Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'competition' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 40 wyników

  1. Rekord: Audi RS 5 TDI competition concept osiąga najlepszy czas na torze Sachsenring Audi ustanawia nowy rekord okrążenia dla aut z silnikiem wysokoprężnym Górujący nad innymi model o mocy 435 KM i o momencie obrotowym 800 Nm Elektryczna sprężarka: zapobiega „turbodziurze”, podnosi wydajność sprintu Ingolstadt/Hohenstein-Ernstthal, 16 czerwca 2015 r. Audi odnotowało na torze Sachsenring nowy rekord dla aut z silnikiem wysokoprężnym. 3,6 kilometrowe okrążenie toru, Audi RS 5 TDI competition concept pokonało w zaledwie 1 min. 35,35 s. Auto czerpie moc z silnika 3.0 V6 biturbo TDI z 320 kW (435 KM), osiągającego moment obrotowy 800 Nm. Ciekawostką w tym modelu koncepcyjnym jest elektrycznie napędzana sprężarka. Rekord został ustanowiony przez duńskiego kierowcę wyścigowego, Nickiego Thiima, w ramach Dnia Rekordów na torze Sachsenring zorganizowanego przez czasopismo Auto Bild i producenta opon Michelin. Audi RS 5 TDI competition concept „wykręciło” najlepszy czas dla aut z silnikami wysokoprężnymi: 1 min. 35,35 sekundy, o 1,87 sekundy lepszy od rekordu obowiązującego od lutego 2015 r. Już wiosną 2015 r. czasopismo „sport auto” testowało to rozwiązanie na torze Hockenheim, ustanawiając przy tym najlepszy w historii redakcji czas okrążenia dla samochodu z jednostką diesla. „Jestem dumny z tak świetnych osiągów na torze. Podkreślają one wiodącą rolę Audi na polu rozwoju wysoce wydajnych, sportowych silników wysokoprężnych” - mówi Ulrich Weiß, kierownik działu rozwoju silników TDI w Audi AG. „Przy budowaniu Audi RS 5 TDI competition concept uwzględniliśmy wszystkie zalety lekkiej konstrukcji, koncepcji podwozia i oczywiście napędu. Wykorzystaliśmy cały potencjał TDI i wzmocniliśmy go dodatkową mocą pochodzącą z elektrycznej sprężarki, która już wkrótce będzie montowana w modelach seryjnych.” Audi RS 5 TDI competition concept bazuje na koncepcyjnym projekcie technicznym, zaprezentowanym przez Audi latem 2014 roku z okazji jubileuszu 25-lecia silnika TDI. Od tego momentu, auto poddane było dalszym pracom rozwojowym przystosowującym je do wykorzystania na torach wyścigowych. Montowany w nim silnik 3.0 TDI biturbo ma moc podniesioną do 320 kW (435 KM). Maksymalny moment obrotowy wzrósł do 800 Nm. Dzięki temu, sportowa jednostka napędowa TDI do 100 km/h przyspiesza w zaledwie 4 sekundy, a do 200 km/h w mniej niż 16 sekund. Główną innowacją wprowadzoną do silnika biturbo V6 TDI, oprócz dwóch konwencjonalnych turbosprężarek, jest sprężarka napędzana elektrycznie (EAV). W wyniku jej pracy, szybciej wzrasta ciśnienia ładowania przy niskich obrotach, reakcja silnika jest bardziej dynamiczna, a przyspieszenie szybsze i bardziej efektywne. Choć sprężarka napędzana jest niewielkim silnikiem elektrycznym o mocy 7 kW, w czasie 250 milisekund przyspiesza wirnik turbiny do 72 000 obrotów na minutę, wytwarzając w ten sposób ciśnienie doładowania niezależnie od energii spalin. Konwencjonalna turbosprężarka potrzebuje około dwa, trzy razy więcej czasu do osiągnięcia porównywalnej liczby obrotów wirnika turbiny. Dzięki technice EAV, w każdej sytuacji drogowej, RS 5 TDI competition concept ma do dyspozycji wysokie ciśnienie doładowania, istotne dla doskonałej, sportowej reakcji silnika. By zaopatrzyć elektryczną sprężarkę w niezbędną do jej pracy energię, wykorzystywany jest częściowy system pokładowej instalacji elektrycznej 48V. Dodatkowa instalacja elektryczna to ważny element strategii elektryfikacji Audi. Umożliwia ona szybkie przenoszenie większych ilości energii elektrycznej i dlatego idealnie nadaje się do napędzania elektrycznej sprężarki EAV. Oba rozwiązania już wkrótce znajdą się w produkcji seryjnej. Audi RS 5 TDI competition concept jest 241 kilogramów lżejsze niż model podstawowy. Wiele rozwiązań z dziedziny lekkiej konstrukcji znacząco wpłynęło na redukcję jego masy. Maska silnika zrobiona jest z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFK), drzwi z aluminium, układ wydechowy w znacznej mierze z tytanu. W środku zamontowano fotele sportowe z CFK, a tylny rząd siedzeń został usunięty, tak by też wnętrze pojazdu spełniało wymagania lekkiej konstrukcji. Poza tym, zastosowano tu szyby z cienkiego szkła i z tworzywa sztucznego. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Audi A7 Sportback 3.0 TDI competition: 25 lat techniki TDI w Audi - 3.0 TDI biturbo o mocy 240 kW (326 KM) - Od 0 do 100 km/h w 5,1 sekundy - Większa moc i ekskluzywne wyposażenie Ingolstadt, 14 lipca 2014 r. Imponująca moc i charakterystyka sportowego samochodu. Audi świętuje dwudziestą piątą rocznicę wdrożenia techniki TDI prezentując dynamiczny model edycji specjalnej. Audi A7 Sportback 3.0 TDI competition nie ukrywa swojego potencjału – ma moc 240 kW (326 KM), wysoki moment obrotowy 650 Nm i przyspiesza od zera do 100 km/h w 5,1 sekundy. Audi A7 Sportback 3.0 TDI competition wyposażono w przyjazny środowisku silnik wysokoprężny 3.0 TDI biturbo o pojemności 2967 cm3. Modyfikacje sposobu doładowania i konstrukcji wałków rozrządu dały możliwość zwiększenia mocy, w porównaniu z wersją standardową modelu, o dodatkowe 5 kW (7 KM), do 240 kW (326 KM). Kiedy kierowca dynamicznie przyspiesza, funkcja podwyższania mocy (Boost) przez krótki czas daje dodatkowe15 kW (20 KM). Maksymalny moment obrotowy 650 Nm jednostka uzyskuje między 1400 a 2800 obr./min. Potężnemu i sportowemu silnikowi wysokoprężnemu V6 wystarcza 6,1 litra paliwa na każde 100 kilometrów. Emituje przy tym 162 gramy CO2 na kilometr. Zawartość dwutlenku węgla w spalinach odpowiada wymogom normy Euro 6. Audi A7 Sportback 3,0 TDI competition wyposażono w pakiet sportowy S line, którego elementem jest m.in. obniżone o 20 milimetrów nadwozie. Aluminiowe felgi o nowej, pięcioramiennej stylistyce litery W mają pomalowane na czarno boki. Wyglądają imponująco, biorąc dodatkowo pod uwagę fakt, że ich średnica to aż dwadzieścia cali. Rozmiar opon: 265/35. Czerwone zaciski hamulców i siedemnastocalowe tarcze zamontowane zarówno z przodu, jak i z tyłu, podkreślają sportowy charakter tego specjalnego modelu. Pakiet wyposażenia zewnętrznego S line i pakiet „wysoki połysk” utrzymany w czerni nadają nadwoziu dynamicznej elegancji. Po bokach pojazdu, na błotnikach, umieszczono emblematy V6 T, a obudowy lusterek zewnętrznych i końcówki rur wydechowych są czarne. Gama lakierów nadwozia składa się z czterech kolorów: Daytona Gray, Misano Red, Nardo Gray i Sepang Blue. Zgodnie ze stylistycznymi założeniami pakietu sportowego S line, wnętrze Audi A7 Sportback 3.0 TDI competition jest czarne. Tapicerka sportowych foteli została wykonana z wysokiej jakości skóry Valcona w kolorach czarnym lub srebrnym Mond. Dodatkowo fotele ozdobiono specjalnymi tłoczeniami S line. Opcjonalnie Audi oferuje sportowe siedzenia S, z kontrastowymi obszyciami w kolorach czerwony Misano lub szary Agate. W tej opcji podłokietniki są również wykonane ze skóry i ozdobione kontrastowymi obszyciami. Listwy dekoracyjne wykonano z aluminium i czarnego drewna Beauford. To wyjątkowo szlachetne połączenie metalu i drewna. Na listwach progowych umieszczono emblematy „quattro”. Manetki przy wielofunkcyjnej, sportowej kierownicy można wykorzystywać do manualnego sterowania ośmiostopniową przekładnią tiptronic. Jubileuszowy model wyposażony jest we wszystkie funkcje zastosowane wcześniej w odmłodzonej serii A7. Wyposażenie standardowe obejmuje diodowe reflektory oraz kierunkowskazy z dynamicznym sposobem sygnalizowania. Opcjonalnie Audi może dostarczyć diodowe reflektory Matrix LED, jeszcze doskonalszą nawigację MMI plus i udoskonalone systemy wspomagania kierowcy, np. ulepszonego asystenta jazdy nocą. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Audi A7 Sportback 3.0 TDI competition (2015)
  4. Hyundai i20 WRC Mobile Game Competition http://www.youtube.com/watch?v=XdhVcE4w2WE&list=TLhL0CtqRgnK0v9loAexdJmhv-TB-3sfPY
  5. Pięćset tysięcy wyprodukowanych Audi TT i specjalny model TTS competition -200 kW (272 KM), 19-calowe koła i prawdziwe sportowa stylistyka - Ekskluzywne wnętrze w stalowoszarej skórze z barwnymi akcentami w żółtym kolorze „Imola”. - Kolejny kamień milowy podkreślający sukces serii modelowej TT Więcej zdjęć na Audi TT i specjalny model TTS competition fot. Volkswagen Group Polska - Zdjęcia, Tapety, Fotki, Samochody Ingolstadt, 14 sierpnia 2013. Audi świętuje okrągłą liczbę wyprodukowanych egzemplarzy swojego kompaktowego auta sportowego. To już pół miliona samochodów. Jubileusz uczczono, tworząc model specjalny. Pięćset egzemplarzy limitowanej serii Audi TTS competition o mocy 200 kW (272 KM), zarówno w wersji Coupé, jak i w wersji Roadster zjedzie z taśmy produkcyjnej już w październiku. Audi TT to od lat stylistyczna ikona. Dzięki nowemu, limitowanemu modelowi TTS competition, zyska teraz „świeży oddech”. TTS competition będzie dostępny wyłącznie w specjalnych kolorach: żółtym „Imola” i szarym „Nimbus”. Jego znakiem rozpoznawczym jest charakterystyczny tylny spojler z wstawkami o wyglądzie matowego aluminium. Dach wersji Roadster może być czarny lub szary, a 19-calowe koła mają kształt pięcioramiennego rotora. Do tego wyposażono je w opony o rozmiarze 255/35. We wnętrzu Audi TTS competition dominuje stalowoszara skóra, wykończona charakterystycznymi, ozdobnymi, również skórzanymi paskami. Ich brzegi są żółte, oczywiście w kolorze „Imola”. Taką samą barwę mają kontrastowe szwy. Umieszczone na obiciach drzwi aluminiowe plakietki z napisem „1 of 500“, dodatkowo potwierdzają ekskluzywność limitowanego modelu. Muskularne, skórzane, wielofunkcyjne koło kierownicy i wsparcie parkowania tyłem dopełniają całości wyposażenia. Inne elementy, od reflektorów ksenonowych Xenon plus, przez elektromagnetyczny system kontroli zawieszenia Audi magnetic ride, aż po aluminiowe listwy ozdobne, uzupełniają i tak już bogate wyposażenie seryjne TTS. Za dynamicznym charakterem Audi TTS competition kryje się silnik 2.0 TFSI o mocy 200 kW (272 KM) i momencie obrotowym 350 Nm. W wersji Coupé, z sześciostopniową automatyczną skrzynią biegów S tronic, od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 5,3 sekundy, a ze skrzynią manualną – w 5,5 sekundy. Coupé ze skrzynią S tronic zużywa średnio 7,7 litra paliwa na 100 km, ze skrzynią manualną – 7,9 litra. Audi TTS competition Roadster, z sześciostopniową przekładnią S tronic, od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,5 sekundy, a ze skrzynią manualną w 5,7 sekundy. Roadster ze skrzynią S tronic zużywa średnio 7,9 litra paliwa na 100 km, ze skrzynią manualną – 8,1 litra. Wszystkie modele posiadają stały napęd na cztery koła quattro, a ich prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Audi TTS competition to szczególnie ekskluzywny model. Z taśmy produkcyjnej zjedzie zaledwie 500 egzemplarzy tego samochodu. Jednak by usatysfakcjonować fanów marki, wszystkie warianty TT o mocy do 155 kW (211 KM), będą teraz oferowane z linią wyposażeniową S line competition w której skład wchodzą m.in. specjalne dodatki stylistyczne, 19-calowe koła i pakiet sportowy S line. Pięćset tysięcy wyprodukowanych Audi TT, to dowód sukcesu tego kompaktowego, sportowego samochodu. Już jego pierwsza generacja, która w wersji Coupé zadebiutowała w roku 1998, a w wersji Roadster rok później, zyskała status ikony stylistyki. Konsekwentnie kontynuowana czystość formy i staranne wykonanie najdrobniejszych detali, od początku przyciągały uwagę prasy motoryzacyjnej i klientów, a fascynacja ta trwa do dzisiaj. W wersji Coupé, ten kompaktowy samochód sportowy przekonuje koncepcją siedzeń 2+2 i możliwością powiększania bagażnika, a w wersji Roadster prostym w formie, lekkim dachem z tkaniny. Zastosowane w nim rozwiązania techniczne wyznaczyły nowe standardy. Potężne silniki turbo zaprojektowane w myśl zasad downsizingu, napęd na cztery koła quattro w wariantach najwyżej wyposażonych i sześciostopniowa skrzynia S tronic, którą w 2003 roku zawitała do modeli tej serii, na zawsze już będą się kojarzyć z modelami Audi TT. W drugiej generacji, która pojawiła się na przełomie lat 2006 i 2007, Audi udało się odwrócić ogólną tendencję polegającą na zwiększaniu ciężaru samochodów. Karoseria ASF (Audi Space Frame), wykonana w większości z aluminium sprawiła, że Audi TT w nowym wydaniu ważyło o 90 kg mniej niż jego poprzednik. Niewielki ciężar umożliwił doskonałe osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa. Audi TT 2.0 TDI quattro to kolejna innowacja – pierwszy na świecie samochód sportowy w segmencie premium z mocnym silnikiem diesla i napędem na cztery koła. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. Audi TTS Roadster competition (2013)
  7. Audi TTS Coupe competition (2013)
  8. [h=1]2014 BMW M5 with Competition Package[/h]
  9. BMW M6 Coupe Competition Package (2014)
  10. [h=1]2012 Motor Trend SUV of the Year - Competition Overview[/h]
  11. [h=1]2010 Motor Trend Sport/Utility of the Year Competition - Overview[/h]
  12. Fit aka Jazz rodem z Kanady. Podoba się? Więcej: http://illmotion.com/im-x-sp-feature-gawas-honda-fit/
  13. Kolejne zawody w upalaniu , tym razem konkretnie dla "amatorów" , jednakże pojawili się i znani ,profesjonalni zawodnicy dla których też udało się stworzyć specjalną klasę Blown Class. Poniżej macie ostre upalanie w 3 minutowym skrócie Zwycięzca klasy Blown dla profesjonalistów: Niestety nie mam filmu ze zwycięzcą klasy ulicznej ale wygrał Holden UTE V8.
  14. 2008 Ferrari Enzo ZXX by Edo Competition and ZR Exotics - Top Speed Chyba pierwsze tuningowane FXX
  15. Audi TT w nowej edycji specjalnej S-Line Competition
  16. Panamera HellBoy by Edo Competition... Więcej ---> http://carscoop.blogspot.com/2011/10/edo-competition-turns-porsche-panamera.html
  17. Hanka z Kaliforni... Fajnie zrobiona... Wiecej ---> http://www.importtuner.com/features/impp_1111_1997_honda_civic_cx/japanese_sir.html Inne zdjęcia ---> http://www.importtuner.com/features/impp_1111_1997_honda_civic_cx/photo_06.html
  18. 722HP... Więcej ---> http://carscoop.blogspot.com/2011/04/edo-competitions-722hp-mercedes-benz.html
  19. Panamera Moby Dick od Edo... 750 KM! Bestia! Więcej ---> http://carscoop.blogspot.com/2011/01/edo-competition-turns-porsche-panamera.html
  20. RC Trial after competition <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=eHFinpR5qGc?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=eHFinpR5qGc?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
  21. luk22

    Audi ACE5

    Kolejny projekcik na audi competition :
  22. Audi A1 competition kit <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=yJaZiXxut-M&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=yJaZiXxut-M&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
  23. Brzeziny Competition 2009 <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=qakk96kqKP8&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=qakk96kqKP8&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
  24. BMW M6 Competition Edition Frozen Gray <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=mqgHNa4-x7g&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=mqgHNa4-x7g&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
×