Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'design' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 239 wyników

  1. The great quattro - Audi na targach wzornictwa Design Miami/Bazylea Nowe Audi Q7 jako przestrzeń pełna możliwości Instalacja „The great quattro“ zbudowana z ciemnych, monolitycznych brył Audi, od roku 2006, jest oficjalnym partnerem tych renomowanych targów wzornictwa Ingolstadt/Bazylea, 17 czerwca 2015 r. Prezentacja Audi na targach Design Miami/Bazylea przebiega w tym roku pod znakiem nowego modelu Audi Q7. Jako wyłączny partner motoryzacyjny imprezy, marka z czterema pierścieniami od 16 do 21 czerwca pokazuje tu „The great quattro“: trójwymiarową instalację z ciemnych monolitycznych bloków, doskonale podkreślającą zalety największego SUV-a Audi. W centrum ekspozycji Audi na tegorocznej wystawie Design Miami/Bazylea, znajduje się oferowane seryjnie z napędem na cztery koła i 325 kilogramów lżejsze w stosunku do poprzednika, Audi Q7. Ten duży SUV, symbolizuje tu przestrzeń pełną możliwości. Choć samochód jest teraz mniejszy zewnętrznie, we wnętrzu oferuje jednak znacznie więcej przestrzeni dla kierowcy i pasażera siedzącego z przodu. Dzięki wysokiej jakości nastrojowemu oświetleniu, zorientowanym na kierowcę elementom obsługi i dzięki nowemu, trójwymiarowemu dźwiękowi 3D, nowe Audi Q7 zdecydowanie prowadzi w stawce konkurencyjnych pojazdów tej klasy. „The great quattro“ jest artystyczna wizją, odzwierciedlającą to poczucie przestrzeni. Instalacja składa się z sześciu monolitycznych brył otaczających stojącego na podwyższeniu SUV-a. Każda z nich ma ponad cztery metry wysokości, a powierzchnia całkowita ekspozycji to 300 metrów kwadratowych. Zwiedzający mogą eksplorować różne poziomy tego „górskiego krajobrazu”, chodząc po specjalnie wytyczonych ścieżkach. Targi Design Miami/Bazylea to jedna z najważniejszych pozycji w kalendarzu międzynarodowych targów wzornictwa. Pełnią też rolę ważnego forum dla miłośników wzornictwa. Od 16 do 21 czerwca prezentowane są tu zarówno klasyki wzornictwa, jak i współczesna awangarda. Audi, jako wyłączny partner ze świata motoryzacji, obecne jest na targach od roku 2006. Znaczenie, jakie marka przykłada do stylistyki, jest widoczne najwyraźniej w projektach powstających przy współudziale takich projektantów i architektów jak Moritz Waldemeyer, Mirko Borsche, Bjarke Ingels oraz Clemens Weisshaar, Reed Kram czy Konstantin Grcic. Dodatkowo, ekskluzywne Audi A8L z napędem na cztery koła, wykorzystywane są podczas imprezy jako oficjalne środki transportu. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. BMW i8 nagrodzone za design. BMW i8 zostało wybrane przez magazyn Playboy samochodem roku 2014 roku w kategorii „Styl i piękno“. Warszawa. W uzasadnieniu decyzji członkowie jury podkreślili „wyjątkową urodę” i niepowtarzalny styl BMW i8. Auto zwraca na siebie uwagę futurystycznym designem, podkreślającym innowacyjność technologiczną maszyny. Klasyczne proporcje auta sportowego łączą się z typowymi dla BMW cechami stylistycznymi w nowej interpretacji, m.in. unoszonymi do góry drzwiami. BMW i8 to sportowe auto przyszłości, w którym zastosowano szereg innowacyjnych rozwiązań. Dostrzegło to również gremium przyznające nagrody magazynu „Playboy”, które stwierdziło, że model miał duże szanse na wygraną także w kategorii „Na szczytach technologii”. BMW i8 zostało wyposażone w zestaw o mocy 362 koni mechanicznych, na który składają się 3-cylindrowy turbodoładowany silnik spalinowy oraz motor elektryczny. Kabina pasażerska jest zaś wykonana z tworzy szwa sztucznego wzmacnianego włóknem węglowym. W jury tegorocznej, 23. edycji konkursu „Samochód Roku” zasiedli Włodzimierz Zientarski, Andrzej Borowczyk, Krzysztof Hołowczyc, Rafał Jemielita oraz Andrzej Koper. Nagrody przyznane zostały w sumie w 19 kategoriach. Źródło: BMW Group
  3. Dziś prezentujemy Wam model, który definitywnie łamie stereotypy o marce Volvo. To piękne V40 to prawdziwy drogowy wojownik! Podoba się? Dane techniczne prezentowanego egzemplarza: Objętość skokowa: 2497 cm3 Rodzaj paliwa: benzyna Moc silnika: 254 KM Moment obrotowy: 360 Nm Skrzynia biegów: manualna, 6-cio biegowa <acronym title="Google Page Ranking" style="border-width: 0px 0px 1px; border-bottom-style: dotted; border-bottom-color: rgb(0, 0, 0); cursor: help;">Pr</acronym>ędkość maks.: 250 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9 sek. Zużycie paliwa: 7.9l/100 km (cykl mieszany) Pełny test dostępny TUTAJ
  4. Moc z samego wnętrza: Audi prologue na targach wzorniczych Design Miami Marka z Ingolstadt jednym hasłem: „The force within“, opisuje istotę quattro Audi prologue symbolizuje nową ofensywę w stylistyce Pojazd koncepcyjny ucieleśnia wspólnotę techniki i stylistyki Ingolstadt/Miami, 3 grudnia 2014 r. Audi kontynuuje swą ofensywę w stylistyce. Na targach wzorniczych Design Miami, hasłem „The force within“ (moc z wnętrza), opisuje istotę napędu quattro. Ponadto, by uczcić dziesiątą edycję imprezy, która w tym roku odbywa się w dniach 3-7 grudnia, koncern z Ingolstadt prezentuje rewolucyjny pojazd studyjny Audi prologue. To pierwszy projekt, który wyszedł spod palców stylistów Audi pod kierownictwem nowego szefa, Marka Lichte. Targi wzornicze Design Miami, jedno z ważniejszych światowych forów współczesnej stylistyki, świętuje w tym roku jubileusz dziesięciolecia. Audi jest partnerem imprezy od 2006 roku. „Z okazji dziesięciolecia Design Miami, dajemy możliwość wglądu w nowy język stylistyki Audi“ – mówi Andreas Mindt, kierownik ds. stylistyki zewnętrznej w Audi AG. „Inaczej niż w latach poprzednich, nasze tegoroczne hasło przewodnie „The force within“ – moc z wnętrza, poparte jest odpowiednim eksponatem.“ Koncepcyjny pojazd Audi prologue oznacza nowy początek w stylistyce Audi – zarówno w zakresie wyglądu zewnętrznego, jak i wnętrza pojazdu. Stylistyka samochodu podkreśla innowacje techniczne i łączy je w zgodną całość z nowoczesnym wzornictwem. „Targi Design Miami to najlepsze miejsce dla zaprezentowania wyrobionej publiczności naszego nowego języka stylistyki“ – mówi Giovanni Perosino, kierownik komunikacji marketingowej Audi AG. „Wysokiej klasy wzornictwo jest obecne i zauważalne w Miami na każdym kroku. Szybkie tempo rozwoju i miejska różnorodność sprawiają, że to miasto jest doskonałym źródłem inspiracji. Imprezy typu Design Miami to dla nas także świetna okazja do intensyfikacji kontaktów z nieszablonowo myślącymi projektantami.“ Miami to coraz mocniej pulsujące centrum wymiany myśli stylistów i projektantów. W ubiegłych latach powstało tu wiele galerii i studiów stylistyki, a renomowani architekci planują wzniesienie nowych, spektakularnych obiektów. Przedstawiany w stolicy Florydy pojazd koncepcyjny oparty jest na fundamentalnej zasadzie klasycznego Audi z napędem quattro: wszystkie strony są doskonale wyważone, przód ma równe prawa z tyłem. Pełne harmonii proporcje auta widoczne są także w linii okien i muskularnym kształcie boków. Stylistyka konsekwentnie patrzy w przyszłość, ale nie kwestionuje przeszłości. Cytaty z wcześniejszych modeli podkreślają ponadczasowość języka architektury pojazdu. Np. światła tylne studyjnego auta połączone są ze sobą świetlnym pasmem. Ten element nawiązuje do lat osiemdziesiątych i przywołuje początki marki Audi. „Przewaga dzięki technice to podstawowa zasada czterech pierścieni, którą chcemy pokazać także w języku stylistyki“ – mówi Mindt. „Audi to symbol konsekwentnego i zrównoważonego rozwoju wzornictwa. Nasz język stylistyki jest nowoczesny i odpowiada dzisiejszym czasom, ale na pewno nie śledzi ślepo mody.“ Prezentacja studyjnego samochodu na targach Design Miami oznacza, że pojazd ten staje w jednym szeregu z pracami wybitnych stylistów i architektów. Moritz Waldemeyer, Mirko Borsche, Bjarke Ingels, Clemens Weisshaar, Reed Kram, Tim John i Konstantin Grcic, również tworzyli eksponaty wystawowe, które w latach poprzednich pokazywano na stoisku Audi. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. NOWE VOLVO XC90 TAKŻE W WERSJI R-DESIGN Więcej zdjęć: VOLVO XC90 fot. Volvo - Zdjęcia, Tapety, Fotki, Samochody Niespełna miesiąc temu świat obiegły pierwsze zdjęcia nowego Volvo XC90, a już dziś szwedzka marka pokazała jak najnowszy model będzie wyglądać w wersji R-Design. Samochód w tym wydaniu z pewnością spodoba się każdemu, kto szuka SUV-a o sportowym wyglądzie. Wygląd zewnętrzny Nowe XC90 będzie dostępne w charakterystycznej dla serii R-Design barwie lakieru, która dotąd nosiła nazwę Rebel Blue. W XC90 nowością będzie to, że w odmianie R-Design będzie można wybrać niebieski lakier fabrycznie pokryty folią matującą. Naturalnie, auto będzie też dostępne w innych kolorach. Volvo doskonale zdaje sobie sprawę jak mocno na wygląd auta wpływają drobne detale, a tych w XC90 R-Design jest sporo. Uwagę przykuwa inny wzór grilla atrapy chłodnicy, przednie i tylne zderzaki wyposażone w dodatkowe spojlery oraz podwójny wydech o końcówkach zintegrowanych ze zderzakiem. W aucie znajdziemy metalowe obramowania okien i relingi dachowe w kolorze srebrnym. W tym samym kolorze są także lusterka boczne, jednak ich fakturę zmatowiono, co dobrze komponuje się z matowym lakierem. Całości sportowego wyglądu dopełniają felgi ze stopów lekkich o wzorze dedykowanym dla wersji R-Design. Są one dostępne w rozmiarze od 20 do 22 cali. Detale wnętrz W środku znajdziemy fotele znacznie mocniej wyprofilowane niż w pozostałych wersjach XC90. Standardem w pakiecie R-Design będzie tapicerka łącząca nubuk z perforowaną skórą. Za dopłatą otrzymamy pełną tapicerkę skórzaną. Perforowaną skórę znajdziemy także na lewarku skrzyni biegów oraz na kluczyku, który będzie unikalny dla wersji R-Design. Wykończenia pedałów będą metalowe. Zupełnie inne dywaniki, karbonowe wykończenia deski rozdzielczej i specjalne podświetlanie wnętrza – to szereg kolejnych sportowych detali. Wisienką na torcie jest animowana grafika wyświetlana na zegarach XC90, które bazują na wyświetlaczach TFT. Osiągi godne R-Design Moc 400 KM i sumaryczny moment obrotowy o wartości 600 Nm – te dane nie wymagają wielkiego komentarza. W topowej wersji XC90 T8 znajdziemy dwulitrowy silnik benzynowy o mocy ponad 300 KM współpracujący z silnikiem elektrycznym o mocy 80 KM. Tak wyposażone XC90 przyspiesza do 100 km/h w około 6 sekund. To naprawdę niewiele, jeśli weźmiemy pod uwagę masę i rozmiary auta. Nowa wersja R-Design jest dostępna także z pozostałymi jednostkami napędowymi. Uproszczenie wersji wyposażeniowych Aż dotąd R-Design był pakietem dokupowanym dodatkowo do określonych wersji wyposażeniowych. Teraz się to zmieni. Podstawową wersją XC90 będzie Kinetic, lepiej wyposażoną – Momentum. Najbogatszymi wersje będą usportowiona wersja R-Design lub luksusowa Inscription. Z oferty zniknie wersja Summum. Źródło: Volvo
  6. Volvo XC90 R-Design (2015)
  7. Mercedes-Benz Klasy V z renomowaną nagrodą za design Nowa Klasa V z nagrodą Red Dot za design - Nowa Klasa V imponuje elegancją i dynamiką - Nagrody zdobyły także: Klasa C, GLA oraz Klasa S Coupé - Red Dot - prestiżowy, uznany na świecie znak jakości designu Stuttgart/Essen. Nowy Mercedes-Benz Klasy V został odznaczony prestiżową nagrodą Red Dot za wzornictwo. Red Dot to jeden z największych na świecie konkursów z dziedziny designu przemysłowego. Nowy van Mercedes-Benz zaimponował jury przede wszystkim wrodzoną elegancją i dynamicznym charakterem. Już od pierwszej chwili Klasa V nie pozostawia wątpliwości co do swojej przynależności do gamy osobowych Mercedesów. Wyróżnia ją pionowa osłona chłodnicy z trójwymiarową gwiazdą oraz wyraziste spojrzenie zachodzących na błotniki reflektorów, podkreślających optyczną szerokość karoserii. Także w kabinie Klasa V demonstruje język przejrzystego projektowania: deska rozdzielcza ma zdecydowanie osobową naturę, a w jej rysunku dominują okrągłe otwory wentylacyjne oraz wolnostojący ekran multimediów. Kolejną wizytówką modelu jest inteligentne wykorzystanie przestrzeni, którą potęguje dobór wyrafinowanych materiałów i ich odcieni. - Zmysłowe, dynamiczne kontury, ergonomicznie rozplanowane, nowoczesne instrumenty i wysokiej próby wykończenie czynią z Klasy V motoryzacyjną ikonę, która perfekcyjnie łączy elegancję z funkcjonalnością. Nowy van w atrakcyjny sposób prezentuje definicję nowoczesnego luksusu i ucieleśnia nasz język projektowania - język zmysłowej przejrzystości - mówi Gorden Wagener, szef designu w koncernie Daimler AG. Imponuje elegancją i dynamiką Niezależne jury ekspertów konkursu Red Dot, złożone z członków różnych narodowości, było pod wrażeniem jakości designu Klasy V. - Jest elegancka, a jednocześnie sportowa - Klasa V to nowoczesny van oferujący ogrom miejsca - napisano w komentarzu do nagrody. Poza Klasą V jury Red Dot doceniło trzy inne samochody osobowe Mercedes-Benz. Za wysoką jakość designu nagrodzono Klasę C oraz model GLA, zaś Klasa S Coupé otrzymała "Wyróżnienie honorowe" za wyjątkowo dopracowane rozwiązania detali. Red Dot Nagrody Red Dot postrzegane są jako znak najwyższej jakości w dziedzinie wzornictwa przemysłowego, a tradycja ich przyznawania sięga lat 50. ubiegłego stulecia. W tym roku o uznanie 40-osobowego jury walczyło 1816 producentów, projektantów i architektów z 53 krajów. Poza nagrodami za topową jakość designu wskazywane są także najlepsze projekty komunikacyjne oraz koncepcyjne. Źródło:Mercedes-Benz Polska
  8. BMW Vision Gran Turismo - the design process
  9. Fiat nagradza zwycięzców konkursu „Design, Future, Accessibility”. Sebastian, Athanasios i Antonio zwycięzcami konkursu społecznościowego ACEA we współpracy z marką Fiat. Nagrodą dla najlepszych jest pobyt w Turynie i wizyta w Centrum Stylu Fiata, jednym z najsłynniejszych w świecie biur projektowych przemysłu motoryzacyjnego. Trzech młodych laureatów konkursu powitał Roberto Giolito, wiceprezes ds. designu Fiat-Chrysler na obszar EMEA. Laureatów konkursu „Design, Future, Accessibility” (Design, Przyszłość, Dostępność) w turyńskim Centrum Stylu Fiata powitał Roberto Giolito, wiceprezes ds. designu Fiat-Chrysler na obszar EMEA. Konkurs ten rozpisany został w listopadzie ubiegłego roku przez Stowarzyszenie Europejskich Producentów Motoryzacyjnych (ACEA) we współpracy z marką Fiat. Grek Thanos Pappas, Niemiec Sebastian Grenzhäuser oraz Włoch Antonio Paglia zyskali w ten sposób niezwykłą szansę wizyty w jednym z najważniejszych w świecie biur projektowych przemysłu motoryzacyjnego, by podzielić się własnymi przemyśleniami z zespołem designerów Centrum Styku Fiata, który prace multinarodowego tria debiutantów ocenił jako najbardziej inspirujące i kompleksowe spośród wszystkich zgłoszonych do konkursu. Pomysły i propozycje Sebastiana, Thanosa i Antonia, razem z tymi nadesłanymi przez pozostałych uczestników, opublikowane zostały na stronie facebookowej „Our Future Mobility Now” (OFMN). Inicjatorem projektu było Stowarzyszenie Europejskich Producentów Motoryzacyjnych (ACEA), a celem pogłębienie tematów związanych z mobilnością i poszanowaniem środowiska naturalnego także w przyszłości poprzez zaangażowanie w dyskusję młodego pokolenia obywateli krajów Europy. Promowany przez ACEA i Fiata konkurs miał na celu uświadomienie młodemu pokoleniu Europy roli, jaką dla perspektyw mobilności mają różne formy jej dostępności. Stało się możliwe poprzez ujawnienie i docenienie talentów młodych entuzjastów mobilności. Inicjatywa ta przybrała formę „live on the web” kanałów Google Plus Fiata i YouTube, gdzie Roberto Giolito i designerzy Centrum Stylu Fiata „podrzucali” pomysły, refleksje i koncepcje w konkursie „Design, Future, Accessibility”. Odzew ze strony młodego pokolenia Europy był zgoła entuzjastyczny, głównie ze strony mężczyzn liczących 18-34 lata, ale także licznej reprezentacji kobiet poniżej tej górnej granicy wiekowej. Wszystkie zgłoszenia opublikowane na specjalnej stronie Facebooka zostały następnie poddane ocenie designerów Centrum Stylu Fiata pod względem oryginalności, inspiracji oraz perspektyw na przyszłość. Dla młodego twórcy Sebastiana z Hamburga, greckiego grafika Thanosa oraz architekta/designera Antonia z Mediolanu drzwi Centrum Stylu Fiata stanęły więc otworem, by dać szansę zgłębienia pasji tworzenia. Multinarodowe trio zwycięzców konkursu zwiedziło fascynujące, niedawno zmodernizowane turyńskie Muzeum Motoryzacji (Turin Automobile Museum). Jest to zwieńczenie kolejnej i ważnej inicjatywy podjętej przez ACEA oraz internetową społeczność Fiata – marek o zasięgu globalnym, by zarysować przeszłość ludzkiej mobilności opartej na poszanowaniu środowiska naturalnego z wykorzystaniem potencjału intelektualnego młodego pokolenia, tworzącego fundament jutrzejszego świata dla nas wszystkich. Źródło: Fiat Auto Poland
  10. Mercedes-Benz TV: Sensual purity - The new C-Class design http://www.youtube.com/watch?v=mqVz7htuGVE
  11. [h=1]BMW Group Design uhonorowany pięcioma nagrodami GOOD DESIGN 2013.[/h] Wyróżnione zostały BMW serii 3 Gran Turismo, MINI Paceman, BMW R 1200 GS, BMW Pininfarina Gran Lusso Coupe, a także film „The BMW Concept Ninety Story”. Monachium. BMW Group Design został pięciokrotnie uhonorowany za znakomitą stylistykę nagrodą GOOD DESIGN 2013: w kategorii „Transportation 2013” otrzymały ją BMW serii 3 Gran Turismo, MINI Paceman, BMW Pininfarina Gran Lusso Coupe oraz BMW R 1200 GS. W kategorii „Graphics/Identity/Packaging 2013” triumfatorem został film „The BMW Concept Ninety Story”. Nagroda GOOD DESIGN jest najstarszą nagrodą za stylistykę na świecie i jedną z najbardziej renomowanych. Ustanowiona została w roku 1950 przez architektów Eero Saarinena, Raya i Charlesa Eamesów oraz kuratora MoMa Edgara Kaufmanna Jr. w Chicago. Przyznają ją Chicago Athenaeum, Muzeum Architektury i Designu oraz Europejskie Centrum Architektury, Sztuki Designu i Studiów Urbanistycznych. Międzynarodowe jury już od ponad 60 lat wyróżnia designerów i producentów za wyjątkowo innowacyjne, wizjonerskie produkty, koncepcje i idee. Za rok 2013 Chicago Athenaeum otrzymało kilka tysięcy zgłoszeń od wiodących przedsiębiorstw z 48 krajów świata. Łącznie jury wyróżniło przeszło 700 wyjątkowych produktów w najróżniejszych kategoriach, które przekonały do siebie formą, funkcją i estetyką. Zwycięzcy będą ogłoszeni w katalogu GOOD DESIGN 2013/2014. BMW serii 3 Gran Turismo gwarantuje wysoki komfort podróżowania w wyjątkowej atmosferze salonki. łączy w sobie sportowe geny, klasę limuzyny i funkcjonalność kombi, charakteryzującą BMW serii 3 Touring. Wyjątkowa osobowość auta znajduje podkreślenie w pozbawionych ramek szybach, dach o miękkiej linii coupe oraz elektrycznie sterowaną, automatycznie podnoszoną i zamykaną klapę bagażnika. MINI Paceman to pierwsze sportowo-rekreacyjne coupe SAV w segmencie premium w klasie samochodów małych i kompaktowych. Kombinacja sportowego designu, sylwetki coupe i wysokiej jakości wnętrza czynią z Pacemana pioniera wśród innowacyjnych środków komunikacji miejskiej. Bezdyskusyjnym wzorcem perfekcyjnego opakowania dla perfekcyjnej konstrukcji jest BMW R 1200 GS. Znakomicie dobrana mowa form w połączeniu z atletyczną konstrukcją – oto najlepszy opis nowego wcielenia tej motocyklowej ikony. Typowe BMW, ale widziane oczami najwyższej klasy włoskich stylistów: BMW Pininfarina Gran Lusso Coupe to wynik pierwszej współpracy dwóch spośród najbardziej utytułowanych przedsiębiorstw na świecie. Szczytowy wytwór stylistyczny powstały w ścisłej współpracy najlepszych: pełna charakteru osobowość w luksusowej klasie wyższej. Nagrodzony film „The BMW Concept Ninety Story” pokazuje historię tworzenia prototypu tak właśnie nazwanego motocykla, który powstał z okazji 90-lecia BMW Motorrad we współpracy z renomowaną manufakturą motocykli typu custom – „Roland Sands Design”. Wykonana ręcznie karoseria nawiązuje do samej esencji motocykla: jedności człowieka i maszyny. BMW Group Design otrzymywał już w poprzednich latach wielokrotnie wyróżnienia tą renomowaną nagrodą za design. Wśród triumfatorów z lat ubiegłych znalazły się m.in. BMW serii 6 Gran Coupe, BMW serii 3 limuzyna, BMW serii 6 Coupe, MINI Roadster, system BMW Travel & Comfort, a także BMW M5. Źródło: BMW Group
  12. BMW Z4 w edycji specjalnej Pure Fusion Design Starzeje się już Z4, ale bardzo powoli. Mi osobiście bardziej się podoba niż inne otwarte BMW - seria 4 Cabrio.
  13. [h=1]Ekskluzywna estetyka: BMW Z4 Pure Fusion Design.[/h] Monachium. Klasyczne proporcje roadstera, wspaniały silnik i znakomity układ jezdny plus innowacyjne wyposażenie – oto najkrótsza charakterystyka BMW Z4. Ten dwumiejscowy samochód wyposażono w chowany elektrycznie twardy dach, który można podnieść lub złożyć i cieszyć się jazdą pod gołym niebem lub komfortem klimatyzacji, gdy pogoda jest nieodpowiednia dla kabrioletu. Cały rok! A pakiet wyposażeniowy określany jako Pure Fusion Design przydaje temu sportowemu roadsterowi ekskluzywnej estetyki. Pure Fusion Design pozwala jeszcze bardziej zintensyfikować wyrafinowaną atmosferę premium w BMW Z4. Ekskluzywna kolorystyka i wyjątkowej klasy materiały służą do podkreślenia luksusowej strony sportowego charakteru. Specjalne przeszycia, niesamowite faktury powierzchni i inkrustacje harmonizują z orkiestrą tworzoną przez wystrój wnętrza. W skład pakietu wchodzą rozszerzone wykorzystanie skóry Nappa, specjalnie zaprojektowane fotele sportowe w kolorze Bieli Kości Słoniowej z kontrastowym brązowym stebnowaniem, doskonale podkreślającym perforowaną powierzchnię konturowanych boczków oparć foteli. Podłokietniki, panele drzwiowe oraz uchwyt do zamykania drzwi pasażera także są wykończone ekskluzywną skórą z kontrastowymi przeszyciami. Biel Kości Słoniowej to także barwa obicia dolnej części deski rozdzielczej, dzięki czemu współbrzmienie estetyczne kabiny znajduje dopełnienie. Temu samemu celowi służy czarna skóra ze szwami na zakładkę w kolorze brązowym, którą wykończono górne krawędzie drzwi oraz górną część deski rozdzielczej i obramowanie zestawu zegarów. Innym odważnym stylistycznie akcentem jest pozioma fala wykonana ze skóry Nappa w kolorze Siodłowy Brąz – z jasnymi kontrastowymi szwami – która płynie od drzwi pasażera aż po kokpit kierowcy. Konsola środkowa oraz osadzenie pięciu okrągłych wskaźników pod centralnymi nawiewami powietrza wykończono drewnem Fineline, nowym dodatkiem do palety dostępnych inkrustacji. Ostatnim „muśnięciem pędzla mistrza” w pakiecie Pure Fusion Design są osłony przeciwsłoneczne obciągnięte czarną skórą Nappa. BMW Z4 – tylko w połączeniu z pakietem Pure Fusion Design – może być zamówione w absolutnie wyjątkowym metalizowanym lakierze Lśniący Brąz. Ale dostępna jest szeroka paleta innych lakierów. Pakiet Pure Fusion Design można też łączyć z pakietem M Sport. Źródło: BMW Group
  14. 2015 Ford Mustang Exterior Design Overview
  15. Audi na targach Design Miami/2013 - Instalacja „Fragmentation“ złożona z czerwonych rombów, to hołd dla Audi Sport - R8 V10 Spyder i R8 LMS ultra integralnymi elementami stoiska - Audi jest partnerem renomowanych targów od roku 2006 Miami/Ingolstadt, 5 grudnia 2013 r. Prezentacja Audi na targach Design Miami/ przebiega pod znakiem Audi Sport. Podczas imprezy odbywającej się od 3 do 8 grudnia, Audi przedstawia dwa ze swoich najbardziej sportowych modeli: seryjne Audi R8 V10 Spyder oraz wyścigowe R8 LMS ultra. Tłem ekspozycji jest „Fragmentation” – rzeźba stworzona specjalnie na tę okazję. Motywem przewodnim trójwymiarowej instalacji jest romb – symbol Audi Sport. Audi jest wyłącznym partnerem targów Design Miami/ od roku 2006. Pełni nie tylko tradycyjną rolę sponsora, lecz organizuje także własne stoisko i dostarcza inspiracji do poszukiwania kreatywnego dialogu. Nieustannie inicjuje kontakty między światem techniki a światem stylistyki oraz kreuje artystyczne instalacje przy współudziale projektantów i architektów z całego świata, np. Moritza Waldemeyera, Mirko Borschego, Bjarke Ingelsa czy Clemensa Weisshaara i Reeda Krama. W tym roku ozdobą targów Design Miami/ jest instalacja której integralnymi elementami są dwa super sportowe modele Audi: R8 V10 Spyder i R8 LMS ultra. Forma stoiska składa się z licznych czerwonych rombów. Zależnie od miejsca z którego ją obserwujemy, za każdym razem zyskujemy inną perspektywę. Czerwony romb to symbol wysokiej efektywności Audi, technicznej precyzji i niezwykłej stylistyki – zarówno w sporcie motorowym, jak i w produkcji seryjnej. Cztery ringi zaangażowały się w sport motorowy w roku 2009 i od tego czasu samochody wyścigowe takie jak np. R8 LMS ultra są symbolem kilku wyścigowych teamów. Przy okazji należy wspomnieć, że – o czym wiele osób nie wie - Audi R8 Spyder, najbardziej usportowiony seryjny model w ofercie koncernu z Ingolstadt, jest bardzo podobne do swojego odpowiednika startującego w zmaganiach sportowych. Ponad 50 procent części jest wspólnych dla obu modeli. Targi Design Miami/ odbywają się od 3 do 8 grudnia w Miami Beach i są ważnym forum światowej stylistyki. Co roku odwiedzają je wpływowi kolekcjonerzy, właściciele galerii, styliści i krytycy z całego świata. Źródło: Volkswagen Group Polska
  16. BMW X6 M Design Edition Sportowe i szlachetne zarazem – tylko dla 100 wybranych. Monachium. BMW M GmbH oferuje od zaraz limitowaną do 100 sztuk edycję specjalną BMW X6 M: BMW X6 M Design Edition. Ta ekskluzywna seria specjalna charakteryzuje się wyjątkowo sportowymi elementami wizualnymi, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Kabina zyskała zupełnie nową atmosferę dzięki kompletnemu wykończeniu w skórze Merino, włącznie z deską rozdzielczą, którą obszyto dwukolorowo, w kontrastujących barwach czarnej i czerwonej Mugello z przeszyciami Mugello. Dopełnieniem wyjątkowego charakteru jest specjalny lakier fortepianowy na listwach wykończeniowych oraz plakietki 1/100. Z zewnątrz BMW X6 M Design Edition wyróżnia się wspaniałymi, 21-calowymi felgami z lekkiego stopu wzoru M Performance z podwójnymi szprychami, z elementami karbonowymi. Nadwozie może być polakierowane w jednym z trzech kolorów: Bieli Alpejskiej, Szafirowej Czerni lub Czerwieni Melbourne. Całość tworzy wyjątkową, sportową i elegancką zarazem harmonię barw – w dodatku w kombinacji, która zaistnieje wyłącznie w 100 egzemplarzach, bo tylko tyle sztuk BMW X6 M Design Edition ujrzy światło dnia. Od chwili swej prezentacji w roku 2008, to pierwsze na świecie Sportowo-Aktywne Coupe łączy wszechstronność typową dla modeli X BMW ze sportowo elegancką linią coupe. Limitowana seria Design Edition jeszcze silniej podkreśla wyjątkowość topowego modelu BMW X6 M. Jako Design Edition, BMW X6 M jest jeszcze ostrzejsze, jeszcze mocniej wyróżnia się w segmencie premium samochodów z napędem na cztery koła. 21-calowe koła M Performance o podwójnych szprychach, czarne ramki „nerek” wlotów powietrza i obudowy lusterek bocznych i aerodynamiczne dopełnienie w postaci przedniego i tylnego spoilera M Performance z karbonu – i jako dopełnienie, również czarny dyfuzor. Ale nawiązania do sportów motorowych można wzmocnić jeszcze bardziej, dokupując okleiny nadwozia M Performance w formie pasów w barwach BMW M. BMW X6 M Design Edition to także bardzo bogate wyposażenie. W pakiecie są tu ogrzewane przednie fotele, regulacja podparcia lędźwiowego, Pakiet Schowków, szyby z filtrem przeciwsłonecznym, wyświetlacz przezierny Head-Up Display oraz nagłośnienie HiFi Professional lub BMW Individual High End. Podobnie jak w seryjnej wersji, tak i BMW X6 M Design Edition napędza silnik benzynowy V8 TwinPower Turbo o pojemności 4395 cm3, maksymalnej mocy 408 kW (555 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 680 Nm. 6-stopniowa skrzynia biegów M-Sport Automatic zachwyca błyskawicznymi zmianami przełożeń, a niemal nieprzerwane przeniesienie napędu daje imponujące i zachwycające osiągi. Możliwe jest manualne sterowanie doborem przełożenia skrzyni biegów za pośrednictwem lewarka biegów lub łopatek pod kierownicą. Jednak można też zdać się na dwa zaprogramowane fabrycznie tryby jazdy: ekstremalnie sportowy lub wyjątkowo wydajny ekonomicznie. Moc przenoszona jest na koła za pośrednictwem systemu xDrive w specjalnym wydaniu M, które jeszcze podnosi poziom dynamiki jazdy. Temu samemu służy możliwość ingerowania w charakterystykę adaptacyjnego układu jezdnego, który jest w porównaniu z seryjnym obniżony o 10 mm. Również układ kierowniczy dostosowano do charakteru BMW X6 M – jego zachowanie jest uzależnione od prędkości jazdy. Wyczynowy układ hamulcowy działa za pośrednictwem 4-tłoczkowych zacisków i 395-milimetrowych tarcz z przodu oraz jednotłoczkowych zacisków i 385-milimetrowych tarcz z tyłu. Warto jednak pamiętać, że ten wyczynowy w charakterze bolid jest zarazem zdolny do holowania przyczep o masie do 3 ton. W każdym BMW X6 M zastosowanie znalazły różnorodne technologie związane z układem jezdnym, które współdziałają ze sobą i zapewniają bezkonkurencyjną dynamikę jazdy, maksimum kontroli oraz komfortu. Za perfekcyjny rozdział siły napędowej odpowiadają BMW xDrive i Dynamiczna Kontrola Osiągów (DPC) – oba w wydaniu M, z nastawami dobranymi przez inżynierów M. Inteligentny napęd na cztery koła xDrive zestrojono z preferencją napędu na oś tylną, co pozwala na bardzo sportowy styl jazdy, w tym kontrolowane poślizgi nadsterowne. Natomiast system DPC wspiera efektywność przeniesienia napędu w ostrych zakrętach, kierując moment obrotowy na to koło, które dysponuje lepszą przyczepnością, pozwalając tym samym pokonywać zakręty jeszcze dynamiczniej i precyzyjniej. Specjalnie zestrojony system Dynamicznej Kontroli Amortyzatorów (DDC) i aktywnych stabilizatorów (Adaptive Drive, przeciwdziała wychyleniom karoserii) pozwalają na ekstremalne hamowanie i przyspieszanie niemal bez wychyleń karoserii przy zachowaniu najwyższej precyzji kierowania i stabilności toru jazdy. Wszystkie te niezwykłe cechy i wszechstronne zdolności Sportowo-Aktywnego Coupe BMW X6 M zyskują w limitowanej serii Design Edition ekskluzywne podkreślenie wizualne. Atrakcyjnie wycenione BMW X6 M Design Edition powstanie w liczbie zaledwie 100 egzemplarzy. Źródło: BMW Group
  17. Volkswagen Design Vision GTI Concept (2013)
  18. Gray Design Nouvair Concept - kontrowersyjny Może w przyszłości Batman takiego dostanie
  19. BMW X6 M Design Edition - powstanie tylko 100 sztuk Ciekawe, czy można zamówić inny lakier, bo za białym jakoś nie przepadam...
  20. Continental GT ubrany w ciekawy BK by Prior Design. Bdb efekt IMHO... Więcej: Prior Design Bentley Continental GT PD Aerodynamic Kit Stuns in the Sun
  21. [h=1]Tate Design : All Chrome SRX on 32" Forgiatos [/h]
  22. Około 200 tys. oddanych głosów. Mazda6 zdobywa europejską nagrodę „AUTO BILD Design Award 2013” -Mazda6 najbardziej atrakcyjnym modelem w swojej kategorii, -Stylizacja KODO zachwyca czytelników z piętnastu europejskich krajów, -Druga nagroda z rzędu za wzornictwo dla Mazdy po sukcesie modelu CX-5. Głosy czytelników magazynu AUTO BILD nie pozostawiają cienia wątpliwości - modelem o najbardziej atrakcyjnej stylizacji w kategorii samochodów „średniej i dużej wielkości” jest nowa Mazda6. Około 200 tys. czytelników magazynu AUTO BILD z piętnastu krajów Europy wybrało najładniejsze samochody z różnych segmentów. Mazda6, która uzyskała 23,1% wszystkich głosów, wyprzedziła Maserati Quattroporte (19,1%) i Mercedesa klasy E (13,1%) i zdobyła nagrodę „AUTO BILD Design Award 2013”. Samochód japońskiego producenta zdobywa zwycięski tytuł w Europie po raz drugi z rzędu – w ubiegłym roku Mazda CX-5 wygrała plebiscyt w kategorii pojazdów typu SUV, Van i AWD. Podobnie jak Mazda6, model CX-5 wyróżnia się motywem stylizacji „KODO: Dusza Ruchu”, który stanowi połączenie ruchu z pięknem i siłą natury. Najlepszym dowodem na powszechne uznanie dla tej koncepcji jest prestiżowa międzynarodowa nagroda za wzornictwo „red dot design award 2013”. KODO w najczystszej postaci. Styl nowej Mazdy6 to KODO w najczystszej postaci. Zarówno wersja Sedan, jak i Sport Kombi łączą w sobie atrakcyjny design i funkcjonalność. Mocne linie karoserii odbijają światło w taki sposób, że samochód zdaje się zmieniać barwy. Gra odcieni jest szczególnie widoczna na nowym czerwonym lakierze Soul Red. Sylwetkę modelu charakteryzują cofnięta kabina pasażerska oraz wydatne nadkola osłaniające szerokie opony, dostępne w rozmiarach aż do 19 cali. Przód samochodu zdobi nowa osłona chłodnicy Mazdy oraz dynamiczne elementy świateł do jazdy dziennej, które po raz pierwszy są wyposażone w diody LED. Tylne lampy samochodu w kształcie skrzydeł nawiązują stylem do przednich reflektorów. Dynamiczną stylizację tylnej części pojazdu uzyskano poprzez płynne połączenie chromowanej listwy ozdobnej, umieszczonej między tylnymi lampami, z przetłoczeniami bocznymi. Harmonia jako główny motyw stylu – wyjątkowa oszczędność paliwa jako rezultat. Wiodącym motywem designu nowej Mazdy6 jest harmonia: pomiędzy stylem wnętrza i nadwozia samochodu, pomiędzy dynamicznym kształtem karoserii i przestrzennym wnętrzem, i pomiędzy znacznym zwiększeniem mocy i wyjątkową wydajnością. Wprowadzenie innowacyjnych technologii SKYACTIV, dzięki którym Mazda6 uzyskuje doskonałe poziomy zużycia paliwa i emisji zanieczyszczeń, jest najnowszym krokiem Mazdy na drodze realizacji programu pojazdów przyjaznych dla środowiska „Odpowiedzialny Zoom-Zoom”. Zużycie paliwa Mazdy6 Sport Kombi, która ma długość 4,87 m i jest wyposażona w silnik Diesla SKYACTIV-D o pojemności 2,2 l i parametrach 110 kW/150 KM* z systemem odzyskiwania energii podczas hamowania i-ELOOP, wynosi jedyne 3,9 l/100 km (cykl mieszany). Przekłada się to na jedną z najniższych emisji CO2 w segmencie – 104 g/km. Ten silnik Diesla o niezwykle niskim stopniu sprężania (jedynie 14:1) dostępny jest także w wersji 129 kW/175 KM. Nowością wprowadzoną wraz z Mazdą6 jest 2,5-litrowy silnik benzynowy SKYACTIV-G z bezpośrednim wtryskiem paliwa, osiągający moc 141 kW/192 KM*. Dodatkowo model może zostać wyposażony w 2-litrowy silnik benzynowy SKYACTIV-G o wysokim stopniu sprężania w wariantach 107 kW/145 KM i 121 kW/165 KM. Wszystkie te jednostki łączą płynność rozwijania wyższych prędkości z niskim zużyciem paliwa. Przykładowo, silnik o pojemności 2,0 l i mocy 107kW/145 KM potrzebuje zaledwie 5,5 litra benzyny na 100 km (cykl mieszany) i emituje 129 g/km CO2. Źródło: Mazda Motor Poland
  23. [h=1]Oakley Design Aventador LP700-4 from Kuwait in London[/h]
  24. [h=1]2015 Lamborghini Ganador Future Concept Design[/h] http://www.youtube.com/watch?v=G35T8bUwgvY&feature=em-ctrl
  25. [h=1]Porsche Cayman: Influence and Design[/h]
×