Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'dalszy' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 11 wyników

  1. Zamówienia na nową Corsę płyną szerokim strumieniem jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży modelu Pierwsze dostawy małego Opla nowej generacji zaplanowano na koniec bieżącego roku W Polsce nowa Corsa pojawi się w salonach sprzedaży na początku przyszłego roku. Rüsselsheim. Corsa odnosi sukcesy jeszcze przed oficjalną premierą rynkową. Już 30 000 klientów zdecydowało się na nową Corsę, mimo że dealerzy przyjmują zamówienia na piątą generację miejskiego Opla dopiero od sierpnia, a do oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży pozostało jeszcze kilka tygodni. „Nowa Corsa miała doskonały start. Klienci nie mogli jeszcze obejrzeć samochodu w salonie ani tym bardziej odbyć jazd próbnych, a mimo to już otrzymujemy wiele zamówień. To dowód, że przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę pod względem stylistyki, technologii i ceny” — powiedział Peter Christian Küspert, wiceprezes ds. sprzedaży i obsługi posprzedażnej w Grupie Opel. „Piąta generacja kontynuuje historię sukcesu Corsy. Samochód jest ważnym elementem ofensywy modelowej, która pozwoli znacznie zwiększyć nasz udział w rynku w ciągu najbliższych kliku lat” — dodał Küspert. Nowa Corsa miała światową premierę podczas Salonu Motoryzacyjnego w Paryżu na początku października. Jako pierwsi zamówienia zaczęli przyjmować dealerzy niemieccy, ale teraz Corsę można zamawiać już na niemal wszystkich dużych rynkach. „Ogólnoeuropejska dostępność Corsy powinna dodatkowo zwiększyć zainteresowanie modelem. Samochód jest popularny nie tylko w Niemczech, ale także na innych ważnych rynkach, takich jak brytyjski czy francuski” — wyjaśnił Küspert. Nowa Corsa pojawi się w salonach w wybranych krajach pod koniec bieżącego roku, a od stycznia 2015 r. będzie ją już można kupić w całej Europie. Corsa jest jednym z najważniejszych modeli w portfolio marki Opel, którego sprzedaż wynosi około jednej czwartej ogólnej sprzedaży. Od premiery pierwszej generacji Corsy 32 lata temu sprzedano 12,4 miliona egzemplarzy tego samochodu. W latach 2006–2014 klienci kupili prawie 3 miliony egzemplarzy poprzedniego modelu. W bieżącym roku Corsa D była najczęściej sprzedawanym modelem Opla w Europie, a we wrześniu prowadziła w rankingu rejestracji nowych pojazdów w swoim segmencie w Niemczech. W Polsce Opel Corsa D po dziewięciu miesiącach br. jest liderem polskiego rynku nowych samochodów osobowych rejestrowanych przez klientów indywidualnych. Atutami nowej Corsy są niemiecka myśl techniczna, wzbudzająca emocje stylistyka i znakomita relacja wartości produktu do jego ceny. Od strony technicznej na uwagę zasługują systemy podnoszące bezpieczeństwo i wspomagające kierowcę, a także ultranowoczesne silniki i skrzynie biegów. Nowa Corsa ma odegrać jedną z głównych ról w ofensywie modelowej Opla, w ramach której do 2018 r. firma zamierza wprowadzić na rynek 27 nowych samochodów i 17 nowych silników. Przykładem takich nowości jest Opel KARL, którego premierę zaplanowano na przyszły rok. Nowy model bazowy, Corsa E i stylowy ADAM — trzy samochody wprowadzane w ciągu niespełna dwóch i pół roku — sprawią, że najsilniejsze portfolio małych samochodów w historii marki Opel będzie jednocześnie jednym z najmłodszych na rynku motoryzacyjnym. źródło: GM Poland
  2. Roczna konferencja prasowa Audi: po rekordowym roku 2013, dalszy wzrost w 2014 r. - Rzut oka na Grupę Audi w 2013 r.: sprzedano około 1 mln 575 tys. samochodów, przychód 49,9 mld euro, zysk operacyjny 5,030 mld euro, rentowność operacyjna 10,1 procent. - Prezes zarządu Rupert Stadler podkreśla: „Rok 2013 był wyjątkowy. Pozostajemy na kursie sukcesu również w roku 2014." - Axel Strotbek, członek zarządu ds. finansów mówi: „Przy rentowności operacyjnej na poziomie 10,1 procent, po raz kolejny przekraczamy założenia naszej strategii.” - Ulrich Hackenberg, członek zarządu ds. rozwoju technicznego przewiduje: „Naszym celem jest mobilność neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla, oparta na emocjonalnych modelach zorientowanych na wydajność.” - Audi planuje w tym roku zatrudnienie większej liczby osób. W samych Niemczech firma zatrudni 1500 nowych pracowników i 750 uczniów zawodu. Ingolstadt, 11 marca 2014 r. Grupa Audi nadal systematycznie zmierza w kierunku osiągnięcia swoich strategicznych celów. W roku podatkowym 2013, koncern wykazał się mocnym zestawem liczb: przy rekordowej sprzedaży około 1 mln 575 tys. samochodów marki Audi, dwa lata wcześniej niż zaplanowano osiągnął cel wyznaczony na rok 2015, czyli dostarczenie do klientów ponad 1,5 miliona aut. Dodatkowo Grupa zwiększyła przychody do 49,9 mld euro i ponownie osiągnęła zysk operacyjny na poziomie ponad 5 mld euro. Rentowność operacyjna ze sprzedaży w 2013 r. osiągnęła w sumie 10,1 procent, co przekracza założony cel strategiczny: 8 do 10 procent. Firma zamierza utrzymać wzrost także w przyszłości. Od teraz, do roku 2018, zainwestuje około 22 mld euro w innowacje, nowe technologie oraz w rozwój swoich struktur produkcyjnych na świecie. W samych Niemczech cztery pierścienie zatrudnią w tym roku 1500 nowych pracowników i zaoferują praktyki uczniowskie 750 młodym ludziom. Na dorocznej konferencji prasowej w siedzibie firmy w Ingolstadt, Audi zaprezentowało dziś najważniejsze dane dotyczące działalności koncernu w całym roku 2013. Zarząd Audi AG przedstawił również prognozy na rok 2014. Mówiąc do ponad 300 dziennikarzy z całego świata Rupert Stadler, szef Audi, zadeklarował: „Rok 2013 był wyjątkowy, ale my pozostajemy na kursie sukcesu również w roku 2014. W ciągu ostatnich 12 miesięcy rozpoczęliśmy kolejne procesy globalizujące nasze działania, otwierając nowe zakłady na Węgrzech i w Chinach oraz przygotowując produkcję lokalną w Meksyku i Brazylii. Nowa rodzina serii A3 okazała się być bardzo popularna, podobnie jak nasze SUV-y linii Q.” Firma przez cały czas utrzymuje się w produkcyjnej awangardzie. Wprowadziwszy na rynek w roku 2013 15 nowych i odnowionych modeli, w 2014 marka z Ingolstadt zaprezentuje aż 17 nowych modeli. Pomimo ogólnego spadku sprzedaży w Europie, w zeszłym roku Audi osiągnęło dobre wyniki. Firma dostarczyła klientom na całym świecie 1 575 480 samochodów marki Audi (2012: 1 455 123 aut), co oznacza wzrost sprzedaży o 8,3 procent. Przychód Grupy zwiększył się w 2013 r. do 49,880 mld euro (2012: 48,771 mld). Pomimo niekorzystnych w tym czasie kursów wymiany walut, oznacza to wzrost o 2,3 procent w stosunku do i tak wysokiego poziomu przychodów w roku poprzednim. W obliczu rosnących kosztów badań i rozwoju związanych z nowymi produktami i technologiami, wysokich, ponoszonych z góry wydatków związanych z rozbudową międzynarodowej sieci produkcyjnej oraz trudnego otoczenia rynkowego (przede wszystkim w Europie), zysk operacyjny był niższy niż wysoki zysk wykazany w poprzednim roku: 5,030 mld euro (2012: 5,365 mld euro). Rentowność operacyjna ze sprzedaży na poziomie 10,1 procent (2012: 11,0%) znalazła się tuż powyżej celu strategicznego wynoszącego 8 do 10 procent. Koszty dystrybucji w Grupie Audi w roku podatkowym 2013 zbliżyły się do poziomu 4,641 mld euro (2012: 4,594). Wynik finansowy za ostatni rok podatkowy wyniósł 293 mln euro (2012: 586) i był niższy niż w roku poprzednim. Grupa Audi uzyskała więc w roku podatkowym 2013 zysk przed opodatkowaniem w wysokości 5,323 mld euro (2012: 5,951). W swojej prezentacji, Axel Strotbek, członek zarządu Audi AG ds. finansów i organizacji, wskazał na wysoką rentowność firmy: „Przy rentowności operacyjnej na poziomie 10,1 procent, po raz kolejny przekraczamy założenia naszej strategii.” Poza wspomnianą powyżej rentownością operacyjną ze sprzedaży, w roku podatkowym 2013, Grupa Audi wypracowała zwrot ze sprzedaży przed opodatkowaniem w wysokości 10,7 procent (2012: 12,2%). W ostatnim roku podatkowym firma zainwestowała więcej niż w roku poprzednim – w sumie ponad 3,5 mld euro. Do 2018, Grupa Audi planuje w sumie inwestycje kapitałowe na poziomie około 22 mld euro. Głównym ich punktem są innowacje i nowe technologie. Celem firmy pozostaje sfinansowanie wszystkich inwestycji z operacyjnych przepływów środków pieniężnych, które w 2013 r. osiągnęły bez uwzględnienia zmian udziałów i pomimo rekordowych inwestycji kapitałowych, 3,2 mld euro. To znaczący wzrost w stosunku do roku 2012 (2,9 mld euro). Koniec roku pokazał, że płynność kapitału netto w Grupie Audi zwiększyła się do 14,716 mld euro (2012: 13,396). Wskaźnik kapitalizacji firmy w dniu sporządzenia bilansu wyniósł 41,1 procent (2012: 37,4%). Duże inwestycje kapitałowe w ostatnich latach zaczynają już przynosić owoce. Tydzień temu, na targach motoryzacyjnych w Genewie, Audi zaprezentowało całemu światu nowy model TT. Dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego, opisuje najnowsze Audi w następujący sposób: „Trzecia generacja Audi TT skupia w sobie wszystko, co charakteryzuje cztery pierścienie: imponujący sportowy charakter, wyrafinowany wygląd i pionierską wydajność.” W nawiązaniu do strategii firmy, szef ds. rozwoju mówi: „Naszym celem jest mobilność neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla, oparta na emocjonalnych modelach zorientowanych na wydajność.” To tłumaczy dążenie marki z Ingolstadt do rozciągnięcia swojej „przewagi dzięki technice” na wszystkie dyscypliny wiążące się z wydajnością pojazdów. W związku z tym, Ulrich Hackenberg wspomniał również o nowej rodzinie samochodów serii A3, obejmującej wysoce wydajne modele e-tron i g-tron, które będą w tym roku wprowadzane do oferty. Kolejny rozdział zostanie dopisany do historii sukcesu turbodoładowanych silników z wtryskiem bezpośrednim. Audi rozwija także sprawdzone silniki TDI. Powstają sportowe, niskoemisyjne i wysoce wydajne jednostki, absolutnie nie tracące na wydajności i na osiągach. Dodatkowo, w silnikach TFSI podniesiono moc na litr do 210 km (155 kW). „Takie liczby są warte zwycięstwa w Le Mans” – dodał Ulrich Hackenberg. W swoim przemówieniu szef ds. rozwoju chwalił również ponad 10 000 inżynierów na całym świecie, pracujących i tworzących nowe rozwiązania w myśl motta: „przewagę dzięki technice”. Każda firma osiąga swoje cele tylko dzięki silnemu zespołowi. Zarząd Audi konsekwentnie wykorzystuje doroczną konferencję prasową do podziękowania wszystkim pracownikom za ich ogromne zaangażowanie. Audi AG ponownie podzieli się sukcesem ostatniego roku podatkowego z zatrudnionymi. Pracownicy zakładów w Niemczech otrzymają udział w zyskach wynoszący średnio 6900 euro. Poza tym, koncern nadal zatrudnia nowych ludzi. W samych Niemczech przyjmie w tym roku do pracy 1500 nowych pracowników i zaoferuje praktyki uczniowskie 750 młodym ludziom. 1000 nowych zatrudnionych przybędzie również w ciągu tego roku w Meksyku. Grupa Audi zamierza w 2014 r. rozwijać się we wszystkich regionach świata, również w Europie. W zależności od warunków makroekonomicznych, cztery pierścienie spodziewają się w roku podatkowym 2014 zwiększenia przychodów do ponad 50 mld euro. Systematyczny rozwój międzynarodowych struktur produkcyjnych i coraz wyższe, ponoszone z góry wydatki związane z nowymi modelami i technologiami, w szczególności w zakresie spełniania coraz bardziej restrykcyjnych przepisów dotyczących emisji CO2 na całym świecie, będą początkowo miały negatywny wpływ na zysk w bieżącym roku podatkowym. Jednocześnie pozytywna tendencja związana ze sprzedażą i przychodami z niej, jak i zwiększająca się produktywność oraz wprowadzone ulepszenia procesów, z pewnością pozytywnie wpłyną na zysk operacyjny. Koncern z Ingolstadt oczekuje, że w sumie rentowność operacyjna ze sprzedaży zawierać się będzie w zakresie celu strategicznego: 8 do 10 procent. źródło:Bank Prasowy Audi - Strona główna Volkswagen zaciera ręce i cieszy się pewnie niezmiernie... Użytkownicy Audi także się cieszą,bo koncern będzie stać na rozwój marki i nowych unikalnych modeli. Wydaje mi się jednak,że i tak nie zasłoni porażki,która przyniosła marka Bugatti
  3. Po doskonałym roku 2012, Audi zapowiada dalszy dynamiczny rozwój w 2013 - W roku 2012, sprzedano łącznie 1,45 mln samochodów marki Audi, wypracowując 48,8 mld euro przychodów ze sprzedaży, 5,4 mld euro zysku operacyjnego oraz 11 procent operacyjnego wskaźnika rentowności sprzedaży. - Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG mówi: „W 2012 roku osiągnęliśmy więcej niż zakładaliśmy, a kupując Ducati poszerzyliśmy ofertę naszego koncernu o kolejną atrakcyjną markę premium.“ Koncern Audi w ponad 100 procentach zrealizował swoje cele w roku 2012. Pomimo odczuwalnych skutków kryzysu spowodowanego zadłużeniem wielu państw i zniżkowych tendencji na całym rynku europejskim, przedsiębiorstwo zanotowało rekordowe wyniki produkcji, dostaw, obrotów i zysków. W ubiegłym roku Audi sprzedało blisko 1,45 mln pojazdów i podwyższyło przychody ze sprzedaży do 48,8 mld euro. Koncern zwiększył też zysk operacyjny, który wyniósł 5,4 mld euro. Jest to rekordowy w historii przedsiębiorstwa wynik. Operacyjny wskaźnik rentowności sprzedaży za rok 2012 wyniósł 11 procent i przewyższył wskaźnik planowany, którego wielkość, jak zakładano, miała wynieść od pięciu do ośmiu procent. W roku 2013, Audi chce się nadal dynamicznie rozwijać i pozyskiwać kolejnych klientów. Ponadto producent z Ingolstadt planuje zatrudnić w samych tylko Niemczech blisko 1500 nowych pracowników i zaoferować 700 uczniom możliwość nauki zawodu w ramach praktyk. Podczas konferencji podsumowującej wyniki ubiegłego roku, Audi przedstawiło wskaźniki gospodarcze dotyczące roku obrachunkowego 2012. W obecności ponad trzystu dziennikarzy z całego świata, Rupert Stadler prezes zarządu Audi AG, powiedział w głównej siedzibie przedsiębiorstwa w Ingolstadt: „Rok 2012 był dla nas bardzo pomyślny. Osiągnęliśmy więcej niż zakładaliśmy, a kupując firmę Ducati poszerzyliśmy ofertę naszego koncernu o kolejną atrakcyjną markę premium. Również w roku 2013, planujemy dalszy rozwój i dzięki oddaniu do użytku dwóch nowych zakładów, chcemy stworzyć warunki do wzmocnienia naszej wiodącej pozycji w sektorze.“ Dodatkowo, począwszy od roku 2016, Audi rozpocznie produkcję kolejnej generacji Audi Q5 w nowym zakładzie, w meksykańskiej miejscowości San José Chiapa. Rok 2012 był dla Audi kolejnym rokiem rekordów. Przedsiębiorstwo sprzedało na całym świecie dokładnie 1 455 123 pojazdy marki Audi (w 2011 roku: 1 302 659 egzemplarze). Odpowiada to wzrostowi sprzedaży o 11,7 procent i liczbie blisko 152 500 nowych klientów. Równocześnie Audi zwiększyło przychody ze sprzedaży o 10,6 procent do kwoty 48,771 mld euro (w 2011 roku: 44,096 mld). Mimo pogarszających się warunków ramowych w światowej gospodarce, zysk operacyjny koncernu Audi w ubiegłym roku nieznacznie wzrósł i miał rekordową wartość 5,380 mld euro (w 2011 roku: 5,348 mld). Operacyjny wskaźnik rentowności sprzedaży wyniósł 11 procent (w 2011 roku: 12,1 procent) i znacznie przewyższył wskaźnik planowany, którego wielkość, jak zakładano, miała osiągnąć od pięciu do ośmiu procent. Koszty zbytu w roku obrotowym 2012 wyniosły 4,593 mld euro (w 2011 roku: 3,599 mld). Wzrost, w porównaniu z rokiem ubiegłym, spowodowany był zwiększeniem sprzedaży, wyższymi kosztami marketingu oraz kosztami zbytu powstałymi wskutek wprowadzenia na rynek nowych modeli, a także realizacji strategicznych koncepcji sprzedaży, np. centrum Audi City w Londynie i Pekinie. Zysk koncernu Audi przed opodatkowaniem osiągnął wielkość rzędu 5,956 mld euro (w 2011 roku: 6,041 mld). Kluczowe wskaźniki rentowności odzwierciedlają wysoką dochodowość przedsiębiorstwa. Pokazują, że koncern Audi należy nadal do najbardziej dochodowych przedsiębiorstw branży motoryzacyjnej na całym świecie. Wysoką wartość ma nie tylko operacyjny wskaźnik rentowności sprzedaży, który wyniósł 11 procent, ale również wskaźnik rentowności sprzedaż przed opodatkowaniem, który osiągnął świetny wynik 12,2 procent (w 2011 roku: 13,7 procent). Wskaźnik ROI (zwrotu z inwestycji) wyniósł w ubiegłym roku obrotowym 30,9 procent (w 2011 roku: 35,4 procent). Wg Axel’a Strotbek’a, członka Zarządu Audi AG ds. finansów i organizacji, wysoka dochodowość przedsiębiorstwa odzwierciedla słuszność przyjętej strategii rozwoju. Inwestycje w przyszłość uważa on za dowód dalekowzroczności kierownictwa koncernu: „Już pod koniec roku 2011 przyjęliśmy plan inwestycji na skalę niespotykaną w historii naszego przedsiębiorstwa. Do roku 2015 planujemy inwestycje o wartości średnio 3,5 mld euro na rok, po to, by konsekwentnie kroczyć obraną przez nas drogą rozwoju.“ Duża wartość inwestycji w ubiegłym roku opłaciła się. Nowe Audi Q3 pojawiło się na pierwszych rynkach jesienią 2011 roku. W ten sposób, dopiero rok 2012 był pierwszym pełnym rokiem, w którym klienci mogli je nabywać. W samej Europie, w ubiegłym roku sprzedano łącznie blisko 80 tysięcy egzemplarzy tego kompaktowego SUV-a. Jesienią 2011, w salonach samochodowych pojawiło się Audi A6 Avant, które również dało mocny impuls do wzrostu sprzedaży marki Audi na rodzimym kontynencie. W 2012 roku sprzedaż luksusowych samochodów typu kombi zwiększyła się w Europie o 38,9 procent, osiągając wielkość 63 100 sprzedanych aut. Łącznie, w minionym roku, Audi wprowadziło na europejski rynek prawie 739 tysięcy wszystkich swoich modeli i tym samym, mimo trudnej sytuacji rynkowej, w porównaniu z 2011 rokiem zwiększyło sprzedaż o 1,8 procenta. W USA, marka z czterema ringami w 2012 roku, z miesiąca na miesiąc notowała coraz większą sprzedaż i przekroczyła dynamikę wzrostu z 2011 roku. Na koniec roku 2012, Audi zdecydowanie prowadziło w segmencie premium na chińskim rynku motoryzacyjnym. Koncern z Ingolstadt notuje wzrost na całym świecie. Na ponad pięćdziesięciu rynkach Audi zanotowało w ubiegłym roku rekordową sprzedaż. Zarówno w roku obrotowym 2013, jak i w 2014, koncern Audi oczekuje niewielkiego zwiększenia przychodów ze sprzedaży. Przy tym pozytywny wpływ na wyniki finansowe koncernu będą mieć, poza zakładanym wzrostem sprzedaży, także wdrażane już działania na rzecz poprawy produktywności, ulepszenia procesów produkcyjnych oraz optymalizacji struktury przedsiębiorstwa. Dzięki tym działaniom, przedsiębiorstwo spodziewa się w tych latach operacyjnego wskaźnika rentowności sprzedaży o wartości w przedziale od ośmiu do dziesięciu procent. Zakładany wskaźnik ma zostać osiągnięty mimo dużych nakładów na nowe produkty i rozwiązania techniczne, zwłaszcza tych związanych z koniecznością spełniania założeń zaostrzonych regulacji dotyczących emisji dwutlenku węgla oraz z kosztami rozbudowy międzynarodowej sieci produkcyjnej. Nowe modele Audi mają pomóc w osiągnięciu tego celu. Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie marka z Ingolstadt kontynuowała swoją „ofensywę“ modelową, prezentując m. in. Audi A3 Sportback e-tron. W roku 2013 zadebiutuje także limuzyna A3, która wzmocni pozycję Audi na ważnych rynkach chińskim i amerykańskim. Ponadto Audi w bieżącym roku zaprezentuje tak dużo modeli sportowych RS jak nigdy dotąd. Obok Audi RS 7 Sportback i nowego modelu RS Q3, na rynku pojawią się też Audi RS 6 Avant i RS Cabriolet. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Chevrolet Corvette Stingray - legendy ciąg dalszy? Z przodu trochę za bardzo przypomina Vipera, a z tyłu trochę za dużo jest... końcówek wydechu, ale i tak wygląda świetnie
  5. http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Forumowe_klotnie_to_wina...-32091.html Coś w tym jest... ile razy u nas im dłuższy był temat tym bardziej dyskusja NA TEMAT schodziła na dalszy plan
  6. kicker

    trojkolowiec

    a wiec i tak nie wiem co to, qale to tak na koniec aby sie posmiac, mi najbardziej podoba sie rura od tira niedlugo ciag dalszy... widze zemoze nie dzialac tu link http://static.blogo.it/motoblog/galleria-tuning-apecar/ape1.jpg
  7. Zagrywek poniżej pasa ciąg dalszy. http://www.maccloy.pdg.pl/
  8. Znalezione na forum Frondy http://www.wykop.pl/ramka/127809/znalezione-na-forum-frondy-popieram Bardzo ostre ...i ciąg dalszy tematu religijnego: http://docs.google.com/View?docID=df39bq9k_22xzkkvvp&revision=_latest
  9. http://www.roadlook.pl/aktualnosci/wyscigow-gwarancyjnych-ciag-dalszy-teraz-ruch-fiata.html
  10. http://szczypior21.wrzuta.pl/film/iVwu14Kfbq/
  11. http://tutenhamon3.wrzuta.pl/film/sy4jG9OnAx/
×