Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'bus' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 8 wyników

  1. Witam otwieram własną działalność gospodarczą i będę świadczył usługi transportowe w jednej z polskich firm zajmującej się sokami. Do tego interesu niezbędne jest mi auto dostawcze z chłodnią minimum z 2005. Podstawa to jak najmniejsze spalanie bo to będzie największym obciążeniem mojego portfela. Kolejna sprawa to minimum bus nic ala dooblo itp bo dodatkowo będę go używał do przewozu większych rzeczy. Czyli reasumując -bus do 3.5t -chłodznia -min 2005r -mile widziane inne udogodnienia umilające podróż -w miarę rozsądny przebieg choć wiadomo, że busy są od robienia km ale bez przesady Inną opcją jest wykup auta z firmy. Z tego co wiem posiadają dooblo, który odpada, vivaro oraz master. Auta są z 2010r a do 2015 jest na nie leasing. Mój wykup polegałby na tym, że na w przypadku vivaro wpłacam 4 tyś zadatku a następnie co miesiąc do 2015r spłacam leasing po 1020zł a na koniec wykupuję go za ok 6tyś czyli wychodzi ok 30tyś z auto z 2010r. Master jest trochę droższy więc odpada choć nie ukrywam, że kusi Przeglądając autka zainteresował mnie ten fiacik ducato http://gielda.forumsamochodowe.com/fiat-ducato-max-chlodnia-T2694632.html oraz ten http://gielda.forumsamochodowe.com/fiat-ducato-120-chlodnia-mj-T3134277.html Jest też parę transitów ale czytałem, że któreś modele wychodziły z kiepskimi silnikami z resztą po to piszę tu aby ktoś mi pomógł Pozdrawiam
  2. Dekada współpracy Grupy Goodyear Polska z Solaris Bus & Coach 10 lat strategicznego partnerstwa Goodyeara z czołowym europejskim producentem autobusów Warszawa, 26 czerwca 2013 r. – Grupa Goodyear Polska oraz firma Solaris Bus & Coach świętują 10-lecie bogatej współpracy. Goodyear od 2003 roku dostarcza opony do pojazdów produkowanych przez Solaris, będąc tym samym jednym z głównych dostawców ogumienia. Znaczna część produkowanych w Bolechowie autobusów i autokarów wyjeżdża z zakładu na oponach oferowanych przez GGP. Obecnie GGP jest strategicznym partnerem firmy Solaris w zakresie dostaw ogumienia. „Obecnie Grupa Goodyear Polska jest jednym z kluczowych dostawców opon do pojazdów produkowanych przez Solaris. Utrzymujemy stały i bezpośredni kontakt z działem zakupów, służymy doradztwem technicznym i marketingowym, współpracując również z działem konstrukcyjnym i handlowym oraz serwisem Solarisa. Jest to nie tylko współpraca handlowa, ale i techniczna, ponieważ prowadzimy również doradztwo i oferujemy pomoc w zakresie ogumienia dla użytkowników autobusów tej firmy w kraju i za granicą” – powiedział Jerzy Kipa, Menedżer ds. Oryginalnego Wyposażenia Grupy Goodyear Polska. Na oponach marek Goodyear, Dunlop i Sava jeżdżą pojazdy komunikacji miejskiej m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie, czy Szczecinie. Ogumienie GGP znajduje zastosowanie także w pojazdach Solarisa trafiających na eksport: na przykład w Berlinie i Belgradzie autobusy jeżdżą na oponach marki Dunlop, a w Dubaju – na oponach marki Goodyear. Grupa Goodyear Polska dysponuje szeroką paletą opon całorocznych do autobusów miejskich takich jak opony na wszystkie osie Goodyear MCA, Dunlop SP372, Sava City U4 czy opony na oś napędową Goodyear MCD i Dunlop SP472. Najnowsze produkty Grupy Goodyear to opony zimowe do autobusów miejskich na wszystkie osie Goodyear WTS City i na oś napędową Goodyear WTD City, a także całoroczne opony do autokarów Goodyear Marathon Coach i zimowe Goodyear Ultra Grip Coach. Opony GGP są wybierane przez producentów ze względu m.in. na bardzo wysokie parametry bezpieczeństwa. Operatorzy flot doceniają również oszczędności, jakie można osiągnąć dzięki zastosowaniu ww. ogumienia. Innowacyjne technologie zastosowane w tych oponach gwarantują wysoką efektywność paliwową, co pozwala na ograniczenie wydatków. Natomiast dzięki wyjątkowej trwałości ogumienia klienci mogą zaoszczędzić również na serwisie. Grupa Goodyear Polska dostarcza firmie Solaris nie tylko swoje produkty, ale również pomoc techniczną i konsultacje fachowców dotyczące ogumienia oraz nowych przepisów, związanych np. z etykietowaniem opon czy wdrożeniem systemów kontroli ciśnienia w oponach. Co roku GGP uczestniczy w specjalnym panelu konferencyjno -warsztatowym organizowanym dla klientów producenta autobusów – Solarispozium. Grupa Goodyear Polska ma tam specjalne stoisko, na którym prezentuje opony, prowadzi rozmowy z klientami i zapewnia profesjonalne doradztwo. „Współpraca z firmą Solaris układa się wzorcowo. Przez minione 10 lat zdążyliśmy już bardzo dobrze się poznać, a zatem wiemy, jakie są nasze wzajemne oczekiwania. Solaris to solidne przedsiębiorstwo, dlatego głęboko wierzymy, że będziemy kontynuować wspólne działania co najmniej przez kilka kolejnych dekad” – powiedział Piotr Czyżyk, Dyrektor Dywizji Opon do Pojazdów Użytkowych dla Polski i Ukrainy Grupy Goodyear. Solaris Bus & Coach to rodzinne przedsiębiorstwo utworzone w 1996 roku. Na początku działalności zatrudniało 36 osób. Dzisiaj Solaris jest czołowym w Europie producentem nowoczesnych pojazdów komunikacji miejskiej. W czterech fabrykach zlokalizowanych w Wielkopolsce zatrudnia ponad 2000 osób, a w przedstawicielstwach zagranicznych ponad 300 pracowników. Firma jest liczącym się w Europie polskim producentem autobusów miejskich, międzymiastowych i specjalnych oraz trolejbusów i tramwajów. Od momentu uruchomienia produkcji fabrykę w Bolechowie pod Poznaniem opuściło już blisko 10 tys. pojazdów. Jeżdżą one po drogach 26 krajów. Solaris w krótkim czasie stał się przedsiębiorstwem wytyczającym trendy w swojej branży. W Polsce od wielu lat jest niepodważalnym liderem wśród dostawców autobusów miejskich. Z kolei w Niemczech jest trzecim i jednocześnie największym zagranicznym dostawcą autobusów miejskich. Źródło: Goodyear Dunlop Tires Polska
  3. Pełen innowacji Mercedes-Benz Citaro “Autobusem roku 2013”/Bus of the Year 2013/ Mercedes-Benz Citaro Euro VI zdecydowanie pokonał międzynarodową konkurencję Ekonomiczność - głównym celem prac projektoworozwojowych Liczne rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa stwarzają nowe kryteria oceny Stuttgart/Wersal/Hanower – Nowy Citaro z silnikiem Euro VI przekonał międzynarodowe jury podczas tegorocznych branżowych zmagań o tytuł „Bus of the Year 2013“ znacznie wyprzedzając konkurencję, która niemal bez wyjątku postawiła na technologię hybrydową. Nowy Citaro już teraz - jako pierwszy seryjny autobus liniowy - ma na pokładzie Euro VI i konsekwentnie powiększa tę przewagę nad konkurencją. Dla spełnienia standardu Euro VI autobusy wyposażono w kompleksowy układ oczyszczania spalin: stosowaną w firmie Mercedes-Benz technikę SCR opartą na wtrysku AdBlue i katalizatorze oksydacyjnym z układem recyrkulacji spalin połączonym z zamkniętym filtrem cząstek stałych. Dzięki całkowicie nowej generacji silników i nadzwyczajnemu układowi oczyszczania spalin autobusy te utrzymują poziom emisji na granicy o pojemności 7,7 litrów i OM 470 o pojemności 10,7 litrów. Obasilniki spełniają seryjnie standard emisji spalin Euro VI, odznaczają się trwałością, niskim zużyciem paliwa, oleju i AdBlue. Innowacje techniczne ani nie spowodowały wzrostu masy Citaro, ani nie pomniejszyły wnętrza. W oszczędzaniu pomaga dodatkowo innowacyjny moduł rekuperacji 24 Volt. Prąd, który prądnica wytwarza w fazie hamowania gromadzony jest przez dwuwarstwowe kondensatory, tak zwane Supercaps, a wykorzystywany do zaopatrywania w energię np. służącą do oświetlenia pojazdu lub obsługi drzwi. Również niższe stopnie wejściowe w tylnych drzwiach obniżają zużycie energii. Łącznie Citaro oszczędza około trzy do pięciu procent paliwa. Przy normalnym przebiegu jest to równoważnik aż 1000 litrów ropy albo 2,6 ton CO2 rocznie. Filtry cząstek stałych w silnikach Diesla wymagają obsługi już tylko co dwa lata albo po przejechaniu 120.000 kilometrów. Do zdobycia tytułu „Autobusu roku 2013“ nowemu Citaro pomógł także jego przyjemny, wyrazisty design. Dla nowego silnika projektanci skonstruowali nowy szkielet tyłu, który przedłuża pojazd o 30 milimetrów. Zasłonięta elementem designu pokrywa tylna nadaje autobusowi Citaro dynamiczną sylwetkę. Na tych zmianach nie ucierpiał ani promień skrętu, ani całkowita wysokość pojazdu. Elegancka, zaokrąglona, szklana osłona powyżej tylnej szyby podkreśla szlachetny wygląd nowego Citaro. Nowy kształt zyskała też pokrywa silnika i tylne światła pozycyjne. Energooszczędne i długotrwałe lampy LED zastosowano w tylnych światłach pozycyjnych, światłach hamowania i kierunkowskazach. Nie mniej punktował Citaro w kategorii bezpieczeństwa. Zastosowano nowy element pochłaniający energię zderzenia, chroniący kierowcę w razie kolizji, a cały autobus przystosowano już do mającego obowiązywać w przyszłości przepisu ECE R 66/01. Zacznie on obowiązywać dopiero od roku 2017, a wówczas wnętrze autobusu będzie musiało mieć większą przestrzeń chronioną, zwiększającą bezpieczeństwo w przypadku wywrócenia autobusu. Ale z tego wzrostu bezpieczeństwa pasażerowie i przewoźnicy profitują już dziś. Udało się skonstruować liczne elementy szkieletu tak, by miały mniejszą masę bez utraty wytrzymałości. Nowy Citaro jest ponadto pierwszym autobusem liniowym, który dysponuje układem ESP. Do oddania głosu na Citaro przez jury konkursu o tytuł „Bus of the Year“ przyczyniła się także kategoria komfortu pasażerów. Autobus zaprasza już podjeżdżając do przystanku: strefy wejść i wyjść wszystkich drzwi są oświetlone szeroką listwą z diodami LED. Przyjazne rozwiązania oświetleniowe są kontynuowane we wnętrzu, stwarzając miłą atmosferę. Równocześnie dobre oświetlenie tylnej części pojazdu zmniejsza ryzyko aktów wandalizmu. Nowe ukształtowanie poziomych poręczy umożliwia montaż dodatkowych elementów świetlnych, a także wymiennych paneli reklamowych, nawet w formie przewijanej taśmy. Otwiera to firmom całkowicie nowe możliwości uzyskiwania dodatkowych przychodów z reklam. Kierowca Citaro może zaufać urządzonemu po nowemu stanowisku pracy. Wyznacza ono nowe kategorie w zakresie przyjaznej obsługi, ergonomii, oprzyrządowania i komfortu. Drzwi do kabiny kierowcy osadzono z tyłu, a otwierają się od przodu, co umożliwia bezpośrednią drogę od przednich drzwi do stanowiska pracy i z powrotem. Schowki w drzwiach zoptymalizowano powiększając miejsce na teczkę kierowcy i butelkę napoju. Szyba oddzielająca stanowisko pracy kierowcy jest większa niż dotychczas i bardziej wygięta ku przodowi. Źródło: Mercedes-Benz
  4. Organizatorzy Euro Bus Expo podsumowali tegoroczną edycję najważniejszych w Wielkiej Brytanii targów autobusowych. Okazały się one znacznym sukcesem, odnotowano bowiem wzrost zarówno liczby odwiedzających, jak i wartości zawartych transakcji do poziomu ok. 250 milionów funtów. W ciągu trzech targowych dni, wystawę zorganizowaną w Hali 5 NEC w Birmingham odwiedziło ponad 9200 specjalistów z branży, co oznacza wzrost o 5% w porównaniu z poprzednią edycją, która odbyła się w 2010 r. Więcej : Udana edycja Euro Bus Expo 2012 - InfoBus
  5. [h=1]<h1 style="border: medium none; padding: 0px; margin: 0px; outline: invert none medium; font-size: 16px; ">Double-Decker Bus Doing Push Ups for Olympics</h1>[/h]<object width="600" height="338" classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" id="SFID1343664944096"><param name="movie" value="http://www.streetfire.net/flash/SPlayer.swf" type="application/x-shockwave-flash" /><param name="allowScriptAccess" value="always" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="FlashVars" value="&video=306e7b79-8706-4647-a0b2-a0970162a1bf&servicecfg=386" /><embed src="http://www.streetfire.net/flash/SPlayer.swf" flashvars="video=306e7b79-8706-4647-a0b2-a0970162a1bf&servicecfg=386" allowfullscreen="true" wmode="transparent" width="600" height="338" allowscriptaccess="always" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /><br/><a href="http://www.streetfire.net/video/doubledecker-bus-doing-push-ups-for-olympics_2391249.htm">Double-Decker Bus Doing Push Ups for Olympics</a></object>
  6. [h=1]Grandpa from Russia uses a gun to stop the bus![/h] <object width="600" height="338" classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" id="SFID1341991480892"><param name="movie" value="http://www.streetfire.net/flash/SPlayer.swf" type="application/x-shockwave-flash" /><param name="allowScriptAccess" value="always" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="FlashVars" value="&video=aca8c776-2c76-41f1-ac4b-a08a0085165e&servicecfg=386" /><embed src="http://www.streetfire.net/flash/SPlayer.swf" flashvars="video=aca8c776-2c76-41f1-ac4b-a08a0085165e&servicecfg=386" allowfullscreen="true" wmode="transparent" width="600" height="338" allowscriptaccess="always" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /><br/><a href="http://www.streetfire.net/video/grandpa-from-russia-uses-a-gun-to-stop-the-bus_2390194.htm">Grandpa from Russia uses a gun to stop the bus!</a></object>
×