di Grugliasco w okolicach Turynu, gdzie tradycyjna dbałość rzemieślnicza, z której słynie Maserati, łączy się z wykorzystaniem innowacyjnych technologii gwarantujących doskonałą jakość, dzięki kontroli nawet minimalnych szczegółów. Zespołowi projektowemu modelu Ghibli udało się stworzyć limuzynę spełniającą najwyższe wymogi pod względem dynamiki jazdy i zwinności, o agresywnym wyglądzie, która nawiązuje jednak do Quattroporte, flagowego modelu marki cieszącego się ogromnym sukcesem. Krótszy, lżejszy, bardziej dynamiczny i mniej kosztowny niż model Quattroporte, Ghibli, należący do samochodów sportowych premium segmentu E, stanowi kamień milowy w programach Maserati. Jest bardziej sportowy niż flagowy model Maserati, a jego najmocniejsza wersja przyspiesza od 0 do 100 km/h zaledwie w 5 sekund i osiąga maksymalną prędkość 284 km/h. Ghibli łączy sportowy design z przestronnością luksusowej limuzyny i narzuca nowe standardy jakościowe: od designu po rozwój, od produkcji aż po kontrole procesu. Ghibli jest dostępny z benzynowymi, 3-litrowymi silnikami biturbo V6 budowanymi w zakładach Ferrarii i jest pierwszym modelem Maserati w historii oferowanym z silnikiem diesel, a także z napędem na cztery koła. Spot reklamowy został wyprodukowany we współpracy zWieden+Kennedy, niezależną agencją reklamową z siedzibą w Portland, w stanie Oregon, która pracowała już z Chryslerem, przygotowując spoty reklamowe emitowane podczas poprzednich edycji Super Bowl. Poniżej tekst recytowany przez aktorkę. [TABLE] <tbody>[TR] [TD]STRIKE Świat jest pełen gigantów Oni zawsze tu byli Poruszają się ospale po szkolnych korytarzach Kuśtykają po parkowych alejkach Musieliśmy nauczyć się walczyć z nimi I pokonywać ich Byliśmy mali, lecz szybcy Pamiętacie? Byliśmy jak wiatr, Który nadchodzi znikąd Wiedzieliśmy, że ważniejsze jest być mądrym, niż najsilniejszym w okolicy Jeśli pochylamy głowę Jeśli ciężko pracujemy Jeśli kierujemy się instynktem, sercem Wówczas będziemy gotowi Poczekamy, aż zasną Poczekamy, aż staną się tak ogromni, że zaledwie mogą się poruszać A potem wyjdziemy z cienia Wyjdziemy powoli z ciemności I przejdziemy do ataku… Jesteśmy gotowi. A teraz atakujemy. Źródło: Fiat Auto Poland [/TD] [TD] [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE]
  6. Volvo S60, V60 i XC60 w edycji specjalnej Black R Tylko dla Chińczyków... Mają tam popyt, więc producenci starają się Chińczykom przypodobać
  7. BMW i3 niebawem bdzie dostpne w edycji Electronaut Słyszałem, że i3 kosi konkurencję, a nawet auta spalinowe. U nas, przy polskiej infrastrukturze, ten samochód to jednak i tak bezsens...
  8. BMW Z4 w edycji specjalnej Pure Fusion Design Starzeje się już Z4, ale bardzo powoli. Mi osobiście bardziej się podoba niż inne otwarte BMW - seria 4 Cabrio.
  9. Na Politechnice Warszawskiej wręczono nagrody w XVI edycji Konkursu Fiata na najlepsze prace o tematyce związanej z dziedziną motoryzacji. Konkurs o nagrodę Grupy Fiat jest ogłaszany corocznie już od szesnastu lat i realizowany na podstawie porozumienia o współpracy naukowo-technicznej pomiędzy Centrum Badawczym Fiata (CRF), Spółką Fiat Polska oraz trzema polskimi uczelniami: Politechniką Warszawską, Politechniką Śląską w Gliwicach i Akademią Techniczno-Humanistyczną w Bielsku-Białej. Zgodnie z umową, za najlepsze, wyłonione w drodze konkursu, rozprawy doktorskie i habilitacyjne oraz prace inżynierskie i magisterskie o szeroko rozumianej tematyce motoryzacyjnej, przyznawane są specjalne nagrody finansowane przez Fiat Auto Poland i spółki z Grupy Fiat: Magneti Marelli, Teksid Iron Poland, Fiat Powertrain Technologies Poland. W dniu 9 grudnia b.r. uroczystości wręczenia nagród w Sali Senatu Politechniki Warszawskiej przewodniczył Rektor Politechniki Warszawskiej prof. dr hab. inż. Jan Szmidt. Wzięli w niej udział nagrodzeni autorzy prac, przedstawiciele spółek Grupy Fiat w Polsce: Fiat Auto Poland S.A., Fiat Powertrain Technologies Poland Sp. z o.o., Magneti Marelli Poland Sp. z o.o., dziekani wydziałów, członkowie jury Konkursu Fiata pod przewodnictwem prof. dr hab. inż. Władysława Włosińskiego, wykładowcy i pracownicy Uczelni. Na Politechnice Warszawskiej w tym roku laureatami zostało pięć osób. Nagrodzone zostały: 4 rozprawy doktorskie i 1 praca magisterska. Przypomnijmy, że pięć miesięcy wcześniej, 2 lipca 2013 r. w Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej wręczone już zostały tegoroczne nagrody laureatom konkursu z Politechniki Śląskiej (2 doktorskie i 4 magisterskie) i Akademii Techniczno-Humanistycznej (1 doktorska i 5 inżynierskich). Zatem na ww. trzech uczelniach w tej edycji konkursu za rok 2012 nagrodzono razem 17 prac (7 doktorskich, 5 magisterskich i 5 inżynierskich). Wszyscy nagrodzeni tegoroczni autorzy prac otrzymali nagrodę w wysokości 4.000 złotych. Od początku trwania konkursu, tj. w latach 1997-2012, łącznie zostało nagrodzonych 300 prac, w tym: 4 rozprawy habilitacyjne i 110 doktorskich oraz 175 prac magisterskich i 11 inżynierskich. Grupa Fiat w ten m.in. sposób wspiera młodych naukowców, których pasją jest tematyka motoryzacyjna /nowatorskie rozwiązania konstrukcyjne i metody badawcze/. Nagrodzone opracowania mogą mieć zastosowanie w praktyce bezpośrednio w fabrykach lub w Centrum Badawczym Fiata. Przypomnijmy, że Grupa Fiat corocznie nagradza również dzieci swoich pracowników, które osiągają bardzo dobre wyniki w nauce na poziomie świadectw dojrzałości, dyplomów magisterskich, inżynierskich, lekarskich oraz licencjackich. Konkurs jest przeprowadzany w krajach, w których Fiat ma swoje zakłady produkcyjne. W Polsce w dotychczasowych siedemnastu edycjach tego konkursu, przyznano łącznie 2.806 nagród o łącznej wartości ponad 10,3 mln złotych. Wykaz osób, które uzyskały nagrodę Konkursu Fiata za najlepszą pracę dyplomową w roku akademickim 2011/2012 na Politechnice Warszawskiej zgłoszoną do XVI Konkursu. Za pracę magisterską: Pan Artur Kopczyński z Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych za pracę pt.„Analiza sterowania elektrycznego układu napędowego pojazdu podczas hamowania na łuku drogi”. Promotor prof.dr hab.inż. Antoni Szumanowski. Za pracę doktorską: 1. Pani Ewelina Ciecierska z Wydziału Inżynierii Materiałowej za pracę pt. „Wytwarzanie, struktura i właściwości kompozytów na bazie polimerów epoksydowych modyfikowanych dodatkiem nanorurek węglowych”. Promotor prof.dr hab.inż.Krzysztof J.Kurzydłowski 2. Pan Tomasz Karol Pietrzak z Wydziału Fizyki za pracę pt. „Nowe nanomateriały oparte na szkłach wanadanowo-fosforanowych i żelazowo-fosforanowych”. Promotor prof.dr hab.Jerzy Garbarczyk. 3. Pan Grzegorz Dobrzyński z Wydziału Transportu za pracę pt. „ Synteza własności machatronicznego wózka inwalidzkiego jako elementu systemu transportu osób niepełnosprawnych”. Promotor prof.nzw.dr hab. inż.Włodzimierz Choromański. 4. Pan Grzegorz Skrabalak z Wydziału Inżynierii Produkcji za pracę pt. „Obróbka elektroerozyjna wirującą elektrodą w dielektryku gazowym”. Promotor prof. dr hab.inż. Jerzy Kozak. Źródło: Fiat Auto Poland
  10. Bugatti Veyron Vitesse w edycji Lang Lang Ciekawe, jaki kolor będzie miała kolejna "edycja specjalna" Veyrona
  11. Mopar bierze udział w 17. edycji „Jeep-Heep-Heep”. -Mopar - dedykuje egzemplarz Jeepa Wranglera „Moparized” miłośnikom samochodów 4x4. -W Crans-Montana (Szwajcaria) w dniach 28 i 29 września2013 odbyło się spotkanie pasjonatów amerykańskiej marki Jeep, będącej od zawsze synonimem off-road. -Zjazd organizowany od roku 1997, dziś jest trzecim największym zjazdem marki Jeep w Europie. Pasja off-road nie zna granic: dokładnie tak samo jak marka Mopar, jeśli chodzi o podkreślenie najlepszych osiągów samochodu i uwypuklenie jego cech estetycznych. To właśnie miłośnikom świata aut 4x4 Mopar zadedykował egzemplarz Jeepa Wranglera Rubicon wyposażony w najlepsze akcesoria specjalne do jazdy off-road. Korzystając z idealnej okazji, jaką stanowi zjazd fanów marki Jeep, Mopar uczestniczył wraz ze „zmoparyzowanym” Wranglerem w 17. edycji „Jeep-Heep-Heep”, dorocznej imprezie odbywającej się w Crans-Montana (Szwajcaria), która od 28 do 29 września gościła 250 zespołów pochodzących z 5 krajów: Włoch, Francji, Austrii, Szwajcarii i Niemiec. Zorganizowana po raz pierwszy w roku 1997 impreza, nabierała wraz z upływem czasu coraz większego znaczenia i gromadziła coraz więcej uczestników, stając się trzecim co do wielkości zjazdem fanów marki Jeep w Europie. Impreza zakłada trasy off-road o różnym stopniu trudności, próby umiejętności, wystawy aktualnych modeli, stoiska sprzedaży oraz gry i zabawy dla dzieci. Wielka impreza pod znakiem terenowej jazdy samochodami Jeep, na której z pewnością nie mogło zabraknąć marki Mopar – działu Grupy Fiat-Chrysler dedykowanego częściom zamiennym, usługom oraz obsłudze Klienta - brandu, który korzystając z tej okazji, daje się poznać fanom amerykańskiej marki, jako światowy i wiodący w produkcji „na zamówienie” i „wg indywidualnych potrzeb”. W trakcie zlotu, Mopar zaprezentował w specjalnej dedykowanej strefie egzemplarz Jeepa Wranglera JK Rubicon (2 D) – najbardziej off roadowej wersji z gamy Jeep – wyposażonego w specjalne akcesoria „by Mopar”, które czynią go wyjątkowym i niezwykłym. Wśród licznych produktów wyróżnia się nowy „Light Bar” (pałąk na reflektory) ozdabiająca szybę przednią: dostępna w dwóch konfiguracjach (na dwa lub cztery reflektory), „Light Bar” pasuje do wszystkich modeli Wrangler (2 i 4-drzwiowych) wyprodukowanych od roku 2007. Dodatkowo, Rubicon z dumą zaprezentował wyposażenie prawdziwego terenowego „show car” , którego wyróżnia „lift kit”, powiększone opony, wzmocnione zderzaki z wbudowaną przednią wyciągarką. Źródło: Fiat Auto Poland
  12. Mercedes klasy C w edycji specjalnej C - nie wysilili si z nazw Nadal uważam, że sedan i kombi miały przed liftingiem ładniejsze reflektory. Ale do coupe te nowe pasują
  13. Rolls Royce Ghost Art Deco - przedłużona wersja w edycji specjalnej Rolls-Royce ma swój styl i nie powinien go zmieniać
  14. [h=2]Cztery światowe premiery Opla podczas tegorocznej edycji Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie[/h] Światowy debiut Cascady — nowego eleganckiego kabrioletu Miejski crossover ADAM ROCKS w wersji koncepcyjnej — wolność w najbardziej indywidualnym wydaniu ADAM R2 w wersji koncepcyjnej gotowy do udziału w międzynarodowych rajdach Zafira Tourer z najnowszym silnikiem wysokoprężnym o pojemności 1,6 litra ADAM — najbardziej zindywidualizowany samochód miejski, wyposażony w system informacyjno-rozrywkowy IntelliLink oraz system rozpoznawania głosu Siri Eyes Free Genewa/Rüsselsheim. Podczas tegorocznej edycji Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w dniach 7–17 marca 2013 r. czekają nas aż cztery premiery Opla. Kabriolet Cascada, miejski crossover ADAM ROCKS w wersji koncepcyjnej, rajdowy ADAM R2 w wersji koncepcyjnej oraz Zafira Tourer 1,6 CDTI zostaną zaprezentowane podczas konferencji prasowej Opla, która odbędzie się 5 marca o godzinie 9:00 w Hali nr 2, stoisko 2231, Geneva Palexpo. Opel Cascada — elegancki, czteromiejscowy kabriolet — to atrakcyjna i przystępna cenowo alternatywa w segmencie kabrioletów zdominowanym przez droższe modele. Koncepcyjny ADAM ROCKS, łączący solidność crossovera z lekkością jazdy pod gołym niebem, daje szansę na powstanie nowego segmentu rynkowego. ADAM R2, który już w tym roku ma wziąć udział w międzynarodowych rajdach, uzupełnia ofertę nowości w segmencie mini. Natomiast wprowadzenie całkowicie nowej rodziny średniej wielkości silników wysokoprężnych Opla to kolejny etap w procesie odnowy portfolio jednostek napędowych. Nowa generacja silników CDTI ECOTEC o pojemności 1,6 litra zadebiutuje w Genewie w kompaktowym vanie Zafira Tourer. Miejski ADAM, najbardziej zindywidualizowany model Opla w segmencie mini, wzbudził duże zainteresowanie zarówno przed, jak i po pojawieniu się na rynku. Jego najnowsza wersja, którą zobaczymy w Genewie, jeszcze bardziej zaawansowana technologicznie dzięki dodatkowym funkcjom IntelliLink (np. rozpoznawanie głosu Siri Eyes Free) oraz dostępnym aplikacjom (np. program Tuneln umożliwiający słuchanie radia internetowego) z pewnością zwróci uwagę wielu osób. Światowa premiera: Opel Cascada — efektowny kabriolet na każdą pogodę Nowy Opel Cascada to elegancki, czteromiejscowy kabriolet o wydłużonej sylwetce z wysokiej jakości miękkim dachem. Jako jeden z czołowych modeli Opla Cascada wyróżnia się nie tylko gabarytami (długość: prawie 4,7 m), lecz także atrakcyjnym wyglądem oraz ciekawymi rozwiązaniami technologicznymi. Sztywna konstrukcja nadwozia, zawieszenie przednie z kolumnami HiPerStrut oraz adaptacyjne zawieszenie mechatroniczne FlexiRide zapewniają komfort i dynamikę jazdy. Wszyscy podróżujący mogą poczuć wiatr we włosach, gdyż miękki dach otwiera się po naciśnięciu guzika w ciągu zaledwie 17 sekund przy prędkości jazdy do 50 km/h. W trakcie postoju dach można otworzyć także za pomocą pilota. W porównaniu z innymi kabrioletami Cascada jest wyjątkowo ładowna. Pojemność jej bagażnika wynosi do 380 litrów (przy zamkniętym dachu). To dowód na to, że efektowny wygląd nie wyklucza praktyczności. Samochód jest również wyposażony w system FlexFold, który ułatwia składanie tylnych foteli (dzielonych 50:50), powiększając przy tym przestrzeń bagażową. Rozwiązanie to jest niedostępne w kabrioletach z twardym dachem. Specjalne elementy wyposażenia, takie jak automatyczne podajniki pasów bezpieczeństwa, skórzana tapicerka Nappa, wentylowane fotele o ergonomicznym kształcie, a także szeroka gama rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa sprawiają, że Cascada to samochód wygodny, przyjemny i bezpieczny podczas prowadzenia. Ceny modeli standardowych są wyjątkowo atrakcyjne i zaczynają się już od 25 945 euro (rekomendowana cena detaliczna z VAT w Niemczech). Nowa Cascada będzie dostępna w salonach od kwietnia. Światowa premiera: koncepcyjny ADAM ROCKS — wolność w najbardziej indywidualnym wydaniu ADAM to najbardziej zindywidualizowany i „kontaktowy” samochód miejski Opla w segmencie A. Jednak w kwestii tego modelu producent nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Podczas genewskiego Salonu zobaczymy najnowszą koncepcję samochodu miejskiego typu mini crossover nazwanego ADAM ROCKS. Ten trzydrzwiowy model o długości 3,7 m, zdecydowanych proporcjach, śmiałej stylistyce i otwieranym dachu może zainicjować powstanie nowego segmentu rynkowego. ADAM ROCKS stworzono dla osób poszukujących wolności z dala od „utartych szlaków”, poza miejskim krajobrazem. Model ten, zainspirowany entuzjastami dyscypliny parkour, posiada wyższe i szersze koła oraz bardziej muskularny i kompaktowy wygląd. Jego zdecydowany charakter uwydatniają reflektory wykonane w technologii LED oraz wyrazista przednia krata wlotu powietrza. Kierunkowskazy w kształcie bumerangu nadają stylistyce ADAM ROCKS jeszcze więcej indywidualności, podobnie jak ciekawie zaprojektowane nakładki na dużych, 18-calowych felgach. Atmosferę wolności osobistej modelu ADAM ROCKS dodatkowo podkreśla jego stylizacja na kabriolet. Pozwalający cieszyć się widokiem nieba zwijany dach na całej szerokości i długości (aż do tylnych słupków) wykonany jest z materiału. Jedna z jego atrakcyjniejszych cech to „inteligencja”: specjalna aplikacja pogodowa zintegrowana z multimedialnym systemem IntellLink informuje o nadchodzącym froncie atmosferycznym — na kolorowym wyświetlaczu pojawia się stosowny komunikat, dzięki czemu dach zamyka się automatycznie. ADAM ROCKS rządzi! Światowa premiera: ADAM Rally R2 — ADAM w wersji rajdowej Opel powrócił do sportu motorowego w listopadzie 2012 roku, dzięki Modelowi ADAM „Cup”. Międzynarodowy Salon Samochodowy w Genewie to okazja do zaprezentowania kolejnego osiągnięcia firmy — nowej studyjnej wersji powstałej na bazie niedawno wprowadzonego na rynek miejskiego modelu ADAM skonstruowanego z uwzględnieniem przepisów FIA dotyczących samochodów klasy R2. Specjalne elementy nadwozia m.in. spoilery na dachu i tylnej klapie, pochodzące z linii produktowej OPC, oraz przednie i tylne osłony podwozia podkreślają całkowicie sportowy i wyczynowy charakter tego samochodu. ADAM R2 napędzany jest silnikiem ECOTEC 16V o pojemności 1,6 litra ze zmiennymi fazami wałka rozrządu o mocy około 136 kW/185 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym około 190 Nm. Regulowane zawieszenie, z możliwością ustawienia trybu do jazdy po nawierzchni asfaltowej lub szutrowej, gwarantuje maksymalną przyczepność i dynamikę prowadzenia. Układ hamulcowy z hydraulicznym hamulcem ręcznym typu „fly-off”, czterotłoczkowymi zaciskami Brembo oraz regulacją ciśnienia osi tylnej zapewnia wyjątkową skuteczność hamowania. Wnętrze R2 ma wszystkie cechy profesjonalnego samochodu rajdowego. Jego wyposażenie obejmuje całą gamę zintegrowanych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa: fotele sportowe SPARCO Competition kompatybilne z systemem bezpieczeństwa kierowcy HANS; kabinę z ciekłokrystalicznym sygnalizatorem zmiany biegów, lampką kontrolną i komputerem pokładowym MONIT; centralny panel sterowania; lampkę do czytania map oraz system gaśniczy. Po uzyskaniu homologacji ADAM R2 będzie najwyższej klasy samochodem rajdowym przeznaczonym dla sportowców amatorów uczestniczących w międzynarodowych zawodach rozgrywanych w całej Europie. Światowa premiera: Nowy Opel Zafira Tourer 1,6 CDTI — najbardziej wydajny turbodiesel CDTI ECOTEC o pojemności 1,6 litra to całkowicie nowy i najbardziej ekologiczny silnik w historii firmy, który zadebiutuje w Genewie w modelu Zafira Tourer. Zastosowanie technologii „BlueInjection” SCR (selektywna redukcja katalityczna) sprawiło, że CDTI ECOTEC 1,6 jest pierwszym, czterocylindrowym silnikiem Opla nowej generacji spełniającym przyszłe wymagania emisyjne Euro 6. Maksymalna moc oraz moment obrotowy silnika CDTI ECOTEC o pojemności 1,6 litra w nowej Zafirze Tourer wynoszą odpowiednio 100 kW/136 KM oraz 320 Nm przy wyjątkowo oszczędnym zużyciu paliwa w cyklu mieszanym (zaledwie 4,1 litra/100 km) oraz niskim poziomie emisji (109 g/km CO2). Żaden z dostępnych na rynku kompaktowych vanów nie łączy tak imponujących osiągów (maksymalna prędkość 193 km/h) z tak niewielkim zużyciem paliwa. Najnowszy silnik Opla wyróżnia się w swojej klasie dzięki optymalnej korelacji wysokiej mocy i momentu obrotowego, a także dzięki redukcji poziomu hałasu i wibracji oraz wyższej kulturze pracy. Nowy silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra wraz z jego innowacyjnym układem regulacji jest autorskim projektem Opla stworzonym przez globalny zespół inżynierów pracujących w Turynie, Rüsselsheim i w Stanach Zjednoczonych. Wzbogacony system informacyjno-rozrywkowy: ADAM IntelliLink — teraz z funkcją rozpoznawania głosu Siri Eyes Free ADAM to najbardziej zindywidualizowany i „kontaktowy” samochód miejski Opla w segmencie A. System informacyjno-rozrywkowy IntelliLink jest kompatybilny ze wszystkimi smartfonami pracującymi w systemie operacyjnym Android i Apple iOS, co umożliwia korzystanie z ich funkcji w samochodzie. Dzięki aplikacji Siri Eyes Free służącej do rozpoznawania głosu (dostępnej dla iPhonów wyposażonych w system Apple iOS6) i innym aplikacjom, jak np. program Tuneln umożliwiający słuchanie radia internetowego, ADAM pozostaje liderem pod względem innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Aplikacja Siri Eyes Free jest bardzo wygodna, a ponadto zwiększa bezpieczeństwo i poprawia komfort jazdy. Program TuneIn daje dostęp do 70 tys. stacji radiowych z całego świata i ponad 2 mln programów na żądanie. Ponadto System IntelliLink oferuje wiele innych aplikacji m.in. globalny serwis radiowy Stitcher oraz nawigację BringGo dla Europy Zachodniej i Wschodniej. Wszystkie pobrane materiały wyświetlane są na kolorowym, 7-calowym ekranie dotykowym o wysokiej rozdzielczości. źródło: General Motors
  15. Mercedes C63 AMG w limitowanej edycji Japan Special Dziwne, auto ma być dostępne tylko w Japonii, a samochód ze zdjęć ma kierownicę po lewej stronie...
  16. Skoda Citigo Sport, czyli czeski maluch w edycji specjalnej Przydomek Sport i 1-litrowa "kosiarka" pod maską - to chyba nie za dobrze ze sobą współgra...
  17. KampaniaMINI laureatem XXII edycji konkursu Idea Awards. Internetowakampania promująca model MINI John Cooper Works GP zostałalaureatem XXII edycji konkursu Idea Awards w kategorii motoryzacja. Warszawa.Idea Awards to pierwszy polski konkurs reklamy. W tym roku odbyłasię już XXII edycja tego plebiscytu. Wśród nagrodzonych wkategorii motoryzacja znalazła się internetowa kampania promującamodel MINI John Cooper Works GP. Jury konkursu, w skład któregowchodzą dyrektorzy marketingu największych polskich firm, doceniłoinnowacyjnośći kreatywność kampanii. Nagrodzonakampania promowała najszybszy model MINI w historii - John CooperWorks GP. To wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązaniatechnologiczne auto zostało stworzone, aby dać kierowcy poczuciemaksymalnie sportowej jazdy i pozostawić niedosyt tego, co jeszczemoże się wydarzyć za kolejnym zakrętem. Co szczególnie ważnepodkreślenia, ten unikatowy model, który słynny tor Nurburgringprzejechał w 8,23 minuty, został wyprodukowany w limitowanejliczbie 2000 sztuk. Idea kreatywna kampanii, stworzona w myśl hasłaprzewodniego marki – „Żyj MINI. Odważ się.” - opierała sięna poszukiwaniu śmiałka gotowego zmierzyć się z ekstremalnymiwrażeniami z jazdy, których dostarcza model John Cooper Works GP. Wramach akcji dodatkowo wykorzystano dźwięk wydawany przez silnikpromowanego modelu. Pracedo konkursu zgłaszane są w cyklachkwartalnychw 4 kategoriach: motoryzacja, medycyna, usługi, moda i uroda.Po każdym kwartale następuje głosowanie on-line, w którym udziałmoże wziąść wszyscy interneuci. Z każdej podkategorii (tv,reklama drukowana, internet) na podstawie liczby otrzymanych głosówwyróżniana jest jedna kampania. W wynikugłosowania zwycięska kampania przechodzi do finału konkursu.Spośród reklam, które zdobyły największą liczbęgłosów w poszczególnych kwartałach jury wybiera ostatecznychzwycięzców plebiscytu. W ramach tegorocznej, XXII edycji IdeaAwards, w kategorii mtoryzacja (podkategoria: internet) wyróznionazostała reklama promująca model MINI John Cooper Works GP, którabyła emitowana w IV kwartale 2012 roku. Źródło: BMWGroup
  18. W podstawowej wersji Freelander kosztuje u nas ponad 150 tysięcy, więc nic dziwnego, że się nie sprzedaje...
  19. BMW 760Li w edycji specjalnej ku czci silnika V12
  20. Nissan Juke w muzycznej edycji Ministry of Sound
  21. Rolls Royce Phantom w limitowanej edycji Aviator - wyższy poziom luksusu
  22. Land Rover Defender w specjalnej edycji X-Tech. Na pożegnanie?
  23. Audi TT w nowej edycji specjalnej S-Line Competition
  24. Seat Mii w bogato wyposażonej edycji specjalnej
  25. C53 w Białej Edycji od Kicherera... Zdjęcia ---> http://www.topspeed.com/cars/mercedes/2012-mercedes-c63-white-edition-by-kicherer-ar121556/picture430468.html Więcej ---> http://www.topspeed.com/cars/mercedes/2012-mercedes-c63-white-edition-by-kicherer-ar121556.html
×