Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'caddy' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 38 wyników

  1. Nowy Caddy Maxi – zawsze najlepszy wybór - Światowa premiera najnowszej generacji Caddy Maxi w Genewie - Niższa emisja CO2 i zużycie paliwa dzięki nowym silnikom spełniającym normę emisji spalin Euro 6 - Nowe systemy wspomagające kierowcę i poprawiające bezpieczeństwo - Bardziej wyrazista stylistyka Poznań/Genewa, 04 marca 2015 r. – Krótko po światowej premierze Caddy w Poznaniu, podczas genewskiego salonu samochodowego marka Volkswagen Samochody Użytkowe po raz pierwszy prezentuje najnowszą wersję tego bestsellera w wydłużonym wariancie – Maxi. W ciągu jedenastu lat na całym świecie sprzedanych zostało ponad 1,5 mln samochodów poprzedniej, wielokrotnie nagradzanej generacji. Prawie jedna trzecia sprzedanych Caddy to wersja Maxi. Następca tego modelu, z rozstawem osi dłuższym o 32 centymetry w porównaniu z rozstawem osi standardowej wersji, ma nawiązać do sukcesów swojego poprzednika. Caddy Maxi z dwoma rzędami siedzeń w przestrzeni pasażerskiej dysponuje bagażnikiem o pojemności 530 litrów. Oparcie kanapy w trzecim rzędzie można składać, podobnie jak oparcia foteli w drugim rzędzie. Po ich złożeniu znacznie zwiększa się pojemność przestrzeni ładunkowej. W razie potrzeby, oba tylne rzędy siedzeń mogą zostać z łatwością zdemontowane. Powstaje wtedy dodatkowa przestrzeń na ładunek. Przy zdemontowanym tylko trzecim rzędzie siedzeń pojemność bagażnika wzrasta do 1.350 litrów, dodatkowe wyjęcie drugiego rzędu foteli z Caddy Maxi zwiększa pojemność przestrzeni ładunkowej do 3.700 litrów, jest to o 848 litrów więcej niż w krótszym Caddy, w którym pojemność przestrzeni ładunkowej bez foteli w przestrzeni pasażerskiej wynosi 2.852 litry. Oznacza to, że Caddy Maxi z objętością przestrzeni ładunkowej, wynoszącą do 4,7 m3 (w połączeniu z opcjonalnym pakietem Flexsitz Plus), może przewozić znacznie więcej ładunku niż Caddy (3,2 m3). Ładowność Caddy Maxi Furgon z kierowcą to 1.005 kilogramów. Zespoły napędowe Caddy prezentują najnowszy poziom techniki. Nowe silniki, spełniające wymagania normy Euro 6, montowane także w Caddy Maxi, są niezwykle wydajne. Bazę trzech odmian silników wysokoprężnych TDI w Caddy Maxi stanowi czterocylindrowa jednostka napędowa o pojemności dwóch litrów. Spektrum mocy wynosi od 75 kW/102 KM do 110 kW/150 KM. Jeżeli chodzi o silniki benzynowe, do Caddy Maxi będą oferowane dwa: trzycylindrowy TSI o pojemności 1,0 litra i mocy 75 kW/102 KM oraz czterocylindrowy TSI o pojemności 1,4 litra i mocy 92 kW/125 KM. Liczne nowe systemy poprawiające bezpieczeństwo i komfort, oferowane do nowych Caddy i Caddy Maxi, chronią pasażerów i wspierają kierowcę. Należy do nich, między innymi, system monitorowania otoczenia Front Assist, obejmujący funkcję awaryjnego hamowania w mieście. Jeżeli przy prędkości poniżej 30 km/h kierowca nie zauważy przeszkody, system automatycznie zahamuje, co w idealnym przypadku pozwala uniknąć najechania na przeszkodę. Inne rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo to, na przykład, boczne poduszki powietrzne i kurtyny powietrzne, dostępne dla wariantów osobowych Caddy Maxi. Około 22 procent wypadków, w których uczestnicy doznają obrażeń ciała, to wypadki z wielokrotnym zderzeniem. Aby zminimalizować ryzyko takich kolizji, w nowych Caddy i Caddy Maxi seryjnie montowany jest system automatycznego hamowania po kolizji. Po zderzeniu, jeżeli kierowca nie jest w stanie sam zahamować, system automatycznie przyhamowuje samochód. Jako opcja dostępny jest także asystent świateł drogowych Light Assist oraz system rozpoznający zmęczenie kierowcy. Ten ostatni rozpoznaje odstępstwa od normalnego zachowania się kierowcy za kierownicą i zaleca mu przerwanie jazdy w celu odpoczynku. O zawsze dobrą widoczność dba natomiast opcjonalne ogrzewanie przedniej szyby. Automatyczny tempomat z systemem regulacji odległości ACC, dostępny za dopłatą – działa w zakresie prędkości 0-160 km/h (w wersjach wyposażonych w przekładnię DSG) lub 30-160 km/h (w odmianach z mechaniczną skrzynią biegów) – za pomocą czujnika radarowego mierzy i monitoruje odległość i prędkość zbliżania się do jadących z przodu pojazdów. W wersjach Caddy Maxi wyposażonych w przekładnię DSG system ACC przyhamowuje samochód, nawet do całkowitego zatrzymania (na przykład, w czasie jazdy w korku). W połączeniu z systemami radiowymi Composition Colour i Composition Media oraz z systemem radiowo-nawigacyjnym Discover Media można zamówić kamerę cofania. Opcjonalny asystent parkowania Park Assist umożliwia natomiast automatyczny wjazd w równoległe i prostopadłe do osi drogi miejsca parkingowe, co z pewnością ułatwi pracę kurierom, rozwożącym przesyłki po mieście. Stylistyczna ewolucja bestsellera: stylistyka nowych Caddy i Caddy Maxi zwraca uwagę przede wszystkim wyostrzonymi liniami i wyraźnie zdefiniowanymi, czystymi płaszczyznami. Zwłaszcza nowy przód nadwozia i charakterystyczny tył nadają nowemu, kompaktowemu autu dostawczemu niepowtarzalny charakter, między innymi także dzięki nowemu designowi przednich i tylnych świateł. Miejski samochód dostawczy, zachowując swoją wysoką funkcjonalność, prezentuje się teraz bardziej dynamicznie. Podobnie jak wyraziste nadwozie, także wnętrze ze swoimi zaakcentowanymi liniami i kształtami prezentuje się wyjątkowo. Atrakcyjne listwy dekoracyjne z wbudowanymi wlotami wentylacji oraz nowa generacja systemów Infotainment podkreślają nowoczesny wygląd nowych Caddy i Caddy Maxi. Ceny nowego Caddy Maxi w Niemczech rozpoczynają się od 18.590 euro (cena katalogowa netto dla Caddy Maxi Furgon z silnikiem TSI o mocy 92 kW/125 KM) lub od 18.960 euro za osobowego Caddy w wersji Conceptline (zastępuje dotychczasową Startline) z takim samym silnikiem. Caddy Maxi pojawi się na rynku niemieckim, podobnie jak Caddy, pod koniec czerwca. Wkrótce potem samochód będzie dostępny także w innych krajach. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Nowy Volkswagen Caddy – światowa premiera czwartej generacji bestsellerowego modelu Zmniejszona emisja szkodliwych substancji oraz niższe zużycie paliwa dzięki silnikom spełniającym normę Euro 6 Większe bezpieczeństwo dzięki nowym systemom asystującym kierowcy Nowa, bardziej wyrazista stylistyka Poznań, 4 lutego 2015 r. – Marka Volkswagen Samochody Użytkowe po raz pierwszy prezentuje czwartą generację bestsellerowego modelu Caddy. Jego poprzednik, uhonorowany wieloma nagrodami, w ciągu 11 lat znalazł na świecie półtora miliona nabywców. Ten sukces zamierza kontynuować nowe Caddy – zarówno wersja dostawcza, jak i jej osobowy odpowiednik stały się pod każdym względem doskonalsze. Podstawowe ceny nowego Caddy w Niemczech wynoszą 14 785 euro (netto, wersja dostawcza) oraz 15 330 euro netto (18 242,70 euro brutto, wersja Conceptline, zastępująca dotychczasową odmianę Startline). Są to ceny wersji z podstawowym silnikiem TSI o mocy 62 kW/84 KM. W Polsce cenniki zostaną opublikowane w kwietniu, wtedy też dealerzy rozpoczną przyjmowanie zamówień. W trzecim kwartale roku nowe Caddy trafi do polskich salonów. Jednostki napędowe nowego Caddy prezentują najwyższy poziom współczesnej techniki – spełniają normę emisji spalin Euro 6, zapewniając najlepszą wydajność. Wśród czterech jednostek TDI rolę podstawowej pełni czterocylindrowy silnik o pojemności dwóch litrów. Jest on dostępny w wersjach o różnej mocy – od 55 kW/75 KM, aż do topowej, uzyskującej 110 kW/150 KM. Najmniej oleju napędowego zużywa skonstruowany specjalnie na potrzeby miejskiego transportu towarowego dostawczy VW Caddy BlueMotion. „Zadowalając się mniejszą ilością paliwa niż 4 litry na 100 km, nowe Caddy wyznacza nowe standardy” – stwierdził dr Eckhard Scholz, prezes zarządu Volkswagen Samochody Użytkowe. Dodał też: „Nowy 1.4-I-TGI, następca popularnego Caddy EcoFuel, zużywa jedynie 4,1 kg gazu ziemnego na 100 km. Dzięki downsizingowi i turbosprężarce uzyskuje on większą moc niż poprzednik, zużywając przy tym do 28% mniej paliwa. Te parametry służą wszystkim, zarówno środowisku naturalnemu, jak i portfelowi właściciela”. W ofercie znajdą się także trzy silniki benzynowe, od czterocylindrowego 1.2 TSI o mocy 62 kW/84 KM, poprzez trzycylindrowego 1.0 TSI uzyskującego 75 kW/102 KM, po czterocylindrowego 1.4 TSI generującego moc 92 kW/125 KM. Nowe Caddy wyposażono w liczne systemy bezpieczeństwa oraz poprawiające komfort, które służą pasażerom i wspomagają pracę kierowcy. „Wprowadziliśmy do oferty wiele systemów asystujących kierowcy, których próżno szukać wśród dostawczych samochodów” - podkreśla Hans-Joachim Rothenpieler, członek zarządu ds. rozwoju marki Volkswagen Samochody Użytkowe. Przykładem jest system monitorowania otoczenia Front Assist, w skład którego wchodzi system awaryjnego hamowania w mieście. Jeśli kierowca, jadąc z prędkością do 30 km/h, nie zauważy przeszkody znajdującej się na drodze, system automatycznie przyhamuje samochód. W idealnym przypadku można dzięki niemu wyeliminować wypadki polegające na najechaniu na przeszkodę. Ponadto, osobowe wersje Caddy, oprócz bocznych poduszek powietrznych wyposażono także w poduszki kurtynowe. Około 22% wszystkich wypadków, w których pasażerowie odnoszą obrażenia, to kolizje z udziałem kilku pojazdów. Aby złagodzić skutki tego rodzaju zdarzeń, nowe Caddy wyposażono w wielokrotnie nagradzany system hamulcowy, który po zderzeniu sam automatycznie hamuje, jeśli kierowca nie jest w stanie nacisnąć na pedał hamulca. W ramach wyposażenia dodatkowego dostępne są system świateł drogowych Light Assist (automatycznie włącza i wyłącza w odpowiednich warunkach światła drogowe) oraz system rozpoznający zmęczenie kierowcy. Drugi z nich, gdy stwierdzi, że styl jazdy kierowcy odbiega od stylu uznanego za normalny - zaleci postój, jeśli okaże się to konieczne. Dobrą widoczność zapewnia z kolei ogrzewanie przedniej szyby, dostępne jako element wyposażenia dodatkowego. Automatyczny system monitorujący odległość od pojazdu poprzedzającego (ACC, dostępny w opcji) działa przy prędkościach od 0 do 160 km/h (modele z dwusprzęgłową przekładnią DSG) lub od 30 do 160 km/h (wersje z mechaniczną skrzynią biegów). Radarowy czujnik tego urządzenia mierzy i kontroluje odległość oraz prędkość auta względem samochodu jadącego z przodu. System ACC zmniejsza prędkość pojazdu np. podczas jazdy w kolumnie albo w korku, w przypadku DSG doprowadzając nawet do całkowitego zatrzymania samochodu. Wyposażając Caddy w systemy radiowe Composition Colour, Composition Media lub w system radiowo-nawigacyjny Discover Media, można zamówić także kamerę monitorującą obszar za pojazdem. Dostępny jako opcja asystent parkowania Park Assist umożliwia automatyczne zaparkowanie samochodu „w zatoczce”, a także prostopadle do jezdni, co szczególnie przydaje się w branży kurierskiej. Ewolucja bestsellera: nadwozie nowego Caddy zwraca uwagę nie tylko ostrzejszymi kształtami i stylowo nakreślonymi powierzchniami karoserii. Niepowtarzalny charakter kompaktowemu furgonowi nadają na nowo zaprojektowany przód nadwozia oraz charakterystyczna tylna część; dzieje się tak między innymi dzięki reflektorom i tylnym lampom, których kształt zmieniono. Nie tracąc nic ze swojej wyjątkowej funkcjonalności miejski dostawczy Caddy zyskał jeszcze więcej swoistego stylu - stał się niepowtarzalny i jeszcze bardziej dynamiczny. Podobnie jak wyraziste nadwozie, także wnętrze nowego Caddy zyskało zupełnie nowy wymiar. Dekoracyjne panele, w które wkomponowano otwory nawiewu powietrza dodają mu charakteru, a system informacyjno-rozrywkowy kolejnej generacji podkreśla jego nowoczesny styl. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Kwiat

    VW Caddy 'V8'

    Tak jak w tytule... Caddy z piekła! More: The VW Caddy From Hell | Speedhunters
  4. niems

    Cross Caddy

    Cross Caddy Poznań, 8 lipca 2013 r. – Marka Volkswagen Samochody Użytkowe uzupełnia modelem Cross Caddy popularną rodzinę Cross, w której skład wchodziły dotychczas samochody osobowe Polo, Golf i Touran. Z charakterystycznymi elementami stylistycznymi i zaprojektowanymi specjalnie dla Cross Caddy 17-calowymi obręczami z oponami 205/50 R17, samochód odróżnia się od pozostałych modeli tej serii, zarówno osobowych jak i furgonów. Wraz z jego wprowadzeniem oferta kolorów została wzbogacona o lakier zielony Viper. Ceny Cross Caddy rozpoczynają się od 58.964 zł netto (wersja furgon). Do końca roku 2013 oferowane są promocyjne wersje 4PROFIT: cena Cross Caddy Furgon z klimatyzacją wynosi 58.769 zł netto. Dzięki zindywidualizowanym elementom zewnętrznym Cross Caddy jest rozpoznawalne od pierwszego wejrzenia jako oddzielny model. Czarne listwy na nadkolach, progach oraz dolnych krawędziach zderzaków dodają nadwoziu masywności. Kontrastują one z elementami montowanymi do nadwozia, utrzymanymi w kolorze lakieru, i tworzą jedną całość z progami pociągniętymi aż do drzwi. Srebrna osłona podwozia z przodu i z tyłu oraz boczne listwy ochronne na progach uzupełniają typowy dla samochodów terenowych wygląd. Kolejne cechy różniące go od klasycznego Caddy to srebrne relingi, ciemne szyby w tylnych oknach oraz przyciemnione światła tylne. Również we wnętrzu można znaleźć elementy wyróżniające Cross Caddy. Przednie siedzenia z ogrzewaniem i podparciem odcinka lędźwiowego kręgosłupa oraz miejsce pracy kierowcy (seryjnie z poduszką powietrzną; opcjonalnie z kierownicą multifunkcyjną) cechują się doskonałą ergonomią. Czarne, błyszczące wloty wentylacji ze srebrnymi pierścieniami, przednie siedzenia z dwukolorową tapicerką, środkowy podłokietnik z regulacją wysokości i odległości oraz aplikacje ze skóry z szarym szwem na gałce dźwigni zmiany biegów i uchwycie hamulca ręcznego, a także poszycie drzwi w kontrastowym kolorze wprowadzają do wnętrza nastrój odpowiedni dla modeli Cross. Cross Caddy z seryjnym tempomatem, asystentem ruszania pod górę i pakietem Światła i Widoczność ułatwia codzienną pracę kierowcy. W zależności od wyposażenia model ten może posiadać nawet 24 schowki – szuflady i kieszenie w drzwiach (z przodu m.in. na 1,5-litrową butelkę), w konsoli środkowej i podłokietniku, w tablicy rozdzielczej, podłodze przy drugim rzędzie siedzeń, pod fotelem kierowcy i w podsufitce. Między przednimi siedzeniami znajdują się dwa uchwyty na kubki, kolejny uchwyt umieszczony został na końcu konsoli środkowej przed drugim rzędem siedzeń. Cross Caddy jest dostępne w wersji pięcio – i siedmioosobowej, wyłącznie z krótkim rozstawem osi. Inaczej Cross Caddy Furgon – jest on zawsze dwuosobowy, a przestrzeń ładunkowa o kubaturze 3,2 metra sześciennego oferuje dużo miejsca. Dostęp do przestrzeni ładunkowej możliwy jest zarówno od tyłu, jak i z boku przez dwoje przesuwnych drzwi po obu stronach samochodu. Seryjną klapę można na życzenie zamienić na duże, asymetryczne drzwi skrzydłowe o wysokości 1116 mm. Maksymalna szerokość ładunkowa wynosi 1558 mm, a szerokość między nadkolami – 1177 mm. Obok specyficznej stylistyki zewnętrznej i seryjnego pakietu elektrycznego i optycznego, dla Cross Caddy Furgon oferowany jest opcjonalny pakiet wyposażenia „Cross”. Furgon z tym pakietem pod względem wyposażenia, niewiele różni się od osobowego Cross Caddy. Cross Caddy w wersji osobowej wyposażone jest w ESC najnowszej generacji, światła do jazdy w dzień oraz poduszki powietrzne: czołowe, boczne i chroniące głowy. Kolejne elementy wyposażenia seryjnego Cross Caddy to centralny zamek z pilotem, schowki pod siedzeniami drugiego rzędu oraz bezpieczna kolumna kierownicy z regulacją odległości i wysokości, a także zamykany schowek podręczny, fotel kierowcy z regulacją wysokości, lusterka do makijażu w osłonach przeciwsłonecznych, kieszenie przy ramie dachu, szuflada pod lewym przednim fotelem i radio RCD 210 z odtwarzaczem CD i czterema głośnikami. Skrajne siedzenia w drugim rzędzie posiadają uchwyty Isofix ułatwiające zamocowanie fotelików dziecięcych. Interesującym rozwiązaniem opcjonalnym dla Cross Caddy, szczególnie dla firm kurierskich, jest asystent parkowania. System umożliwia zautomatyzowane parkowanie równolegle i prostopadle do osi drogi, uruchamiany jest przy prędkościach poniżej 40 km/h przyciskiem na konsoli środkowej. Kierowca wybiera kierunkowskazem stronę drogi, po której chce zaparkować. Gdy asystent parkowania dzięki czujnikom ultradźwiękowym zarejestruje wystarczająco dużą lukę parkingową, kierowca może rozpocząć wspomagane parkowanie: włącza bieg wsteczny i wystarczy, że będzie obsługiwał pedał gazu i hamulca, ruchy kierownicy przejmie na siebie Cross Caddy. Manewrowanie ułatwia także optyczny system parkowania 360o – OPS, który graficznie prezentuje samochód z lotu ptaka na kolorowym wyświetlaczu systemu radiowego lub nawigacji. Kierowca może z łatwością poznać po żółtych lub czerwonych oznaczeniach, czy odległość od przeszkody z przodu i z tyłu Cross Caddy jest wystarczająca. W razie konieczności emitowany jest także sygnał akustyczny. Volkswagen oferuje szeroką paletę jednostek napędowych dla Cross Caddy. Oszczędne czterocylindrowe silniki benzynowe TSI o pojemności 1,2 litra (z doładowaniem turbosprężarką oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa) rozwijają moc 63 kW/85 KM i 77 kW/104 KM. Silniki wysokoprężne dysponują mocą 55 kW/75 KM, 75 kW/102 KM, 81 kW/110 KM, 103 kW/140 KM i 125 kW/170 KM. Każdy z tych wysokoprężnych silników pracuje z wyjątkowo cichym i efektywnym bezpośrednim wtryskiem Common Rail. Opcjonalnie silnik TDI 102 KM można połączyć z 7-biegową DSG. Dla jednostki TDI 140 KM jako opcja, a dla TDI o mocy 170 KM seryjnie, montowana jest 6-biegowa DSG. Volkswagen Cross Caddy oferowany jest także jako EcoFuel, czyli z napędem na ekologiczny i tańszy gaz ziemny. Cross Caddy, którego cztery zbiorniki mieszczą 26 kilogramów gazu ziemnego, robi wrażenie średnim zużyciem zaledwie 5,7 kilograma gazu na 100 kilometrów. Zatem w trybie na gaz ziemny może przejechać około 450 kilometrów. Gdy zbiorniki gazu będą puste, silnik 80 kW/109 KM automatycznie przełączy się na benzynę (13-litrowy zbiornik). Dostępny jest także wariant zasilany LPG. Cross Caddy BiFuel ma niewielkie zużycie paliwa: 1,6-litrowy, czterocylindrowy silnik o mocy 75 kW/102 KM zużywa w wersji furgon średnio 10,3 litra LPG na 100 kilometrów. Napędzany tylko na benzynę Cross Caddy BiFuel spala na tym samym dystansie 8 litrów benzyny. Bilans środowiskowy Cross Caddy z napędem na gaz wykazuje o dziesięć procent mniejszą emisję CO2 niż porównywalny wariant benzynowy. Dodatkowy zbiornik gazu ma pojemność 44 litrów i umieszczony jest pod podłogą, nie ograniczając funkcjonalności ani ładowności. Razem ze zbiornikiem benzynowym (60 litrów) samochód oferuje zasięg ponad 1100 kilometrów. Zasięg przy korzystaniu tylko z LPG wynosi ok. 430 kilometrów. Cross Caddy jest pierwszym członkiem rodziny Cross, dostępnym opcjonalnie ze stałym napędem na wszystkie koła. System 4MOTION rozdziela siłę napędową przez elektronicznie regulowane sprzęgło Haldex. Napęd 4MOTION oferowany jest dla Cross Caddy 2.0 TDI o mocy 110 KM i 140 KM. Obok elektronicznie regulowanego sprzęgła Haldex czwartej generacji, do rozwiązań zastosowanych w wersji 4MOTION należą dwuczęściowy wał Kardana, układ wydechowy dopasowany do mechanizmu różnicowego tylnej osi i wału Kardana, specjalny zbiornik paliwa (tzw. zbiornik siodłowy, umieszczony nad wałem Kardana) oraz wzmocnienia w tylnej belce podłużnej nadwozia. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. Caddy "jedynka" ze Stanów... Więcej: Little Truck-Big Power | Lowered Lifestyle
  6. Volkswagen Caddynagrodzony w konkursie „Napęd Nowej Ery” Więcej zdjęć: Volkswagen Caddy fot. Volkswagen Group Polska - Auto Galeria, Zdjęcia Samochodów, Tuning, Exotic Poznań, 23 października 2012 r. –Model Volkswagen Caddy LPG został nagrodzony w konkursie „NapędNowej Ery”, w kategorii „Samochód Nowej Ery”. Grono ekspertów,organizowanego wspólnie przez Orlen Gaz oraz portal e-petrol.pl.konkursu, doceniło tym samym technologię zastosowaną w modeluVolkswagena, a także wkład marki w rozwój rynku LPG w Polsce. Konkurs„Napęd Nowej Ery” to pierwszy ogólnopolski konkurs branży LPG,którego celem jest popularyzacja oraz rozwój rynku gazu płynnego wnaszym kraju. Dzięki niemu,wyznaczane są nowe standardy wykorzystywania napędów zasilanychpaliwem alternatywnym, a także promowane i popularyzowane dobrepraktyki związane z rynkiem LPG. Doudziału w konkursie zaproszono ponad 90 firm, które walczyły otytuły w kategoriach: Samochód Nowej Ery, Instalacja Nowej Ery,Rozwiązanie Nowej Ery oraz Stacja Nowej Ery. Jury pod przewodnictwemdr. inż. Krzysztofa Bajdora, Zastępcy Dyrektora ds. Paliw i EnergiiOdnawialnej w Przemysłowym Instytucie Motoryzacji przyznało nagrodęgłówną w kategorii „Samochód Nowej Ery” modelowi VolkswagenCaddy LPG. Uroczysta gala podsumowująca wyniki konkursu odbyła się17 października w Hotelu Ossa koło Rawy Mazowieckiej. Wimieniu Volkswagena nagrodę odbierał Michał Jaremczuk,kierownikmarketingu marki Volkswagen Samochody Użytkowe. VolkswagenCaddy w wersji BiFuel z instalacją LPG napędzany jest silnikiembenzynowym o pojemności 1.6 l i mocy 75 kW (102 KM), średniezużycie paliwa wynosi 8 l/100 km w cyklu mieszanym. ModelCaddydostępny jest na naszym rynku w cenie od 62.317 zł netto (furgon).Warto też wspomnieć, że w salonach można także zamówić wersjęzasilaną gazem ziemnym CNG, a także nowoczesnymi silnikami TSI orazTDI. Źródło: Volkswagen GroupPolska
  7. Volkswagen Cross Caddy - limitowana edycja niemieckiego minivana
  8. I to się nazywa tuning! Więc wszystkie VW są robione tak samo, he? Więcej: Breath of Fresh Air: Ben Kwitek's Deviant Volkswagen Caddy | Canibeat
  9. Cross Caddy: Wszechstronne auto i stylistyka offroad Hanower,18.09.2012r. – Nowy Cross Caddy uzupełni wiosną 2013 roku na rynkuniemieckim paletę modeli Cross. Dołączy zatem do rodziny, doktórej należą już modele osobowe Polo, Golf i Touran. JużCaddy Edition 30 znacznie odróżnia się od seryjnego Caddy. PrzyCross Caddy różnice są jeszcze większe: z charakterystycznymi17-calowymi obręczami Canyon z oponami205/50 R17 oraz nowym, znanym z Scirocco kolorem lakieru – zielonymViper, nowywariant Caddy wyraźnie różni się od wszystkich innych modeli tejserii. Dziękizindywidualizowanym elementom wyposażenia zewnętrznego, już przypierwszym spojrzeniu na nowego Cross Caddy widać, że jest towyjątkowy model. Czarne osłony nadkoli, progi oraz dolne krawędzieprzedniego i tylnego zderzaka sprawiają masywne wrażenie i wyraźniekontrastują z pozostałymi elementami karoserii pokrytymi lakierem wkolorze nadwozia. Czarne elementy tworzą jedną całość z progamisięgającymi aż do drzwi. Srebrna osłona podwozia z przodu i ztyłu oraz listwy ochronne na progach uzupełniają terenowąstylistykę. Kolejnymi elementami wyróżniającymi model Cross sąprzyciemnione boczne szyby z tyłu i szyba tylna oraz ciemne światłatylne. Warianty„Cross” oznaczają się nie tylko specjalną stylistyką, lecztakże specjalnie zestawionymi pakietami wyposażenia. Należą donich oprócz obręczy i pakietu nadwozia także srebrne relingidachowe, czarne, błyszczące wloty powietrza ze srebrnymiobramowaniami, dwukolorowe przednie siedzenia, podłokietnik zregulacją wysokości i odległości, skórzana kierownica i skórzaneaplikacje z popielatymi szwami na gałce dźwigni zmiany biegów idźwigni hamulca ręcznego, a także kontrastowe elementy poszyciadrzwi. Cross Caddy bazujący na wersji wyposażenia Trendline jestdostępny w wersji pięcio- i siedmioosobowej z krótkim rozstawemosi i w kolorze zielonymViperlub w jednym z ośmiu innych kolorów. DlaCross Caddy, przeznaczonego dla aktywnych indywidualistów, oferowanajest cała paleta napędów – silniki TSI, TDI, na gaz ziemny i LPGo spektrum mocy od 63 kW (86 KM) do 125 kW (170 KM), w tym takżewersje z DSG i napędem na wszystkie koła 4MOTION. Ten wszechstronnywariant Caddy będzie dostępny w Niemczech wiosną 2013 roku. Terminwprowadzenia modelu do sprzedaży na polskim rynku nie zostałjeszcze ustalony. Źródło: Volkswagen Group Polska
  10. CaddyBiFuel z fabrycznąinstalacją LPG VolkswagenCaddy dziękiwielu wersjom nadwozia, szerokiej gamie silników i dwóm rozstawomosi, jest niezwykle uniwersalnym samochodem. Świetnie sprawdzi sięjako auto użytkowe w pracy, jak i jako samochód rodzinny. Caddymoże być zasilany czterema rodzajami paliwa: olejem napędowym,benzyną, oraz gazem CNG i LPG. Zastosowanie alternatywnego paliwapozwala nie tylko zmniejszyć emisję CO2 o ponad dziesięć procent,ale także obniżyć wydatki na paliwo. Uwzględniając dzisiejsząśrednią cenę 2,82 zł za litr bardzo popularnego w Polsce LPG,koszt pokonania 100 kilometrów w Caddy BiFuel wyniesie zaledwie 29zł. To bardzo mocny argument. CaddyBiFuel obniża zużycie paliwa i emisję CO2: czterocylindrowy silniko pojemności 1,6 litra i mocy 75 kW / 102 KM w wersji furgon zużywaśrednio 10,3 litra LPG na 100 kilometrów. Pracując na benzynieCaddy BiFuel spala na tym samym dystansie zaledwie 8 litrów benzyny.Bilans środowiskowy Caddy z instalacją gazową wykazuje o ponaddziesięć procent niższą emisję CO2 w porównaniu z podobnymsilnikiem benzynowym. Dodatkowy zbiornik gazu ma pojemność 44litrów i umieszczony jest pod podłogą. Razem ze zbiornikiembenzyny (60 litrów) łączny zasięg wynosi ponad 1100 kilometrów.Zasięg w przypadku stosowania wyłącznie gazu wynosi około 430kilometrów. Wporównaniu z wieloma samochodami konkurencji, wyposażonymi winstalację gazową już po wyprodukowaniu, instalacja fabrycznaCaddy oferuje klientom wyraźne korzyści. Niezależnie od wersji wktórych występuje, użytkowych: Furgon i Kombi, osobwych:Stratline, Trendline, Comfortline, czy kempingowej Tramper, instalcjagazowa i dodatkowy zbiornik nie ograniczają funkcjonalnościpojazdu, ani pojemności bagażnika. Ponadto samochód zostałpoddany szeroko zakrojonym testom, sprawdzone zostało zachowanie sięzbiornika gazu w przypadku zderzenia. Klient otrzymuje także pełnągwarancję na cały pojazd łącznie ze wszystkimi komponentamiinstalacji gazowej. DostawczyCaddy BiFuel Furgon dostępny jest w cenie 62.317 zł, wersja osobowaTrendline kosztuje 66.630 zł. Źródło: Volkswagen Group Polska
  11. JE1216

    VW Caddy / Brock B2 (UK)

    Fajne Caddy z UK... Więcej ---> http://euromedian.net/2010/08/05/switches/
  12. Caddy z Pólnocnej Irlandii. Fajny... Więcej ---> http://ilovebass.co.uk/article/183/ray-damian-caddys/#photo-9
  13. Caddy z Włoch. Fajny ale szkoda, że w oryginalnym materiale mało zdjęć jest... Więcej ---> http://fulllock.wordpress.com/2011/03/27/white-on-white-3/
  14. Caddy pięknie rzucony na glebę... Więcej ---> http://www.stancenation.com/2011/10/11/a-caddy-from-heaven/
  15. Piekny Caddy Lowrider... Zdjecia ---> http://www.lowridermagazine.com/features/1104_lrmp_1984_cadillac_coupe_deville/photo_01.html Wiecej ---> http://www.lowridermagazine.com/features/1104_lrmp_1984_cadillac_coupe_deville/index.html
  16. Kwiat

    VW Caddy

    Caddy z silnikiem K20 zuoooo ! More: KlYk
  17. Brutalny Caddy CTS-V od GeigerCars.de. Moc auta po tuningu 619 KM, Vmax 330 km/h... Wiecej ---> http://www.tuningnews.net/article/091207/geigercars-cadillac-cts-v/
  18. Caddy CTS w wersji Coupe będzie miał swoją premierę w maju 2010 roku... Tu więcej ---> http://www.worldcarfans.com/109080820956/cadillac-cts-coupe-confirmed-for-may-10-launch--report
  19. Pitbull11

    Vw Caddy

    Elo! Jest i moja następna pracka, mieszanka różnych golfów... Baza: Tun: PozdraVWiam
  20. http://www.youtube.com/watch?v=N9RSoHVheTY&feature=related Przewincie do 3:10
  21. http://www.youtube.com/watch?v=MAbUtJu-TvA&feature=related
  22. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=pJ-vLt-W9SU&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=pJ-vLt-W9SU&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  23. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=S0Lglyzwjpk&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=S0Lglyzwjpk&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  24. VW CADDY 85r 2.0 16v ABF 185km & 204nm by Rapcio <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=DbGTcWxTrqc&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=DbGTcWxTrqc&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
×