Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'datsun' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 48 wyników

  1. Datsun 240Z Nissan/Datsun Z to seria samochodów sportowych produkowany przez przedsiębirostwo Nissan Motors. Na rynku japońskim samochody serii Z sprzedawane są pod nazwą Nissan Fairlady Z. Jako pierwszy z zetek wyszedł model 240Z (HS30), który jak na swoje lata był bardzo zaawansowany technicznie i miał wiele wyścigowych rozwiązań. Został on zaprezentowany w październiku 1969 roku w hotelu w Nowym Jorku. W pracy nad nowym modelem pracowali styliści pod kierownictwem Yoshihiko Matsuo oraz grupa inżynierów pod wodzą Tiichi Hary. Liczba w nazwie oznacza pojemność skokową silnika. Samochód miał bardzo dobre właściwości jezdne i gwarantował wysoki komfort jazdy dzięki niezależnemu zawieszeniu wszystkich kół. Nissan Fairlady Z432 (PS30) '1969–73: Produkcję zaczęto w październiku 1969 roku z trzema oddzielnymi wersjami: Japońska wersja (HS30) była wyposażona w 6-cylindrowy silnik SOHC (jeden wałek rozrządu) o pojemności 1998 cm3 (kod L20E) rozwijał moc 130 KM przy 6000 obr./min i moment obrotowy 175 Nm przy 4400 obr./min. Samochód ważył zaledwie 995 kg dzięki czemu był bardzo dynamiczny. Datsun 240Z (HLS30) '1969–74: Druga, amerykańska wersja (HLS30) była wyposażona w 6-cylindrowy silnik SOHC o pojemności 2389 cm3 (kod L24E). Dzięki rozwiązaniu takiemu jak podwójny gaźnik typu SU silnik ten produkował moc 151 KM przy 5600 obr./min i moment obrotowy 198 Nm przy 4400 obr./min. Wersja ta jako jedyna była z kierownicą po lewej stronie. Japończycy skonstruowali trzecią, najmocniejszą wersję 240Z (PS30), nazwali ją 432Z. Model ten zaczęto produkować w 1971 roku. Pod maską umieścili 6-cylindrowy motor DOHC (dwa wałki rozrządu) ze słynnego modelu HAKOSUKA (kod S20) o pojemności 1989 cm3, mocy 160 KM przy 7000 obr./min i momencie obrotowym 180 Nm przy 5600 obr./min. Silnik ten miał trzy dwugardzielowe gaźniki dzięki czemu osiągał on taką moc i wysokie obroty. Była to najmocniejsza wersja 240Z. Datsun 240Z UK-spec (HS30) '1969–74: Ten japoński samochód szybko stał się przebojem rynku amerykańskiego, a czas oczekiwania dochodził do pół roku. W ciągu 4 lat produkcji Datsuna 240Z sprzedano w ilości 156 076 sztuk tego pojazdu. Był to samochód niejako stworzony do udziału w zawodach sportowych. Już od samego początku produkcji, regularnie odnosił sukcesy w wyścigach w USA, w serii SCCA i IMSA. W roku 1971 Edgar Herrmann i Hans Schuller wygrali Rajd Safari. Sukces ten powtórzyli dwa lata później Shekhar Metha i Lofty Drews. W 2004 roku magazyn Sports Car International umieścił ten samochód na drugim miejscu na liście topowych samochodów sportowych lat 70. Nissan Fairlady 240Z (HS30) '1969–78: Nissan Fairlady 240Z-G (HS30) '1971–73: Datsun 260Z W 1974 roku poprzez zwiększenie pojemności silnika do 2593 cm3 model ten uzyskał nazwę 260Z. Datsun 260Z wyglądem przypominał 240Z, lecz tylko pozornie, gdyż był już to model typu 2+2 (dwa siedzenia z przodu i dwa z tyłu). Były dwie wersje tego modelu: amerykańska, która była osłabiona poprzez zastosowanie innego wałka rozrządu i regulacji gaźników, aby uzyskać zgodne w USA normy spalin. Przez te modyfikacje, 6-cylindrowy silnik miał tylko 139 KM. W innych regionach świata moc tego silnika dochodziła do 162 KM. Datsun 260Z '1974–78: Datsun 280Z Ostatni model z pierwszej serii Z to model 280Z, którego produkcję rozpoczęto w 1975 roku. Pojemność silnika, jak nazwa wskazuje, została powiększona do 2753 cm3. Silnik (L28E) zachował tę samą konstrukcję (OHC), lecz główną zmianą był wtrysk paliwa Bosch L-Jetronic firmy Bosch, który zastępował gaźniki typu SU. Silnik ten uzyskiwał moc 149 KM przy 5600 obr./min i 221 Nm przy 4400 obr./min. Masa auta nie przekraczała 1193 kg. Datsun 280Z '1975–78: Model ten był wyposażony w 5-biegową manualną przekładnię, wcześniejsze wersje miały czterobiegową skrzynię. Była też limitowana wersja nadwozia pomalowana na Black Pearl (czarna perła z białymi pasami i żaluzją na tylnej szybie), wyprodukowano ich tylko 1000 sztuk. Auto wyposażono w dyfuzor dociskowy, który widać poniżej chromowanego zderzaka, dzięki temu samochód lepiej zachowywał się przy wysokich prędkościach. Źródło: Wikipedia
  2. Fantastyczny klasyk. Jak dla mnie super! Więcej: Shakotan Fever // Teru’s Datsun Sunny Coupe. | StanceNation
  3. Nowy Datsun tylko dla Rosji - debiut 4 kwietnia Już wiemy, jakie auto będziemy podziwiać na licznych filmikach z Rosji
  4. Datsun redi-Go Concept (2014)
  5. Datsun Sedan przyłapany w Rosji W konkursie piękności raczej by nie wygrał...
  6. maniek954

    Datsun Sunny 1200

    Autor: maniek954 Papier: Blok techniczny firmy Canson, 180g Format: A3 Przyrządy: - Ołówek automatyczny Faber-Castell H 0.7 (do szkicu) - Ołówki Derwent Graphics do wnętrza i grilla - Ołówek KOH-I-NOOR 6B do czerni - Kredki KOH-I-NOOR Polycolor - Jakieś tam różne gumki - Wiszer Czas pracy: Myślę że jakieś 15 godzin Opis: Miał być rysunek na propsie, żeby dobrze wstrzelić się w nowy rok. Długo zabierałem się do takiego, skończyło się na wyrzuceniu chyba 5 kartek z nieudanymi szkicami. Wreszcie przyszła motywacja ze strony dziewczyny no i oto jest. Chciałem zrobić fajny kolorek, a że fioletowego jeszcze nie używałem... Powstało takie coś . Ja jestem bardzo zadowolony z efektu . Rysunek: http://i.imgur.com/RIlUOIc.jpg
  7. Hennessey New Corvette, Next Mazdaspeed 3, Interview on 'Ring, Datsun Re-Launch, & Do
  8. Zaskakujący klasyk... Więcej: 1967 Datsun Roadster - Super Street Magazine
  9. Piękny klasyk to jest... Więcej: StanceNation
  10. Datsun Go+ - raczej nie wygra konkursw piknoci Faktycznie, widziałem ładniejsze auta
  11. Piękny japoński na klasyk na czarno... Więcej: Cars
  12. Datsun Go - powrt do przeszoci Ładny to on nie jest : / Ale wolałbym takiego Datsuna zamiast Nano
  13. więcej -> NOWOŚCI | Przedsmak gamy modelowej Datsun nowej generacji, centrum badań rynku, wiadomości ze świata motoryzacyjnego, nowe modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  14. Witajcie Po dość długiej przerwie udało mi się popełnić kolejny rysunek. Wybór padł na s30z. Ogólnie jestem zadowolony z pracy, chociaż nie ustrzegłem się błędów, które widzę sam (m.in. niedopracowane wnętrze, które ratowałem, bo było jeszcze gorsze). Chyba wreszcie zaczynają mi w miarę wychodzić koła, mimo że tylne wciąż ucieka). Ale do rzeczy. Ołówki: Koh-I-Noor Gumka: zwykła szara, miękka Papier: Canson 180g Czas pracy: ok 8 godzin Pozdrawiam.
  15. Bardzo elegancka rzecz... Więcej: Stance Is Everything - We Like Em' Dropped
  16. Prezentacja pierwszego modelu z nowej oferty w połowie 2013 roku; rozpoczęcie sprzedaży pojazdów od roku modelowego 2014 Samochody będą dostępne początkowo w Indiach, Indonezji i Rosji JOKOHAMA (Japonia), 30 stycznia 2013 r. - W marcu 2012 roku Nissan zapowiedział powrót marki Datsun, która będzie firmowała nowoczesne, niezawodne i dostępne produkty dla optymistycznych i rozwojowych klientów na rynkach o dużym potencjale wzrostu. Samochody Datsun realizujące te aspiracje - między innymi dzięki wyposażeniu w nowoczesne rozwiązania techniczne zapewniające przyjemność z jazdy - będą sprzedawane w Indiach, Indonezji i Rosji już od 2014 roku. Pod marką Datsun firma Nissan sprzedawała pojazdy na całym świecie od początku swojego istnienia, w tym czasach dynamicznego wzrostu na początku lat 70. oraz w okresie globalizacji firmy w latach 80. XX wieku. Kilka pokoleń kierowców podziwiało współczesną stylistykę, nowoczesne rozwiązania techniczne, trwałość i niezawodność Datsunów. W 1981 roku rozpoczęło się wycofywanie marki Datsun, a japońska firma kontynuowała globalną ekspansję już jako Nissan. Vincent Cobee, wiceprezes i globalny dyrektor Datsun Business Unit powiedział: „Firma liczy, że Datsun ponownie zdobędzie popularność wśród klientów na rynkach o dużym potencjale wzrostu ze względu na atrakcyjną stylistykę i przystępną cenę pojazdów, a przede wszystkimi dzięki dostarczanej przez nie przyjemności z jazdy". „Wybór nazwy marki był oczywisty. Datsun pozostaje w naszym portfolio jako jedna z najbardziej cenionych marek w historii motoryzacji, a więź między współczesnym i dawnym Datsunem jest autentyczna. Klienci w latach 30., 40. i 50. XX wieku poszukiwali pojazdów charakteryzujących się wysoką jakością, trwałością i niezawodnością. Podobnymi kryteriami kierują się klienci z rynków o dużym potencjalne wzrostu, którzy dziś mają jednak mocno ograniczone możliwości wyboru. Jesteśmy przekonani, że nowy Datsun spełni ich oczekiwania" - dodał Cobee. Prezentację pierwszego Datsuna z nowej oferty zaplanowano na połowę 2013 roku, a pierwsze pojazdy, jakie znajdą się w sprzedaży będą pochodziły z roku modelowego 2014. Jednocześnie Nissan Nissan Motor Co., Ltd. poinformowała dziś o wyborze TBWA Worldwide jako globalnej agencji odpowiedzialnej za promocję marki Datsun. TBWA Worldwide powoła specjalny zespół do spraw marki Datsun, który będzie prowadził działania strategiczne i kreatywno-operacyjne z Londynu. TBWA HAKUHODO - japońska filia agencji - zapewni wsparcie operacyjne dla japońskiego zespołu odpowiedzialnego za markę Datsun. Tom Carroll, Prezes i Dyrektor Naczelny TBWA Worldwide powiedział: „Pozyskanie klienta z branży motoryzacyjnej to zawsze duży zaszczyt, ale kiedy w grę chodzi tak kultowa marka współpraca zapowiada się szczególnie inspirująco. Świat się zmienia, a my jesteśmy niezwykle dumni z możliwości wsparcia promocji Datsuna na wschodzących rynkach Rosji, Indonezji i Indii. Wierzymy, że nie zawiedziemy wspaniałych tradycji Datsuna i zaproponujemy nową wartość naszym przyszłym klientom. # # # Historia marki Datsun 1914 Fabryka samochodów Kwaishinsha (1911-26) założona przez Masujiro HASHIMOTO konstruuje samochód osobowy „DAT" 1926 Kwaishinsha i Jitsuyo Jidosha łączą się w „DAT Jidosha Seizo" 1932 DAT Jidosha Seizo wprowadza na rynek pierwsze samochody Datsun 1933 Yoshisuke AIKAWA kupuje Datsuna i zakłada Nissan Motor Co. 1935 Otwarcie zakładów w Jokohamie - pierwszej japońskiej fabryki produkującej samochody w masowej skali, w tym pierwszego Datsuna 14 1958 Datsun 210 wygrywa (w swojej klasie) Rajd Australii, uznawany za najtrudniejszy rajd wytrzymałościowy na świecie 1958 Rozpoczęcie eksportu Datsuna 210 do USA źródło: NISSAN
  17. więcej -> Modele marki Datsun będą oparte na konstrukcji AvtoVAZ, nowości na rynku samochodowym, park samochodowy w Polsce, park samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  18. W materiale źródłowym napisano "auto erotyka"... Nie bez powodu! Więcej: Datsun 240Z (S30) - Super Street Magazine
  19. Fantastyczny klasyk JDM! Więcej: 1971 Datsun 510 - Franken-Dime - Super Street Magazine
  20. Datsun bdzie bazowa na modelach ady Kolejna "Dacia", kolejny sukces?
  21. Piękny japoński Pick-Up. Kosztował 200 USD plus całą mase pracy... Więcej: Lil’ Hustler | Lowered Lifestyle
  22. Już kiedyś była o tym mowa u nas. Okazuje się, że BBS RS-y pasują nie tylko do VAG-ów. Ten klasyczny Datsun na europejskim felunku prezentuje się bardzo dobrze... Więcej: One Gorgeous Z | Lowered Lifestyle
  23. Datsun powrci, ale tylko na niektrych rynkach Dobre posunięcie?
×