Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'daytona' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 31 wyników

  1. Dodge Charger Daytona Dodge Charger Daytona to limitowana edycja Chargera produkowana w lecie 1969 roku, wyłącznie w celu wygrania wyścigów serii NASCAR. Cechowała się ona nadwoziem z przedłużoną o 18 cali (460 mm) przednią częścią, z charakterystycznym noskiem oraz ogromyn spoilerem na tylnej klapie. Jako podstawowe źródło napędu służył silnik V8 440, opcjonalnie dostępny był 426 HEMI. Dodge Charger Daytona był pierwszym samochodem, który w zawodach Nascar przekroczył magiczną granicę prędkości 200 mil na godzinę. Dokonał tego 24 marca 1970 roku Buddy Baker. W sumie zbudowano około 500 sztuk Chargera w wersji Daytona.
  2. Ferrari 365 GTB/4 Daytona z 1973 roku Nareszcie skończyłem ten rysunek. Szkic zacząłem chyba w maju, bo miał to być rysunek na konkurs na samochody włoskie. Jednak nie miałem wtedy czasu na taki rysunek, więc szkic poszedł na bok na pół roku. Ostatnio postanowiłem, że go skończę i tak z przerwami, ale w końcu jest. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Rysunek wykonany ołówkami. Format A3. Przy okazji zapraszam wszystkich, którzy krozystają z Facebook'a do polubienia fanpage z moimi rysunkami: https://www.facebook.com/drawingsbyskori
  3. Ferrari 365 GTB/4 Daytona 1973 Jakies pół roku temu zacząłem szkic. Teraz postanowiłem że skończę ten rysunek. Nikt nie chciał się spróbować ze mną w pojedynku na niego. Być może dlatego, że baza jest dosyć trudna. Tak czy inaczej ja rysuje dalej. Będe też wrzucał WIPy. Format A3, tylko ołówki. Baza: WIP nr 1:
  4. Niedzielny wyścig NASCAR Sprint Cup Daytona 500 w skrócie http://youtu.be/SjDbgfnsYf0
  5. [h=1]New Triumph Daytona vs Old | Tests[/h]
  6. [h=1]Daytona Finish 2013[/h]
  7. [h=1]2013 Rolex 24 at Daytona: The Finish in 60 Seconds[/h] http://www.youtube.com/watch?v=n3BDAwHejTw&feature=em-subs_digest
  8. [h=1]24h Daytona: So lief der Sonntag für Porsche[/h]
  9. [h=1]Daytona 24h: Porsche prace kierowca[/h]
  10. Pierwsze i drugie miejsce dla Audi na torze w Daytona - Team Alex Job Racing zwycięża w klasie GT - Zespół APR Motorsport, jadąc Audi R8 GRAND-AM, zajmuje dwa najwyższe miejsca na podium - Wszystkie trzy zespoły z szansami na wygraną do samego końca W 24-godzinnym wyścigu w Daytona, Audi R8 GRAND-AM zaprezentowało się z najlepszej strony. Zespół kierowców Filipe Albuquerque, Oliver Jarvis, Edoardo Mortara i Dion von Moltke, po dramatycznym finale wygrał w klasie GT. Na drugim miejscu, ze stratą 1,4 sekundy, uplasowali się Ian Baas, Marc Basseng, René Rast i Frank Stippler. Pomimo jazdy „z gazem do dechy”, Audi R8 GRAND-AM napędzane 5,2-litrową jednostką V10-FSI, spisywało się doskonale przez cały dzień i całą noc. Odnosząc sukces w klasie GT na torze Daytona, Audi wpisało na swoje konto kolejne zwycięstwo w stawce najważniejszych 24-godzinnych wyścigów na świecie. Najnowsza wersja Audi R8 GRAND-AM przeszła udany chrzest bojowy w najtrudniejszej z tegorocznych imprez GRAND-AM. Cztery specjalnie ulepszone pojazdy, podczas całego 24-godzinnego wyścigu spisywały się doskonale. Każdy z trzech zespołów znajdował się co najmniej raz na pozycji lidera, mając do samego końca szanse na zwycięstwo. „Podczas naszego drugiego startu w Daytona, osiągnęliśmy wymarzony rezultat”, cieszył się Romolo Liebchen, szef działu Audi Sport customer racing. „Audi R8 GRAND-AM kontynuuje w USA zwycięską passę swojego starszego brata GT3, który w klasie GT pięciokrotnie na przestrzeni ostatnich dwóch lat zwyciężał w europejskich wyścigach 24-godzinnych.” Po podsumowaniu wyników okazało się, że Alex Job Racing był najlepszym spośród jadących samochodami Audi zespołów. Już na początku wyścigu, Edoardo Mortara jako pierwszy z drużyny, objął prowadzenie w klasie GT. Dion von Moltke, Filipe Albuquerque i Oliver Jarvis w białym R8 GRAND-AM również nadawali tempa wyścigowi. Niestety obroty wokół własnej osi i kary czasowe wielokrotnie przesuwały bolid z numerem „24” na tył stawki. Szczególnie kontrowersyjna okazała się 30-sekundowa kara po manewrze Edoardo Mortary, który miała rzekomo utrudnić przejazd konkurentowi. W rzeczywistości jednak było tak, że podczas manewru tego zawodnika, Mortara stracił pozycję w czołówce. W dramatycznej końcówce wyścigu, Filipe Albuquerque czuł na sobie presję kolegów z zespołów Audi, lecz poradził z nią sobie doskonale. Warto wspomnieć, że zarówno dla niego, jak i dla Mortary oraz Jarvisa, był to debiut na torze Daytona. Od razu zwycięski. Na uznanie zasługuje również występ teamu, który uplasował się na miejscu drugim. Dzięki nadzwyczajnemu duchowi walki, APR Motorsport i jego kierowcy Ian Baas, Marc Basseng, René Rast i Frank Stippler pięli się pozycja po pozycji, coraz wyżej, choć jeszcze w niedzielny poranek bolid numer „52” znajdował się daleko z tyłu. Mimo kary przejazdu przez aleję serwisową w ósmej godzinie wyścigu, René Rast przejął prowadzenie od Filipe Albuquerque’a. Krótko przed północą, na pozycji lidera znajdował się Marc Basseng. Niestety stracił ją chwilę później, otrzymując karę czasową z powodu nieprawidłowego wyprzedzania w fazie safety car. Nieco później, Ian Baas został uderzony przez prototyp Daytona. Taki splot nieszczęśliwych wydarzeń sprawił, że o wschodzie słońca czarno-biało-czerwone R8 było trzy okrążenia za liderem. Dzięki zręcznej taktyce wizyt w pit-stopie, zespół nadrobił tę stratę w ciągu kilku godzin. René Rast prowadził pełen napięcia pościg. W ciągu ostatnich 60 minut wyścigu walczył o zwycięstwo jadąc dosłownie metr za samochodem rywala. Niestety Rast i jego koledzy nie zdołali „dopaść” zwycięzców, choć niewiele brakowało. W początkowej fazie team Rum Bum Racing był najszybszy spośród zespołów jadących Audi. Jednak mniej więcej w połowie wyścigu Frank Biela, Christopher Haase, Matt Plumb i Markus Winkelhock jadący samochodem z numerem „13”, musieli ustąpić z pozycji lidera za sprawą kary stop&go. W niedzielny poranek Markus Winkelhock objął prowadzenie w klasie GT. Niestety, z powodu błędnego manewru wyprzedzania podczas fazy safety car, otrzymał karę czasową, tracąc dwie rundy. Zespołowi udało się nadrobić jedno okrążenie i do ostatniej chwili walczyć o powrót na pozycję lidera. Czarno biała flaga z szachownicą już niemal łopotała Winkelhockowi przed oczami, gdy odważna strategia nie sprawdziła się. Podczas ostatniego okrążenia w samochodzie zabrakło paliwa. Na starcie w klasie GT stanął także czwarty pojazd Audi R8 GRAND-AM. Załoga Matt Bell, David Empringham, John Farano, Alex Figge i David Lacey z zespołu APR Motorsport zajęła ostatecznie miejsce dwunaste. Pierwszy tryumf w Stanach Zjednoczonych wpisuje się w imponujący bilans Audi. Po jedenastu zwycięstwach w Le Mans, sukcesach samochodu R8 LMS w Spa, Zolder i na Nürburgringu, przyszedł czas na wygraną w Daytona. Źródło: Volkswagen Group Polska
  11. Porsche at Daytona: The chequered flag
  12. [h=1]Porsche at Daytona 2013: Youth meets Experience[/h]
  13. Zespoły Audi gotowe do startu na torze Daytona - W 24-godzinnym wyścigu na Florydzie wystartują cztery Audi R8 GRAND-AM - Fabryczni kierowcy wzmocnią amerykańskie teamy jeżdżące Audi - Audi R8 wystąpi również w roli samochodu bezpieczeństwa Audi Sport customer racing wystawia silną reprezentację w 24-godzinnym wyścigu na torze Daytona na Florydzie, który odbędzie się 26 i 27 stycznia. W ten sposób promuje model Audi R8 i przygotowaną na amerykański rynek wyścigową wersję tego sportowego samochodu z centralnie umieszczonym silnikiem. Dzięki dodatkowemu wsparciu udzielonemu przez dział sportu Audi, amerykańskie zespoły Alex Job Racing, APR Motorsport i Rum Bum Racing, wystawią w wyścigu na torze Daytona aż cztery Audi R8 GRAND-AM. Amerykańska wersja samochodu, która na swoim koncie ma już wiele sukcesów, przed sezonem 2013 została jeszcze ulepszona. W należącym do klasyki wyścigu długodystansowym samochodów kategorii GT, ten wyczynowy bolid z pewnością napotka silną konkurencję. „W tym roku spodziewamy się bardzo wyrównanej konkurencji w klasie GT. Przewidujemy, że wyniki będą tylko nieznacznie różnić się od siebie“ – stwierdził Romolo Liebchen, kierownik działu Audi Sport customer racing. „Dysponujemy niezawodnymi samochodami wyścigowymi i obraliśmy dobrą strategię, decydującą rolę odegrają jednak nasi kierowcy. Dlatego w tym roku wesprzemy zespoły jadące Audi w wyścigu Daytona, kadrą kierowców najwyższej klasy. Nasz cel jest jasny: każdy, kto będzie startował w serii GRAND-AM, powinien rozważyć wybór Audi R8 GRAND-AM.“ Kadra kierowców Do trzech teamów startujących samochodami Audi w Daytona Race dołączą kierowcy, którzy tryumfowali już za sterami modelu Audi R8 GT3. Zespół Alex Job Racing reprezentować będą trzej kierowcy fabryczni Audi: Filipe Albuquerque, Oliver Jarvis i Edoardo Mortara. Filipe Albuquerque, prowadząc Audi R8 LMS w 2010 roku, został wicemistrzem Włoch. Oliver Jarvis, za kierownicą Audi R8 LMS ultra, zdobył w ubiegłym roku mistrzostwo świata w serii FIA-GT1. Edoardo Mortara, jadąc Audi R8, wygrał dwa razy z rzędu, w latach 2009 i 2010, wyścig GT-Cup w Makau, a w 2012 roku tryumfował podczas dwóch gościnnych startów w pucharze Audi R8 LMS w Chinach. W skład załogi wchodzi również Amerykanin Dion von Moltke, zwycięzca 12-godzinnego wyścigu w klasie GTC, rozgrywanego na torze w Sebring. Równie silną obsadę ma Audi R8 GRAND-AM startujące w barwach Rum Bum Racing, aktualnego mistrza wyścigu Continental Tire Sports Car Challenge, rozgrywanego w ramach serii GRAND-AM. Pięciokrotny zwycięzca z Le Mans Frank Biela, od samego początku brał udział w pracach nad wersją wyścigową Audi R8. Christopher Haasei mistrz świata serii GT1 Markus Winkelhock, za kierownicą Audi R8 LMS ultra, wygrali w 2012 roku 24-godzinny wyścig na legendarnej Pętli Północnej toru Nürburgring. Startujący wraz z nimi Amerykanin Matt Plumb, w ubiegłym roku o mały włos zostałby zwycięzcą wyścigu Continental Tire Sports Car Challenge. Zespół APR Motorsport, który już w zeszłym roku do startu w serii GRAND-AM wystawił Audi R8, w Daytona Race reprezentować będą dwa pojazdy. Za kierownicą Audi R8 GRAND-AM z numerem startowym „52“ zasiądą Marc Basseng, René Rast i Frank Stippler – kolejna trójka asów wyścigów długodystansowych. Frank Stippler, prowadząc Audi R8 LMS ultra, wygrał w ubiegłym sezonie 24-godzinny wyścig na Nürburgring i w Spa. Ponadto jest jednym z kierowców testowych quattro GmbH, biorących udział w pracach nad samochodami wyścigowymi. Marc Basseng był w 2012 roku jednym z kierowców zespołu Audi odnoszącego sukcesy na torze Nürburgring, a René Rast tryumfował w Spa. W skład czteroosobowego zespołu APR Motorsport wchodzi także Amerykanin Ian Baas, zwycięzca wyścigu GT w Daytona z 2006 roku. Załoga samochodu z numerem startowym „51“ to Amerykanie Matt Bell i Alex Figge oraz Kanadyjczycy David Empringham, John Farano i Dave Lacey. „Mając do dyspozycji tak świetnych kierowców, wystawiamy naprawdę silną reprezentację“ – przekonuje Romolo Liebchen, po czym dodaje: „Pod względem technicznym model R8 GRAND-AM jest równie zaawansowany i niezawodny jak wersja GT3.“ Jeszcze lepsze R8 GRAND-AM Przed sezonem 2013, wiele rozwiązań technicznych w Audi R8 GRAND-AM zostało ulepszonych. Dzięki opcjonalnemu dodatkowemu spoilerowi z przodu pojazdu, zastosowaniu do wentylacji wnęk przednich kół kratek wlotowych umieszczonych nad kołami i zmienionemu położeniu tylnego skrzydła, znacznie poprawiono właściwości aerodynamiczne samochodu. By uzyskać przewidziany przepisami minimalny ciężar pojazdu, w 2013 roku Audi poszerzyło zakres stosowania koncepcji ultralekkiej konstrukcji. Obecnie w modelu GRAND-AM dopuszczono również drzwi z tworzywa wzmocnionego włóknem węglowym (CRP). Specjalnie dla aut startujących w USA, stworzono zespoły sprężyn o mniejszych wartościach sztywności i amortyzatorów o charakterystyce odpowiednio dopasowanej do sprężyn. Podczas przygotowywania bolidów do startu w 24-godzinnym wyścigu Daytona, nic nie pozostawiono przypadkowi. Po „Roar before the Rolex 24“, czyli ostatniej wspólnej próbie, wszystkie cztery auta przeszły gruntowny przegląd w amerykańskiej filii Audi Sport customer racing w Indianie. Tam też, wspólnie z zespołami kierowców, przygotowano je do startu. Technicy i mechanicy quattro GmbH będą wspierać wszystkie trzy teamy również w trakcie wyścigu. Audi R8 w roli samochodu bezpieczeństwa, rekordowa sprzedaż w USA Podczas pięćdziesiątej pierwszej edycji wyścigu należącego już do amerykańskiej klasyki, Audi wystawi nie tylko samochody wyścigowe. Jednym z działań dodatkowych jest dostarczenie seryjnej wersji Audi R8 jako samochodu bezpieczeństwa. W ubiegłym roku, Audi w USA, co miesiąc biło rekordy sprzedaży. W ciągu pięciu ostatnich lat zwiększyło liczbę amerykańskich klientów marki już o blisko 50 procent. Także Audi Sport customer racing, spodziewa się, że start w Daytona Race, wpłynie pozytywnie na wyniki sprzedaży w USA. Kwalifikacje wyścigu odbędą się w czwartek, 24 stycznia w godz. 16.10 – 16.25 (czas miejscowy, CET +6 godzin). Wyścig rozpocznie się w sobotę, 26 stycznia o godz. 15.30 czasu miejscowego. Zespoły Audi w Daytona Race Audi R8 GRAND-AM #13 (Audi Sport customer racing/Rum Bum Racing) Frank Biela /Christopher Haase /Matt Plumb/Markus Winkelhock Audi R8 GRAND-AM #24 (Audi Sport customer racing/Alex Job Racing) Filipe Albuquerque /Oliver Jarvis /Edoardo Mortara /Dion von Moltke Audi R8 GRAND-AM #51 (APR Motorsports) Matt Bell /David Empringham /John Farano /Alex Figge /Dave Lacey Audi R8 GRAND-AM #52 (Audi Sport customer racing/APR Motorsports) Ian Baas/Marc Basseng /René Rast/Frank Stippler Źródło: Volkswagen Group Polska
  14. Dodge Charger Daytona (2013)
  15. [h=1]MV Agusta F3 vs Triumph Daytona 675R! Three-Cylinder Smackdown - On Two Wheels Episode 15[/h]
  16. R32 z charakterem! Więcej ---> http://www.stancenation.com/2012/02/22/ground-control-to-steeze-youre-clear-for-takeoff/
  17. Bardzo interesujący Golf, który dobrze prezentuje się na tle super samochodów . Materiał i zdjęcia: http://www.canibeat.com/2011/12/sexy-with-a-capital-r-the-eastcoaststeeze-r32/
  18. Chevrolet Corvette Daytona Racecar (2012) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Chevrolet&m=2012-Corvette_Daytona_Racecar"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Chevrolet&m=2012-Corvette_Daytona_Racecar" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> [you:d67230e7c1] jak oceniasz ten samochód
  19. I jeszcze jeden interesujący projekt z Austrii. Więcej ---> http://www.klutchonline.com/blog/vitamin-a4-bernd-eckl
  20. Toyota Camry Daytona 500 Pace Car (2012) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Toyota&m=2012-Camry_Daytona_500_Pace_Car"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Toyota&m=2012-Camry_Daytona_500_Pace_Car" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  21. Przygotowana na rok 2011 sportowa wersja Daytony 675... Wiecej tu ---> http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/triumph/2011-triumph-daytona-675r-ar99597.html
  22. <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/wrzuta_embed.js?wrzuta_key=9AlMqEK0myg&login=autokrata&wrzuta_flv=http://autokrata.wrzuta.pl/sr/f/9AlMqEK0myg/triumphlego&wrzuta_mini=http://c7.wrzuta.pl/wm16113/6b637815001896644a4ca93e/triumphlego&wrzuta_name=triumphlego&wrzuta_width=450&wrzuta_height=416"></script>
  23. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=fl6iY03NAr4&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=fl6iY03NAr4&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  24. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=2vGmWtdq-Z0&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=2vGmWtdq-Z0&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
×