Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'cenie' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 26 wyników

  1. Powiększone wyposażenie w tej samej cenie: nowa promocja modelu Rapid Oferta modelu ŠKODA Rapid stała się MAXymalnie atrakcyjna: więcej wyposażenia za tę samą cenę w trzech promocyjnych wersjach MAX! Nowa ŠKODA Rapid w eleganckiej wersji liftback i wyjątkowo przestronnej Spaceback cieszy się popularnością wśród polskich Klientów dzięki wielu zaletom, z których kluczową jest niezrównany stosunek ceny do oferowanej w zamian przestrzeni i jakości. Oferta ŠKODY Rapid stała się teraz jeszcze korzystniejsza dla kupujących, dzięki wprowadzonym wersjom wyposażenia MAX. W jej ramach model odznacza się dodatkowymi elementami wyposażenia przy zachowaniu swojej bardzo konkurencyjnej ceny. Wersje MAX zestawiono w trzech korzystnie skonfigurowanych rodzajach wyposażenia: Active MAX, Ambition MAX i Elegance MAX. Każdy z nich odpowiada standardowym poziomom wyposażenia, wzbogaconym o wybrane, szczególnie pożądane przez Klientów elementy. Pierwszy z nich w swojej bogatej konfiguracji, obejmującej już między innymi komplet poduszek powietrznych i elektroniczny system stabilizacji toru jazdy, oferuje bez dopłaty klimatyzację Climatic i radio Blues z odtwarzaczem CD i MP3 o łącznej wartości 5 700 zł. Przy wersji Ambition MAX korzyść kupującego wynosi 4 050 zł – Klient zyskuje m.in. czujniki parkowania z tyłu, wyświetlacz Maxi-DOT, elektrycznie sterowane szyby z tyłu i dwa dodatkowe głośniki z tyłu. Wybierając wersję Elegance MAX, Klient zyskuje 4 300 zł, otrzymując bez dopłaty automatyczną klimatyzację Climatronic, szesnastocalowe obręcze kół ze stopów lekkich o wzorze DIONE, przygotowanie pod telefon wraz z trójramienną skórzaną wielofunkcyjną kierownicą, obsługującą radio i telefon, a także pakiet zimowy, w skład którego wchodzą podgrzewane przednie fotele i podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej. Promocyjny pakiet jest dostępny na warunkach promocyjnych identycznych z wyposażeniem Active MAX w ultra-oszczędnym, ekologicznym modelu Rapid GreenLine, zużywającym średnio zaledwie 3,8 l oleju napędowego na 100 km. Ceny modelu Rapid z powiększonym wyposażeniem MAX zaczynają się już od 43 850 zł. Wersje te można łączyć z dodatkowymi elementami wyposażenia i wszystkimi dostępnymi standardowo, nowoczesnymi jednostkami napędowymi, także z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów DSG. Zachowana została szeroka gama przywilejów przy zakupie: upusty cenowe, preferencyjne metody finansowania i promocyjne pakiety ubezpieczeń. Już od 590 PLN Klient zyskuje bogaty pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych. W ich skład wchodzą preferencyjne stawki, bezpieczeństwo i wygoda likwidacji szkody, rozszerzona ochrona oraz zniżki przy zawieraniu umowy ubezpieczenia na kolejny rok. Ta wyjątkowo korzystna promocja jest ograniczona czasowo – trwa od początku maja do końca lipca, podczas trwania kampanii reklamowej ŠKODY Rapid „Powrót do przestrzeni”. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Dla podkreślenia ważnej, czterdziestej rocznicy obecności Mitsubishi Motors w Europie, polski oddział marki spod znaku Trzech Diamentów wprowadził do sprzedaży jubileuszową serię 40 egzemplarzy legendarnego, supersportowego modelu Mitsubishi Lancera Evolution z 2014 roku modelowego. Limitowana seria tego kultowego pojazdu jest dostępna w wielu opcjach, także w mocniejszych wersjach 330 KM i 360 KM, z bogatymi pakietami wyposażenia, w wyjątkowo przystępnej cenie - już od 154 990 zł. Legenda Mitsubishi Lancera Evolution i 40 lat marki w Europie Niewielu producentów samochodów może pochwalić się pojazdem, który zyskał status motoryzacyjnej ikony, na trwałe wpisanej się do annałów historii rozwoju motoryzacji. Jedną z nich jest niewątpliwie model Mitsubishi Lancer Evolution. Bogate dziedzictwo sportowe Mitsubishi Motors związane z Lancerem Evolution to między innymi 5 tytułów w cyklu Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Świata WRC. Ten niezwykły, napędzany na 4 koła pojazd wyróżnia się perfekcyjnymi własnościami jezdnymi, osiągami i znakomitym prowadzeniem, szczególnie na zakrętach. Do napędu Lancera Evolution służy 2-litrowy, turbodoładowany, benzynowy silnik o mocy 295 KM, który współpracuje z 5-biegową manualną skrzynią biegów lub dwusprzęgłową, automatyczną przekładnią TC-SST. Według opinii ekspertów i entuzjastów motoryzacji system napędu 4x4 Lancera Evolution - Super All Wheel Control (S-AWC) - nie ma sobie równych. Liczne rankingi i testy przeprowadzane przez fachowe wydawnictwa motoryzacyjne na całym świecie plasują model Mitsubishi Lancer Evolution wśród najbardziej cenionych i emocjonujących konstrukcji a porównania z dużo droższymi i ekskluzywnymi modelami konkurencji najczęściej kończą się wygraną kultowego Lancera EVO. Rok 2014 stanowi istotny kamień milowy w historii firmy Mitsubishi Motors w Europie. W tym roku mijają bowiem 4 dekady od momentu powstania oddziału MMC na Starym Kontynencie. Dla uczczenia 40. rocznicy obecności marki Mitsubishi w Europie na rynku debiutuje obecnie specjalna seria flagowego modelu marki – Mitsubishi Lancera Evolution z roku modelowego 2014. Mitsubishi Lancer Evolution 2014 – cała paleta możliwości i atrakcyjne ceny Flagowy model spod znaku Trzech Diamentów z roku modelowego 2014 spełnia normę Euro 5. Specjalna jubileuszowa seria dostępna w niespotykanie niskich cenach (od 154 990 zł) obejmuje 295-konne wersje 2.0 GSR z manualną, pięciobiegową przekładnią 5MT i 2.0 MR TC-SST - ze sportową, 6-biegową, półautomatyczną przekładnią Twin Clutch SST (TC-SST), która łączy precyzję skrzyni manualnej z komfortem automatycznej przekładni. To gratka dla amatorów mocnych wrażeń - podczas jazdy w trybie Super Sport biegi zmieniane są w sposób, jaki robiłby to profesjonalny kierowca na torze wyścigowym. W gamie modelu 2014 znalazła się też nieoferowana dotąd wersja 2.0 GSR 5MT GT330 i znana już 2.0 MR TC-SST GT330 w których klienci znajdą dodatkowo układ wydechowy HKS a centralna jednostka sterująca ECU regulowana jest przy pomocy oprogramowania firmy ECUTEC. Lancer Evolution GSR 5MT GT330 i MR TC-SST GT330 o mocy 330 KM i maksymalnym momencie obrotowym 430 Nm osiąga prędkość 100 km/h w 4,9 sekundy. Lancer Evolution MR GT330, podobnie jak MR TC-SST dostępny jest z fabrycznym pakietem High Performance, który obejmuje kolejne udoskonalenia w zakresie osiągów, przyczepności, prowadzenia i stabilności toru jazdy. W skład pakietu wchodzą: jednorurowe amortyzatory Bilstein, sprężyny śrubowe Eibach, 18-calowe obręcze kół BBS z kutego aluminium, dwuczęściowe przednie tarcze hamulcowe Brembo, które pozwalają zredukować masę każdego koła o 1,3 kg oraz zapewniające lepszą przyczepność opony z usztywnionym opasaniem bocznym. Mitsubishi Lancer Evolution 2.0 GSR 5MT GT360 z pięciobiegową skrzynią manualną oferuje dodatkowy pakiet wyposażenia, w skład którego wchodzi układ wydechowy i dolotowy firmy HKS (tylny tłumik oraz regulacja centralnej jednostki sterującej ECU przy pomocy oprogramowania firmy ECUTEC), orurowanie intercoolera i turbotimer. Dla bezpieczeństwa zamontowano tu zestaw zegarów kontrolnych firmy DEFI, które dają obraz prawidłowej pracy silnika pokazując temperaturę oleju, ciśnienie doładowania oraz temperaturę spalin. Lancer Evolution 5MT GT360 dysponuje mocą 360 KM, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,4 sekundy a maksymalny moment obrotowy to 460 Nm. Za dodatkowe 6500 zł nabywcy wersji GSR mogą dokupić tak zwany pakiet NAVI. Oznacza on wyposażenie samochodu w stację multimedialną Alpine INE-W970BT z ekranem dotykowym LCD o przekątnej 6,1 cala, nawigacją satelitarną, odtwarzaczem płyt CD/DVD, obsługą formatów MP3/WMA/ACC, wbudowanym modułem Bluetooth i portem USB. Stacja jest kompatybilna z urządzeniami iPod/iPhone. W pakiecie z nawigacją znajdą się również głośniki renomowanej firmy DLS: przednie - DLS RS6N (system dwudrożny odseparowany i tylne współosiowe DLS 126. Przednie i tylne drzwi samochodu są specjalnie wyciszone. Dzięki pakietowi ALCANTARA w cenie 5000 zł klienci decydujący się na zakup Lancera Evolution 2014 otrzymają obszycie górnej części kokpitu oraz boczków drzwi oryginalną Alcantarą w kolorze grafitowym. Warunki gwarancji na jubileuszowe wersje Lancera Evolution pozostają niezmienione. Oto cennik jubileuszowej serii 40 egzemplarzy modelu Mitsubishi Lancer Evolution 2014: [h=1]Lancer Evolution 2.0 GSR 5MT 154 990 zł[/h] [h=1]Lancer Evolution 2.0 GSR 5MT GT330 164 990 zł[/h][h=1][/h][h=1]Mitsubishi Lancer Evolution 2.0 GSR 5MT GT360 186 990 zł[/h] [h=1]Lancer Evolution 2.0 MR TC-SST 179 990 zł[/h] [h=1]Lancer Evolution 2.0 MR TC-SST GT330 189 990 zł[/h] Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy 1900 zł. Pakiet Alcantara 5000 zł Pakiet NAVI 6500 zł Mitsubishi Lancer Evolution X generacji – krótka charakterystyka Nadwozie Lancer Evolution to od początku do końca starannie dopracowana i w pełni zintegrowana konstrukcja. Ostro i wyraziście poprowadzona linia nadwozia zbliża go stylistycznie do pozostałych wersji modelu Lancer oraz idealnie odpowiada sportowemu zacięciu auta. Nadwozie Lancera Evolution cechuje duża sztywność skrętna i sztywność zginania. Lancer Evolution dziesiątej generacji świetnie się prowadzi i pewnie trzyma drogi, oferując przestronne, dobrze wyciszone wnętrze. Jest również bezpieczny w przypadku kolizji. Najnowocześniejszy system napędu na 4 koła S-AWC Mitsubishi to prawdziwy ekspert w dziedzinie napędu wszystkich kół. Nowy Lancer Evolution wyposażony jest standardowo w system aktywnej kontroli napędu na cztery koła S-AWC (Super All Wheel Control). Oprócz systemów Sport ABS (sportowy ABS), ACD (aktywny centralny mechanizm różnicowy) i AYC (aktywna kontrola znoszenia) zastosowano dodatkowo układ ASC (aktywna stabilizacja toru jazdy). S-AWC koordynuje pracę powyższych systemów, regulując tym samym moc silnika i siłę hamowania każdego koła z osobna. Zapewnia to większą przyczepność w trakcie wykonywania manewrów oraz lepszą kontrolę nad pojazdem w każdych warunkach drogowych. System S-AWC może pracować w trzech trybach: TARMAC (suche, utwardzone nawierzchnie), GRAVEL (mokre i nieutwardzone drogi) oraz SNOW (drogi pokryte śniegiem). System pozwala kierowcy wybrać najbardziej odpowiedni dla danych warunków drogowych tryb i zapewnia większą stabilność toru jazdy. W skład systemu S-AWC wchodzą: Aktywny centralny mechanizm różnicowy ACD (Active Center Differential): Aktywny centralny mechanizm różnicowy wykorzystuje elektronicznie sterowane, hydrauliczne sprzęgło wielotarczowe do rozdziału momentu napędowego na przednią/tylną oś, uzyskując optymalną równowagę pomiędzy reakcją układu kierowniczego a charakterystyką przyczepności. System kontroli znoszenia AYC (Active Yaw Control): W zależności od warunków drogowych system AYC wykorzystuje układ przeniesienia momentu w tylnym mechanizmie różnicowym do regulacji różnicy napędu między tylnym kołami i ogranicza moment uślizgu poprawiając zdolność do pokonywania zakrętów. System AYC działa w układzie zamkniętym i wykorzystuje czujnik stopnia uślizgu poprzecznego do dokładnego określania dynamiki pokonywania zakrętów w czasie rzeczywistym. Ponadto, regulacja siły hamowania pozwala systemowi na zapewnienie takiego zachowania pojazdu, które dokładnie odzwierciedla zamiary kierowcy. Sportowy system ABS (Sport ABS): System ABS pozwala kierowcy zachować kontrolę nad kierunkiem jazdy i utrzymuje jej stabilny tor, zapobiegając uślizgowi kół przy gwałtownym hamowaniu lub podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Wyposażenie sportowego systemu ABS w czujniki stopnia uślizgu, toru jazdy oraz siły nacisku na pedał hamulca poprawia skuteczność hamowania na zakrętach. Aktywna stabilizacja toru jazdy ASC (Active Stability Control): Dzięki regulacji mocy silnika i kontroli siły hamowania każdego koła, system ASC stabilizuje tor jazdy i jednocześnie utrzymuje optymalne właściwości trakcyjne. System ASC zwiększa stabilność pojazdu poprzez ograniczenie uślizgu w czasie nagłych manewrów lub przy gwałtownych ruchach kierownicą. System ASC zwiększa również przyczepność, co pozwala zapobiec buksowaniu kół podczas przyśpieszania na śliskiej nawierzchni. System można wyłączyć. Silnik Silnik 4B11, należący do rodziny silników światowych (World Engine) wytwarza wysoki moment obrotowy i charakteryzuje się szybką reakcją. Wykorzystanie technologii bezstopniowej regulacji faz rozrządu (MIVEC), zarówno dla zaworów dolotowych, jak i wylotowych, pozwala na optymalne dopasowanie faz rozrządu do obrotów i obciążenia silnika w celu stabilizacji charakterystyki spalania oraz umożliwia silnikowi dostarczanie większej mocy w pełnym zakresie prędkości obrotowych. W silniku zastosowano odlany z aluminium blok silnika, pokrywy głowicy oraz obudowy łańcucha. Turbosprężarka o zoptymalizowanej geometrii, z aluminiowym wirnikiem sprężarki i turbiną wykonaną ze stopu aluminiowo-tytanowego, poprawia czas reakcji i podnosi moment obrotowy dostarczany przez silnik pracujący na niskiej i średniej prędkości obrotowej. Zastosowanie skierowanego do tyłu kolektora wylotowego, oprócz poprawienia skuteczności odprowadzania spalin, pozwoliło na niższe usytuowanie silnika, a tym samym obniżenie środka ciężkości. Dwusprzęgłowa, sportowa skrzynia biegów Twin Clutch SST Lancer Evolution MR TC-SST jest dostępny z nową 6-biegową, półautomatyczną przekładnią Twin Clutch SST, która nie wymaga pedału sprzęgła oraz zapewnia płynną zmianę biegów. W przekładni Twin Clutch SST nieparzyste (1-szy, 3-ci i 5-ty) i parzyste (2-gi, 4-ty i 6-ty) przełożenia przyporządkowane są do oddzielnych wałków sprzęgłowych z własnymi sprzęgłami. Dzięki współpracy z układem sterowania silnikiem przełączenia pomiędzy tymi sprzęgłami gwarantują płynną i szybką zmianę biegów oraz przyśpieszenie podczas wyprzedzania (patrz porównanie osiągów dla 5-biegowej manualnej skrzyni biegów i SST).Przekładnia Twin Clutch SST zapewnia doskonałą sprawność przenoszenia napędu z niewielką utratą mocy i dużą oszczędnością paliwa, ponieważ zamiast przekładni hydrokinetycznej, używa sprzęgieł. Twin Clutch SST pozwala na wybór pomiędzy trybem całkowicie automatycznym a ręcznym (Manual Shift), w którym kierowca może zmieniać biegi manualnie. Przełącznik umieszczony w podstawie selektora umożliwia kierowcy wybór pomiędzy trybem normalnym, sportowym i "super sportowym". Pozwala to wybrać tryb optymalny dla danej sytuacji drogowej – począwszy od jazdy miejskiej, aż po jazdę na wąskiej i krętej drodze. Modele z przekładnią Twin Clutch SST standardowo wyposażone są również w łopatki zmiany biegów umieszczone na kolumnie kierowniczej. Pozwalają one na obsługę bez odrywania rąk od kierownicy. Manualna 5-biegowa przekładnia Dla kierowców, którzy chcą mieć większą kontrolę nad pojazdem, Lancer Evolution jest dostępny z 5-biegową manualną skrzynią biegów. Korzystając z praktycznej wiedzy zdobytej przez Mitsubishi Motors na arenie sportowej, przekładnia manualna – przy zachowaniu dotychczasowych gabarytów – znakomicie radzi sobie z wyższym momentem obrotowym dostarczanym przez turbodoładowany silnik. Biegi od pierwszego do czwartego mają wąskie zakresy. 1-szy bieg ma przełożenie niższe niż poprzednio, co pozwala na szybszy start, natomiast 5-ty bieg wykorzystuje przełożenie przystosowane do wygodnej, jednostajnej jazdy z dużą prędkością. Skrzynia biegów wyposażona jest w wielostożkowe pierścienie synchronizatorów dla wszystkich biegów, co pozwala na płynniejsze przełączanie biegów, lepsze „czucie” skrzyni przez kierowcę, oraz zapewnia większą trwałość. Zawieszenie i opony Sportowy samochód o wysokich osiągach, w których doskonałe właściwości jezdne odgrywają pierwszoplanową rolę musi posiadać znakomity system zawieszenia, zapewniający maksymalny kontakt opon z nawierzchnią. To samo dotyczy systemu S-AWC, który działa najbardziej efektywnie tylko wtedy, gdy opony samochodu utrzymują optymalny kontakt z nawierzchnią. Układ zawieszenia Lancera Evolution zaprojektowano tak, by uzyskać niezwykle wysoką przyczepność kół. Całość zestrojono z myślą o jak najlepszych właściwościach jezdnych w zakrętach, mając na uwadze komfort jazdy, jakiego oczekują nabywcy sportowych sedanów. Zastosowanie odwróconych amortyzatorów i wielu innych zaawansowanych elementów w przednim zawieszeniu z układem kolumn MacPhersona pozwoliło podnieść poprzeczkę w zakresie osiągów jeszcze wyżej. W wielowahaczowym układzie tylnego zawieszenia zmieniono punkty mocowania oraz sam rozkład wahaczy, co zwiększyło sztywność i poprawiło kontakt kół z podłożem. Zwiększono rozstaw kół przednich i tylnych oraz dołożono 18-calowe koła. Zoptymalizowana geometria i większa sztywność zapewniają lepszy kontakt opony z podłożem oraz pozwalają w pełni wykorzystać możliwości systemu S-AWC, co przyczynia się do poprawy właściwości jezdnych, stabilności pojazdu oraz bezpieczeństwa na drodze. Wersja GSR standardowo wyposażona jest w opony o rozmiarze 245/40 R18 oraz 18-calowe felgi aluminiowe Enkei, a także wentylowane tarcze hamulcowe Brembo (350 mm z przodu i 330 mm z tyłu). Dzięki zastosowaniu większych niż w Lancerze Evolution IX tarcz hamulcowych, zwiększono siłę oraz skuteczność hamowania, a także „czucie” pedału hamulca. Amortyzatory i sprężyny Z przodu, Lancer Evolution posiada odwrócone amortyzatory, zapewniające doskonałe właściwości i cechujące się dużą sztywnością poprzeczną. Zamontowanie tylnych amortyzatorów i sprężyn na przegubach zwiększyło efektywność skoku zawieszenia. Zapewnia to również lepszy kontakt kół z nawierzchnią, większy komfort podróżowania i lepsze właściwości jezdne. Zastosowanie progresywnych sprężyn oraz wydłużenie ich skoku zwiększyło kontakt wewnętrznej części koła z nawierzchnią podczas pokonywania zakrętów i zaowocowało bardziej elastycznymi właściwościami skoku. Bezpieczeństwo Podobnie jak wszystkie modele Mitsubishi, konstrukcję nadwozia nowego Lancera Evolution oparto na należącej do MMC technologii RISE (Reinforced Impact Safety Evolution - Wzmocniona Ewolucja Bezpieczeństwa Przeciwuderzeniowego), która rozprasza energię podczas bocznych i tylnych uderzeń oraz kontroluje zniekształcenie kabiny, zwiększając ochronę pasażerów i systemu paliwowego przy uderzeniach z tyłu. Bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów zapewnia także niezwykle sztywna struktura nadwozia. Nadwozie Lancera Evolution jest dużo sztywniejsze dzięki wzmocnieniu wielu elementów, maksymalnemu wykorzystaniu komputerowej technologii CAE (Computer Aided Engineering) oraz wyczerpującym testom. Pełny pakiet bezpieczeństwa oferuje 7 poduszek powietrznych, 3-punktowe pasy bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażerów (napinacze i ograniczniki siły dla kierowcy i pasażera z przodu), mocowania fotelików dziecięcych ISO-FIX w 2 rzędzie siedzeń oraz tylną lampę przeciwmgielną z funkcją automatycznego wyłączania. Kabinę wykonano w całości z materiałów ognioodpornych. Wyposażenie Lancer Evolution oferuje bogate wyposażenie już w wersji GSR: automatyczną klimatyzację sportowe fotele RECARO ETACS – elektroniczny system pełnej kontroli pojazdu (interfejs człowiek/maszyna mający za zadanie indywidualne dostrajanie i uruchamianie wielu elementów bezpieczeństwa i wyposażenia jak np. system zdalnego odblokowywania drzwi, uruchamiania silnika, świateł, podnośników szyb) Automatyczne światła oraz wycieraczki z czujnikiem deszczu Przednie reflektory ksenonowe AFS z zaawansowanym systemem doświetlenia zakrętów Pełen pakiet bezpieczeństwa z 7 poduszkami powietrznymi Mitsubishi Lancer Evolution MR GT330 i MR TC-SST w porównaniu do wersji GSR 5MT i GSR GT360 oferuje dodatkowo między innymi system nagłośnienia Rockford Fosgate, nawigację z twardym dyskiem, sterowanie radiem w kierownicy, zestaw głośnomówiący Bluetooth, tempomat oraz system dostępu bezkluczykowego. źródło: MMC Car Poland
  3. więcej -> Toyota i wyprzedaż rocznika 2013. Auris kombi w cenie hatchbacka! | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  4. więcej -> CENY | Opel Ampera w nowej cenie | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. więcej -> Fiat Punto w cenie Pandy?, ranking samochodów osobowych, rynek nowych samochodów, park samochodowy w Polsce | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  6. Nowa Mazda3 sedan została premierowo zaprezentowana podczas trwającego salonu samochodowego we Frankfurcie. Tym samym uzupełniła gamę wersji nadwoziowych nowej Mazdy3. Salony sprzedaży Mazdy w Polsce przyjmują zamówienia zarówno na wersję hatchback, jak i sedan. Śladami nowej Mazdy6, która daje możliwość wyboru nadwozia bez dopłaty (Sedan i Sport Kombi), cena obu wersji Mazdy3 jest identyczna, różna jest tylko kombinacja silników z poziomami wyposażenia. Samochody ekspozycyjne i do jazd próbnych w wersji hatchback będą dostępne w połowie października, zaś wersja sedan - w grudniu. Ceny wersji sedan zaczynają się od 67 900 zł brutto. Najnowszy model Mazdy to wcielenie motywu stylizacji „KODO – dusza ruchu” oraz wszystkich technologii SKYACTIV. Zapewnia pełnię Jinba Ittai, czyli poczucie jedności kierowcy i samochodu. Polska gama nowej Mazdy3 obejmuje dwie wersje nadwozia: hatchback i sedan oraz cztery poziomy wyposażenia: SkyGO, SkyMOTION, SkyENERGY i SkyPASSION. Dostępna będzie z silnikami benzynowymi o pojemności 1,5 (o mocy 100 KM) i 2,0 l (moc 120 lub 165 KM) oraz z manualną lub automatyczną skrzynią biegów. Nowa Mazda3, śladem Mazdy6, będzie wyposażona w system odzyskiwania energii podczas hamowania. i-ELOOP (“intelligent Energy Loop”) to pierwszy na świecie system zastosowany w samochodzie osobowym, wykorzystujący kondensator do magazynowania energii odzyskanej w trakcie hamowania. Zgromadzona w nim energia służy do zasilania urządzeń elektrycznych auta. Podwozie i karoseria SKYACTIV zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa pasywnego, podczas gdy nowoczesne systemy aktywnie wspierają kierowcę podczas jazdy. Wnętrze nowej Mazdy3 wyróżnia się imponującym zestawem układów informacyjnych, rozrywkowych i komunikacji, zaprojektowanych dla wygodnego i przede wszystkim bezpiecznego użytkowania. Mazda wprowadza również przełomowe rozwiązanie - zupełnie nowy układ interaktywnej komunikacji - MZD Connect*: ›› współpracuje ze smartfonem użytkownika, wykorzystując istniejące połączenia Bluetooth®, e-mail, SMS i nawigację, ›› bezpiecznie dostarcza duży zestaw darmowych treści do samochodu, w tym AhaTM - usługi w chmurze z ponad 30 tys. stacji, wliczając radio, podcasty, książki audio, zindywidualizowane usługi związane z lokalizacją, Facebook i Twitter, ›› wsparcie użytkownika własnymi aplikacjami Mazdy, przypomnienia o przeglądach i ostrzeżenia. Inne cechy układu informacyjno-rozrywkowego to: ›› nagłośnienie klasy premium Bose®* z 9 głośnikami, opracowane specjalnie do nowej Mazdy3, z technologią dźwięku przestrzennego Bose® Centerpoint®2, ›› funkcje przekazywania i odczytu SMS, MMS i poczty elektronicznej ›› nowy układ nawigacyjny zapewnia dokładniejsze obliczenie drogi, poszerzenie możliwości wyszukiwania celów, 3 lata bezpłatnych aktualizacji map oraz wsparcie informacjami słownymi w 18 językach i tekstowymi w 26 językach. *W zależności od wersji wyposażenia. Ponadto, w zależności od wersji, wprowadzono systemy bezpieczeństwa znane już z poprzednich modeli: ■ Układ ostrzegający o obiekcie znajdującym się przed samochodem (FOW) mierzy odległość od poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 15-200 km/h, ostrzegając sygnałem dźwiękowym i wizualnym, że nowa Mazda3 podjechała za blisko. ■ Układ inteligentnego wspomagania hamowania Smart Brake Support (SBS) zwiększa ciśnienie w układzie hamulcowym, gdy FOW wysyła ostrzeżenie, oraz hamuje automatycznie, jeśli układ wykryje nieuniknioną kolizję. ■ System wspomagający hamowanie Smart City Brake Support (SCBS) to układ samoczynnego hamowania przy małych prędkościach Mazdy, uzupełniający SBS w zakresie 4-30 km/h, zwłaszcza w jeździe miejskiej. ■ Adaptacyjny układ utrzymywania stałej prędkości – aktywny tempomat (MRCC)* zmniejsza moc silnika i używa hamulców, by utrzymać bezpieczną odległość od poprzedzającego pojazdu przy prędkości do 200 km/h. ■ System monitorowania strefy za samochodem (RVM) ostrzega o pojazdach nadjeżdżających z tyłu na sąsiednich pasach, eliminując „martwe pola”. ■ System ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu (LDWS) obserwuje oznakowanie poziome wytyczające pasy na jezdni i przy prędkości powyżej 65 km/h ostrzega o niezamierzonej zmianie pasa. ■ Układ analizujący odległość do poprzedzającego pojazdu (DRSS) oblicza i przedstawia odległość i czas do zderzenia z pojazdem poprzedzającym w zakresie 30-200 km/h. ■ Ostrzeżenie o awaryjnym hamowaniu (ESS)* włącza szybko migające światła awaryjne, ostrzegając innych użytkowników drogi o intensywnym hamowaniu, przy prędkości powyżej 50 km/h. ■ System automatycznego przełączania świateł drogowych na mijania (HBC) automatycznie przełącza między światłami drogowymi a mijania, by nie oślepiać innych kierowców. ■ Reflektory biksenonowe z adaptacyjnym doświetlaniem zakrętów (AFS) skręcają reflektory, doświetlając zakręty. ■ Układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu (HLA) steruje hamulcami tak, by pojazd nie staczał się podczas ruszania pod górę. ■ Seryjny ABS z EBD (układ elektronicznego rozdziału sił hamowania) i układem awaryjnego hamowania (EBA), DSC (układ dynamicznej kontroli stabilności toru jazdy) i TCS (elektroniczny układ kontroli trakcji). Nowa Mazda3 to nowoczesny i wydajny samochód, łączący płynną, wygodną jazdę z przewidywalnym zachowaniem na drodze i wyznaczający nowy standard w segmencie C.
  7. więcej -> CENY | Nowa Mazda3: Sedan w cenie hatchbacka, park samochodów, ranking sprzedaży motocykli, nowe samochody osobowe | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. więcej -> CENY | Miejskie modele Suzuki w promocyjnej cenie, CEP, rynek nowych samochodów, nowe modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. [h=3]BMW Group informuje o cenie BMW i3[/h]Cena podstawowa w Polsce wyniesie 140 900 PLN brutto Robertson: Atrakcyjna oferta mobilności elektrycznej w klasie premium Monachium. BMW Group ogłosiła dzisiaj podstawową cenę BMW i3, pierwszego seryjnie produkowanego w pełni elektrycznego samochodu producenta, która na rynku polskim będzie wynosić140 900 PLN brutto. BMW i3 będzie dostępne dla polskich klientów od listopada 2013 roku. Ian Robertson, członek zarządu BMW Group odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, powiedział w Monachium: „BMW i3 zwiastuje początek nowej ery dla indywidualnej mobilności, a także dla BMW Group. BMW i3, jak na prawdziwe BMW przystało, budzi emocje, oferuje najwyższą jakość oraz gwarantuje radość z jazdy. Ten wyznaczający standardy pojazd w połączeniu z atrakcyjną ceną stanowić będzie dla naszych klientów atrakcyjną ofertę mobilności elektrycznej”. Światowa premiera BMW i3 odbędzie się 29 lipca podczas równoległych wydarzeń w metropoliach na trzech kontynentach: w Londynie, Nowym Jorku i Pekinie. Koncept BMW i zakłada holistyczne podejście 360°, aby odpowiedzieć na wszystkie zagadnienia i potrzeby użytkowników związane z elektryczną mobilnością. Umożliwia ono zaspokajanie potrzeb klientów w pełni elektrycznego BMW i3 w zakresie mobilności – nawet na dystansie powyżej 150 kilometrów. W tym celu BMW i będzie wspierać klientów poprzez pakiet usług premium, bazujący na czterech filarach: Ładowanie w domu: Ścienna stacja ładowania Wallbox to pierwsze i jedyne rozwiązanie w dziedzinie ładowania domowego oferowane przez BMW. Jedyna w swoim rodzaju stacja Wallbox powstała z myślą o zapewnieniu klientom najwyższej klasy kompleksowej mobilności zgodnej z zasadą zrównoważonego rozwoju. Wallbox zaprojektowano specjalnie po to, aby ułatwić domowe ładowanie i zwiększyć jego wydajność. Instalacja modułu będzie dokonywana w domu klienta. Ładowanie w miejscach publicznych: BMW Group będzie współpracować z operatorami publicznych stacji ładowania we wszystkich krajach, w których będą wprowadzone modele BMW i. Rozwiązania elastycznej mobilności: BMW Group stworzy całkowicie nowy mobilny styl życia oparty na usługach dodatkowych; przykładowo klienci będą mieli możliwość wypożyczenia samochodu z silnikiem spalinowym, gdy będą potrzebować pokonać duże odległości. Assistance: Klienci będą mogli korzystać z usług, takich jak aplikacje ConnectedDrive czy przyszłych usług drogowych, takich jak mobilne urządzenia do ładowania. Produkty i usługi BMW i3 będą oferowane klientom w Polsce w jednym punkcie partnerskim Inchcape Motor Warszawa, rozpoczynając tym samym nowy model biznesowy BMW Group opracowany na rzecz dystrybucji samochodów elektrycznych. Klienci BMW i3 będą mieli również możliwość wyboru spośród gamy atrakcyjnych pakietów finansowania, leasingu, ubezpieczenia oraz innowacyjnych usług, dostosowanych do unikatowej koncepcji BMW i3. BMW Financial Services Polska przygotowało BMW Financial Services Electrify Program z dedykowanym eLeasingiem. Miesięczna rata będzie kształtować się na poziomie 1350 PLN netto (rata obliczona została przy założeniu 25% opłaty wstępnej, 36 miesięcy okresu finansowania, 10.000 km deklarowanego, średniorocznego przebiegu oraz 45,15% gwarantowanej przez BMW Financial Services Polska wartości rezydualnej). BMW i. BORN ELECTRIC. BMW i oznacza wizjonerskie samochody elektryczne i usługi mobilne, inspirujący design oraz nową definicję klasy premium, w której decydującą rolę odgrywa zasada zrównoważonego rozwoju stosowana na każdym etapie. BMW Group dzięki BMW i redefiniuje koncepcję indywidualnej mobilności. BMW i3 to pierwszy na świecie samochód segmentu premium zaprojektowany od podstaw z myślą o współpracy z elektrycznym układem napędowym oraz z zastosowaniem rewolucyjnie lekkiej konstrukcji. Rezultatem tego podejścia jest typowa dla BMW radość z jazdy w najczystszej postaci, osiągana przy zerowej emisji spalin i wyzwalająca niezrównane emocje, jakich nie sposób doświadczyć w żadnym innym samochodzie elektrycznym. Źródło: BMW Group
  10. więcej -> CENY | Fiat 500L Trekking w promocyjnej cenie od 63 490 złotych, nowe samochody osobowe, rynek nowych samochodów, ceny samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  11. więcej -> Warto się pospieszyć. Peugeot 301 w promocyjnej cenie, statystyki sprzedaży, ranking samochodów osobowych, centrum badań rynku | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  12. więcej -> Toyota Avensis SkyView Edition w promocyjnej cenie, park samochodów, testy samochodów osobowych, ranking samochodów osobowych | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  13. więcej -> Skoda Fabia z lepszym wyposażeniem w korzystnej cenie, rynek nowych samochodów, nowe samochody osobowe, pojazdy zasilane paliwem wodorowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  14. Witam,dzisiaj Toyota opublikowała cennik Aurisa Classic : Toyota; Toyota Auris Classic w promocji - Aktualności Auto Świat Cenniki Aurisa Classic: http://www.toyota.pl/images/wyprzedaz_auris_2012.pdf , http://www.toyota.pl/images/spec_auris_classic.pdf ] Auris Classic
  15. Witam,dzisiaj Toyota opublikowała cennik Aurisa Classic : Toyota; Toyota Auris Classic w promocji - Aktualności Auto Świat Cenniki Aurisa Classic: http://www.toyota.pl/images/wyprzedaz_auris_2012.pdf , http://www.toyota.pl/images/spec_auris_classic.pdf Auris Classic
  16. ŠKODA Rapid: Debiut w promocyjnej cenie 43 860 zł Nowa ŠKODA Rapid już na początku listopada wjedzie na polski rynek motoryzacyjny. Z okazji debiutu w salonach ŠKODY oferowana będzie w wyjątkowej, promocyjnej cenie 43 860 zł! Rapid to nowa kompaktowa limuzyna ŠKODY. Zbudowana została z myślą o rodzinach, które poszukują przestronnego, eleganckiego i dobrze wyposażonego samochodu w korzystnej cenie i niskich kosztach eksploatacji. Zaprojektowana została zgodnie z filozofią „Przemyślanych rozwiązań”, dzięki czemu posiada mnóstwo udogodnień sprawdzających się doskonale podczas jazdy. Nowy model ŠKODY wyróżnia niebagatelna pojemność bagażnika, aż 550 litrów, co stanowi wiodący wynik w tej klasie. ŠKODA Rapid dostępna będzie w trzech, optymalnie skomponowanych wersjach wyposażenia: Active, Ambition i Elegance. Cena podstawowej wersji wyniesie od 47 950 zł. Jednakże z okazji debiutu, w polskich salonach ŠKODY można będzie ją kupić już za 43 860 zł! Na promocyjną cenę składają się okazjonalny upust 2 500 zł wraz z refinansowanym pakietem ubezpieczeń w wysokości 1 590 zł (Allianz Polska lub Ergo Hestia w ofercie Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy). Łącznie to aż 4 090 zł oszczędności dla kierowcy! Samochód oferowany będzie w pięciu wersjach silnikowych. Gamę jednostek benzynowych otwiera 1.2 MPI/55 kW (75 KM) oraz 1.2 TSI o mocy 63 kW (85 KM) lub 77 kW (105 KM). Najmocniejszy w tym modelu jest turbodoładowany, czterocylindrowy motor 1.4 TSI/90 kW (122 KM) z 7-stopniową skrzynią DSG. ŠKODA Rapid dostępna będzie również z wydajnym i oszczędnym silnikiem wysokoprężnym 1.6 TDI CR DPF/77 kW (105 KM). Rapid w salonach pojawi się już na początku listopada. Źródło: Volkswagen Group Polska
  17. więcej -> Pierwsze nowe Volvo FH sprzedane po rekordowej cenie na eBay | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  18. więcej -> Dacia Lodgy w cenie od 37 900 złotych | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  19. MITSUBISHICOLTZ INSTALACJĄ GAZOWĄ W DOBREJ CENIE COLTELEGANCE -NOWA WERSJA JUŻ W OFERCIE Wodpowiedzi na rosnące ceny paliwi duże zainteresowanie klientów w salonach Mitsubishi pojawił sięmodel Colt LPG z wysokiej jakości instalacją gazową firmy STAG.Jednocześnie w ofercie jest już dostępny Colt 2012 w specjalnej,limitowanej wersji Elegance. Colt LPG jest obecnie oferowany w dwóchpięciodrzwiowych wersjach: 1.3 Invite i 1.3 Elegance w cenie od45 580 zł brutto. Korzystając z nieoprocentowanego kredytu3x33% nowym Coltem 1.3 Invite LPG wyjedziemy z salonu płacąc 16 560zł. ColtLPG Samochodyz instalacją LPG cieszą się w Polsce coraz większymzainteresowaniem. Dlatego w gamie samochodów Mitsubishi pojawił sięmodel Colt LPG z instalacją gazową LPG renomowanej marki STAG.Limitowanaseria Colt LPG z instalacją gazową jest dostępna w wersjipięciodrzwiowej 1.3 l. w bogato wyposażonej kompletacji Invite iElegance. Przyuwzględnieniu aktualnych promocji 5-drzwiowy Colt Invite 1.3 LPGwraz z instalacją LPG i montażem kosztuje 45 580 zł a za5-drzwiowy model Colt Elegance1.3 LPG zapłacimy teraz 49 270 zł. Jakość,dobre osiągi i oszczędność STAGoferuje wysoką jakość – precyzyjne sterowniki i najlepszekomponenty mechaniczne (reduktor i listwa wtryskowa). Dzięki temuskład mieszanki oraz czasy wtrysku pobieranesą bezpośrednio ze sterownika benzynowego, co skutkuje bardzoprecyzyjnym doborem oraz wtryskiem mieszanki do silnika. To pozwalauniknąć spadków mocy i sprawia, że jazda jest w pełniekonomiczna i bezpieczna dla silnika. Gwarancjai serwis Dostawcąinstalacji jest firma A.C. S.A., która zapewnia 3 letnią gwarancjęlub do przebiegu 100 000 km na komponenty elektroniczne imechaniczne oraz darmowe naprawy gwarancyjne pod warunkiem montażu iwykonywania regularnych przeglądów (co 15 000 km) w 54Partnerskich Warsztatach Serwisowych - PWS firmy A.C. na tereniecałej Polski lub innych miejscach zaakceptowanych przez A.C.W każdym samochodzie montowana jest „czarna skrzynka”, któraumożliwia kompleksową diagnostykę ewentualnych problemów zinstalacją. Stacje PWS są objęte stałym nadzorem regionalnychdoradców techniczno-handlowych oraz uczestniczą w stałym cykluszkoleń zapewniającym wysokie kwalifikacje montażystów. DodatkowoAC SA posiada sieć 67 warsztatów rekomendowanych, które równieżwyróżniają się wysoką jakością montażu i w ramach potrzebmogą być włączone w proces reklamacyjny. Pełną listęPartnerskich Warsztatów Serwisowych można znaleźć na stronieinternetowej http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie). ColtElegance - wersja 2012i LPG Jednocześniewpolskich salonach Mitsubishi zadebiutowała specjalna wersja modeluColt MY 2012 o nazwie Elegance. Ten samochód oferuje bogatewyposażenie w atrakcyjnej cenie. ColtElegance jest oferowany w wersji pięciodrzwiowej, z silnikiembenzynowym o pojemności 1,3 litra i mocy 95 KM. Został stworzony nabazie nowej wersji Invite, która oferuje między innymi fabryczneradio CD/MP3 oraz boczne poduszki bezpieczeństwa. Colt Elegance 2012wyróżnia się dodatkowym wyposażeniem obejmującym czujnikiparkowania, 15-calowe aluminiowe obręcze kół, światła do jazdydziennej wykonane w technologii LED, chromowaną atrapę chłodnicyoraz emblemat wersji limitowanej z napisem „ELEGANCE” na tylnejklapie bagażnika. Wewnątrz znajdziemy dodatkowo welurowe dywaniki zhaftowanym logo „ELEGANCE” oraz chromowane ramki nawiewów. CenaColta 1.3 Elegance wynosi obecnie: 45 180 PLN brutto. Colt Elegancejest też dostępny z instalacją gazową LPG marki STAG – takawersja kosztuje obecnie 49 270 zł. Dopłata za lakiermetalizowany to 1 500 PLN. Źródło: MMC Car Poland
  20. Ze strony Volvo: "Zapraszamy do skorzystania z najnowszej oferty na samochody Volvo XC90. Oferujemy zakup samochodów XC90 wersji Summum w cenie wersji Kinetic i zaoszczędzić Państwu 36 900 zł (z VAT) Zakup Volvo XC90 wersji R-Design i Executive w cenie niższej o 36 900 zł (z VAT) odpowiadającej różnicy cen wersji Summum i Kinetic."
  21. Co myślicie o tej akcji Volvo Summum w cenie Kinetic ? warto sie tym interesować ?
  22. http://www.roadlook.pl/frankfurt-2009/mini-ma-50-lat-dokladnie-dzisiaj.html Bardzo cenię tę markę ;)No oby tak dalej
  23. http://moto.pl/MotoPL/1,88389,6834769,Koniec_produkcji_X_type.html Szkoda. Bardzo cenie te autka.
  24. Citroen C5 w bardzo atrakcyjnej cenie, cyli jak nie nalezy kupować samochodu:)
×