Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'było' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 11 wyników

  1. Załóżmy że ktoś chce wam sprezentować auto, ale to Wy musicie je wybrać. Cena nie gra roli i macie dowolność wyboru pod tym względem. Na jaki model byście się zdecydowali?
  2. Dakar 2015: przygoda, jakiej jeszcze nie było. Chile, Boliwia i Argentyna: razem 9111 km, od bezlitosnych dla aut i opon szutrów i kamiennych pustyń po niebotyczne wysokości Andów, od niewyobrażalnych upałów pustyni Atacama po zdradliwe piachy wydm. Choć przygotowują się w niesłychanie drobiazgowy sposób i fizycznie, i logistycznie, i organizacyjnie, uczestnicy często nie mają nawet przybliżonego pojęcia, co ich czeka w kolejnej godzinie, bo i teren, i pogoda są zmienne i oszukańcze. Właśnie dlatego „Dakar” jest uważany za największą możliwą przygodę motoryzacyjną. W Rajdzie weźmie udział 10 samochodów MINI ALL4 Racing. Każdy z nich ma rozmiary większe od seryjnego MINI John Cooper Works Countrymana o ok. 9% i nadwozie wykonane niemal w całości z włókna węglowego. Każdy wyposażono jednak w klatkę ochronną wykonaną ze stalowych rur spełniających najwyższe standardy – stosowane w lotnictwie. Za przeniesienie napędu odpowiadają 6-stopniowe, sekwencyjne, wyczynowe skrzynie biegów Sadev ze sprzęgłami wyścigowymi AP Racing – stalowymi, wielotarczowymi, spiekanymi – oraz chłodzone olejem, blokowalne mechanizmy różnicowe centralny i tylny. Kiedy auto jedzie, można zmieniać przełożenia bez używania sprzęgła. Lewarek jest umieszczony między kierowcą a pilotem, a jego ruchy nie odbywają się jak w konwencjonalnej skrzyni (układ H), a sekwencyjnie, a więc ruch w tył to włączenie wyższego biegu, ruch w przód – niższego. Wysokoprężny silnik napędzający MINI ALL4 Racing został zaprojektowany przez BMW Motoren GmbH w Styrii, Austria, jako jednostka do imprez wytrzymałościowych, o najwyższym stopniu trudności. Silnik z technologią TwinPower Turbo o pojemności 2993 cm3 rozwija moc 320 KM przy 3250 obr./min i pozwala się rozpędzić maksymalnie do 178 km/h. Średnica zwężki to 38 mm. Silnik ma suchą miskę olejową ograniczającą rozmiary pionowe i gwarantującą optymalne smarowanie w każdych warunkach. Na kołach MINI ALL4 Racing montuje się opony Michelin All-Terrain w rozmiarze 245/80 R16. Na pokładzie auto wiezie do trzech kół zapasowych (dwa pod podwoziem, jedno w tylnej części nadwozia). Chłodzone wymuszonym obiegiem powietrza oraz cieczą (z tyłu), wentylowane, stalowe tarcze hamulcowe mają średnicą 320 mm i grubość 32 mm. Każda tarcza obsługiwana jest przez 6-tłoczkowy zacisk. Amortyzatory (po 4 na każdej osi) są w pełni regulowane dzięki specjalnym zaworom. Olej wypełniający amortyzatory jest chłodzony w zewnętrznym obiegu, dzięki czemu ich funkcjonowanie jest bardziej harmonijne, a trwałość o wiele większa. Kierowca i pilot siedzą w indywidualnie formowanych fotelach Recaro Motorsport, zabezpieczeni przez 6-punktowe pasy oraz system HANS (head-and-neck-support, wsparcie głowy i karku). Karbonowa deska rozdzielcza pokazuje minimum informacji, informacje wrażliwe, jak ciśnienie i temperatura oleju etc., są wyświetlane na centralnym panelu, widocznym dla kierowcy i pilota, przed którym zamontowano wyłącznie elementy służące nawigowaniu. Kierowcy: Monster Energy Rally Raid Team: #300 Nani Roma (ES) #305 Orlando Terranova (AR) #306 Krzysztof Holowczyc (PL) X-raid MINI ALL4 Racing: #310 Vladimir Vasilyev (RU) #314 Erik van Loon (NL) #319 Boris Garafulic (CL) #329 Aidyn Rakhimbayev (KZ) #332 Zhou Yong (CH) #334 Stephan Schott (DE) Qatar Rally Team #301 Nasser Al-Attiyah (QT) Źródło: BMW Group
  3. Witam serdecznie. W zeszłym roku kupiłem auto (Citroen C3) o numerze vin VF7FCKFVB26669711 i się zastanawiam czy nie było puknięte albo licznik cofnięty (pewnie był, bo jak na rocznik 2003 i silnik 1.4 benzyna 73km, kupiłem go z przebiegiem 123tys). Czy są jakieś strony które mogą mi to tanio sprawdzić? Bo z tego co się dowiedziałem, to w Niemczech mają jakąś bazę danych, co nawet przy zmianie klocków w ASO zapisują tam przebieg. Mylę się? Może jakaś niemiecka baza danych ubezpieczalni? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.
  4. Jestem ostatnio w ogromnej kropce... Jestem weterynarzem terenowym jeżdżę bardzo dużo bo ok. 80 tys km rocznie. Na chwilę obecną posiadam Fiacika Seicento 1.1 z LPG w wersji Van z 2002 roku... Ogólnie do autka nic nie mam bo jest przede wszystkim bardzo ekonomiczne, nie gnije, jest dość wysokie i szczerze powiedziawszy bezawaryjne (tak tak dobrze napisałem) ... Seicento ma 360 tys km przebiegu przy 300 tys km robiony był remont silnika: wymiana pierścieni, gumek zaworowych, planowanie głowicy, wymiana panewek itp... Z dwa miechy temu doszedł rozrząd i nowe zawieszenie z przodu ... Autko nigdy mnie nie zawiodło ... Mam je od września tamtego roku... Ostatnio po tym jak mój kumpel miał wypadek SC z którego ledwo wyszedł żywy, zacząłem bardzo wątpić w ten wóz w szczególności w kwestii bezpieczeństwa które jak każdy wie w SC jest baaardzo nikłe ... Zastawiam się intensywnie czy nie lepiej przesiąść się na coś innego... W Seicento mam teraz do wymiany sprzęgło i tuleje tylnego zawieszenia, no i powoli się już w nie nie mieszczę... Dodatkowo dodam że mimo że mam fotele od Sportinga komfort jest zerowy w szczególności po dziurach kręgosłup zaczyna boleć .... Interesowało by mnie Clio 2giej generacji z silnikiem 1.2 i raczej lecz nie koniecznie w wersji VAN, podobnie tyczy się to Ibizy II po fl 1.4 ... Ciężarów nie wożę tylko jak wyżej napisałem sporo jeżdżę w szczególności po wiejskich drogach .... Co byście w moim przypadku zrobili? Czy warto pozbywać się pewnego auta ? Główne rzeczy które biorę pod uwagę to: spalanie(seicento pali średnio 6,8l/100km LPG) i większe bezpieczeństwo oraz troszkę komfortu... Chyba że macie inne typy Chciałbym coś z rocznika minimum 2000 ... Kwota ciężko określić wszystko zależy od stanu ... Nie chciałbym też nie wiadomo ile wykładać na autko które jest wołem roboczym ...
  5. Kierowca otwiera drzwi - było blisko
  6. Skoda Yeti RS, czyli co by było gdyby... Z Fabii RS Skoda rezygnuje, więc nie sądzę, żeby chciała spróbować z kolejnym modelem serii RS
  7. więcej -> Takiego lakieru w MINI jeszcze nie było, ranking sprzedaży pojazdów, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, wiadomości ze świata motoryzacji | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. Mercedes CLA Shooting Brake, czyli co by było gdyby... Tak samo jak CLS Shooting Brake, mi się podoba
  9. Volkswagen Golf CC? Tego jeszcze nie było Prawdę mówiąc, nie zdziwiłbym się, gdyby wypuścili takie auto - skoro Passat CC się sprzedał, to czemu nie spróbować z mniejszych samochodem?
  10. ...bardzo blisko.
  11. Niewiem czy było,ale ten filmik jest imponujący.
×