Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'debiutuje' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 36 wyników

  1. Obecna generacja Corsy – najchętniej wybieranym nowym samochodem wśród klientów indywidualnych w Polsce Atrakcyjna cena wersji podstawowej nowej Corsy: model Essentia już od 40 800 zł Warszawa. Opel Corsa to niekwestionowany bestseller, którego sprzedaż w ciągu ostatnich 32 lat w Europie osiągnęła niemal 12 milionów egzemplarzy. Oferowana obecnie generacja tego miejskiego samochodu podbiła także serca klientów nad Wisłą. Opel Corsa, którego sprzedaż po dziewięciu miesiącach br. wyniosła 3 300 sztuk, jest liderem polskiego rynku nowych samochodów osobowych rejestrowanych przez klientów indywidualnych. Już wkrótce można będzie zamawiać najnowszą, piątą generację modelu Corsa, która w salonach pojawi się na początku przyszłego roku. Ceny podstawowej trzydrzwiowej wersji nowej Corsy – model Essentia z silnikiem benzynowym 1.2 l o mocy 51 kW/70 KM – rozpoczynają się już od 40 800 zł (sugerowana cena detaliczna z VAT w Polsce). Wariant 5-drzwiowy w wersji Essentia z tym samym silnikiem można będzie kupić już od 42 100 zł. Obydwa warianty modelu Essentia standardowo wyposażone są m.in. w system stabilizacji toru jazdy ESC, 6 poduszek powietrznych, centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, szyby elektryczne z przodu, system wspomagania ruszania na wzniesieniach oraz ułatwiający manewrowanie kierownicą przy niskich prędkościach tryb City. Dzięki nowym rozwiązaniom zastosowanym w podwoziu i zoptymalizowanemu układowi kierowniczemu, elegancka piąta generacja Corsy oferuje świeżą stylistykę oraz nowe wrażenia z jazdy. Klienci będą mieli do wyboru szeroką gamę nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych, zapewniających nowy poziom komfortu, znakomite osiągi i niskie zużycie paliwa. Do oferty został wprowadzony ultranowoczesny, wykonany w całości z aluminium, trzycylindrowy benzynowy silnik 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo, dostępny w dwóch wariantach — o mocy 66 kW/90 KM i 85 kW/115 KM. Gama silników benzynowych obejmuje także 4‑cylindrowe jednostki 1.2 i 1.4. Nowością jest turbodoładowany silnik 1.4 o mocy 74 kW/100 KM, osiągający 200 Nm momentu obrotowego w przedziale 1850–3500 obr./min. Jest to najwyższa wartość momentu w obecnie dostępnej gamie zespołów napędowych Corsy. Silniki wysokoprężne montowane w Corsie to całkowicie zmodyfikowane, udoskonalone jednostki 1.3 CDTI o mocy 55 kW/75 KM i 70 kW/95 KM. Najoszczędniejsza wersja Corsy — z dieslem o mocy 70 kW/95 KM, 5-biegową przekładnią manualną i systemem odzyskiwania energii hamowania — pozwala na redukcję emisji CO2 do 85 g/km oraz zużycia paliwa do 3,2 litra na 100 km w cyklu mieszanym. Oczywiście wszystkie jednostki spełniają normy Euro 6 w zakresie emisji spalin. Nową Corsę będzie można opcjonalnie wyposażyć w liczne, ultranowoczesne systemy zwiększające komfort i bezpieczeństwo jazdy, m.in. zaawansowanego asystenta parkowania, który rozpoznaje wolne miejsce na parkingu i automatycznie parkuje samochód, system ostrzegania o obecności innego pojazdu w martwym polu, którego ultradźwiękowe czujniki informują kierowcę o zagrożeniu kolizją również podczas zmiany pasa ruchu, przednią kamerę Opel Eye drugiej generacji z funkcją rozpoznawania znaków drogowych, systemem ostrzegania przed niezamierzonym zjazdem z pasa ruchu, automatycznymi światłami drogowymi, układem monitorowania odległości od poprzedzającego pojazdu i systemem ostrzegającym o zagrożeniu kolizją czołową. Ponadtonowa Corsa będzie dostępna z opcjonalnym systemem multimedialnym IntelliLink. źródło GM Poland
  2. więcej -> Hybrydowa Toyota Auris debiutuje w Polsce. Ceny od 84 900 złotych, CEP, ranking samochodów osobowych, sprzedaż nowych samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  3. Fiat Avventura Concept debiutuje w Indiach No proszę, w Indiach nowy wariant Punto, a u nas Fiat uparł się na tę 500-kę...
  4. Hyundai Xcent debiutuje w New Delhi Tylne koła giną w nadkolach. Ogólnie wygląda zbyt masywnie : /
  5. Nowe Subaru WRX STI debiutuje w Detroit Evo czy nie Evo, na pewno ładniejszy od ostatniej Imprezy WRX STI
  6. Jaguar F-Type Coupe debiutuje w Los Angeles Tak jak na zdjęciach producenta, tak i na zdjęciach z premiery wygląda zjawiskowo
  7. Mercedes GLA debiutuje we Frankfurcie Jeden z najładniejszych modeli w klasie, styl klasy A bardzo mi się podoba
  8. Audi A3 Cabrio debiutuje we Frankfurcie 18 sekund na otwarcie dachu - mi wydaje się dość długo...
  9. Nowa, 9-stopniowa przekładnia automatyczna debiutuje w E 350 BlueTEC Premiera nowej przekładni 9G-TRONIC Stuttgart. Mercedes-Benz prezentuje pierwszą 9-biegową przekładnię automatyczną z konwerterem momentu obrotowego - 9G-TRONIC. Wyposażony w innowacyjną skrzynię model E 350 BlueTEC stanie się jednym z najoszczędniejszych aut z 6-cylindrowymi turbodieslami w klasie - jego średnie zużycie paliwa spadło do 5,3 l/100 km. Typowo dla samochodów Mercedes-Benz, nowa konstrukcja zmienia biegi niemal niezauważalnie, zapewniając niezrównany komfort. Oferowany jako limuzyna i kombi model E 350 BlueTEC z nową skrzynią 9G-TRONIC dysponuje wysokoprężną jednostką V6 o mocy 185 kW (252 KM) i zużywa średnio 5,3 l/100 km (kombi: 5,5 l/100 km; cykl NEDC), czyli mniej od poprzednika z przekładnią 7-stopniową. Większa liczba biegów i szerszy zakres przełożeń poprawiają jednocześnie komfort jazdy i pozwalają dodatkowo usprawnić przekazywanie siły napędowej do kół. Perfekcyjna interakcja: E 350 BlueTEC ze skrzynią 9G-TRONIC Z jednej strony redukcja prędkości obrotowej silnika zwiększa komfort w zakresie NVH (hałasy, drgania i wibracje) i uprzyjemnia podróż na pokładzie Klasy E, z drugiej - pozwala obniżyć poziom hałasu nawet o 4 dB (A), zmniejszając w ten sposób obciążenie środowiska. Dość wspomnieć, że przy jeździe z prędkością 120 km/h na dziewiątym biegu obrotomierz wskazuje jedynie około 1350 obr./min. Ograniczenie zużycia paliwa E 350 BlueTEC z przekładnią 9G-TRONIC to przede wszystkim zasługa wysokiej efektywności nowej konstrukcji. Szeroki zakres przełożeń dla biegów od pierwszego do dziewiątego pozwala wyraźnie obniżyć prędkość obrotową silnika, a krótszy czas zmiany przełożeń i reakcji przekłada się na jeszcze wyższą przyjemność z jazdy - zwłaszcza w trybach S oraz M, gdy 9G-TRONIC reaguje znacznie bardziej spontanicznie. Gładkość zmiany biegów - znak rozpoznawczy automatycznych skrzyń Mercedes-Benz - zapewniają liczne zabiegi, w tym nowatorski system sterowania oraz połączenie podwójnego tłumika drgań skrętnych i wahadła odśrodkowego w konwerterze momentu obrotowego. [TABLE=align: left] <tbody>[TR] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Zaawansowana technologia - jeszcze skuteczniejszy transfer siły napędowej Projektanci 9-biegowej skrzyni automatycznej skupili się także na jej lekkiej konstrukcji. Pomimo dwóch dodatkowych przełożeń i zdolności przeniesienia nawet 1000 Nm momentu obrotowego przekładnia zajmuje tyle samo miejsca, co poprzedniczka, a w dodatku jest lżejsza. Obudowa konwertera wykonana jest z aluminium, zaś obudowa skrzyni - ze stopu magnezu. Kolejnym celem było ograniczenie liczby zestawów planetarnych i elementów odpowiadających za zmianę biegów. Dzięki analizom komputerowym i zbudowaniu makiet udało się go w pełni zrealizować - w skrzyni pracują jedynie cztery zestawy planetarne oraz sześć elementów sprzęgających. Trzy czujniki prędkości monitorują pracę przekładni i zbierają dane potrzebne do efektywnej zmiany przełożeń. W rezultacie możliwe jest bezpośrednie "przeskoczenie" kilku biegów podczas przyspieszania lub hamowania, gdy tylko wymagają tego warunki jazdy. Aby zapewnić niezawodne i wydajne smarowanie olejem syntetycznym drugiej generacji, nową konstrukcję zaopatrzono w dwie pompy. Mniejsza, mechaniczna pompa główna zlokalizowana jest obok głównego wałka i napędzana łańcuchem. Współpracuje ona z osobną pompą, sterowaną elektrycznie. Taka architektura pozwala aktywnie kontrolować przepływ oleju i płynu chłodniczego, a jednocześnie umożliwia zastosowanie systemu start/stop. 22 miliony przekładni automatycznych Mercedes-Benz od 1961 roku Mercedes-Benz projektuje i produkuje znane z wydajności i trwałości skrzynie automatyczne od ponad 50 lat. Do dzisiaj fabrykę w Stuttgarcie opuściło ponad 22 mln przekładni automatycznych do aut osobowych. 9G-TRONIC nadaje się do stosowania w autach z napędem na tylną lub osie, a także z napędem hybrydowym. W najbliższych latach konstrukcja będzie stosowana w niemal wszystkich modelach i odmianach silnikowych. Mercedes-Benz E 350 BlueTEC otrzymuje przekładnię 9G-TRONIC w standardzie. Samochód można zamawiać już u dealerów; jego rynkowa premiera odbędzie się we wrześniu br. Pomimo dodatkowych funkcji i większej wydajności ceny modelu pozostają bez zmian. Ceny w Polsce (z VAT): E 350 BlueTEC (limuzyna) 262 500 zł E 350 BlueTEC (kombi) 278 000 zł Mercedes-Benz E 350 BlueTEC (9G-TRONIC) - limuzyna Silnik [TABLE=width: 481] <tbody>[TR] [TD]Liczba i układ cylindrów [/TD] [TD] [/TD] [TD]V6, 4 zawory na cylinder [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność [/TD] [TD]ccm [/TD] [TD]2987 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnica x skok [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]83,0 x 92,0 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Moc maks. [/TD] [TD]kW/KM [/TD] [TD]185/252 przy 3600 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD]Maks. moment obrotowy [/TD] [TD]Nm [/TD] [TD]620 przy 1600-2400 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD]Stopień kompresji [/TD] [TD] [/TD] [TD]15,5:1 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zasilanie [/TD] [TD] [/TD] [TD]Wtrysk paliwa common-rail, turbosprężarka VNT, EDC [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Przeniesienie napędu [TABLE=width: 500] <tbody>[TR] [TD]Skrzynia biegów [/TD] [TD] [/TD] [TD]automatyczna, 9G-TRONIC [/TD] [/TR] [TR] [TD]Przełożenia [/TD] [TD]Główne 1. bieg 2. bieg 3. bieg 4. bieg 5. bieg 6. bieg 7. bieg 8. bieg 9. bieg Wsteczny [/TD] [TD]2,24 5,50 3,33 2,32 1,66 1,21 1,00 0,87 0,72 0,60 -4,93 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Podwozie i zawieszenie [TABLE=width: 500] <tbody>[TR] [TD]Przednia oś [/TD] [TD]Niezależne, wielowahaczowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe dwururowe, stabilizator [/TD] [/TR] [TR] [TD]Tylna oś [/TD] [TD]Niezależne, wielowahaczowe, sprężyny śrubowe, amrotyzatory jednorurowe, stabilizator [/TD] [/TR] [TR] [TD]Układ hamulcowy [/TD] [TD]Wentylowane i perforowane tarcze z przodu, wentylowane tarcze z tyłu, elektryczny hamulec postojowy, ABS, Brake Assist, ESP [/TD] [/TR] [TR] [TD]Układ kierowniczy [/TD] [TD]Przekładnia zębatkowa z elektromechanicznym wspomaganiem [/TD] [/TR] [TR] [TD]Koła [/TD] [TD]7,5 J x 16 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Ogumienie [/TD] [TD]225/55 R 16 W [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Wymiary i masy [TABLE] <tbody>[TR] [TD]Rozstaw osi [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]2874 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Rozstaw kół (przód/tył) [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]1583/1599 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Długość [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]4879 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Szerokość [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]1854 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Wysokość [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]1475 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnica zawracania [/TD] [TD]m [/TD] [TD]11,28 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność bagażnika* [/TD] [TD]l [/TD] [TD]490 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Masa własna (EC) [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]1885 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Ładowność [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]555 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Dop. masa całkowita [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]2440 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Poj. zbiornika paliwa/rezerwa [/TD] [TD]l [/TD] [TD]59,0/8,0 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Osiągi i zużycie paliwa [TABLE] <tbody>[TR] [TD]Przyspieszenie 0-100 km/h [/TD] [TD]s [/TD] [TD]6,6 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Prędkość maks. [/TD] [TD]km/h [/TD] [TD]250 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnie zużycie paliwa [/TD] [TD]l/100 km [/TD] [TD]5,3 – 5,6 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Emisja CO2 [/TD] [TD]g/km [/TD] [TD]138 – 148 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] *VDA Mercedes-Benz E 350 BlueTEC (9G-TRONIC) - kombi Silnik [TABLE=width: 481] <tbody>[TR] [TD]Liczba i układ cylindrów [/TD] [TD] [/TD] [TD]V6, 4 zawory na cylinder [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność [/TD] [TD]ccm [/TD] [TD]2987 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnica x skok [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]83,0 x 92,0 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Moc maks. [/TD] [TD]kW/KM [/TD] [TD]185/252 przy 3600 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD]Maks. moment obrotowy [/TD] [TD]Nm [/TD] [TD]620 przy 1600-2400 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD]Stopień kompresji [/TD] [TD] [/TD] [TD]15,5:1 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zasilanie [/TD] [TD] [/TD] [TD]Wtrysk paliwa common-rail, turbosprężarka VNT, EDC [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Przeniesienie napędu [TABLE=width: 500] <tbody>[TR] [TD]Skrzynia biegów [/TD] [TD] [/TD] [TD]automatyczna, 9G-TRONIC [/TD] [/TR] [TR] [TD]Przełożenia [/TD] [TD]Główne 1. bieg 2. bieg 3. bieg 4. bieg 5. bieg 6. bieg 7. bieg 8. bieg 9. bieg Wsteczny [/TD] [TD]2,24 5,50 3,33 2,32 1,66 1,21 1,00 0,87 0,72 0,60 -4,93 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Podwozie i zawieszenie [TABLE=width: 500] <tbody>[TR] [TD]Przednia oś [/TD] [TD]Niezależne, wielowahaczowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe dwururowe, stabilizator [/TD] [/TR] [TR] [TD]Tylna oś [/TD] [TD]Niezależne, wielowahaczowe, sprężyny śrubowe, amrotyzatory gazowe dwururowe, stabilizator [/TD] [/TR] [TR] [TD]Układ hamulcowy [/TD] [TD]Wentylowane i perforowane tarcze z przodu, wentylowane tarcze z tyłu, elektryczny hamulec postojowy, ABS, Brake Assist, ESP [/TD] [/TR] [TR] [TD]Układ kierowniczy [/TD] [TD]Przekładnia zębatkowa z elektromechanicznym wspomaganiem [/TD] [/TR] [TR] [TD]Koła [/TD] [TD]7,5 J x 16 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Ogumienie [/TD] [TD]225/55 R 16 W [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Wymiary i masy [TABLE] <tbody>[TR] [TD]Rozstaw osi [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]2874 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Rozstaw kół (przód/tył) [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]1583/1604 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Długość [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]4905 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Szerokość [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]1854 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Wysokość [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]1507 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnica zawracania [/TD] [TD]m [/TD] [TD]11,28 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność bagażnika (maks.)* [/TD] [TD]l [/TD] [TD]1855 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Masa własna (EC) [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]1955 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Ładowność [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]595 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Dop. masa całkowita [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]2550 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Poj. zbiornika paliwa/rezerwa [/TD] [TD]l [/TD] [TD]59,0/8,0 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Osiągi i zużycie paliwa [TABLE] <tbody>[TR] [TD]Przyspieszenie 0-100 km/h [/TD] [TD]s [/TD] [TD]6,9 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Prędkość maks. [/TD] [TD]km/h [/TD] [TD]250 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnie zużycie paliwa [/TD] [TD]l/100 km [/TD] [TD]5,5 – 5,7 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Emisja CO2 [/TD] [TD]g/km [/TD] [TD]144 – 150 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] *VDA Źródło: Mercedes-Benz Polska
  10. Marka FIAT debiutuje z nietypową reklamą wykonaną w technice bodypaintingu (sztuka malowania ciała) w dorocznym magazynie Body Issue. Marka FIAT w Ameryce Północnej prezentuje jedyną w swoim rodzaju reklamę, debiutującą na łamach dorocznego magazynu ESPN Body Issue. Kilkanaście olśniewającej urody kobiet: modelek, artystek i gimnastyczek tworzy sylwetkę Fiata 500 Abarth Cabrio. Doroczne wydanie magazynu ESPN The Magazine’s Body Issue (07/22) jest w sprzedaży od środy 10 lipca (w USA). „Sztuka "Body Paint" pozwoliła nam wziąć udział w tej wyjątkowej współpracy z międzynarodową firmą sportową, która łączy markę Fiat z entuzjastami sportu i samochodów na całym świecie", powiedział Olivier Francois, szef marki Fiat na świecie i dyrektor ds. marketingu Chrysler Group LLC „Dla nas idealna realizacja ma miejsce wtedy, kiedy Klient tworzy reklamę, która odnosi sukces w całym naszym środowisku", powiedział Eric Johnson, wiceprezes ESPN ds. sprzedaży multimedialnej. „To nie tylko sukces twórczy, tematycznie pasuje ona doskonale do dorocznego wydania magazynu ESPN." „Chcieliśmy stworzyć koncepcję dla ESPN The Magazine's Body Issue, która byłaby wizualnie wyjątkowa, tak jak Fiat 500 Abarth Cabrio", powiedział Jason Stoicevich, Dyrektor Marki FIAT Ameryce Północnej. „Prezentacja Body Paint (sztuka malowania ciała), promująca wdzięk sportowej sylwetki, jaka ukazała się w rozkładówce poświęconej sportowcom z całego świata, jest idealnym połączeniem dla marki FIAT”. Efekty pracy oraz video, na którym można obejrzeć przygotowania do sesji zdjęciowej można zobaczyć na Marka FIAT. Marka FIAT gorąco wspiera odkrywanie własnych pasji. Zachęca ludzi, by brali życie w swoje ręce i z ufnością i optymizmem celebrowali sukcesy, jak i drobne przyjemności. Filozofię tę wyraża wprowadzenie na rynek północnoamerykański kultowego Fiata 500 - małego samochodu, który „żyje pełnią życia”. O „włoskim sercu” i bogatym dziedzictwie, Fiat 500 jest synonimem nowoczesnej formy, prostego designu, funkcjonalności i dumy z jego posiadania. Modele Fiat 500 oraz Fiat 500C przywołują te cechy historycznej „Pięćsetki", które zapewniły jej światową popularność. Od premiery rynkowej w 2007 roku, sprzedano ponad 1.000.000 egzemplarzy Fiata 500 w ponad 100 krajach na całym świecie. Niezaprzeczalna popularność Fiata 500 narodziła się z jego bogatej gamy opcji i możliwości doboru zgodnie z indywidualnymi potrzebami i oczekiwaniami Klienta. Fiat 500 gwarantuje najwyższą jakość, najlepszą technologię i najwyższy komfort dla pasażerów. Oprócz sukcesu handlowego, Fiat 500 zdobył ponad 80 międzynarodowych nagród, między innymi najbardziej prestiżowy tytuł Car of the Year 2008, a także World Car Design of the Year 2009 oraz tytuł najlepszego silnika roku 2010 (Fiat MultiAir Turbo) . W USA w roku 2012, Fiat 500 został wyróżniony w konkursie organizowanym przez Reader's Digest tytułem „Best Buy" w kategorii samochodów kompaktowych i zdobył tytuł „Top Safety Pick" przyznawany przez amerykański instytut Insurance Institute for Highway Safety's (IIHS). W roku 2013 Fiat 500 znalazł się na liście przygotowanej przez specjalistów z Kelley Blue Book „10 najfajniejszych modeli w cenie do 18 000 USD", które oferowane są aktualnie na amerykańskim rynku w przystępnej cenie i łączą takie elementy, jak nietuzinkowe wzornictwo z praktycznymi rozwiązaniami i nowoczesnym wyposażeniem. Źródło: Fiat Auto Poland
  11. więcej -> NOWOŚĆ | Debiutuje Fiat 500L Pro, ranking samochodów osobowych, najnowsze modele samochodów, CEP | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  12. Najmocniejsza w historii ŠKODA Octavia debiutuje z ceną już od 104 100 zł Nowa ŠKODA Octavia RS zaczyna swoją rynkową karierę głośnym występem, podczas brytyjskiego święta motoryzacji - „Goodwood Festival of Speed”. To sygnał do startu na składanie zamówień w polskich salonach, na zakup tego wyjątkowego modelu! Octavia RS to topowa odmiana popularnego modelu z mocą 220 KM (silnik benzynowy) lub 184 KM (silnik wysokoprężny). Ponad sto lat doświadczenia w motorsporcie, popartych sukcesami w najważniejszych rajdach i wyścigach na świecie, sprawia, że do powszechnie znanych już zalet Octavii, jak rekordowa ilość miejsca i zastosowanie nowoczesnych technologii z zakresu bezpieczeństwa i mechaniki, teraz dochodzą jeszcze czysto sportowe osiągi i imponujące właściwości jezdne. Dane techniczne mówią same za siebie: Octavia RS osiąga 100 km/h w 6,8 sekundy oraz jest w stanie rozpędzić się do 248 km/h. Dodatkowo, elegancki i wyrazisty design tego modelu zachwyca ekskluzywnymi, rasowo wyglądającymi dodatkami, zarówno na zewnątrz, jak i w środku. Na miejsce debiutu Nowej ŠKODY Octavia RS nie bez przyczyny został wybrany „Goodwood Festival of Speed”. Na to prestiżowe wydarzenie organizator zaprasza co roku wąskie grono najbardziej pożądanych i efektownych okazów samochodów sportowych jakie zostały zbudowane w historii. Przez trzy dni stają się one bohaterami dla tłumów entuzjastów i mediów, ściągających tu z całego świata. Jedną z ozdób tegorocznej edycji jest Octavia RS, która zostanie pokazana zarówno podczas sportowego przejazdu, jak i statycznej prezentacji. „W nowej Octavii RS chodzi przede wszystkim o czyste emocje płynące z jazdy. To czyni Goodwood idealnym miejscem na premierę tej najszybszej Octavii wszech czasów” – mówi CEO ŠKODY Winfried Vahland – „Ponad sto tysięcy widzów, fascynujący motorsport na wyciągnięcie ręki, bogate samochodowe tradycje i entuzjazm: to unikalne połączenie tworzące urok tego wydarzenia. Nowa Octavia RS będzie gwiazdą jego tegorocznej edycji.” Podobnie jak model bazowy, Octavia RS występuje zarówno jako pojemny i zgrabny liftback, jak też praktyczne kombi. Każdy z tych wariantów można zestawić z dynamicznym i oszczędnym dwulitrowym silnikiem TSI lub powszechnie uznanym, efektywnym, dwulitrowym TDI. Dzięki nieustannie rozwijanej technologii, nowe jednostki są mocniejsze niż te stosowane u poprzedniczki, a potrafią przy tym zużyć do 19% mniej paliwa. Obydwie można połączyć zarówno z sześciobiegową skrzynią ręczną lub dwusprzęgłowym DSG o tej samej liczbie przełożeń. Ceny Octavii RS zaczynają się od 104 100 zł - za wersję liftback z silnikiem benzynowym i manualną przekładnią. Różnica w cenie pomiędzy wersjami silnikowymi wynosi 1 500 zł, natomiast między rodzajami nadwozia – 4 200 zł. Dopłata do przekładni DSG wynosi 8 000 zł. Octavia RS zachowuje podstawowy walor swojego modelu bazowego, oferując więcej niż konkurenci, za mniejsze pieniądze. Do ceny bazowej wliczona jest bogata lista wyposażenia, w skład której wchodzą między innymi: przednie reflektory bi-ksenonowe, siedemnastocalowe koła ze stopów lekkich oraz elementy skórzanej tapicerki. Źródło: Volkswagen Group Polska
  13. Renault Captur debiutuje na polskim rynku - poznaj ceny Mniej niż za Traxa, Mokkę i Juke - tanio, choć klimatyzację powinni dać w serii
  14. Opel 1.6 SIDI Turbo - nowy benzyniak debiutuje w Astrze 8,7 sekundy przy 170 koniach to nie jest specjalnie dobry wynik, no ale Ople znane są z tego, że swoje ważą...
  15. Nowy Volkswagen Golf Variant debiutuje na polskim rynku Na polskim rynku raczej nie będzie w stanie pobić wyników sprzedaży Octavii kombi
  16. Odświeżony Hyundai Equus debiutuje w Nowym Jorku - Coraz bliżej do S-klasy Jestem ciekaw jak wypadłby w bezpośrednim porównaniu z klasą S Wnętrze robi wrażenie:
  17. Volkswagen Passat V6 debiutuje na polskim rynku - poznaj ceny Brzmienie fałki, 300 KM pod prawą nogą - takiego Passata to ja rozumiem
  18. więcej -> Genewa 2013: Debiutuje nowe Suzuki SX4, park samochodowy w Polsce, nowości na rynku samochodowym, ceny samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  19. więcej -> Ford EcoSport w wersji europejskiej debiutuje w Genewie, ranking samochodów osobowych, ranking sprzedaży pojazdów, nowości na rynku samochodowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  20. więcej -> Również Nissan 370Z debiutuje w wersji Nismo [VIDEO], sprzedaż nowych samochodów, wiadomości ze świata motoryzacji, centrum badań rynku | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  21. więcej -> Mercedes CLA debiutuje z nowym napędem 4Matic, park samochodowy w Polsce, badania rynku motoryzacyjnego, nowe modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  22. Bentley Continental GT Speed Convertible - najszybsze Cabrio świata debiutuje w Detroit 330 km/h... ciekawe czy z otwartym dachem też da się tyle pojechać
  23. BMW M6 Gran Coupe debiutuje w sieci Wygląda dokładnie tak, jak powinno wyglądać - agresywnie, ale bez przesady
  24. więcej -> Peugeot 301 debiutuje w Polsce | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  25. Nowy Ford Fiesta Sedan debiutuje w Sao Paulo
×