Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'cadillac' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 198 wyników

  1. Cadillac Eldorado - model luksusowego samochodu osobowego, produkowanego w różnych wersjach przez firmę Cadillac w latach 1953 - 2003.Nazwa Eldorado pochodzi z języka hiszpańskiego i oznacza "pozłacany". Poniżej przedstawiono najbardziej charakterystyczne i znane modele Eldorado. Cadillac Eldorado Convertible Coupe 1953 (1953 - 1958)W 1953 roku pojawił się pierwszy Eldorado (bazując na serii 60). Był to Cadillac Eldorado Special Sport Convertible Coupe. Wbrew słowu Coupe w nazwie, posiadał wyłącznie dwudrzwiowe nadwozie typu kabriolet. Napędzany był silnikiem V8 o pojemności 331 cali sześciennych, czyli 5424 cm3 i mocy 210 KM wyposażony w trzybiegową automatyczną skrzynię biegów. W tym czasie był najmocniejszym autem produkowanym w USA. Przy wadze 2180 kg rozpędzał się do 187 km/h a setkę osiągał w 13 s. Na wzór kontynentalny (europejski), koło zapasowe montowano nad tylnym zderzakiem. W 1953 roku ze względu na wysoką cenę (7750$) wykonano jedynie 532 sztuki tego najdroższego w ówczesnej ofercie modelu.W 1954 roku zmieniono pewne detale, dodając m.in. charakterystyczny chromowany pas wzdłuż tylnego błotnika. Mimo że technicznie nic się nie zmieniło, cena spadła (do 5738$), dzięki czemu sprzedano 2150 sztuk tego rocznika, przeszło czterokrotnie więcej niż w pierwszym roku produkcji.Cadillac Eldorado Brougham 1957W 1957 roku zaprezentowano Eldorado Brougham (seria 70), czterodrzwiowe super luksusową limuzynę z nadwoziem typu hardtop. Ewenementem na skalę światową było zastosowanie m.in. klimatyzacji, ogrzewania, radia, czy zawieszenia pneumatycznego. Poza tym dostępne były: automatyczne otwieranie pokrywy bagażnika, elektrycznie regulowane siedzenia, okna, antena, elektryczne zamki w drzwiach, skórzany notes, elektryczny zegarek itd.Do napędu użyto silnika V8 o pojemności 365 cali sześciennych, czyli 5980 cm3 i mocy 325 KM. Kosztował dwukrotnie więcej niż pozostałe modele z tego samego roku. Powstały tylko 704 sztuki tego najbardziej ekskluzywnego Cadillaca w historii.Cadillac Eldorado Biarritz 1959 (1959 - 1964)W 1959 roku zaprezentowano bodajże najbardziej znanego Cadillaca, do którego najbardziej pasuje kolor różowy. Produkowany w wersjach Eldorado Seville (hardtop) i Eldorado Biarritz (convertible), jednak to ta druga znalazła większe uznanie. Cechą charakterystyczną były największe "płetwy" (ogon), czyniące z niego amerykański symbol końcówki "cudownych lat pięćdziesiątych".Do napędu służył silnik V8 o pojemności 390 cali sześciennych, czyli 6390 cm3 i mocy 325 lub 345 KM współpracujący z trzybiegowym automatem. Ważący ponad 2360 kg samochód rozpędzał się od 0-100 km/h w niecałe 11 s i osiągał prędkość 180 km/h. Mając około 6,1 metra długości jest jednym z najdłuższych dwudrzwiowych samochodów na świecie.Cadillac Eldorado 1967 (1967 - 1970)Ten model, jako młodszy brat Oldsmobile'a Toronado z 1966 roku, odziedziczył po nim przedni napęd, co było nowością wśród powojennych aut amerykańskich. Do napędu posłużył silnik V8 o pojemności 429 cali sześciennych, czyli 7030 cm3 i mocy 340 KM. Czyni to z tego modelu najmocniejszy seryjnie produkowany przednionapędowy samochód na świecie. Ciekawym rozwiązaniem stylistycznym było zastosowanie w pionowo umieszczonym pasie przednim automatycznie chowanych reflektorów, które po schowaniu wyglądały jak część atrapy chłodnicy.Cadillac Eldorado Convertible 1976 (1971 - 1978)Cadillac Eldorado z roku 1976 nie wyróżniał się niczym specjalnym. Stanowił kontynuację modelu z 19713) uzyskiwał jedynie 190 KM w wersji gaźnikowej i 215 KM ze wtryskiem paliwa. Nie był więc ani najszybszy, ani najdłuższy (5,7 m dł.) ani najdroższy. Jednak zapisał się w historii jako ostatni amerykański kabriolet lat siedemdziesiątych. Ze względu na nowe regulacje, które weszły w życie w połowie lat siedemdziesiątych, kabriolety uznano za samochody niebezpieczne. Ten typ nadwozia powrócił do łask w drugiej połowie lat osiemdziesiątych. Można uznać, że następcą modeli Eldorado Convertible (kabriolet) został Cadillac Allanté1986 roku) zaprezentowany w roku 1987.Cadillac Eldorado (1979 - 1985)W 1979 roku Cadillac przedstawił model Eldorado o mniejszych wymiarach niż poprzedni model. Standardowo stosowano silnik V8 o pojemności 5.7 l. o mocy 170 KM, opcjonalnie dostępny był diesel V8 o tej samej pojemności i mocy 125 KM. W 1984 roku przedstawiono silnik benzynowy V8 o pojemności 4.1 l. i mocy 125 KM. Cechował się mniejszą mocą ale i znacznie mniejszym zużyciem paliwa. W tym samym roku Cadillac przedstawił pierwszy kabriolet po ośmiu latach przerwy - Eldorado Convertible.Cadillac Eldorado (1986 - 1991)Kolejny model Eldorado przedstawiono w 1986 roku. W warunkach amerykańskich można go określić mianem luksusowego auta kompaktowego, był jeszcze mniejszy niż poprzednik. Rolę kabrioletu przejął model Allanté. Zastosowano silnik V8 o pojemności 249 cali sześciennych (4.1 litra) o mocy 130 KM w połączeniu z czterobiegową skrzynię automatyczną. W 1988 roku zwiększono pojemność silnika do 4.5 l., moc wzrosła do 155 KM.Cadillac Eldorado (1992 - 2002)W 1992 roku zaprezentowano nowy model - jak dotąd ostatni. Był on optycznie dwudrzwiową wersję modelu Seville. Do napędu użyto silnika V8 4.9 l. o mocy 200 KM. W 1993 roku (na rok modelowy następny) zaprezentowano nowy silnik Nothstar V8 4.6 l. i mocy 270 lub 295 KM w wersji Touring Coupe (względnie nazywany TC lub ETC - Eldorado Touring Coupe). Na rok modelowy 1995 moc wersji ETC wzrosła do 300 KM. W 2002 roku zaprezentowano wersję jubileuszową dla uczczenia 50-lecia produkcji modelu Eldorado.Nieformalnym następcą modeli Eldorado i Eldorado Convertible jest kabriolet ze składanym sztywnym dachem Cadillac XLR.
  2. Cadillac Series 62 - III generacja Cadillac Series 62 to seria luksusowych samochodów osobowych produkowanych pod marką Cadillac. Cadillac Series 62 Convertible 1949 Trzecia generacja serii 62 trafiła na rynek jako rocznik 1948. Wciąż opierała się na płycie podłogowej GM C-body. Do napędu wciąż służyły silnik V8 5,4 i 5,7 l, moc przenoszona była na oś tylną poprzez 3-biegową manualną bądź 4-biegową automatyczną skrzynię biegów. Trzecia generacja cechowała się rozstawem osi równym 3200 mm, była to wartość identyczna jak w serii 61. Cadillac Series 62 Coupe de Ville 1949: Wersję Cadillac Series 62 Coupe de Ville wprowadzono pod koniec 1949 roku, była to droższa i bardziej luksusowa wersja standardowego 2-drzwiowego coupé. Był to razem z modelami: Roadmaster Riviera i 98 Holiday pierwszy hardtop coupé pozbawiony środkowych słupków w nadwoziu. Najbardziej luksusową odmianą kabrioletu był produkowany w 1953 roku wariant Eldorado.
  3. Cadillac Series 70 - III generacja Cadillac Series 70 i Series 75 to seria luksusowych samochodów osobowych produkowanych pod marką Cadillac od lat 30. do lat 80. XX wieku. Została wprowadzona w roku 1935 jako następca serii 355E. Cadillac Fleetwood 75 Touring Sedan '1941: Od rocznika 1941 stosowano podwozie ze skróconym do 3454 mm rozstawem osi. Moc silnika V8 5.7 podniesiono do 152 KM (112 kW). Dla rocznika 1942 przygotowano nowy pas przedni z masywniejszym chromowanym grillem. W roku 1949 przedstawiono nowy silnik V8 5.4 o mocy 162 KM (119 kW). W latach 1941-42 powstawała seria 67, cechowała się rozstawem osi 3531 mm i długością nadwozia 5791 mm. Cadillac 75 Fleetwood Limousine '1947: Cadillac 75 Landaulet '1949:
  4. Cadillac CTS-V (2016)
  5. Cadillac Series 70 - II generacja Cadillac Series 70 i Series 75 to seria luksusowych samochodów osobowych produkowanych pod marką Cadillac od lat 30. do lat 80. XX wieku. Została wprowadzona w roku 1935 jako następca serii 355E. 1938 Cadillac Series 75 V8 Convertible Sedan by Fleetwood: Od rocznika 1938 zarzucono produkcję serii 70 oraz karosowanych przez Fishera egzemplarzy serii 75. Pozostałe przy produkcji pojazdy oparte na płycie GM D-body cechowały się rozstawem osi 3600 mm i nadwoziem produkcji Fleetwooda. Cadillac Fleetwood Seventy-Five Convertible Coupe '1938: Cadillac Fleetwood Seventy-Five Convertible Sedan '1939: Do napędu serii 75 służył silnik V8 5.7 Monoblock o stopniu kompresji podniesionym do 6,7:1, moc maksymalna wynosiła 142 KM (104 kW). W roku 1939 zmodernizowano wygląd pasa przedniego nadwozia, rok później zaprezentowano serię 72 z krótszym rozstawem osi (3505 mm). Długość nadwozia w zależności od rocznika i wersji wahała się od 5603 do 6447 mm. W 1940 roku na rynek weszła trzecia generacja modelu. Cadillac Fleetwood Seventy-Five Formal Sedan '1940: Cadillac Fleetwood Seventy-Five Imperial Sedan '1940: Cadillac Fleetwood Seventy-Five Convertible Coupe '1940:
  6. Cadillac Series 70 i 75 - I generacja Cadillac Series 70 i Series 75 to seria luksusowych samochodów osobowych produkowanych pod marką Cadillac od lat 30. do lat 80. XX wieku. Została wprowadzona w roku 1935 jako następca serii 355E. Pierwsza generacja serii 70 i 75 została wprowadzona do produkcji jako rocznik 1936. Cadillac V8 Series 70 Touring Sedan '1935–36: Seria 70 opierała się na płycie podłogowej GM C-body, seria 75 zaś na GM D-body. Do napędu służyła jednostka V8 5,7 l Monoblock o mocy 137 KM (101 kW), napęd przenoszony była na oś tylną poprzez 3-biegową manualną skrzynię biegów. Długość nadwozia wynosiła dla rocznika 1936: 5240 mm - seria 70, 5243 mm - seria 75, dla rocznika 1937: 5293 mm - seria 70, 5484 mm - seria 75 oraz 5875 mm dla wersji Commercial. Rozstaw osi to 3327 mm dla serii 70, 3505 mm dla serii 75 oraz 3962 mm dla Commerciala. Samochód występował w kilku wersjach nadwozia: sedan, kabriolet, coupé czy limuzyna, w konfiguracji 2- jak i 4-drzwiowej. Cadillac Series 75 V8 Touring Sedan 1937: Cadillac V8 Series 70 Coupe '1936: 1937 Cadillac Series 70 kabriolet: Cadillac Fleetwood 75 kabriolet:
  7. Cadillac Presents A #Promise2Rose by Spike Lee https://www.youtube.com/watch?v=owVvvjwjW7g&list=PLpSRYkHgz5xJhJdWyTDVgHapieynKg4DP
  8. Cadillac Escalade (2015)
  9. Cadillac Series 62 - V generacja Cadillac Series 62 to seria luksusowych samochodów osobowych produkowanych pod marką Cadillac. Cadillac Sixty-Two kabriolet '1957: Cadillac Sixty-Two Sedan de Ville '1957: Cadillac Sixty-Two Coupe de Ville '1957: Piąta generacja serii 62 trafiła na rynek jako rocznik 1957. Wciąż opierała się na płycie podłogowej GM C-body. Samochód dostępny był w kilku wersjach nadwoziowych: jako 2- i 4-drzwiowy hardtop oraz 2-drzwiowy kabriolet. Do napędu użyto silnika V8 6.0, moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową automatyczną skrzynię biegów Hydramatic. Cadillac Sixty-Two Hardtop Coupe '1957: Cadillac Sixty-Two Hardtop Sedan '1957: Cadillac Sixty-Two Hardtop Coupe '1958:
  10. Cadillac ELR vs. Chevrolet Volt
  11. radek123987

    Cadillac Eldorado

    Witam, skończyłem obiecanego różowego Cadillaca Jest to moja pierwsza praca, gdzie na większą skalę użyłem kredek. Rysunek na formacie A3, ołówki 4H-7B i kredki, czas pacy: ponad 10 godzin Jestem zadowolony z rysunku, ale wiem, że idealny nie jest, więc komentujcie i oceniajcie. Pozdrawiam https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/1622791_593580560735725_525869054_n.jpg Przy okazji zapraszam do polubienia mojej strony na fb: https://www.facebook.com/radekwestfalcardrawings
  12. Cadillac ATS Coupe (2015)
  13. Cadillac ELR (2014)
  14. Cadillac Cyclone Cadillac Cyclone to samochód koncepcyjny zbudowany przez firmę Cadillac w 1959 roku. Koncept ten zaprojektował Harley Earl. Design Cyclone'a był mocno zainspirowany rakietami i lotnictwem. Do wnętrza można się dostać przez rozsuwane drzwi oraz kopułę wykonaną z pleksi, która zastępowała zwykły dach i boczne szyby. Cadillac Cyclone wyposażony był w radary. Gdy w ich zasięgu znalazł się jakiś obiekt, uruchamiany był sygnał dżwiękowy oraz świetlny, aby ostrzec kierowcę o możliwej kolizji. Cyclone napędzany był około 330 konnym silnikiem V8. Karoserię prototypu wykonano ze stali, a nie z włókna szklanego w odróżnieniu od innych koncepcyjnych samochodów z tego okresu. Rury wydechowe umieszczono w przedniej cześci karoserii przed przednimi kołami. Przednie reflektory zamontowano na atrapie chołodnicy. Cadillac Cyclone nigdy nie trafił do masowej produkcji.
  15. Cadillac Escalade (2015)
  16. Cadillac Series 62 - IV generacja Cadillac Series 62 to seria luksusowych samochodów osobowych produkowanych pod marką Cadillac. Czwarta generacja serii 62 trafiła na rynek jako rocznik 1954. Wciąż opierała się na płycie podłogowej GM C-body. Do napędu wciąż służyły silnik V8 5,4 i 6,0 l, moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową automatyczną skrzynię biegów Hydramatic. Cadillac Series 62 Coupe '1955: Cadillac Series 62 kabriolet '1954: Dla rocznika 1956 przygotowano nową wersję - Series 62 Sedan de Ville, pierwszy 4-drzwiowy hardtop sedan Cadillaca. Podobnie jak Coupe de Ville, była to droższa i bardziej luksusowa wersja standardowego 4-drzwiowego sedana Series 62. Nowy pojazd sprzedawał się o wiele lepiej niż uboższy 4-drzwiowy odpowiednik. Z tego powodu serie Coupe de Ville i Sedan de Ville od 1959 roku produkowane były jako osobne modele rodziny Series 6300, w 1964 dołączył do niej 2-drzwiowy kabriolet De Ville. Cadillac Series 62 Coupe de Ville '1954: Cadillac Series 62 Coupe de Ville '1955: Cadillac Series 62 Coupe de Ville '1956: Cadillac Series 62 Hardtop Coupe '1956:
  17. Cadillac CTS Coupe (Sports Coupes Pt.1) - Everyday Driver
  18. Cadillac CTS (2014)
  19. [h=1]2014 Cadillac CTS V-Sport - 2013 New York International Auto Show[/h]
  20. [h=1]Cadillac Elmiraj Concept @ 2013 Pebble Beach Concours d'Elegance - CAR and DRIVER[/h]
  21. [h=1]Cadillac V-Sports, GT-R Hybrid, Chris Brown Fail, Infiniti Q30, VW E-Golf, & More![/h]
  22. Cadillac Series 62 - II generacja Cadillac Series 62 to seria luksusowych samochodów osobowych produkowanych pod marką Cadillac. Druga generacja serii 62 trafiła na rynek jako rocznik 1942. Wciąż opierała się na płycie podłogowej GM C-body którą wykorzystywały także pojazdy: Cadillac Sixty Special, Buick Super i Roadmaster oraz Oldsmobile 98. Do napędu wciąż służył silnik V8 5,7 l, moc przenoszona była na oś tylną poprzez 3-biegową manualną bądź 4-biegową automatyczną skrzynię biegów. Rozstaw osi wynosił wynosił 3277 mm, długość nadwozia zaś dla roczników 1942-1945 5588 mm, dla 1946-47 - 5568 mm. Z gamy wersji nadwoziowych zniknął 4-drzwiowy kabriolet.
  23. [h=1]Cadillac Elmiraj Concept @ 2013 Pebble Beach Concours d'Elegance - CAR and DRIVER[/h]
  24. Cadillac Series 62 - I generacja Cadillac Series 62 to seria luksusowych samochodów osobowych produkowanych pod marką Cadillac. Pierwsza generacja serii 62 została wprowadzona do produkcji jako rocznik 1940. Oparto ją na płycie podłogowej GM C-body którą wykorzystywały także pojazdy: Buick Roadmaster i Super, Oldsmobile Series 90 oraz Pontiac Torpedo. Do napędu służyła jednostka V8 5,7 l, moc przenoszona była na oś tylną poprzez 3-biegową manualną bądź 4-biegową automatyczną skrzynię biegów. Rozstaw osi dla rocznika 1940 wynosił 3277 mm, dla 1941 - 3200 mm, zaś dla wersji Commercial 4140 mm. Długość nadwozia to odpowiednio 5489, 5486 i 6424 mm. Pojazd dostępny był jako: 2-drzwiowe coupé, 4-drzwiowy sedan oraz 2- i 4-drzwiowy kabriolet. Cadillac Series 62 Coupe '1941 Cadillac Series 62 kabriolet '1941
  25. Cadillac Series 65 Cadillac Series 65 to seria luksusowych samochodów osobowych produkowanych pod marką Cadillac w latach 1937–1938. Konstrukcyjnie opierała się na płycie podłogowej GM C-body. Zaprezentowany w roku 1937, dostępny był początkowo wyłącznie jako 4-drzwiowy fastback sedan z miejscem dla pięciu pasażerów. Produkcją nadwozi zajmowała się firma Fisher, rozstaw osi wynosił 3327 mm, była to wartość taka sama jak w przypadku serii 70 i Buicka Roadmastera. Pojazd oferował większe niż seria 60 nadwozie przy cenie niższej niż seria 70 karosowana przez Fleetwooda. Do napędu wykorzystywano jednostkę V8 5.7 Monoblock, generowała ona moc maksymalną 137 KM (101 kW) przy 3400 obr/min. W roku 1938 Series 65 i Series 75 otrzymały nowy pas przedni ze zmodernizowanym chromowanym grillem.
×