Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'brazylii' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 24 wyników

  1. 09 listopada 2014 - Grand Prix Brazylii Tor: Autodromo Carlos Pace Długość toru: 4,309 km Ilość okrążeń: 71 Dystans: 305,909 km Rekord okrążenia: Juan Pablo Montoya 1:11.473 (2004) [you] zapraszamy do wpisania Twoich 10 typów Typujemy miejsca według prognozowanej przez nas kolejności. UWAGA: Głosy oddajemy do chwili rozpoczęcia wyścigu w Niedzielę 09.11.2014 GŁOSUJEMY TYLKO RAZ - pierwsze głosy się liczą.
  2. Jaguar-Land Rover zbuduje fabryk w Brazylii Trochę dziwi mnie, że nie chcą inwestować u siebie, w Indiach. Swoją drogą będzie to niezła ciekawostka - samochody niby brytyjskie, z Europy, ale produkowane w Ameryce Południowej dzięki pieniądzom właściciela z Azji
  3. 24 listopada 2013 - Grand Prix Brazylii Tor: Autodromo Carlos Pace Długość toru: 4,309 km Ilość okrążeń: 71 Dystans: 305,909 km Rekord okrążenia: Juan Pablo Montoya 1:11.473 (2004) [you] zapraszamy do wpisania Twoich 10 typów Typujemy miejsca według prognozowanej przez nas kolejności. UWAGA: Głosy oddajemy do chwili rozpoczęcia wyścigu w Niedzielę 24.11.2013 GŁOSUJEMY TYLKO RAZ - pierwsze głosy się liczą. Aktualna punktację generalną można zobaczyć >>TUTAJ<< WAŻNE :!: Nowe zasady punktowania oraz nagrody: >>TUTAJ<<
  4. Toyota Etios Cross - tylko dla Brazylii Trochę jak Suzuki SX4 w przebraniu. Dziwne, że w europejskiej ofercie Toyota nie ma podobnego modelu
  5. więcej -> Nowa fabryka DAF w Brazylii, ranking samochodów osobowych, baza rejestracji pojazdów, testy samochodów osobowych | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  6. Od roku 2015 Audi będzie produkowane również w Brazylii - Audi A3 Limousine i Audi Q3 zjadą z taśm montażowych fabryki w miejscowości St José dos Pinhais - Prezes zarządu Rupert Stadler mówi: „Decydując się na produkcję w Brazylii, tworzymy podwaliny dalszego rozwoju.” - Do roku 2015, Audi zainwestuje tam około 150 milionów Euro Ingolstadt, 18 września 2013 r. Audi AG uruchamia kolejne moce produkcyjne, skutkujące dalszym rozwojem firmy. Począwszy od roku 2015, koncern z Ingolstadt rozpocznie produkcję w brazylijskim St José dos Pinhais. Nowe Audi A3 Limousine oraz Audi Q3 będą zjeżdżać z taśm montażowych fabryki położonej na południu szóstej co do wielkości gospodarki świata. Aby uruchomić pełną produkcję, firma zainwestuje tam około 150 mln Euro. W ten sposób stawia kolejny krok ku realizacji założeń międzynarodowej ekspansji. Już pod koniec roku 2013 Audi rozszerzy swą globalną sieć produkcji, rozpoczynając produkcję w drugim zakładzie w chińskim Foshan. Koncern planuje również rozpoczęcie wytwarzania samochodów w Meksyku, począwszy od 2016 roku. Dzięki nowej lokalizacji w Brazylii, liczba aut z czterema ringami na masce na kontynencie południowoamerykańskim, ma znacząco wzrosnąć. Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG, dr Bernd Martens, dyrektor ds. zakupów, oraz przedstawiciele rządu brazylijskiego wspólnie ogłosili fakt powstania nowej fabryki Audi. Prezes Stadler tak argumentował podjęcie decyzji o budowie kolejnego zakładu: „Decydując się na produkcję w Brazylii, tworzymy podwaliny dalszego rozwoju w regionie.” Poinformował również, że sprzedaż w Brazylii wzrośnie ponad dwukrotnie do końca najbliższej dekady: „Również w Brazylii kierujemy się celem osiągnięcia pierwszego miejsca wśród producentów segmentu premium.” Aby wytwarzanie aut w Brazylii wystartowało sprawnie w roku 2015, Audi rozpoczyna przygotowania już dzisiaj. Dzięki rozpoczęciu produkcji lokalnie, zyska nie tylko marka Audi, ale również ogromna grupa miejscowych dostawców. Mówi dyrektor ds. zakupów, dr Bernd Martens: „Mamy zamiar nabywać wiele części na miejscu, aby wykorzystać je przy produkcji A3 Limousine. W związku z tym chcemy zawczasu nawiązać bliskie relacje z dostawcami brazylijskimi.” By przygotować produkcję w mieście St José dos Pinhais położonym w stanie Paraná, koncern zainwestuje ok. 150 milionów Euro. W pierwszym etapie Audi planuje wytwarzanie nowego modelu A3 Limousine. Kilka miesięcy później z brazylijskich taśm montażowych ma zjechać Audi Q3. Począwszy od roku 2020, Audi chce dostarczać klientom na całym świecie dwa miliony samochodów rocznie. W tym celu czynione są potężne inwestycje w dużych zakładach zlokalizowanych w Niemczech i na Węgrzech. Równocześnie Audi intensywnie rozbudowuje sieć produkcyjną poza Europą. „Dzisiejsza decyzja dotycząca rozpoczęcia produkcji w Brazylii sprawia, że nasza pozycja we wszystkich krajach BRIC jest bardzo dobra”, podsumowuje szef Audi. Pod koniec tego roku koncern z Ingolstadt otworzy w mieście Foshan swój drugi zakład w Chinach. Natomiast w roku 2016, Audi rozpocznie produkcję samochodów w Meksyku. Lokalizacje w Brazylii i Meksyku są dowodem na konsekwentnie czynione przygotowania czterech ringów do osiągania dalszego wzrostu na całym świecie, a zwłaszcza na kontynencie południowoamerykańskim. Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. więcej -> Audi będzie produkowane również w Brazylii, ranking sprzedaży aut, ranking samochodów osobowych, badania rynku motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. Podwójne zwycięstwo podczas wyścigu Samochodowych Mistrzostw Świata WEC w Brazylii - Pierwsze i drugie miejsce dla Audi R18 e-tron quattro, zarówno w kwalifikacjach, jak i w głównym wyścigu - Ekipa w składzie Fässler, Lotterer i Tréluyer zdobywa drugie już zwycięstwo w tym sezonie - Po pechowym starcie, zespół Duval, Kristensen, McNish, na drugim miejscu w Sao Paulo Ingolstadt/Sao Paulo, 2 września 2013. Audi wciąż niepokonane w sezonie 2013. Hybrydowy bolid Audi R18 e-tron quattro wygrał czwartą z ośmiu rund Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA. Do tego dochodzi jeszcze marcowe zwycięstwo w klasycznym, 12-godzinnym wyścigu w Sebring. Weekend zmagań wyścigowych w Brazylii zakończył się wygraną zespołu Marcel Fässler, André Lotterer, Benoît Tréluyer przed ekipą Loac Duval, Tom Kristensen i Allan McNish. Tryumfatorzy, dzięki zwycięstwu w sześciogodzinnym wyścigu w Sao Paulo, nadrobili o osiem punktów straty w klasyfikacji kierowców, w stosunku do swoich kolegów z teamu Audi. Różnica między dwoma zespołami wynosi teraz 22 punkty. Aktualni mistrzowie świata, po bezbłędnym występie w Brazylii, mogli cieszyć się drugim już w tym sezonie, po wcześniejszym tryumfie w Spa, zwycięstwem. 38 tysięcy widzów przeżyło chwilę, w której samochód z numerem startowym „1“, prowadzony na zmianę przez trio kierowców: Fässler, Lotterer, Tréluyer minął linię mety w Interlagos, z aż trzema okrążeniami przewagi nad drugim z pojazdów Audi. W ten sposób sytuacja w tabeli, w której zwycięzcy z Le Mans: Loïc Duval, Tom Kristensen i Allan McNish, mieli wcześniej 30 punktów przewagi, stała się jeszcze ciekawsza. Różnica punktowa nie odzwierciedla jednak realnej sytuacji, w której znalazł się pojazd z numerem startowym „2“. W początkowej fazie zmagań dominował Allan McNish. Potem jednak, niezwykłe pasmo nieszczęść zaczęło prześladować jego zespół. Podczas przerwy w wyścigu (safety car period) Tom Kristensen wyjeżdżał z pit stopu na tor, jadąc za wolniejszym samochodem GT. Dziewięciokrotny tryumfator z Le Mans stracił ok pół minuty, ponieważ jadący przed nim pojazd nie był w stanie dotrzymać tempa reszcie samochodów. W takiej sytuacji za sterami bolidu siadł Loïc Duval i już rozpoczynał odrabianie strat, gdy na 142 okrążeniu, podczas wyjazdu z pit stopu stracił tylne koło, które – jak się okazało - źle zamontowano. Duval musiał więc pokonać całe okrążenie na trzech kołach. Będące tego efektem dwie kary czasowe dopełniły pecha prowadzących w tabeli kierowców, którzy stracili łącznie cztery okrążenia. Mimo takich nieprzewidzianych wypadków, szef Audi Motorsport dr Wolfgang Ullrich cieszył się z udanego startu Audi w miniony weekend. Zespół Audi Sport Team Joest, startując z najlepszych pól startowych - „1“ i „2“„ i zapisując na swym koncie najszybszy przejazd oraz podwójne zwycięstwo, zgarnął najlepszy możliwy wynik i pierwsze zwycięstwo w Ameryce Południowej. Nie doszło jedynie do oczekiwanego, pasjonującego pojedynku z Toyotą. Jedyny samochód konkurenta już na dwudziestym piątym okrążeniu brał udział w kolizji i musiał przedwcześnie zakończyć wyścig. Za trzy tygodnie Audi Sport ma zamiar odnieść kolejny sukces. 22 września, wyścig z cyklu Długodystansowych Mistrzostw Świata zostanie po raz pierwszy rozegrany w Austin w Teksasie. Wcześniej, bo we wtorek, 3 września, od godz. 9.15 do godz. 9.45, na kanale Eurosport, widzowie będą mieli okazję zobaczyć skrót relacji z wyścigu w São Paulo. Źródło: Volkswagen Group Polska
  9. - Strategia ekspansji na rynki wschodzące prowadzi na czwarty co do wielkości rynek motoryzacyjny świata – Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłasza plany dalszego rozwoju na czwartym największym rynku świata. Firma potwierdziła uruchomienie produkcji kompaktowego SUV-a ASX w brazylijskiej fabryce w Catalão, którą zarządza wyłączny dystrybutor i producent samochodów MMC firma MMC Automotores do Brasil Ltda. (MMCB). Jednak Mitsubishi ASX dostępne w Polsce będą nadal wytwarzane w Japonii i eksportowane z Kraju Kwitnącej Wiśni. Od 2012 roku Brazylia jest czwartym największym motoryzacyjnym rynkiem zbytu z roczną sprzedażą o wartości 3,6 miliona pojazdów. Wkrótce oczy całego świata zwrócone będą na Brazylię, bowiem w 2014 roku odbędą się tam finały mistrzostw świata w piłce nożnej, a w 2016 roku igrzyska olimpijskie. Istnieje zatem uzasadnione przypuszczenie, że wielkie imprezy przyczynią się do dalszego rozwoju tamtejszego rynku motoryzacyjnego. Po raz pierwszy produkcja dla MMC ruszyła w MMCB jeszcze we wrześniu 1998 roku. Ostatnio zakłady MMCB zajmowały się składaniem trzech modeli klasy SUV*1. ASX to globalny pojazd o ogromnym znaczeniu strategicznym i jeden z kluczowych modeli w gamie MMC. Jego produkcja ruszyła najpierw w Japonii, potem w USA, Indonezji, Chinach, a obecnie w Brazylii. Od chwili debiutu jako model z importu, kompaktowy SUV ASX sprzedał się w Brazylii w ponad 26 tys. sztuk*2 i został bardzo dobrze przyjęty przez brazylijskich klientów, którym podoba się między innymi: projekt wnętrza odzwierciedlający jakość i solidność wykonania godną auta klasy SUV oszczędny układ napędowy wysoka funkcjonalność prostota obsługi i użytkowania (mały promień skrętu kompaktowego nadwozia). Dzięki lokalnej produkcji firma MMC chce dodatkowo zwiększyć atrakcyjność modelu ASX dla brazylijskiego odbiorcy. MMC planuje umocnienie bazy operacyjnej na ważnym brazylijskim rynku i stworzenie oferty spełniającej wszelkie potrzeby tamtejszego odbiorcy. Firma planuje intensywne działania mające na celu rozszerzenie działań operacyjnych w Brazylii. *1 Pajero TR4, L200 Triton oraz Pajero Dakar. *2 dane z czerwca 2013 roku. Profil firmy MMC Automotores do Brasil Ltda. Biuro w São Paulo [TABLE] [TR] [TD]Lokalizacja [/TD] [TD]São Paulo (stan São Paulo) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Kierownictwo [/TD] [TD]Eduardo de Souza Ramos, Przewodniczący Zarządu Robert Rittscher, Prezes [/TD] [/TR] [TR] [TD]Kapitał zakładowy [/TD] [TD]76 428 000 BRL [/TD] [/TR] [TR] [TD]Udziałowcy [/TD] [TD]Eduardo de Souza Ramos (87,59%) BTG Pactual Participations, LTD. (12,41%) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zatrudnienie [/TD] [TD]Około 240 osób (stan na lipiec 2013 roku) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Biura [/TD] [TD]178 (stan na marzec 2013 roku) [/TD] [/TR] [/TABLE] Siedziba główna/fabryka w Catalão [TABLE] [TR] [TD]Lokalizacja [/TD] [TD]Catalão (stan Goiás), około 700 km od São Paulo [/TD] [/TR] [TR] [TD]Powierzchnia użytkowa [/TD] [TD]682 533 m2 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Produkcja [/TD] [TD]Samochody osobowe [/TD] [/TR] [TR] [TD]Moc produkcyjna [/TD] [TD]Około 50 000 sztuk rocznie (Lakiernia: praca na dwie zmiany, pozostałe działy: praca na jedną zmianę) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Produkowane modele [/TD] [TD]Pajero TR4, L200 Triton, Pajero Dakar, ASX [/TD] [/TR] [TR] [TD]Nakłady inwestycyjne w infrastrukturę zakładową [/TD] [TD]Około 1 180 000 000 BRL (prognozowane koszty skumulowane, do końca 2013 roku) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zatrudnienie [/TD] [TD]Około 3260 osób (dane z lipca 2013 roku) [/TD] [/TR] [/TABLE] Chronologiczny układ najważniejszych wydarzeń [TABLE] [TR] [TD][/TD] [TD=colspan: 3][/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD=colspan: 5][/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]kwiecień 1985 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Utworzenie firmy Brabus Autosport Ltda. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]1990 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Brazylia znosi zakaz importu samochodów. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]październik 1991 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Uruchomienie importu i sprzedaży pojazdów MMC. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]wrzesień 1993 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Zmiana nazwy na MMC Automotores do Brasil Ltda. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]wrzesień 1998 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Fabryka w Catalão rozpoczyna produkcję modelu L200 Savana. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]czerwiec 2002 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozbudowa fabryki w Catalão. Rozpoczyna się produkcja modelu Pajero TR4. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]sierpień 2003 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu L200 Outdoor. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]marzec 2006 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu Pajero Dakar. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]lipiec 2007 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rusza sprzedaż modelu Pajero TR4 FFV [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]październik 2007 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu L200 Triton. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]lipiec 2009 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Zmiana nazwy na MMC Automotores do Brazil S.A. (przekształcenie spółki z o.o. w spółkę notowaną na giełdzie) [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]sierpień 2009 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu L200 Outdoor FFV. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]październik 2009 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu Pajero TR4 Face Lift oraz Pajero Dakar FFV. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]2012 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Zmiana nazwy na MMC Automotores do Brazil Ltda. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]styczeń 2013 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Siedziba główna przeniesiona z São Paulo do Catalão. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]lipiec 2013 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu ASX. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [/TABLE] źródło: MMC Car Poland
  10. więcej -> Mitsubishi rozwija produkcję w Brazylii, nowości na rynku samochodowym, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, statystyki sprzedaży | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  11. 25 listopada 2012 - Grand Prix Brazylii Tor: Autodromo Carlos Pace Dane techniczne: Długość toru: 4,309 km Ilość okrążeń: 71 Dystans: 305,909 km Rekord okrążenia: Juan Pablo Montoya 1:11.473 (2004) Marcinek_55 zapraszamy do wpisania Twoich 5 typów Typujemy miejsca według prognozowanej przez nas kolejności. UWAGA: Głosy oddajemy do chwili rozpoczęcia wyścigu w Niedzielę 25.11.2012 GŁOSUJEMY TYLKO RAZ - pierwsze głosy się liczą. Aktualna punktację generalną można zobaczyć >>TUTAJ<< Proszę wszystkich o nie podliczanie głosów po zakończeniu wyścigu. Chwila opóźnienia w podliczeniu ich przeze mnie nikomu nie zaszkodzi.
  12. W Brazylii pojezdzic takim autem? Marzenie!
  13. Ladna Imprezka z Brazylii... Wiecej ---> http://www.stanceiseverything.com/2011/02/featured-ride-andres-impreza/
  14. Mały pickup Chevroleta na rynek południowoamerykański... Wg mnie OK, ale w Brazylii auto nie podoba się potencjalnym nabywcom...
  15. F1 Brazylii klasyfikacja 2008 <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=lBBwbXqi5Tw&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=lBBwbXqi5Tw&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  16. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=Zg1rmjgVBZY&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=Zg1rmjgVBZY&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  17. http://www.roadlook.pl/aktualnosci/fiat-grande-punto-autem-roku-w-brazylii.html
  18. http://www.roadlook.pl/formula1/grand-prix-brazylii-2007-koniec-sezonu-poczatek-pracy.html
  19. http://www.roadlook.pl/formula1/grand-prix-brazylii-2007-powiedzieli-po-wyscigu.html
  20. http://www.roadlook.pl/formula1/grand-prix-brazylii-2007-massa-z-pierwszego-kubica-z-siodmego-pola-relacja-na-zywo.html
  21. http://www.roadlook.pl/formula1/grand-prix-brazylii-2007-wypowiedzi-po-pierwszym-dniu-treningow.html
  22. http://www.roadlook.pl/formula1/grand-prix-brazylii-mclaren-pod-specjalnym-nadzorem.html
  23. Fiat Palio Elétrico – 100 procentowy pojazd elektryczny z Brazylii http://www.roadlook.pl/technika/fiat-palio-eletrico-100-procentowy-pojazd-elektryczny-z-brazylii.html
×