Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'cls' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 40 wyników

  1. Mercedes-Benz CLS-Class (2015)
  2. Mercedes-Benz CLS Shooting Brake (2015)
  3. Mercedes-Benz CLS-Class (2015)
  4. Mnichuu

    Mercedes CLS

    Witam. Najnowszy rysunek, moim zdaniem najlepszy. Jestem z niego mega dumny. Jest to Mercedes CLS 2013, na felgach Vossen więc podkleiłem pod "tun 3d" Format A3, czas około 23godzin. Po więcej zapraszam na : https://www.facebook.com/Mnichuu Mnichuu (Tomasz) on deviantART
  5. Mercedes CLS Shooting Brake zasilił flotę fińskiej policji Hojny magazyn Ciekawe, jakby w Polsce wypadł taki konkurs
  6. [h=1] Mercedes CLS 63 AMG Gorilla Racing (820 HP)[/h]
  7. Z gory przepraszam za jakość zdjeć lub za nie umyte auto. Wszyskie zdjęcia robiłem tym samym telefonem, i Nie przygotowywałem sie do nich. Chciałbym przedstawić krótka historie pewnego Cls-a. Może się to komuś spodoba , a może nie. Mercedes CLS55AMG . 2005r 5500 poj V8 KOMPRESSOR Moc 500KM Od poczatku gdy go kupiłem wyglądał bardzo spokojnie , czego nie dało się powiedzieć o sposobie prowadzenia i przyspieszeniu tego auta. Wiec zacząłem kombinowac . Tak wyglądał na samym początku. <textarea id="ncode_imageresizer_warning_1" class="ncode_imageresizer_warning" readonly="" style="margin: 12px 0px 0px; padding: 6px 0px 6px 30px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; box-sizing: border-box; color: rgb(79, 67, 0); background-image: url(<a href=" http:="" www.forumsamochodowe.com="" images="" misc="" ncode.png);"="" target="_blank">http://www.forumsamochodowe.com/images/misc/nCode.png);</a> background-color: rgb(255, 250, 205); border-color: rgb(255, 236, 125); outline: 0px; border-top-left-radius: 6px; border-top-right-radius: 6px; border-bottom-right-radius: 0px; border-bottom-left-radius: 0px; cursor: pointer; resize: none; overflow: hidden; width: 500px; height: 27px !important; background-position: 6px 6px; background-repeat: no-repeat no-repeat;"></textarea> Na Pierwszy strzał poszły wiadomo szyby , grill i felgi. Co było bardzo trafne moje wyobrażenie co do wyboru koloru. <textarea id="ncode_imageresizer_warning_2" class="ncode_imageresizer_warning" readonly="" style="margin: 12px 0px 0px; padding: 6px 0px 6px 30px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; box-sizing: border-box; color: rgb(79, 67, 0); background-image: url(<a href=" http:="" www.forumsamochodowe.com="" images="" misc="" ncode.png);"="" target="_blank">http://www.forumsamochodowe.com/images/misc/nCode.png);</a> background-color: rgb(255, 250, 205); border-color: rgb(255, 236, 125); outline: 0px; border-top-left-radius: 6px; border-top-right-radius: 6px; border-bottom-right-radius: 0px; border-bottom-left-radius: 0px; cursor: pointer; resize: none; overflow: hidden; width: 500px; height: 27px !important; background-position: 6px 6px; background-repeat: no-repeat no-repeat;"></textarea> <textarea id="ncode_imageresizer_warning_3" class="ncode_imageresizer_warning" readonly="" style="margin: 12px 0px 0px; padding: 6px 0px 6px 30px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; box-sizing: border-box; color: rgb(79, 67, 0); background-image: url(<a href=" http:="" www.forumsamochodowe.com="" images="" misc="" ncode.png);"="" target="_blank">http://www.forumsamochodowe.com/images/misc/nCode.png);</a> background-color: rgb(255, 250, 205); border-color: rgb(255, 236, 125); outline: 0px; border-top-left-radius: 6px; border-top-right-radius: 6px; border-bottom-right-radius: 0px; border-bottom-left-radius: 0px; cursor: pointer; resize: none; overflow: hidden; width: 500px; height: 27px !important; background-position: 6px 6px; background-repeat: no-repeat no-repeat;"></textarea> <textarea id="ncode_imageresizer_warning_4" class="ncode_imageresizer_warning" readonly="" style="margin: 12px 0px 0px; padding: 6px 0px 6px 30px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; box-sizing: border-box; color: rgb(79, 67, 0); background-image: url(<a href=" http:="" www.forumsamochodowe.com="" images="" misc="" ncode.png);"="" target="_blank">http://www.forumsamochodowe.com/images/misc/nCode.png);</a> background-color: rgb(255, 250, 205); border-color: rgb(255, 236, 125); outline: 0px; border-top-left-radius: 6px; border-top-right-radius: 6px; border-bottom-right-radius: 0px; border-bottom-left-radius: 0px; cursor: pointer; resize: none; overflow: hidden; width: 500px; height: 27px !important; background-position: 6px 6px; background-repeat: no-repeat no-repeat;"></textarea> W późniejszej kolejności zaczęło brakować mocy , trzeba było ściągnąć tej bestii kaganiec (250km/h).Po tej operacji mietła łapie oddech "pełną piersią" i bez problemu przekracza granice 300km/h. (Dla posiadaczy!! na 4 biegu odcina przy 290km/h) i zostaje jeszcze cała 5 Po takiej przejażdżce pierwszej bez kagańca znów samochodzik zrobił się smutny. Auto przekraczające 300km/h wygladało jak zwykła limuzyna..... Małe ostateczne detale spowodowały ze ten CLS zmienił sie nie odwracalnie i nie do poznania. <textarea id="ncode_imageresizer_warning_5" class="ncode_imageresizer_warning" readonly="" style="margin: 12px 0px 0px; padding: 6px 0px 6px 30px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; box-sizing: border-box; color: rgb(79, 67, 0); background-image: url(<a href=" http:="" www.forumsamochodowe.com="" images="" misc="" ncode.png);"="" target="_blank">http://www.forumsamochodowe.com/images/misc/nCode.png);</a> background-color: rgb(255, 250, 205); border-color: rgb(255, 236, 125); outline: 0px; border-top-left-radius: 6px; border-top-right-radius: 6px; border-bottom-right-radius: 0px; border-bottom-left-radius: 0px; cursor: pointer; resize: none; overflow: hidden; width: 500px; height: 27px !important; background-position: 6px 6px; background-repeat: no-repeat no-repeat;"></textarea> <textarea id="ncode_imageresizer_warning_6" class="ncode_imageresizer_warning" readonly="" style="margin: 12px 0px 0px; padding: 6px 0px 6px 30px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; box-sizing: border-box; color: rgb(79, 67, 0); background-image: url(<a href=" http:="" www.forumsamochodowe.com="" images="" misc="" ncode.png);"="" target="_blank">http://www.forumsamochodowe.com/images/misc/nCode.png);</a> background-color: rgb(255, 250, 205); border-color: rgb(255, 236, 125); outline: 0px; border-top-left-radius: 6px; border-top-right-radius: 6px; border-bottom-right-radius: 0px; border-bottom-left-radius: 0px; cursor: pointer; resize: none; overflow: hidden; width: 500px; height: 27px !important; background-position: 6px 6px; background-repeat: no-repeat no-repeat;"></textarea> <textarea id="ncode_imageresizer_warning_7" class="ncode_imageresizer_warning" readonly="" style="margin: 12px 0px 0px; padding: 6px 0px 6px 30px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; box-sizing: border-box; color: rgb(79, 67, 0); background-image: url(<a href=" http:="" www.forumsamochodowe.com="" images="" misc="" ncode.png);"="" target="_blank">http://www.forumsamochodowe.com/images/misc/nCode.png);</a> background-color: rgb(255, 250, 205); border-color: rgb(255, 236, 125); outline: 0px; border-top-left-radius: 6px; border-top-right-radius: 6px; border-bottom-right-radius: 0px; border-bottom-left-radius: 0px; cursor: pointer; resize: none; overflow: hidden; width: 500px; height: 27px !important; background-position: 6px 6px; background-repeat: no-repeat no-repeat;"></textarea> <textarea id="ncode_imageresizer_warning_8" class="ncode_imageresizer_warning" readonly="" style="margin: 12px 0px 0px; padding: 6px 0px 6px 30px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; box-sizing: border-box; color: rgb(79, 67, 0); background-image: url(<a href=" http:="" www.forumsamochodowe.com="" images="" misc="" ncode.png);"="" target="_blank">http://www.forumsamochodowe.com/images/misc/nCode.png);</a> background-color: rgb(255, 250, 205); border-color: rgb(255, 236, 125); outline: 0px; border-top-left-radius: 6px; border-top-right-radius: 6px; border-bottom-right-radius: 0px; border-bottom-left-radius: 0px; cursor: pointer; resize: none; overflow: hidden; width: 500px; height: 27px !important; background-position: 6px 6px; background-repeat: no-repeat no-repeat;"></textarea> <textarea id="ncode_imageresizer_warning_9" class="ncode_imageresizer_warning" readonly="" style="margin: 12px 0px 0px; padding: 6px 0px 6px 30px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; box-sizing: border-box; color: rgb(79, 67, 0); background-image: url(<a href=" http:="" www.forumsamochodowe.com="" images="" misc="" ncode.png);"="" target="_blank">http://www.forumsamochodowe.com/images/misc/nCode.png);</a> background-color: rgb(255, 250, 205); border-color: rgb(255, 236, 125); outline: 0px; border-top-left-radius: 6px; border-top-right-radius: 6px; border-bottom-right-radius: 0px; border-bottom-left-radius: 0px; cursor: pointer; resize: none; overflow: hidden; width: 500px; height: 27px !important; background-position: 6px 6px; background-repeat: no-repeat no-repeat;"></textarea> <textarea id="ncode_imageresizer_warning_10" class="ncode_imageresizer_warning" readonly="" style="margin: 12px 0px 0px; padding: 6px 0px 6px 30px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; box-sizing: border-box; color: rgb(79, 67, 0); background-image: url(<a href=" http:="" www.forumsamochodowe.com="" images="" misc="" ncode.png);"="" target="_blank">http://www.forumsamochodowe.com/images/misc/nCode.png);</a> background-color: rgb(255, 250, 205); border-color: rgb(255, 236, 125); outline: 0px; border-top-left-radius: 6px; border-top-right-radius: 6px; border-bottom-right-radius: 0px; border-bottom-left-radius: 0px; cursor: pointer; resize: none; overflow: hidden; width: 500px; height: 27px !important; background-position: 6px 6px; background-repeat: no-repeat no-repeat;"></textarea> <textarea id="ncode_imageresizer_warning_11" class="ncode_imageresizer_warning" readonly="" style="margin: 12px 0px 0px; padding: 6px 0px 6px 30px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; box-sizing: border-box; color: rgb(79, 67, 0); background-image: url(<a href=" http:="" www.forumsamochodowe.com="" images="" misc="" ncode.png);"="" target="_blank">http://www.forumsamochodowe.com/images/misc/nCode.png);</a> background-color: rgb(255, 250, 205); border-color: rgb(255, 236, 125); outline: 0px; border-top-left-radius: 6px; border-top-right-radius: 6px; border-bottom-right-radius: 0px; border-bottom-left-radius: 0px; cursor: pointer; resize: none; overflow: hidden; width: 500px; height: 27px !important; background-position: 6px 6px; background-repeat: no-repeat no-repeat;"></textarea> Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. Zabraniam wystawiania ich gdzie kol wiek bez mojej zgody. Liczę na wyrozumiałość Oraz komentarze na temat tej latajątej Mietły.
  8. Mercedes CLS Shooting Brake niebawem przejdzie face lifting Coś szybko ten lifting... Ale być może odświeżają zwykłego CLS-a i postanowili za jednym zamachem odświeżyć też Shooting Brake'a
  9. [h=1]Mercedes-Benz 2012 SLS AMG Roadster CLS SLK C63 AMG[/h] http://www.youtube.com/watch?v=30AstfyAR1w&feature=em-subs_digest
  10. Brabus by Eurocar... Więcej: Gallery: Brabus B63 CLS 63 by Eurocar
  11. [h=1]Audi A7 v Mercedes CLS v Porsche Panamera review - Auto Express[/h]
  12. [h=1]CLS 6,3 AMG 300 km/h na autostradzie A4[/h]
  13. [h=1]Mercedes CLS Shooting Brake review[/h]
  14. Mercedes CLS 63 AMG 2012 Test Drive & Review by RoadflyTV with Ross Rapoport
  15. Jakoś podobają mi się projekty od Ultimate Auto. Ten nie jest wyjątkiem... Więcej: Mercedes-Benz CLS 63 AMG by Ultimate Auto
  16. [h=1]GTA IV Mods #31: Mercedes-Benz CLS 63 AMG (2012)[/h]
  17. Mercedes-BenzCLS 63 AMG: osiągi, dynamizm i wydajność Nowywymiarstylu i osiągów: CLS 63 AMG teraz również w wersji S i z napędem4MATIC Aktualizacjapodzespołów CLS 63 AMG zakończona: odmiany Coupé i Shooting Braketakżekorzystają z rozwiązań zastosowanych w nowym modelu E 63 AMG.Wersja S otrzymała nie tylko nowy napęd na obie osie 4MATIC, ale iwzmocnioną jednostkę AMG V8 biturbo o mocy 430 kW (585 KM) oraz 800Nm maksymalnego momentu obrotowego. 5,5-litrowy silnik wciążosiągaszczyty wydajności - jego wyśmieniteosiągii najniższezużyciepaliwa pozostająpozazasięgiem konkurencji. Tylnonapędowy wariant CLS 63 AMG zostałwzmocniony do 410 kW (557 KM) i 720 Nm. Również ta wersja jestopcjonalnie dostępna z napędem 4MATIC. -CLS 63 AMG jest bezkonkurencyjny zarówno jako Coupé, jak iShoooting Brake. Zwłaszcza wersje S - z ich imponującą mocą,momentem obrotowym i nowym napędem na obie osie 4MATIC - tonajbardziej atrakcyjne propozycje w segmencie - mówi Ola Källenius,szef Mercedes-AMG GmbH. - Nowa, rozbudowana gama modeli jestdopasowana do indywidualnych wymagań lepiej niżkiedykolwiek. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h ze startuzatrzymanego w czasie 3,6 s zapewnia CLS 63 AMG w wersji S poleposition w starciu z konkurencją. Poza zwiększoną mocą wpływ nasprinterskie osiągi ma napęd na obie osie AMG 4MATIC z rozkłademmomentu obrotowego w stosunku 33:67 (przednia/tylna oś). Perfekcyjnatrakcja podczas przyspieszenia pozwala skutecznie unikać stratspowodowanych uślizgiem kół. Przeglądnowych wersji modelu CLS 63 AMG: [TABLE=width: 491] [TR] [TD=width: 113] [/TD] [TD=width: 105] CLS 63 AMG Coupé/Shooting Brake [/TD] [TD=width: 115] CLS 63 AMG 4MATIC Coupé/Shooting Brake [/TD] [TD=width: 124] CLS 63 AMG 4MATIC S Coupé/Shooting Brake [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 113] Pojemność skokowa [/TD] [TD=width: 105] 5461 ccm [/TD] [TD=width: 115] 5461 ccm [/TD] [TD=width: 124] 5461 ccm [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 113] Moc maks. [/TD] [TD=width: 105] 410 kW (557 KM) przy 5500 obr./min [/TD] [TD=width: 115] 410 kW (557 KM) at 5500 obr./min [/TD] [TD=width: 124] 430 kW (585 KM) przy 5500 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 113] Maks. moment [/TD] [TD=width: 105] 720 Nm przy 1750-5250 obr./min [/TD] [TD=width: 115] 720 Nm przy 1750-5250 obr./min [/TD] [TD=width: 124] 800 Nm przy 1750-5000 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 113] Średnie zużycie paliwa (NEDC) [/TD] [TD=width: 105] 9,9 (10,1) l/100 km [/TD] [TD=width: 115] 10,4 (10,6) l/100 km [/TD] [TD=width: 124] 10,4 (10,6) l/100 km [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 113] Emisja CO2 [/TD] [TD=width: 105] 231 (235) g/km [/TD] [TD=width: 115] 243 (248) g/km [/TD] [TD=width: 124] 243 (248) g/km [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 113] Przyspieszenie 0 - 100 km/h [/TD] [TD=width: 105] 4,2 (4,3) s [/TD] [TD=width: 115] 3,7 (3,8) s [/TD] [TD=width: 124] 3,6 (3,7) s [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 113] Prędkość maks. [/TD] [TD=width: 105] 250 km/h* [/TD] [TD=width: 115] 250 km/h* [/TD] [TD=width: 124] 250 km/h* [/TD] [/TR] [/TABLE] *ograniczona elektronicznie; dane dla CLS 63 AMG Shooting Brake wnawiasach 5,5-litrowysilnik AMG V8 biturbo pod maską wersji S generuje moc 430 kW (585KM) i maksymalny moment obrotowy 800 Nm. W porównaniu do oferowanejdotychczas odmiany z pakietem AMG Performance (dostępnej jako opcjadla odmiany Coupé) jego moc wzrosła o 20 kW (28 KM). Dodatkowypotencjał to efekt m.in. zwiększonego z 0,9 do 1 bara ciśnieniadoładowania. Wersja bazowa dysponuje mocą 410 kW (557 KM) i 720 Nmmaksymalnego momentu obrotowego - to, odpowiednio, o 24 kW (32 KM) i20 Nm więcej od poprzednika. Pomimowyższej mocy i lepszych osiągów wszystkie wersje odznaczają sięznakomitą efektywnością i niewielkim zużyciem paliwa. 5,5-litrowajednostka V8 biturbo jest najbardziej wydajną produkowaną seryjnieV-ósemką na świecie, choć ma pojemność znacznie wyższą odsilników konkurencji. 557-konny model CLS 63 AMG z tylnym napędemzużywa średnio 9,9 l/100 km (NEDC). Wariant z napędem na obie osiei 585-konna wersja S potrzebują niewiele więcej - od 10,4 do 10,6l/100 km. Co więcej, każdaz odmianCLS 63 AMG już teraz spełnia rygorystyczne wymogi normy emisjispalin Euro 6, obowiązujące nie wcześniej niż od 2015 roku. Prędkośćmaksymalna wszystkich wersji wynosi 250 km/h (ograniczonaelektronicznie). Sportowa,7-biegowa skrzynia AMG SPEEDSHIFT MCT Wszechstronnośći znakomite tempo to atuty sportowej, 7-biegowego przekładni AMGSPEEDSHIFT MCT. Cztery tryby jazdy - "C" (ControlledEfficiency), "S" (Sport), "S+" (Sport plus) oraz"M" (Manual) - pozwalają dostosować charakter jej pracydo indywidualnych wymagań kierowcy. W trybie "C" funkcjaECO start/stop unieruchamia jednostkę napędową podczas postoju, askrzynia wcześniej i łagodniej wybiera kolejne przełożenia.Ruszanie odbywa się zazwyczaj z drugiego biegu. Tandemsilnika i skrzyni reaguje znacznie agresywniej w trybach "S","S+" oraz "M"; funkcja ECO start/stop zostajewtedy uśpiona. Precyzyjne przerwy w realizacji procesu zapłonu iwtrysku przy pełnym obciążeniu zapewniają jeszcze szybszą zmianęprzełożeń i emocjonujący dźwięk jednostki napędowej. 7-biegowaskrzynia AMG SPEEDSHIFT MCT dysponuje również funkcją podwójnegowysprzęglenia podczas redukcji oraz RACE START. Napędna obie osie 4MATIC: wyśmienita dynamika jazdy Wydajnynapęd na cztery koła AMG 4MATIC kieruje moment obrotowy doprzedniej i tylnej osi w stosunku 33 do 67 procent. Dodatkoweniutonometry na tylnych kołach zapewniają właściwą dla modeliAMG dynamikę i przyjemność z jazdy. Do wymagań permanentnegonapędu na obie osie dostosowany został 3-stopniowy system ESP, wtrybie "SPORT Handling" wspomagany przez układ TorqueVectoring Brake, który selektywnie przyhamowuje poszczególne koła.Cel? Jeszcze lepsza zwinność i eliminacja podsterowności w jeździepo łukach. Napędna obie osie 4MATIC sprzyja większej przyczepności podczas jazdy pomokrej lub śliskiej nawierzchni. Optymalną trakcję gwarantujesprzęgło wielotarczowe, dysponujące momentem blokującym owartości 50 Nm. Sercem napędu jest skrzynia rozdzielczazintegrowana z obudową przekładni AMG SPEEDSHIFT MCT w sposób,który nie wymaga dodatkowej przestrzeni. Moment obrotowy płynie zapośrednictwem wału napędowego do kół przedniej osi.Przeniesienie siły napędowej z przedniego dyferencjału do półosiodbywa się poprzez wałek pośredni, biegnący przez kanał w misceolejowej silnika. Kompaktowy mechanizm napędu na obie osie zostałzoptymalizowany pod kątem masy - całość waży jedynie 70 kg. Dodatkowo,model CLS 63 AMG w wersji S wyposażony jest w blokadę tylnegodyferencjału, która zwiększa zapas trakcji i zapewnia jeszczelepsze prowadzenie - zwłaszcza na torze wyścigowym. Wszystkiewarianty CLS 63 AMG posiadają sportowe zawieszenie AMG RIDE CONTROLz elektroniczną kontrolą tłumienia. Z przodu pracują sprężynystalowe, z tyłu zastosowano układ pneumatyczny. Za naciśnięciemprzycisku elektronika zmienia nastawy resorowania z trybu "Comfort"na "Sport" lub "Sport plus". Wmodelach z napędem na obie osie inżynierowie Mercedes-AMGzoptymalizowali architekturę przedniego zawieszenia z trzemawahaczami, a nowo opracowane elementy z aluminium przekładają sięna dodatkową zwinność i neutralność podczas szybkiegopokonywania zakrętów. Wersja S wyróżnia się dodatkowozmodyfikowaną elastokinematyką układu jezdnego, który wsytuacjach podbramkowych oferuje jeszcze wyższy poziomprzyczepności. Wszystkieodmiany CLS 63 AMG mają poszerzony o 24 mm rozstaw przednich kół,zapewniający większą stabilność w szybko pokonywanych łukach iwyczucie nawierzchni. Zwiększony negatyw kół obu osi pozwala zkolei osiągnąć większe wartości przyspieszeń poprzecznych. Elektromechaniczny,progresywny układ kierowniczy AMG ma bezpośrednie przełożenie14:1, a jego charakterystyka jest dostosowana do ustawieńzawieszenia. Mercedes-BenzCLS 63 AMG standardowo porusza się na 19-calowych obręczach AMG zpodwójnymi ramionami, pokrytych lśniącym, grafitowym lakierem.Felgi o szerokości 9 cali z przodu i 10 cali z tyłu zaopatrzono wogumienie w rozmiarze, odpowiednio, 255/35 R 19 oraz 285/30 R 19.Znakiem rozpoznawczym wersji S są 10-ramienne, matowe obręcze zlśniącym rantem. Opcjonalny,ceramiczno-kompozytowy układ hamulcowy AMG CLS63 AMG uzbrojony jest w wysokowydajny układ hamulcowy AMG. Przedniei tylne tarcze - wentylowane i perforowane - mają średnicę 360 mm;przednie tarcze wykonano ze szczególnie odpornych na wielokrotnehamowanie i wysoką temperaturę materiałów kompozytowych. Z przoduzastosowano 6-, a z tyłu - 4-tłoczkowe zaciski, wszystkie w kolorzesrebrnym i z białym logo AMG. Ceramiczno-kompozytowyukład hamulcowy AMG z tarczami o średnicy 402 mm to ekskluzywnaopcja zarezerwowana wyłącznie dla wersji S. O 40 proc. lżejszy odstandardowego, zapewnia on jeszcze większą skuteczność hamowania,precyzję prowadzenia i komfort jazdy. Imponująca wytrzymałośćceramicznych tarcz sprzyja takżedłuższejeksploatacji. Ekskluzywnedetale wersji S CLS63 AMG w wersji S różni się od swoich braci polakierowanymi naczerwono zaciskami hamulców oraz emblematem AMG wzbogaconym o literę"S" na czarnym tle. Na życzenie klienta lista wyposażeniamodelu obejmuje tapicerkę z kontrastującymi, szarymi przesyciamisportowych foteli AMG, paneli drzwi, podłokietników i elementówkonsoli środkowej, a także srebrne pasy bezpieczeństwa. Pokrytaskórą nappa kierownica AMG Performance z elementami z Alcantaryma spłaszczony wieniec, a za nią kryją się zegary zprędkościomierzem wyskalowanym do 320 km/h, czerwonymi akcentami isymbolem "S AMG". Na zagłówkach przednich foteliwytłoczono logo AMG, które zdobi również listwy progowe zpodświetleniem LED w kolorze białym. Ekskluzywnenagłośnienie przestrzenne Bang & Olufsen BeoSound AMG Jednąz najbardziej wyjątkowych opcji wyposażenia wszystkich wersji CLS-ajest system dźwięku przestrzennego Bang & Olufsen BeoSound AMG,opracowany przez Mercedes-Benz i Mercedes-AMG we współpracy zrenomowanym duńskim producentem nagłośnienia, firmą Bang &Olufsen. Zapewnia on najwyższy standard dźwięku w formacie DolbyDigital 5.1 i składa się z 1200-watowego wzmacniacza oraz 14głośników neodymowych. Procesor DSP pozwala za pośrednictwemsystemu COMAND wybrać jedną z kilku konfiguracji dźwięku(przednia, centralna, tylna oraz tryb True Image™, oferującywyjątkowe niepowtarzalne muzyczne dla wybranego miejsca). Systemaudio umożliwiatakże wybór pomiędzy dźwiękiem studyjnym ("Reference")lub przestrzennym. Pierwszy z nich skupia się na autentycznychdoznaniach płynących z nagrania i nieskazitelnym odtworzeniuutworów, drugi perfekcyjnie oddaje nastrój występów na żywo itworzy w kabinie unikalną atmosferę panoramicznego dźwięku bezzakłócania jego naturalnego charakteru. Podświetlane, 50-watowegłośniki wysokotonowe podkreślają wyrafinowany charakter systemuBang & Olufsen BeoSound AMG, podobnie jak wysokiej jakościobudowy głośników z logo Bang & Olufsen. Drewnianapodłoga przestrzeni bagażowej designo Doekskluzywnych opcji wyposażeniawszystkich wersji CLS 63 AMG Shooting Brake należyrównieżpodłoga przestrzeni bagażowej designo z drewna amerykańskiej wiśnio otwartych porach - tradycyjnie używanego w celach dekoracyjnych,do wykończenia najwyższej jakości mebli lub statków. Warstwystarannie wyselekcjonowanych, cienkich płatów z drewnaamerykańskiej wiśni są ręcznie klejone i prasowane. Ich krawędziefrezuje się za pomocą obrabiarki CNC, a powierzchnie szlifuje izabezpiecza przed wilgocią, aby zachować naturalne piękno drewna.Jego efekt potęgują intarsje z laserowo przyciętych,trzymilimetrowych pasków wędzonego dębu. Szyny ze szczotkowanegoaluminium, wzbogacone o gumowe nakładki, chronią drewnianą podłogęi zabezpieczają bagaż przed przemieszczaniem. Rynkowapremiera zmodernizowanego CLS 63 AMG z napędem na tylną ośodbędzie się w kwietniu, a odmian z napędem na obie osie - wczerwcu 2013 roku. Źródło: Mercedes-BenzPolska
  18. I jeszcze jeden projekt by PP Exclusive... Więcej: Mercedes-Benz CLS 63 AMG by PP Exclusive
  19. Lorinser wziął na warsztat CLS-a Shooting Brake. Efekt jest taki. Więcej: Mercedes CLS Shooting Brake Tuning by Lorinser - autoevolution
  20. Jest bardzo dobrze, ale dlaczego "Yachting"? Więcej: 2012 Kicherer Mercedes CLS 6.3 Yachting | Tuning News
  21. [h=1]CLS Shooting Brake TV-Spot "Routine"[/h] http://www.youtube.com/watch?v=usjAwOMstJM&feature=g-all-u
  22. Oryginalneakcesoria Mercedes-Benz dla modelu CLS Shooting Brake Stylowytowarzysz podróży Gamaoryginalnych akcesoriów Mercedes-Benz dla nowego modelu CLS ShootingBrake obejmuje ponad 100 najwyższej jakości produktów, a wśródnich m.in. zaawansowane systemy multimedialne, praktyczne akcesoriatransportowe i stylowe obręcze z lekkich stopów. Dziękistacji dokującej iPadRear Integration Plus,użytkowanie urządzeń firmy Apple (iPad, iPad 2 oraz iPad3) jest wygodne i bezpieczne. Co więcej, ich posiadacze nie musząrezygnować z żadnych funkcjonalności - wszystkie porty i gniazdapozostają dostępne. Stacja może zostać obrócona o 90° lubpodniesiona, a zintegrowany interfejs USB pozwala naładować baterięiPada. Alternatywnie,dla użytkowników iPadów dostępny jest również łatwy wmontażu uchwyt iPadRear Integration,dołączany do wsporników zagłówka. Pierwszorzędnąrozrywkę w drugim rzędzie foteli zapewnia zestaw RearSeat Entertainment System.Obejmuje on dwa 17,8-centymetrowe wyświetlacze, zintegrowane zodtwarzaczem DVD, interfejsem USB i SD, bezprzewodowymi słuchawkamioraz zdalnym sterowaniem. BeckerMAP PILOTto wysokiej klasy nawigacja w korzystnej cenie, oferowana jakorozbudowa systemu Audio 20 CD. Sterowanie ukrytym w schowkuurządzeniem odbywa się za pośrednictwem zintegrowanego kontrolera,informacje głosowe przekazywane są poprzez zainstalowane w kabiniegłośniki, a instrukcje - wyświetlane na ekranie systemu Audio 20CD. Oprogramowanie można aktualizować lub rozbudować zapośrednictwem portalu internetowego. Kolejnefunkcje multimedialne oferuje moduł Mercedes-BenzTelephone z Bluetooth(SAP). Zintegrowany z UMTS i bezpośrednio połączony z antenąsamochodu, oferuje on szybkie, stabilne i bezpieczne połączenie zinternetem poprzez COMAND Online. System umożliwia jednoczesnekorzystanie z aplikacji Mercedes-Benz Apps oraz połączeniatelefonicznego. Pod hasłem "Telematyka" dostępny jestrównież szeroki wybór uchwytówtelefonicznych. Praktyczneakcesoria transportowe Dziękioryginalnym akcesoriom Mercedes-Benz nowy CLS Shooting Brake stajesię jeszcze bardziej wszechstronny. Przykład? Montowany do hakaholowniczego bagażnik rowerowy, dostępny w wersji dla dwóch lubtrzech rowerów. Sprytny mechanizm pozwala otworzyć klapę bagażnikanawet po zamontowaniu rowerów. Ci, którzy sprzęt sportowywolą przewozić na dachu, mogą zdecydować się na bagażnikdachowy Alustyle i połączyć go z uchwytem rowerowym lub uchwytemna narty i snowboard. Dostępne są także boksy dachoweMercedes-Benz o pojemności 330, 400 lub 450 litrów. Każdy z nichmożna otwierać z obu stron. Dodatkowa zaleta: system zamykania zpotrójnym zatrzaskiem chroni przed amatorami cudzejwłasności. Styloweobręcze ze stopów lekkich Szerokagama efektownych obręczy obejmuje łącznie 25 modeli w rozmiarze od17 do 19 cali. Szczególnie imponujące są 10-ramienne, lakierowanena czarno felgi z lśniącym rantem oraz felgi w kolorze tytanu zpięcioma podwójnymi ramionami. Personalizacjakabiny Niepowtarzalnycharakter wnętrza CLS-a Shooting Brake mogą podkreślaćpodświetlane listwy progowe oraz obita beżową lub czarną skórąkierownica z elementami z drewna orzecha lub drewna topoli. Trzymodele fotelików: BABY-SAFE plus II, DUO plus oraz KIDFIX zapewniająkomfort i bezpieczeństwo małym pasażerom w różnym wieku. Porządek w bagażniku pozwalają z kolei utrzymać liczneakcesoria, takie jak mata ochronna z podwyższonymi krawędziami,składany kosz na zakupy czy dołączany moduł do rozdzielaniaprzestrzeni bagażowej. Źródło: Mercedes-Benz Polska
  23. [h=1]CLS Shooting Brake[/h]
  24. Mercedes CLS Shooting Brake trafił w ręce Brabusa. Co z tego wynikło? Ciekawe czy zwiększenie mocy dotyczy też wersji AMG.
  25. [h=1]Mercedes-Benz TV: Driving Design: CLS 63 AMG Shooting Brake[/h]
×