Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'cooper' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 79 wyników

  1. autostrefa

    Mini Cooper S

    Prawie 200 KM w aucie wielkości przerośniętego gokarta wpływa na psychikę dosyć pobudzająco. Tak samo było ze mną, gdy dostałem wiadomość, że przyjedzie jeździć mi Mini Cooperem S. Czułem się jak 5-latek na wieść o św. Mikołaju. Więcej na: Mini Cooper S - gdy gokart to za mało - auto-strefa.pl
  2. Witam, przymierzam się do zakupu mini cooper s r53 poliftowego 2005r.z niemiec. Bardzo się nakręciłem, naczytałem i naoglądałem się wiele o tymże aucie. Zaplanowałem nawet po kolei jakie modyfikacje w nim przeprowadzę tj. zimny dolot, koło kompresora 15 lub 17%, itd itd. Troszkę zasmuciłem się dzisiaj, kiedy zadzwoniłem do KreatoraMocy i Tuning44 gdzie panowie, specjalisci odradzili mi to auto. Podobno silnik lipny, kompresor drogi i w ogole, ze auto z przebiegiem powyzej 150k bedzie mialo strasznie duzo do zrobienia i zeby cos uzyskac z tego auta bede musial w nie wlozyc 15-20 koła. Osobiscie miałem nadzieję, że za ok 5 tysiecy juz skrobne mu pare kucykow i auto bedzie miło smigać. Proszę Was jako 'nowy' na forum o pomoc, czy warto, czego sie obawiac i w ogole o jakiekolwiek wskazowki. Ps. Może R56?
  3. Cześć Wam, od jakiegoś czasu mam problem z moim Mini, wydaje mi się, że problem tkwi w elektronice. Przeszedł remont silnika ponieważ ubywało dużo oleju, mimo, że z turbo wszystko ok, silnik się nie pocił, z miską też wszystko ok. Olej wymieniany co 8 tysięcy km. Wyczytałam, że w Miniakach z silnikiem taki jak mój zazwyczaj to problem z głowicą, więc przy okazji planowania głowicy zostały wymienione tez pierścienie, wszystkie uszczelki itp. Teraz jestem w trakcje jego docierania. Tyle że jeszcze przed remontem silnika miała miejsce kilkukrotnie następująca sytuacja: na już dobrze dogrzanym silniku, zazwyczaj stojąc w korkach, zapala się check silnika, wskazówka zaczyna skakać nawet do tysiąca obrotów, po czym zaczyna się dławić, nie reaguje na gaz, szarpie nim i gaśnie. Problem znika gdy go gaszę i odpalam. Wymieniłam filtr paliwa. Nic to nie dało. Miałam więc nadzieję, że po wymianie świec i całej reszty przy remoncie silnika problem zniknie, ale niestety.. wiem, że powinnam go podpiąć pod komputer przede wszystkim, ale zależy mi żeby odezwał się do mnie ktoś kto może już miał styczność z takim zjawiskiem. Będę wdzięczna za każdą informację. pozdrawiam Olga
  4. Mini Paceman John Cooper Works (2015)
  5. Mini Cooper 5-door (2015)
  6. zombi22g

    Alice Cooper

    Drugi z kolei portret w moim wykonaniu. Narysowałem go już miesiąc temu, ale zabrakło czasu żeby wstawić, a potem po prostu o nim zapomniałem. Ołówki 2b-7b na a4.
  7. Siemka Przedstawiam wam mój pierwszy model robiony z instrukcji, bez żadnych zmian. Po prostu sklejony. Zdjęcia:
  8. maciek15

    Mini Cooper

    Witam ! Po 3 miesięcznej przerwie wróciłem do rysowania. Ten rysunek miał być na konkurs "samochody brytyjskie", ale pomyliłem daty oddawania prac go i sobie odpuściłem. Ale już go skończyłem i teraz zamierzam więcej rysować Materiały - ołówki Kooh i Noor 8b - 2h -gumka chlebowa Format - A4 Czas - ponad 11,5 godzin http://images62.fotosik.pl/645/2bd9540e0bc8c35d.jpg Mam nadzieję , że pod tym postem znajdzie się więcej niż jeden komentarz
  9. Silnik: 13B-REW Napęd: RWD więcej: Cooper-von-Wankel, Moonshine's Rotary Mini | Speedhunters
  10. Mini John Cooper Works Concept (2014)
  11. Nurburgring 500 Abarth 595 Competizione (chasing cooper)
  12. Witam Skończony model Mini Cooper S z firmy FUJIMI w skali 1/24 Lista zmian: - nowy różowy lakier - japońskie tablice rejestracyjne - nowe felgi pod kolor budy i dodatków - PL - Przerobiony przedni i tylny zderzak - Ręcznie malowane kwiaty przez moją Piękniejszą Połówkę - Czarne wnętrze z różowymi dodatkami - Przyciemnione szyby i tylne lampy - Gleba i chyba tyle Zdjęcia;
  13. Mini Paceman i Countryman dostpne z pakietem John Cooper Works Czyli Mini John Cooper Works nadal będzie sportowo wyglądać, ale (z podstawowym silnikiem) może okazać się dość powolny... Trochę to nie przystoi JCW
  14. Mini Countryman Cooper ALL4 (2013)
  15. [h=1]MINI Cooper Coupe JCW 2012 Test Drive & Car Review[/h]
  16. [h=1]2014 MINI Cooper spy video[/h]
  17. SKRADZIONY MINI COOPER S! Nr rejestracyjne: PO691RN, nr VIN: WMWSV31020T046001. Kolor: POMARAŃCZOWY z czarnym dachem, lusterkami i felgami. Cechy szczególne: ok. 4 cm pęknięcie na przednim zderzaku (nad rejestracją), pęknięty zamek w obiciu fotela kierowcy. Samochód został skradziony w nocy z 10 na 11 lutego, ul. Jarochowskiego 14 w Poznaniu. Kontakt: 694-413-763.
  18. Ekstremalnie sportowe osiągi i niepowtarzalny styl: MINI John Cooper Works Paceman. Ten wyjątkowy sportowy model bazuje na pierwszym, kompaktowym Sports Activity Coupé – MINI Paceman. Kierowca i pasażerowie zasiadają na czterech oddzielnych fotelach potęgujących sportowe doznania, jakie zapewnia turbodoładowany silnik o mocy 160 kW/218 KM. Na liście standardowego wyposażenia znalazł się napęd na wszystkie koła ALL4, pakiet aerodynamiczny, 18-calowe felgi ze stopu metali lekkich oraz sportowy, obniżony układ zawieszenia kół. Monachium. Dzięki zapierającym dech w piersiach osiągom oraz niepowtarzalnemu stylowi MINI John Cooper Works Paceman wyznacza nowe standardy radości z jazdy w segmencie kompaktowych pojazdów klasy premium. Sportowy układ napędowy i podwozie to recepta na radosną zwinność, a zastosowanie rozwiązań konstrukcyjnych ze Sports Activity Coupé tworzy piorunujący efekt wizualny. W MINI John Cooper Works Paceman moc czterocylindrowej, turbodoładowanej jednostki (160 kW / 218 KM) płynnie i precyzyjnie przekazywana jest na wszystkie koła przy pomocy układu napędowego ALL4. Obniżone zawieszenie kół i pakiet aerodynamiczny potęgują dynamiczne doznania czwórki podróżnych zasiadających w oddzielnych, sportowych fotelach. Światową premierę MINI John Cooper Works Paceman zaplanowano na styczeń 2013 roku, podczas salonu samochodowego w Detroit. Pojazd ma się pojawić w salonach dilerskich w marcu tego samego roku, rozszerzając ofertę rodziny modelowej John Cooper Works do siedmiu wersji. Właściwości jezdne oraz stylistyka MINI John Cooper Works Paceman gwarantują, iż model ten będzie się wyróżniał w ruchu miejskim oraz dostarczał wiele frajdy podczas jazdy na trasie. Pod maską MINI John Cooper Works Paceman pracuje niezwykle dynamiczna, wysokoobrotowa jednostka napędowa. Standardowo turbodoładowany silnik współpracuje z sześciostopniową przekładnią manualną, ale za dopłatą pojazd można wyposażyć w sześciostopniową, automatyczną skrzynię biegów. Niezależnie od przekładni, MINI John Cooper Works Paceman rozpędza się od 0 do 100 km/h w zaledwie 6,9 sekundy. Jednak mimo tak oszałamiających osiągów silnik zadowala się wzorcowo niską w swojej klasie ilością paliwa. W cyklu testowym EU MINI John Cooper Works Paceman potrzebuje średnio 7,4 litra paliwa (wersja z przekładnią automatyczną: 7,9 litra) na 100 kilometrów. Unikatowy charakter MINI John Cooper Works Paceman podkreślają dedykowane elementy takie jak dostępny w standardzie pakiet aerodynamiczny, 18-calowe felgi ze stopu metali lekkich, sportowy układ wydechowy z chromowanymi końcówkami oraz nakładki progowe z logo John Cooper Works. Poza klasycznym czarno-białym pakietem, pojazd można również zamówić w ekskluzywnej wersji Chili Red z kontrastującą kolorystyką dachu i lusterek bocznych. Ponadto nabywca może usportowić wnętrze pojazdu przy pomocy dedykowanych elementów dekoracyjnych, wybierając pakiet stylizacyjny Chili Red. Silnik: ogromna moc i symboliczne spalanie dzięki technologii MINIMALISM oraz doświadczeniom zebranym podczas wyścigów. Sercem MINI John Cooper Works Paceman jest czterocylindrowa, turbodoładowana jednostka napędowa o pojemności 1598 cm3, która łączy technologie sportów motorowych z najnowszymi rozwiązaniami napędowymi opracowanymi przez ekspertów BMW Group. Mowa tu między innymi o wzmocnionej konstrukcji tłoków, wale napędowym o obniżonej masie własnej, aluminiowym bloku cylindrów oraz oprawach łożysk, a także zmodyfikowanym układzie chłodzenia, układzie dolotowym oraz wylotowym. Dodatkowo turbosprężarkę wyposażono w z naprawdę pokaźnych rozmiarów chłodnicę międzystopniową. Turbosprężarka typu twin-scroll w połączeniu z precyzyjnym, bezpośrednim układem wtrysku benzyny oraz układem zmiennych faz rozrządu opartym na technologii BMW Group VALVETRONIC zwiększa wydajność oraz dynamikę pracy silnika. Jednostka napędowa MINI John Cooper Works Paceman generuje do 160 kW/218 KM mocy przy 6000 obr./min. Maksymalne 280 niutonometrów momentu obrotowego dostępne jest w zakresie od 1900 do 5000 obr./min., a za sprawą funkcji overboost wartość ta może chwilowo wzrastać do 300 niutonometrów w zakresie od 2100 do 4500 obr./min. Podczas dynamicznego przyspieszania wrażenia z jazdy potęguje nie tylko żwawe brzmienie silnika, ale również rasowy pomruk sportowego układu wydechowego. Napęd na wszystkie koła ALL4 w standardzie, sześciostopniowa przekładnia automatyczna w opcji. Standardowo MINI John Cooper Works Paceman wyposażony jest w napęd na cztery koła, który przekazuje ogromną moc generowaną przez umieszczony z przodu i montowany poprzecznie silnik na koła obu osi. Dedykowany MINI układ napędowy ALL4 wykorzystuje centralny, elektromagnetyczny mechanizm różnicowy, dzięki czemu rozdział mocy między obie osie odbywa się wyjątkowo płynnie. Oznacza to, że moc, która trafia do poszczególnych kół idealnie odpowiada aktualnemu zapotrzebowaniu. W normalnych warunkach jazdy układ ALL4 przekazuje maksymalnie 50% mocy na tylną oś, ale w sytuacjach wyjątkowych może tam trafić nawet 100% dostępnej mocy. Dzięki temu charakterystyką i pewnością prowadzenia nowy model w pełni odpowiada najwyższym standardom marki MINI, i to niezależnie od warunków atmosferycznych i stanu nawierzchni. Elektronika sterująca pracą układu ALL4 została sprzężona bezpośrednio z jednostką sterującą układu DSC (Dynamiczna Kontrola Stabliności), co znacznie skraca czas reakcji układu napędowego ALL4 i poprawia precyzję rozdziału mocy. Układ ALL4 wykorzystuje dane z czujników systemu DSC aby już zawczasu przygotować właściwy rozkład mocy, np. podczas dynamicznego pokonywania zakrętów. Oznacza to, że kierowca może cieszyć się niezwykłą zwinnością i precyzją prowadzenia w stylu MINI. MINI John Cooper Works Paceman można zamówić z sześciostopniową przekładnią automatyczną zamiast standardowej skrzyni manualnej o takiej samej liczbie przełożeń. Obie przekładnie i mechanizm sprzęgła skrzyni manualnej przystosowano do pracy z niezwykle mocnym silnikiem, a cały układ zestrojono tak, aby zapewniał optymalne wykorzystanie osiągów i poprawiał wydajność paliwową. Dzięki funkcji Steptronic w pojazdach z przekładnią automatyczną kierowca ma możliwość manualnej zmiany przełożeń przy pomocy wybieraka umieszczonego w konsoli środkowej lub łopatek przy kole kierownicy. Wybór skrzyni biegów nie ma wpływu na dynamikę MINI John Cooper Works Paceman, które od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 6,9 sekundy zarówno wersji z manualną jak i automatyczną przekładnią. Prędkość maksymalna tej pierwszej wynosi 226 km/h, a drugiej 224 km/h. MINI John Cooper Works Paceman oferuje niezwykle dynamiczne osiągi oraz ponadprzeciętną wydajność paliwową. Kluczowe znaczenie ma tu zarówno oszczędna jednostka napędowa jak i szeroki wachlarz rozwiązań technologicznych MINIMALISM takich jak system odzysku energii kinetycznej hamowania, wskaźnik zmiany przełożenia czy funkcja Auto Start/Stop (w wersji z manualną skrzynią biegów). W cyklu testowym EU pojazd potrzebuje średnio 7,4 litra paliwa (wersja z przekładnią automatyczną: 7,9 litra) na 100 kilometrów, emitując przy tym 172 (184) gramów CO2 na kilometr. Stworzony z myślą o ekscytujących, sportowych doznaniach: podwozie, własności aerodynamiczne, stylistyka i wnętrze zmodyfikowane zgodnie z charakterystyką serii John Cooper Works. Kolejnym kluczowym elementem, dzięki któremu MINI John Cooper Works Paceman oferuje taką frajdę z jazdy, jest układ zawieszenia, zoptymalizowany specjalnie dla potrzeb nowego modelu – kolumny MacPhersona z przodu, konstrukcja z centralnym wahaczem poprzecznym z tyłu, układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym oraz niezwykle skuteczny układ hamulcowy. Standardowy układ zawieszenia został obniżony o 10 mm i wyróżnia się sztywniejszą charakterystyką tłumienia i wzmocnionymi stabilizatorami. W standardzie dostępny jest również układ dynamicznej kontroli stabilności (DSC) z systemem kontroli trakcji (DTC). Ponadto MINI John Cooper Works Paceman już w wersji bazowej wyposażony będzie w przycisk „Sport”, który zapewnia jeszcze szybszą reakcję na zmianę położenia pedału przyśpieszenia, bardziej rasowe brzmienie silnika oraz ograniczenie siły wspomagania kierownicy. W modelach z przekładnią automatyczną naciśnięcie przycisku „Sport” zwiększa dynamikę zmiany przełożeń. Standardowo MINI John Cooper Works Paceman wyposażone będzie w 18-calowe felgi aluminiowe Twin Spoke Black Burnished o polerowanym froncie ramienia i czarnej obręczy. Nowy model można jednak zamówić z ekskluzywnymi, 19-calowymi felgami Cross-Spoke Crusher ze stopu metali lekkich. Dzięki swej niepowtarzalnej stylistyce pierwsze Sports Activity Coupé w segmencie kompaktów nawet na parkingu wyróżnia się dynamiką, zwinnością i sportowym zacięciem. Wyraziście poprowadzona linia przedniej części nadwozia, eleganckie, sportowe kontury tyłu, opadająca linia dachu typowa dla modeli klasy coupé i szeroki, przysadzisty kuper zdradzają sportowe inklinacje tego trzydrzwiowego auta. Uroku i dynamiki przydają mu również elementy standardowego pakietu aerodynamicznego takie jak wyjątkowo muskularne przednie i tylne fartuchy oraz dedykowane boczne spojlery progowe, poprawiające przepływ powietrza wokół pojazdu. Nie ma mowy o pomyłce co do wersji modelu, ponieważ na osłonie chłodnicy, pokrywie bagażnika, nakładkach progowych oraz obok bocznych kierunkowskazów znalazło się miejsce na logo John Cooper Works. Nabywca może zamówić pojazd w jednym z dziewięciu odcieni nadwozia, m.in. z lakierem Chili Red, który zarezerwowano włącznie dla modeli serii John Cooper Works i który w MINI John Cooper Works Paceman dostępny jest w niepowtarzalnym pakiecie z kontrastującym kolorem dachu i lusterek bocznych oraz dekoracyjnymi pasami. Wnętrze kabiny nowego modelu stanowi wyjątkową kompozycję typową dla sportowego MINI serii John Cooper Works z elementami charakterystycznymi tylko dla wersji Paceman. Z tyłu znajdziemy tu dwa, oddzielne fotele, dzięki czemu osoby tam podróżujące mogą w bardzo komfortowych warunkach poczuć dreszcz sportowych emocji. W skład wyposażenia standardowego wchodzi również sportowa kierownica z kontrastującym, czerwonym przeszyciem i logo John Cooper Works, wyskalowany do 260 km/h prędkościomierz i obrotomierz z eleganckim, czarnym tłem, ciemnoszara podsufitka, dźwignia zmiany biegów z czerwonym nadrukiem rozkładu przełożeń i mieszkiem ochronnym o kontrastującym, czerwonym przeszyciu, oraz podobnie wykończone dywaniki podłogowe i materiałowa tapicerka sportowych foteli Diagonal Track John Cooper Works Carbon Black. W opcji dostępne są również sportowe, skórzane fotele Carbon Black Championship Red, a rasowy charakter wnętrza podkreślają, dostępne w standardzie listwy wykończone czarnym lakierem fortepianowym. Z listy wyposażenia dodatkowego wybrać można również ekskluzywny pakiet Chili Red, w którego skład wchodzą czerwone elementy dekoracyjne kokpitu i drzwi oraz czerwone pasy ozdobne w konsoli środkowej. Źródło: BMW Group
  19. Mini John Cooper Works Paceman (2014)
  20. [h=1]Mini John Cooper Works Tuning[/h]
  21. Mini Paceman John Cooper Works po raz pierwszy na zdjciach szpiegowskich
  22. Mini na ładnych felgach Klutch SL1. Taka nieco bardziej elegancka wersja BBS RS-ów (?).... Więcej: Mini Cooper - SL1 | Klutch Republik
  23. Mini Countryman John Cooper Works (2013) Dużo zdjęć Mini: http://www.forumsamochodowe.com/galeria/samochody/p10831-the-mini-john-cooper-w.html
  24. Mini John Cooper Works GP (2013) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mini&m=2013-John_Cooper_Works_GP"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mini&m=2013-John_Cooper_Works_GP" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
×