Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'czas' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 9 wyników

  1. Witam. Nastał dla mnie ten czas ze po 5 latach z moim Golfem 3 niestety pomału muszę się rozstawać, a raczej już nie tak pomału tylko w szybszym tempie. Samochód kupiony na wariata ( niby takie zakupy są najlepsze), był moim pierwszym autem i służył mi idealnie. Nigdy mnie nie zawiódł, nie psuło się nic poważnego zawsze coś co musiało się w końcu zepsuć. Takim akcentem zmierzam do sedna że poszukuje samochodu do 15 tyś zł, które nie będzie kosztowne w eksploatacji i będzie mało awaryjne tzn jak mój golf jeżeli był u mechanika to praktycznie zawsze z czymś co musiało się w końcu zużyć i trza było wymienić. Na Samochodach niestety się nie znam, dlatego postanowiłem założyć tutaj wątek i posłuchać waszych rad żeby kwotę którą dysponuje wybrać mądrze. Teraz większe konkrety. Samochód zazwyczaj jest używany do tzw jeżdżenia w koło komina. Obecnie patrząc to auto zazwyczaj jeździ 11km ( w jedna stronę) do pracy i w weekendy robię obecnie miedzy 80km a 160km, wiec w ciągu całego tygodnia w zaokrągleniu robię około 300km i tez nie zawsze. Wiec ogólnie mimo kwoty która chce wydać na auto przyda się samochód który mało pali ale z drugiej strony żeby coś tam się zbierał i żeby jakiekolwiek naprawy nie powodowały ze będę łapał sie za głowę patrząc ile mnie to będzie kosztować. Samochody które ja zacząłem obserwować lecz nie wiem czy to dobry wybór to : -Audi A3 8P lub 8L -Seat Leon -Skoda Octavia I -Seat Leon I -Seat Toledo II -Opel Vectra C -Opel Astra H -Mazda 3 i 6 -Gdyby nie drogie części myślałbym też nad jakimś Mercedesem klasy C lub E Dodam że sadzę że w przypadku kilometrów ile robię rozsądniejszym wyborem jest Benzyna, niestety w tych wszystkich autach nie wiem na co zwrócić uwagę, jakich silników unikać itd. Oczywiście jestem otwarty na propozycje innych aut o których może nie mam pojęcia że są warte kupna a przez stereotypy ich unikam.
  2. Rekord: Audi RS 5 TDI competition concept osiąga najlepszy czas na torze Sachsenring Audi ustanawia nowy rekord okrążenia dla aut z silnikiem wysokoprężnym Górujący nad innymi model o mocy 435 KM i o momencie obrotowym 800 Nm Elektryczna sprężarka: zapobiega „turbodziurze”, podnosi wydajność sprintu Ingolstadt/Hohenstein-Ernstthal, 16 czerwca 2015 r. Audi odnotowało na torze Sachsenring nowy rekord dla aut z silnikiem wysokoprężnym. 3,6 kilometrowe okrążenie toru, Audi RS 5 TDI competition concept pokonało w zaledwie 1 min. 35,35 s. Auto czerpie moc z silnika 3.0 V6 biturbo TDI z 320 kW (435 KM), osiągającego moment obrotowy 800 Nm. Ciekawostką w tym modelu koncepcyjnym jest elektrycznie napędzana sprężarka. Rekord został ustanowiony przez duńskiego kierowcę wyścigowego, Nickiego Thiima, w ramach Dnia Rekordów na torze Sachsenring zorganizowanego przez czasopismo Auto Bild i producenta opon Michelin. Audi RS 5 TDI competition concept „wykręciło” najlepszy czas dla aut z silnikami wysokoprężnymi: 1 min. 35,35 sekundy, o 1,87 sekundy lepszy od rekordu obowiązującego od lutego 2015 r. Już wiosną 2015 r. czasopismo „sport auto” testowało to rozwiązanie na torze Hockenheim, ustanawiając przy tym najlepszy w historii redakcji czas okrążenia dla samochodu z jednostką diesla. „Jestem dumny z tak świetnych osiągów na torze. Podkreślają one wiodącą rolę Audi na polu rozwoju wysoce wydajnych, sportowych silników wysokoprężnych” - mówi Ulrich Weiß, kierownik działu rozwoju silników TDI w Audi AG. „Przy budowaniu Audi RS 5 TDI competition concept uwzględniliśmy wszystkie zalety lekkiej konstrukcji, koncepcji podwozia i oczywiście napędu. Wykorzystaliśmy cały potencjał TDI i wzmocniliśmy go dodatkową mocą pochodzącą z elektrycznej sprężarki, która już wkrótce będzie montowana w modelach seryjnych.” Audi RS 5 TDI competition concept bazuje na koncepcyjnym projekcie technicznym, zaprezentowanym przez Audi latem 2014 roku z okazji jubileuszu 25-lecia silnika TDI. Od tego momentu, auto poddane było dalszym pracom rozwojowym przystosowującym je do wykorzystania na torach wyścigowych. Montowany w nim silnik 3.0 TDI biturbo ma moc podniesioną do 320 kW (435 KM). Maksymalny moment obrotowy wzrósł do 800 Nm. Dzięki temu, sportowa jednostka napędowa TDI do 100 km/h przyspiesza w zaledwie 4 sekundy, a do 200 km/h w mniej niż 16 sekund. Główną innowacją wprowadzoną do silnika biturbo V6 TDI, oprócz dwóch konwencjonalnych turbosprężarek, jest sprężarka napędzana elektrycznie (EAV). W wyniku jej pracy, szybciej wzrasta ciśnienia ładowania przy niskich obrotach, reakcja silnika jest bardziej dynamiczna, a przyspieszenie szybsze i bardziej efektywne. Choć sprężarka napędzana jest niewielkim silnikiem elektrycznym o mocy 7 kW, w czasie 250 milisekund przyspiesza wirnik turbiny do 72 000 obrotów na minutę, wytwarzając w ten sposób ciśnienie doładowania niezależnie od energii spalin. Konwencjonalna turbosprężarka potrzebuje około dwa, trzy razy więcej czasu do osiągnięcia porównywalnej liczby obrotów wirnika turbiny. Dzięki technice EAV, w każdej sytuacji drogowej, RS 5 TDI competition concept ma do dyspozycji wysokie ciśnienie doładowania, istotne dla doskonałej, sportowej reakcji silnika. By zaopatrzyć elektryczną sprężarkę w niezbędną do jej pracy energię, wykorzystywany jest częściowy system pokładowej instalacji elektrycznej 48V. Dodatkowa instalacja elektryczna to ważny element strategii elektryfikacji Audi. Umożliwia ona szybkie przenoszenie większych ilości energii elektrycznej i dlatego idealnie nadaje się do napędzania elektrycznej sprężarki EAV. Oba rozwiązania już wkrótce znajdą się w produkcji seryjnej. Audi RS 5 TDI competition concept jest 241 kilogramów lżejsze niż model podstawowy. Wiele rozwiązań z dziedziny lekkiej konstrukcji znacząco wpłynęło na redukcję jego masy. Maska silnika zrobiona jest z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFK), drzwi z aluminium, układ wydechowy w znacznej mierze z tytanu. W środku zamontowano fotele sportowe z CFK, a tylny rząd siedzeń został usunięty, tak by też wnętrze pojazdu spełniało wymagania lekkiej konstrukcji. Poza tym, zastosowano tu szyby z cienkiego szkła i z tworzywa sztucznego. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Drogi Sprinterze, jak ten czas leci! Düsseldorf. Wszystkiego najlepszego, stary przyjacielu! 23 stycznia 1995 roku partia pierwszych 500 egzemplarzy Sprintera opuściła taśmy montażowe zakładów w Düsseldorfie i ruszyła w podróż do dealerów. Tego dnia rozpoczęła się historia sukcesu, który trudno będzie kiedykolwiek powtórzyć. Owszem, z komplementami lepiej nie przesadzać, ale w przypadku Sprintera nawet najbardziej oszczędni w pochwałach nie kryją entuzjazmu - 20 lat temu, wraz z jego premierą, w segmencie aut dostawczych rozpoczęła się zupełnie nowa epoka. Dla przykładu, był to pierwszy samochód użytkowy wyposażony w komplet hamulców tarczowych oraz system ABS. Także przedstawiciele mediów byli pod wrażeniem: w maju Sprinter zdobył tytuł „Vana roku 1995”. Sprinter ma 20 lat Dzisiaj Sprinter pozostaje prawdziwym pionierem: to synonim dużego samochodu dostawczego, a jego nazwa często służy do określenia całej klasy tych pojazdów. Gdy dziennikarze rozmawiają o głównych graczach wśród vanów, często posługują się terminem „klasa Sprintera”. Nic dziwnego – z wynikiem 2 837 406 wyprodukowanych egzemplarzy, należy on do najpopularniejszych vanów świata. W 2013 roku zadebiutował w nowej odsłonie i po raz kolejny ustanowił nieznane wcześniej standardy w dziedzinie bezpieczeństwa oraz ekonomiki. W listopadzie 2014 roku, czyli w zaledwie rok po premierze, do nabywcy trafił nowy Sprinter z numerem 222 222. Nieustająco w formie „Historia Sprintera to historia sukcesu, który trudno będzie pobić” - mówi Volker Mornhinweg, szef Mercedes-Benz Vans. „A to wszystko zasługa zespołu Mercedes-Benz Vans. Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy w ciągu minionych 20 lat swoją ciężką pracą przyczynili się do sukcesu Sprintera”. By uczcić okrągłe urodziny naszego największego „dostawczaka”, zaplanowaliśmy na ten rok sporo atrakcji. Jednocześnie nie przestajemy myśleć o jego przyszłości, bo mimo 20 lat na rynku Sprinter jest w przemijającej formie. Jego hasło reklamowe z 1995 roku – „Witamy w przyszłości!” - wciąż pozostaje aktualne. A nawet bardziej aktualne niż kiedykolwiek wcześniej.. Źródło: Mercedes
  4. Skoda planuje siedmiomiejscowego SUV-a. Najwyższy czas Pewnie zrobią własną wersję 7-osobowej terenówki VW - tej, którą zapowiada koncept CrossBlue
  5. więcej -> Czas wyprzedaży w Suzuki | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  6. Audi R8 e-tron odroczone na czas nieokreślony Nic dziwnego - kryzys Choć z drugiej strony, Mercedes już pokazał seryjną wersję SLSa AMG z napędem elektrycznym.
  7. [h=1]Dwukołowy Czas Machines: Vintage Racing Motocross - RideApart[/h]
  8. CZAS NA „WISŁĘ” Po raz 58 Automobilklub Śląski organizuje Rajd Wisły. W dniach 14-15.09.br tak jak w roku ubiegłym na drogach Jastrzębia – Zdrój i Pawłowic przygotowaliśmy dla zawodników 9 odcinków specjalnych ( 3 odcinki pokonywane trzykrotnie ) o łącznej długości 85km przy długości całego rajdu 195km. Park serwisowy będzie zlokalizowany na gościnnym terenie Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Jastrzębiu – Zdrój. Nowością rajdu będzie zapewne miasteczko rajdowe, które powstanie w sobotę na parkingu Jastrzębskiej Spółki Węglowej. Tutaj oprócz STARTU i METY, będzie można w ciągu dnia zobaczyć samochody rajdowe w czasie planowanych przerw ( komasacje ). Tutaj również przewidujemy szereg innych atrakcji min. Prezentacja pojazdów zabytkowych, replik samochodów rajdowych, stoiska motoryzacyjne oraz będzie można sprawdzić się w symulatorze dachowania, w symulatorze zderzeniowym i zobaczyć jak to jest prowadzić samochód po spożyciu alkoholu ( alkogogle ). Jednak największą niespodzianką będzie start w rajdzie za zgodą Głównej Komisji Sportu Samochodowego klasy samochodów LEGEND czyli samochodów wyprodukowanych przed 1992 rokiem. W tym miejscu należą się podziękowania władzom miasta Jastrzębie – Zdrój i władzom gminy Pawłowice, przez które przebiega trasa rajdu, które widzą, że święto rajdowe, które przyciąga kibiców z całej Polski jest doskonałą promocją dla regionu. Sędziowie sportowi, sędziowie zabezpieczenia, Policjanci, Strażacy, Ochotnicy z OSP, Lekarze, Ratownicy Drogowi to grupa prawie 500 osób bezpośrednio zaangażowanych przy rajdzie, którym już dziś dziękuję i mam nadzieję, że wspólnym wysiłkiem osiągniemy zamierzony efekt. Przypominamy kibicom, a będziemy robić to nieustannie, że muszą rozsądnie i ostrożnie wybierać punktu obserwacyjne, aby nie narażać się na trudne do przewidzenia konsekwencje. Samochody rajdowe to nie zabawki an sznurkach lecz cuda techniki, które czasami wymykają się spod kontroli. Proszę o zachowanie zdrowego rozsądku, o stosowanie się do poleceń służb zabezpieczenia, a w wyborze ciekawych miejsc pomoże wydany informator, którego elektroniczną wersję jak również inne informacje znajdą się na oficjalnej stronie rajdu: Rajd Wisły 2012 Dyrektor 58 Rajdu Wisły Andrzej Szkuta
  9. matecki77

    Wyposaż swoje auto w ...wąsy

    http://www.motokobiety.pl/Byly,juz,rzesy,czas,na,wasy,657.html No to panowie...nie wiem co powiedzieć...
×