Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'ces' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 8 wyników

  1. Nowości Volkswagena podczas CES w Las Vegas - Sterowanie gestami jako kluczowa technologia przyszłości - CarPlay (Apple) i Android Auto (Google) w samochodzie - Zautomatyzowane parkowanie - Indukcyjne ładowanie samochodów elektrycznych Poznań, 7 stycznia 2015 r. – Przyszłość należy do samochodów połączonych w sieć i obsługiwanych intuicyjnie. Biorąc to pod uwagę, Volkswagen prezentuje podczas Consumer Electronics Show w Las Vegas (CES) Golfa R Touch – pierwszy kompaktowy samochód na świecie, którego elementami obsługowymi można sterować przy użyciu gestów. Podczas gdy Golf R Touch pokazuje, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości, inny zaprezentowany przez Volkswagena model – tak zwany Connected Golf – prezentuje interesujące, dostępne już teraz rozwiązania App Connect, czyli aplikacje MirrorLink™, Android Auto (Google) i CarPlay (Apple) umożliwiające połączenie z różnymi modelami smartfonów. Planowane jest wprowadzenie tego rozwiązania w USA i Europie jeszcze w 2015 roku wraz z najnowszymi systemami Infotainment. Zaprezentowany przez Volkswagena w Las Vegas koncepcyjny Golf R Touch jest samochodem rozumiejącym gesty ręki i wykonującym odpowiednie polecenia. Możliwe jest zatem zarządzanie wyświetlanymi informacjami i funkcjami bez dotykania ekranu. Na przykład przesunięcie ręką w kierunku przedniej szyby powoduje zamknięcie rozsuwanego dachu, po wykonaniu ruchu ręką w odwrotnym kierunku dach otwiera się. Sterowanie gestami wykorzystywane jest także do regulacji siedzeń. Powstał zatem samochód, w którym człowiek i maszyna tworzą interaktywną całość. 
Connected Golf jest obecnie najbardziej połączonym w sieć samochodem. Nowoczesny system zarządzania interfejsem pozwala na włączenie szerokiego spektrum aplikacji, smartfonów, tabletów i smartwatchów w system Infotainment najnowszej generacji (MIB II). Connected Golf jest wyposażony także w wiele innych innowacyjnych rozwiązań. Na przykład system nawigacji, bez aktywacji przez kierowcę, rozpoznaje automatycznie najczęściej pokonywane odcinki, na przykład codzienną drogę do pracy, ostrzega przed ewentualnymi zakłóceniami ruchu i proponuje alternatywne trasy dojazdu. Volkswagen prezentuje podczas CES w Las Vegas także kolejny stopień ewolucji systemu parkowania Park Assist, nazwany Trained Parking. Samochód skanuje drogę na miejsce parkingowe, z którego kierowca często korzysta, i po zapisaniu w pamięci pokonuje ją częściowo automatycznie. Kierowca dojeżdżając do swojego stałego, „wytrenowanego” miejsca parkingowego może wysiąść z samochodu, który dojedzie na parking częściowo automatycznie, nadzorowany pilotem lub smartfonem. Możliwy jest także automatyczny wyjazd z „wytrenowanego” miejsca parkingowego. 
Czwartą nowością zaprezentowaną przez Volkswagena w Las Vegas jest indukcyjne ładowanie pojazdów na przykładzie e-Golfa z Intelligent Charge. Samochód w przyszłości zostanie automatycznie podłączony do zasilania przez „płytę ładowania”, zatem kable nie będą już potrzebne. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Innowacje BMW na targach 2015 Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas. Już na zeszłorocznych targach BMW Group demonstrowało wiele rozwiązań, które stanowiły absolutne nowości. Ich dalszy rozwój pozwolił przygotować na najbliższe targi CES 2015 (6-9 stycznia 2015) sporo niespodzianek, w tym całkowicie bezkolizyjną jazdę czy jazdę w pełni zautomatyzowaną. Platformą do 360-stopniowego unikania kolizji jest bezpieczne rozpoznawanie pozycji i otoczenia, a samochodem badawczym jest BMW i3. Cztery zaawansowane skanery laserowe rejestrują otoczenie i prawidłowo identyfikują przeszkody, jak np. kolumny w wielopoziomowym garażu. Jeśli auto zbliża się zbyt szybko do kolumny lub ściany, system hamuje, by nie dopuścić do kolizji, i zatrzymuje samochód precyzyjnie co do centymetra w bezpiecznej odległości. Jeśli kierowca zechce odjechać od przeszkody lub zmienić kierunek, system zwolni hamulce. Zdejmując kierowcy z barków ciężar wypatrywania przeszkód w słabej widoczności, system ten zdecydowanie podnosi bezpieczeństwo. Podobnie jak wszystkie inne systemy wsparcia kierowcy w autach BMW, tak i decyzje tego systemu mogą być „przełamane” przez kierowcę w każdej chwili, jeśli postanowi on wymusić swą wolę. W pełni automatyczne parkowanie w wielopoziomowych garażach – dynamiczne i bezpieczne także bez kierowcy. Całkowicie autonomiczny system wsparcia parkingowego Remote Valet Parking Assistant w badawczym pojeździe BMW i3 opiera się na wynikach skanowania otoczenia przez laserowe skanery i na znajomości cyfrowych planów budynku, np. wielopoziomowego garażu. Po uruchomieniu systemu przez kierowcę (za pośrednictwem np. zegarka Smartwatch), system przeprowadzi samochód przez garaż, także na inny poziom, z minięciem niespodziewanych przeszkód (nieprawidłowo czy niestarannie zaparkowane inne auta itp.), podczas gdy kierowca już dawno będzie na spotkaniu, na które tu przyjechał. Po znalezieniu odpowiedniego miejsca, system zaparkuje i zablokuje zamki. Kiedy kierowca ponownie aktywuje system i przywoła samochód, Remote Valet natychmiast uruchomi auto i podąży na spotkanie ze swym kierowcą, ale kalkulując prędkość przemieszczania się tak, by podjechać w miejsce spotkania dokładnie w chwili, gdy znajdzie się tak kierowca. Z systemem Remote Valet wiąże się jeszcze jeden system, który umożliwia prawidłowe i bezpieczne manewrowanie w garażach itp. – system nawigowania bez sygnału GPS, który w zamkniętych pomieszczeniach jest bardzo nieprecyzyjny (o ile w ogóle jest dostrzegalny). System ma w pamięci cyfrowe plany garażu i w oparciu o odczyty swych skanerów i innych czujników, precyzyjnie lokalizuje swe położenie i potrafi dzięki specjalnym algorytmom we właściwy sposób odnajdować drogę, jaką powinien pokonać, by znaleźć się w wybranym miejscu – czy też by znaleźć wolne miejsce. Różne poziomy automatyzacji pojazdu. Systemy wsparcia podnoszą bezpieczeństwo jazdy, jednak stopień, w jakim wspierają kierowcę, może być różny. Najwyższym stopniem – jak w przypadku Remote Valet Parking Assistant – jest system całkowicie automatyczny, autonomiczny, niewymagający nadzoru ze strony kierowcy, a nawet jego obecności w pojeździe. Bezpośrednim poprzednikiem systemu w pełni automatycznego jest system wysoce zautomatyzowany, który potrafi samoczynnie sterować samochodem w osi wzdłużnej (do przodu lub do tyłu) i poprzecznej (skręcając za pomocą układu kierowniczego). Takie nie w pełni zautomatyzowane systemy są autonomiczne, ale wymagają nadzoru ze strony kierowcy. Najniższym poziomem są systemy wspierające, których automatyka obejmuje tylko wspieranie kierowcy w nadzorowaniu albo ruchów wzdłużnych, albo poprzecznych (jak np. automatyczny regulator prędkości). Źródło:BMW Group
  3. Mercedes-Benz at the CES Las Vegas 2014 - The Intelligent Car
  4. Inicjatywa Audi Urban Future na wystawie elektroniki International CES - Interaktywny model symuluje rozwiązania w zakresie mobilności trzech typów osób dojeżdżających do pracy - Prezes zarządu Audi AG Rupert Stadler przedstawił pierwszych uczestników konkursu Audi Urban Future Award 2014 Ingolstadt/Las Vegas, 8 stycznia 2014 r. Ile minut będę stać dziś w korku? Ile czasu będę szukać miejsca parkingowego? Na całym świecie, osoby dojeżdżające do pracy codziennie stawiają sobie takie właśnie pytania. Podobnie ponad 330 tys. osób, które codziennie dojeżdżają do miejsca zatrudnienia w centrum Bostonu. Wliczając tych właśnie ludzi, liczba poruszających się po tym mieście wzrasta w ciągu dnia o 41 procent. To olbrzymie wyzwanie dla systemów komunikacyjnych. Na odbywającej się od 6 do 10 stycznia w Las Vegas wystawie International CES, inicjatywa Audi Urban Future, w oparciu o wyniki badań, przedstawia jak osoby dojeżdżające do pracy „przebijają się” przez miasto i pokazuje, jak technika może przyczynić się do tego, by w sposób efektywny i komfortowy dostać się z punktu A do B. Za pomocą interaktywnego eksponatu - futurystycznej makiety miasta, Audi Urban Future Initiative demonstruje potrzeby osób dojeżdżających do pracy w dużych miastach. Dane do jej stworzenia zaczerpnięto z City Dossier Boston, projektu badawczego Audi i biura architektonicznego Höweler+Yoon, zwycięzcy konkursu Audi Urban Future Award 2012. Uzyskane w ten sposób informacje można odnieść także do innych miast. W ramach badań, zespół realizujący ten projekt przeanalizował problemy z siecią komunikacyjną i zaproponował dla nich wizjonerskie rozwiązania. Zwiedzający CES mogą przyjąć perspektywę jednego z trzech typów osób dojeżdżających do pracy - Road Warrior, Straphanger i Reverse Commuter - by osobiście wypróbować, jak technika będzie w stanie umożliwić w przyszłości bezproblemową mobilność. Road Warrior mieszka na przedmieściach i dojeżdża samochodem do pracy w centrum miasta. Przybywszy tu, rozpoczyna szukanie wolnego miejsca postojowego. Makieta zaprezentowana na CES wskazuje ogromne znaczenie zdalnego parkowania dla tego typu osoby dojeżdżającej do pracy. Kierowca zatrzymuje samochód przed wielopoziomowym parkingiem i przy pomocy smartfona rozpoczyna szukanie miejsca parkingowego. Podczas gdy Road Warrior pokonuje ostatnie metry do biura, jego samochód samodzielnie parkuje, zachowując minimalny odstęp do innych pojazdów, z racji tego, że nie trzeba przecież otwierać jego drzwi. Odpada też konieczność zachowania bezpiecznego odstępu od innych zaparkowanych pojazdów. Również miasto odnosi korzyść z tego rozwiązania, bowiem efektywne wykorzystanie parkingów sprawia, że zostają wolne powierzchnie, które można obsadzić zielenią. Także Straphanger mieszka poza miastem i pracuje w centrum. W drodze do pracy korzysta z kilku środków transportu, które jeżdżą w kilkuminutowych odstępach. Najpierw jedzie swoim samochodem do parkingu park & ride. Tam wsiada do komunikacji miejskiej, a ostatni odcinek do celu pokonuje pieszo. Przesiadki pomiędzy poszczególnymi środkami lokomocji muszą odbywać się bez jakichkolwiek problemów. Dla tego typu osoby dojeżdżającej do pracy, decydujące znaczenie ma komfort. Już dziś kierowcy Audi mogą za pomocą Audi connect wyświetlić na monitorze pokładowym informacje o połączeniach autobusowych i kolejowych w okolicy. Reverse Commuter mieszka w centrum i dojeżdża do pracy na przedmieściach lub pod daną aglomeracją – w sposób niecykliczny i najczęściej nie stojąc w korkach. Jednak wieczorem, blisko miejsca zamieszkania w śródmieściu, i on może utknąć w korkach. Światła i ruch w godzinach szczytu męczy takiego człowieka, jeszcze zanim zacznie szukać wolnego miejsca do zaparkowania. Audi pracuje nad tym, jak w takich sytuacjach ułatwić mu życie. Zdalne parkowanie w ruchu miejskim umożliwia niezależne nawigowanie samochodem po mieście. To fascynująca perspektywa i tylko jedno z rozwiązań zaprezentowanych przez Audi na CES. Z pomocą filmów i wizualizacji, zwiedzający CES mogą doświadczyć, jak technologie przyszłości, np. powstałe w ramach wstępnych projektów rozwojowych Audi, mogą zaowocować zrównoważoną mobilnością miejską. „Na całym świecie miasta dynamicznie rosną. Nasze rozwiązania techniczne zmierzają do tego, by spełniać wymagania stawiane przed mobilnością w megametropoliach. Audi connect, Car-to-X, zdalne parkowanie i zdalna jazda, to tylko kilka przyszłościowych rozwiązań, posuwających do przodu pomysły dotyczące połączenia pojazdów i miast w sieć. Jestem przekonany o tym, że w przyszłości samochód jeszcze bardziej niż dzisiaj będzie wchodził w inteligentny kontakt z miastem“ – stwierdza Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG. Audi Urban Future Award wspiera dialog z ekspertami i naukowcami w dziedzinie urbanistyki, architektury i planowania metropolii oraz jest źródłem nowych impulsów do dyskusji o mobilność w miastach przyszłości. Od 16 grudnia 2013, do 5 stycznia 2014, wszyscy zainteresowani tymi zagadnieniami mogli oddawać internetowo głos na amerykańskiego kandydata do nagrody Audi Urban Future Award 2014. Tematyka tegorocznej edycji konkursu dotyczy kwestii, jak dalece dane mogą służyć jako instrument do planowania miejskiej mobilności. W wieczór poprzedzający rozpoczęcie International CES, prof. Rupert Stadler ogłosił zwycięzców tego plebiscytu: Philipa Parsonsa, urbanistę i założyciela Sasaki Strategies oraz Federica Parolotto, eksperta w dziedzinie mobilności i zarządzającego firmą Mobility in Chain, którzy wygrali dzięki projektowi „Nowy parking online dla mobilności“ (szczegóły na stronie Audi Urban Future Initiative). W ten sposób wyłoniono pierwszego z czterech potencjalnych laureatów Audi Urban Future Award 2014. Nagroda Audi Urban Future Award przyznawana jest co dwa lata. W 2014 roku odbędzie się jej trzecia edycja. Konkurs zainicjowano w roku 2010, nagradzając wizjonerskie projekty mobilności miejskiej. W 2012 pokazano scenariusze mobilności w światowych aglomeracjach. By jeszcze bardziej skupić się na meritum sprawy, edycja 2014 stawia na badania dotyczące możliwości realizacji już istniejących projektów urbanistycznych. Audi nagrodzi najlepszą koncepcję w październiku 2014 wyróżnieniem Audi Urban Future Award i nagrodą pieniężną w wysokości 100 tys. euro. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. [h=1]Audi at the 2013 CES[/h]
  6. [h=1]Audi at the 2013 CES[/h]
  7. [h=1]Toyota Lexus Advanced Active Safety Research Vehicle showcased for CES[/h]
  8. [h=1]Audi Electric Urban Concept Car @ CES 2012[/h]
×