Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'detroit' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 139 wyników

  1. Audi Q7 bis Ford GT - Die Highlights der NAIAS Detroit 2015
  2. Mercedes-Benz TV: Detroit Auto Show - Mercedes-Benz introduces SUV Coupé and C-Class
  3. MINI na salonie samochodowym NAIAS Detroit 2015. MINI na salonie samochodowym NAIAS Detroit 2015 fot. BMW Group - Zdjęcia, Tapety, Fotki, Samochody W rok po premierze nowego modelu MINI, brytyjski producent samochodów premium zaprezentuje spektakularne uzupełnienie swej oferty – właśnie w światowej stolicy samochodów, legendarnym „Motor City”, Detroit, po raz pierwszy światła rampy ujrzy wyczynowa wersja nowego MINI. To istne wcielenie ducha sportowego marki, które i tak już wyśrubowany poziom frajdy z jazdy, zapewniany przez seryjne warianty MINI, wynosi na niesłychane wyżyny. Światowa premiera: MINI John Cooper Works Ten samochód to ekstremalny temperament przy pełnej i precyzyjnej kontroli, fascynujące auto wyczynowe i znakomity pojazd na co dzień. Jego potężny silnik benzynowy wyposażony w technologię MINI TwinPower Turbo zapewnia wspaniałe osiągi, a wyrafinowana konstrukcja i inteligentne zarządzanie energią i kontrolą pozwalają się tym cieszyć przy niesłychanie wysokiej wydajności i minimalnym spalaniu oraz emisji CO2. Źródło: BMW Group
  4. The new Porsche 911 Targa: World Premiere in Detroit
  5. Mercedes-Benz S 600 - światowa premiera w Detroit S 600 - flagowa limuzyna Mercedes-Benz Mercedes-Benz S 600 jak żaden inny samochód hołduje wartościom założyciela firmy, Gottlieba Daimlera. Flagowa limuzyna z silnikiem V12 biturbo o mocy 390 kW (530 KM) i 830 Nm maksymalnego momentu obrotowego oferowana jest wyłącznie z przedłużonym rozstawem osi. Dodatkowo, cała gama nowej Klasy S będzie oferowana z kolejnymi innowacyjnymi elementami wyposażenia: wyświetlaczem head-up, gładzikiem oraz systemem COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS. - Klasa S od zawsze była dla nas ucieleśnieniem wszystkiego, co najlepsze w zakresie technologii i designu - podkreśla Ola Källenius, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Cars. - Topowy model S 600 jak żaden inny stanowi "esencję luksusu". Jego 12-cylindrowy silnik i ekskluzywne wyposażenie docenią zwłaszcza nabywcy z USA i Azji. Mercedes-Benz S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo o pojemności 6 litrów i mocy 390 kW (530 KM). Dla porównania, 5,5-litrowa jednostka montowana w poprzedniku generowała moc 380 kW (517 KM). Maksymalny moment obrotowy o wartości 830 Nm dostępny jest już od 1900 obr./min. Model po raz pierwszy standardowo otrzymał funkcję ECO start/stop, a jego silnik spełnia normę emisji Euro 6. Średnie zużycie paliwa wynosi 11,1 l/100 km – to o 21 proc. mniej od poprzednika (14,1 l/100 km). Najważniejsze cechy silnika V12 biturbo w skrócie: - aluminiowa skrzynia korbowa - rozrząd napędzany łańcuchem - kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu - kute tłoki - nowa jednostka sterująca - nowa cewka zapłonowa, dwie świece na cylinder - trzy zawory na cylinder: dwa zawory ssące i jeden wydechowy - drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym - niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym Specyfikacja modelu S 600 pieczętuje jego flagową rolę w gamie Mercedes-Benz. Do wyposażenia standardowego należy np. system inteligentnego oświetlenia LED-owego, zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z funkcją ROAD SURFACE SCAN oraz pakiet Driving Assistance Plus, a także układy: Active Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist, BAS PLUS wraz z Cross-Traffic Assist, DISTRONIC PLUS z funkcją STEER CONTROL i Stop&Go Pilot, PRE-SAFE Brake oraz PRE-SAFE PLUS. Światowa premiera modelu S 600 odbędzie się podczas targów motoryzacyjnych w Detroit, a jego rynkowy debiut nastąpi w marcu br. Tradycje flagowej Klasy S Oznaczenie "600" już dawno zyskało status motoryzacyjnej legendy: limuzyna 600 (W 100), zaprezentowana w 1963 roku, jako pierwszy osobowy Mercedes otrzymała jednostkę V8 z wtryskiem paliwa. Ten sam silnik, rozwijający moc 184 kW (250 KM), był również stosowany do napędu serii 109 - trafił pod maskę topowego wariantu 300 SEL 6.3. W kolejnych pokoleniach Klasy S rolę flagowych limuzyn także pełniły odmiany zasilane agregatami V8: model 450 SEL 6.9 z typoszeregu 116 dysponował mocą 210 kW (286 KM), a 560 SE z serii 126 generował nawet 220 kW (300 KM). W 1991 roku zadebiutował Mercedes-Benz 600 SE (W 140) - pierwszy samochód osobowy ze Stuttgartu zasilany silnikiem V12. Jednostka o oznaczeniu M 120 z pojemności 6 litrów osiągała moc 300 kW (408 KM). Tak rozpoczęła się tradycja topowych, 12-cylindrowych odmian Klasy S. Począwszy od typoszeregu 220, w ofercie pojawiły się też sportowe warianty z motorami V8 i V12, sygnowane przez AMG - modele S 63 oraz S 65 AMG. Uzupełnienie palety wyposażenia nowej Klasy S od marca br. Od marca br. lista opcji Klasy S wzbogaci się o gładzik (touchpad), który pozwoli na sterowanie wszystkimi funkcjami systemu multimedialnego gestami palców, zupełnie jak w przypadku smartfonów. Dodatkowo, umożliwia on odręczne wprowadzanie liter, cyfr i znaków specjalnych - w dowolnym języku obsługiwanym przez system. Kolejna nowość w Klasie S to wyświetlacz typu head-up, wzorowany na rozwiązaniach stosowanych w samolotach bojowych. Wyświetla on najbardziej istotne informacje na przedniej szybie, bezpośrednio w polu widzenia kierowcy, który w rezultacie nie musi odrywać wzroku w celu skontrolowania prędkości jazdy, obrotów silnika czy komend nawigacji. Do wyposażenia standardowego trafi z kolei układ COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, który zastąpi system COLLISION PREVENTION ASSIST. Poza funkcją Brake Assist, która chroni przed kolizjami przy prędkości powyżej 7 km/h, pełni on dodatkową rolę: jeśli kierowca nie zareaguje w obliczu zagrożenia kolizją, system może przeprowadzić procedurę autonomicznego hamowania z prędkości nawet 200 km/h. Pozwala to ograniczyć skutki zderzenia z pojazdami poruszającymi się wolniej i zapobiec kolizjom polegającym na uderzeniu w tył poprzedzającego auta podczas jazdy z prędkością do 40 km/h. I jeszcze jedna przydatna funkcja - opcjonalne elektryczne podgrzewanie przedniej szyby zapewni widoczność do przodu w ciągu krótkiej chwili, bez konieczności uciążliwego skrobania. Mercedes-Benz S 600 (długi rozstaw osi) Silnik [TABLE=width: 481] [TR] [TD]Układ i liczba cylindrów [/TD] [TD] [/TD] [TD]V12, 3 zawory na cylinder [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność [/TD] [TD]ccm [/TD] [TD]5980 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnica x skok [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]83,0 x 92,0 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Moc maks. [/TD] [TD]kW/KM [/TD] [TD]390/530 przy 4900-5300 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD]Maks. moment [/TD] [TD]Nm [/TD] [TD]830 przy 1900-4000 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD]Stopień kompresji [/TD] [TD] [/TD] [TD]15,5: 1 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zasilanie [/TD] [TD] [/TD] [TD]bezpośredni wtrysk paliwa, biturbo [/TD] [/TR] [/TABLE] Przeniesienie napędu [TABLE=width: 500] [TR] [TD]Przekładnia [/TD] [TD] [/TD] [TD]7-biegowa, automatyczna [/TD] [/TR] [TR] [TD]Przełożenia [/TD] [TD]Główne 1. bieg 2. bieg 3. bieg 4. bieg 5. bieg 6. bieg 7. bieg Wsteczny I Wsteczny II [/TD] [TD]2,47 4,38 2,86 1,92 1,37 1,00 0,82 0,73 3,42 2,23 [/TD] [/TR] [/TABLE] Podwozie i zawieszenie [TABLE=width: 500] [TR] [TD]Oś przednia [/TD] [TD]Cztery wahacze, sprężyny śrubowe, dwukomorowe amortyzatory gazowe [/TD] [/TR] [TR] [TD]Oś tylna [/TD] [TD]Wielowahaczowe, niezależne zawieszenie, sprężyny śrubowe, dwukomorowe amortyzatory gazowe, stabilizator [/TD] [/TR] [TR] [TD]Układ hamulcowy [/TD] [TD]Wentylowane i perforowane tarcze z przodu i z tyłu, elektryczny hamulec postojowy, ABS, Brake Assist, ESP [/TD] [/TR] [TR] [TD]Układ kierowniczy [/TD] [TD]Przekładnia zębatkowa, wspomaganie elektromechaniczne [/TD] [/TR] [TR] [TD]Koła [/TD] [TD]Przód: 8,5 J x 19; tył: 9,5 J x 19 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Ogumienie [/TD] [TD]Przód: 245/45 R 19 Y; tył: 275/40 R 19 [/TD] [/TR] [/TABLE] Wymiary i masy [TABLE] [TR] [TD]Rozstaw osi [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]3165 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Rozstaw kół, przód/tył [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]1624/1637 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Długość [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]5246 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Szerokość [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]1899 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Wysokość [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]1497 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnica zawracania [/TD] [TD]m [/TD] [TD]12,3 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność bagażnika* [/TD] [TD]l [/TD] [TD]500 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Masa własna (EC) [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]2185 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Ładowność [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]555 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Dop. masa całkowita [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]2749 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność zbiornika paliwa/rezerwa [/TD] [TD]l [/TD] [TD]80/8 [/TD] [/TR] [/TABLE] Osiągi i zużycie paliwa [TABLE] [TR] [TD]Przyspieszenie 0-100 km/h [/TD] [TD]s [/TD] [TD]4,6 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Prędkość maks. [/TD] [TD]km/h [/TD] [TD]250 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnie zużycie paliwa [/TD] [TD]l/100 km [/TD] [TD]11,3-11,1 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Emisja CO2 [/TD] [TD]g/km [/TD] [TD]264-259 [/TD] [/TR] [/TABLE] *VDA Źródło: Mercedes-Benz Polska
  6. Nowe Subaru WRX STI debiutuje w Detroit Evo czy nie Evo, na pewno ładniejszy od ostatniej Imprezy WRX STI
  7. VOLVO CONCEPT XC COUPE NAJLEPSZYM MODELEM KONCEPCYJNYM TEGOROCZNYCH TARGÓW W DETROIT Najnowszy model koncepcyjny – Volvo Concept XC Coupe – zdobył dwa prestiżowe wyróżnienia EyesOn Design podczas trwających właśnie targów motoryzacyjnych w Detroit. Otrzymał tytuł „Best Concept Car” oraz „Best use of Color, Graphics and Materials”. Targi NAIAS w Detroit są miejscem premiery drugiego z serii trzech aut koncepcyjnych, wyznaczających przyszłe kierunki we wzornictwie Volvo. Podobnie jak pokazany wcześniej Concept Coupe, także Concept XC Coupe pokazuje możliwości projektowania w oparciu o nową platformę SPA (Scalable Product Architecture), która będzie podstawą konstrukcji nowego Volvo XC90. „Oczywiście jestem bardzo szczęśliwy. To bardzo ważne wyróżnienie. Dowodzi, że nowy kierunek we wzornictwie Volvo został doceniony nie tylko przez publiczność i dziennikarzy, ale i autorytety w dziedzinie projektowania. A Volvo Cars jest dopiero na początku przygody z nowym kierunkiem designu”, powiedział Thomas Ingenlath, główny projektant Volvo. Nagrody EyesOn Design są wręczane corocznie podczas salonu samochodowego w Detroit. Jury składa się z grupy uznanych projektantów, przedstawicieli producentów i znawców designu. Źródło: Volvo Auto Polska
  8. Corvette Z06 at Detroit 2014 | evo MOTOR SHOWS
  9. Audi Allroad Shooting Brake at Detroit 2014 | evo MOTOR SHOWS
  10. Highlights of Mercedes-Benz at the 2014 Detroit Auto Show
  11. Kia GT4 Stinger - jedna z gwiazd Detroit Po Kii spodziewałbym się czegoś lepszego. Tu mamy niby kształty klasycznego coupe, ale za dużo tu futurystycznych, dziwacznych detali...
  12. Audi Crossover Coupe Concept - przeciek tuż przed debiutem w Detroit Ma coś z Alfy Romeo Brera, tak na moje oko, a to dobra wiadomość
  13. MINI na salonie samochodowym w Detroit NAIAS 2014. Z punktu widzenia marki MINI, najważniejszym wydarzeniem na salonie samochodowym North American International Auto Show (NAIAS) w Detroit 2014 będzie prezentacja nowej generacji modelu MINI – auta o wyjątkowej stylistyce, stanowiącej starannie zaprogramowaną ewolucję poprzednika i oryginału; auta zapewniającego jeszcze więcej radości z jazdy; auta cechującego się wyposażeniem absolutnie unikatowym w segmencie samochodów subkompaktowych. Ale w światłach rampy obok nowego członka rodziny staną i inne odmiany MINI – aż sześć! Tym samym rodzina MINI jest większa i różnorodniejsza niż kiedykolwiek w historii marki. Publiczność salonu będzie miała możliwość w dniach 18-26 stycznia 2014 zerknąć w przyszłość, jaka czeka fanów ekstremalnej radości z jazdy. Premierę w Detroit świętować będzie także MINI John Cooper Works Concept – wcielenie namiętności do wyścigów samochodowych. Na 26. już salonie NAIAS Detroit 2014 w Cobo Center wystawiać swe nowości będzie przeszło 200 producentów z całego świata. Organizatorzy spodziewają się 800 000 gości. NAIAS należy do najważniejszych imprez motoryzacyjnych świata i odbywając się na początku roku, stanowi tradycyjnie swego rodzaju zapowiedź trendów w branży na cały rok. Nowy MINI: więcej innowacji, więcej miejsca, więcej radości z jazdy. Najnowsza generacja MINI to ponownie uosobienie indywidualnego stylu, jakości premium i najlepszej techniki. Ewolucyjnie rozwinięta stylistyka, zupełnie nowe silniki i innowacyjne systemy wsparcia kierowcy czynią z nowego MINI auto bardziej sportowe, bardziej ekonomiczne, bardziej imponujące i awangardowe niż kiedykolwiek. Do charakterystycznego dla tego modelu wrażenia jazdy gokartem dochodzi bowiem wysoki komfort podróżowania, bo po raz pierwszy w ofercie znajdą się adaptacyjne amortyzatory. O nieustannym procesie ewoluowania i dojrzewania koncepcji auta świadczą też wyraźny wzrost przestronności, optymalizacja funkcjonalności, a także dopracowanie detali pod względem jakościowym. Zarówno dla pasażerów, jak i ich bagaży przewidziano zdecydowanie więcej miejsca – przestrzeń transportowa rozrosła się aż o 30%. Kierowca będzie mógł jeszcze intensywniej jednoczyć się ze swym samochodem dzięki nowym koncepcjom kokpitu, obsługi, innowacyjnym systemom wsparcia i najnowszym ofertom z palety MINI Connected. Ponadto MINI jest pierwszym autem swojej klasy, które można doposażyć w lampy główne LED oraz wyświetlacz przezierny Head-Up-Display. Gdy wiosną 2014 r. nowy MINI wejdzie na rynek, klienci będą mogli wybierać między modelami MINI Cooper i MINI Cooper S. Oba mogą być wyposażone w (seryjną) 6-stopniową skrzynię manualną lub (opcjonalnie) w 6-stopniowy automat. Skrzynie biegów – podobnie jak silniki – to zupełnie nowe konstrukcje. Wszystkie warianty zespołów napędowych, jak i układy jezdne, stanowią idealną bazę dla najwyższej Frajdy z jazdy w segmencie subkompaktowym. Jednocześnie dzięki oparciu konstrukcji na lekkich technologiach, a także optymalizacji aerodynamicznej i szerokiemu zastosowaniu zwiększającej wydajność napędu technologii MINIMALISM, nowy MINI jest samochodem niezwykle ekonomicznym. Źródło: BMW Group
  14. Audi pokaże Crossovera w Detroit Zapewne na tej samej platformie Volkswagen zrobi Taiguna, przy czym Audi dostanie na pewno bardziej "designerskie" nadwozie
  15. Toyota Supra Concept zadebiutuje w Detroit Myślę, że jest na co czekać. Byłoby miło, gdyby Toyota wstawiła w miarę duży silnik, żeby tunerzy mieli co podkręcać
  16. [h=1]2014 Chevrolet Corvette: 48 Hours with the C7 in Detroit[/h]
  17. Fiat nie zamierza przenosi si do Detroit Fiata uważam za jeden z symboli Włoch, więc trudno mi sobie wyobrazić, żeby stał się firmą prosto z USA...
  18. [h=1]The Viper vs ZR1 Controversy! Plus Detroit Auto Show & Bloated Cars - Wide Open Throttle Episode 50[/h]
  19. [h=1]Tesla Model X revealed at the 2013 Detroit Auto Show[/h]
  20. [h=1]Corolla Furia Concept Reveal 2013 Detroit Auto Show[/h]
  21. [h=1]New Mercedes CL-A at 2013 Detroit Auto Show[/h]
  22. [h=1]Mercedes-Benz TV: The world premiere of the new E-Class in Detroit[/h]
  23. [h=1]Tesla Motors: Model X Concept Takes Wing at Detroit Auto Show[/h]
  24. [h=1]2014 Lincoln MkC Concept First Look - 2013 Detroit Auto Show[/h]
  25. 2013 Detroit Auto Show Highlights
×