Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'biegów' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 30 wyników

  1. [TABLE=width: 1495] [TR] [TD][TABLE=width: 1495] [TR] [TD]#1 09 Lip 2016 01:38 Autor tematu [h=2]Daewoo Lanos - Stuk przy ruszaniu oraz zmianie biegów[/h][/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Cześć. Objawy zaczęły się około 2 miesiące temu, przy każdym ruszaniu było słuchać 1 stuknięcie, potem stuk przy każdej zmianie biegu. Jeśli byłyby to same stuknięcia jeszcze bym to przeżył, ale ja czuję je centralnie pod pedałami. Na stacji diagnostycznej diagnosta wykrył uszkodzona poduszkę skrzyni biegów, którą następnie wymieniłem i nic to nie dało. Samochodem jeździli mechanicy i nie potrafili stwierdzić co to jest. Wróciłem na stację diagnostyczną, samochód obejrzał inny diagnosta i również nic nie zauważył. Jeździłem tak około miesiąc i w pewnym momencie objawy całkiem ustały, nic nie było słychać ani czuć. Niestety po kolejnym miesiącu objawy wróciły i prezentują się tak: Ruszenie bez gazu na skręconych kołach w prawo(w lewo nic nie hałasuje)- Ruszenie na prostych kołach - Załączam filmy bo może ktoś już kiedyś taki dźwięk słyszał i będzie wiedział coś więcej. Podejrzewałem przegub zewnętrzny i powiedziałem to nawet mechanikom, ale oni nie potrafili tego jednoznacznie stwierdzić a nie mam pieniędzy na metodę prób i błędów Objawy według mnie jednak na to wskazują (stuk przy kołach skręconych tylko w prawo), ale kręciłem się na parkingu w kółko w jedną i drugą stronę z niemałą prędkością i nic wtedy nie hałasowało. Poza tym czy przegub mógłby się magicznie "naprawić" i przestać dawać objawy przez miesiąc? Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam[/TD] [/TR] [/TABLE]
  2. Witam Miałem problem ze zmianą biegów między 1200 a 2000 obrotów, silnik szarpał w tym przedziale - ASO bezradne , przeczyściłem silnik wodorem , który usunął nagar hydraulika skrzyni wróciła do normy, silnik płynnie wchodzi na obroty bez szarpania biegi również. Pozdrawiam
  3. Szybko, oszczędnie i pod kontrolą: co potrafią skrzynie biegów? Wytworzenie momentu napędowego to dopiero połowa sukcesu samochodu – moment ten trzeba jeszcze przenieść na koła. By odbywało się to efektywnie i komfortowo, ŠKODA opracowała szeroką ofertę układów napędowych oraz skrzyń biegów ręcznych i automatycznych, włącznie z najbardziej zaawansowanym rozwiązaniem – preselekcyjną skrzynią biegów DSG z podwójnym sprzęgłem. Co do zasady, mechanizm przeniesienia napędu umożliwiający zmianę przełożeń jest dużo starszy niż sam samochód: od wieków znane są urządzenia, które za pomocą kół zębatych o różnej średnicy potrafiły zmieniać wyjściową prędkość obrotową przy zachowaniu tej samej wejściowej prędkości obrotowej. Dokładnie taką funkcję spełnia we współczesnym samochodzie skrzynia biegów, jednak przy dzisiejszych wysokich wymaganiach Klientów, cały układ przeniesienia napędu musi poradzić sobie także z kolejnymi wyzwaniami. ŠKODA produkuje przekładnie DSG DQ 200 w swoich zakładach we Vrchlabí oraz ręczne skrzynie MQ/SQ 100 w centralnej fabryce w Mladá Boleslav. Na początku listopada fabrykę we Vrchlabí opuścił półmilionowy egzemplarz skrzyni DSG. RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW: NIEUSTANNY POSTĘP Pomimo coraz większego udziału skrzyń automatycznych w nowo sprzedawanych samochodach, tradycyjne przekładnie dalej utrzymują dominujący udział. To stosunkowo proste rozwiązanie techniczne jest nieustannie rozwijane, by móc osiągać jeszcze mniejsze zużycie paliwa i polepszać komfort jazdy. Ręczna skrzynia biegów ma zwykle dwa wałki: sprzęgłowy i wyjściowy. Wałki te są połączone z sobą kołami zębatymi różnej średnicy w taki sposób, że gdy jedna z par jest sprzęgnięta dla przekazania napędu, pozostałe są odłączone. Każdy z tych zespołów tworzy oddzielny bieg o innej wartości przełożenia. Skrzynie biegów w samochodach ŠKODA osiągnęły już taki stopień dopracowania, że mają trwałość równą życiu samochodu. Na polskim rynku 12% nowych samochodów marki ŠKODA jest sprzedawanych ze skrzynią DSG. Wśród nowych egzemplarzy ŠKODY Superb aż 44% posiada skrzynię DSG. AUTOMATYCZNA SKRZYNIA DSG: NAJLEPSZA Z MOŻLIWYCH Współczesne ręczne skrzynie biegów wyposażone są w synchronizatory, które samoczynnie wyrównują prędkość obrotową łączonych par kół zębatych (biegów). Kiedyś było to zadaniem kierowcy, który przy każdej zmianie biegów musiał wyłączyć bieg, czyli powrócić do biegu neutralnego, i dopiero wtedy załączyć kolejne przełożenie. Do automatycznych skrzyń biegów przylgnął szkodliwy stereotyp spowodowany wolniejszą zmianą biegów i stratami mocy. Dzisiaj jest on jednak całkowicie nieaktualny, ponieważ stosowane obecnie rozwiązania nie mają nic wspólnego z poprzednimi. Na przestrzeni lat rozwinięto wiele typów automatycznych skrzyń biegów. ŠKODA korzysta obecnie wyłącznie ze zdecydowanie najnowocześniejszego i najbardziej wyrafinowanego z nich: preselekcyjnej skrzyni biegów DSG z podwójnym sprzęgłem (ang. Direct Shift Gearbox). To stosunkowo niedawno zaprezentowane rozwiązanie, które debiutowało na rynku samochodów osobowych dopiero w 2003 roku. Jak sama nazwa wskazuje, rewolucja tego rozwiązania polega na umieszczeniu dwóch klasycznych, ręcznych skrzyń biegów w jednej obudowie i zastosowaniu oddzielnego sprzęgła dla każdej z nich – jedna obsługuje biegi parzyste, a druga nieparzyste. Za zmiany biegów odpowiedzialny jest sterownik mechaniczno-hydrauliczno-elektroniczny, zwany też sterownikiem mechatronicznym. Gdy włączony jest jeden bieg, drugi już czeka w gotowości i przełączany jest bezzwłocznie. To wręcz idealne rozwiązanie, łączące niespotykaną nigdy wcześniej szybkość działania z pracą tak gładką, że właściwie niezauważalną dla kierowcy. Zapewnia to komfort zarówno przy spokojnej, jak i dynamicznej jeździe. Wyczynowa ŠKODA Fabia S2000 korzysta z jeszcze innego rozwiązania: skrzyni sekwencyjnej. To specjalny rodzaj skrzyni biegów - działa na zasadzie przekładni manualnej, ale wymaga wciśnięcia sprzęgła tylko przy ruszaniu. Biegi zmienia się z pomocą dźwigni, która rusza się tylko w przód (do redukcji) i tył (do włączenia wyższego biegu). Czeska marka w modelach Fabia, Rapid, Octavia, Roomster, Yeti i Superb oferuje skrzynie DSG o sześciu lub siedmiu przełożeniach, optymalnie dostosowanych do charakterystyki mocy i momentu obrotowego silników. Odpowiednia liczba przełożeń pozwala wykorzystać maksimum potencjału silnika, zapewniając z jednej strony bardzo elastyczną i dynamiczną pracę, a z drugiej bardzo małe zużycie paliwa. Współczesne ŠKODY mają dużą liczbę przełożeń nie tylko dla zapewnienia elastyczności, ale także i po to, by silnik zawsze pracował w przedziale najbardziej optymalnych dla siebie obrotów – wtedy, kiedy jest najbardziej wydajny i najmniej się zużywa. Utrzymywanie poziomu 1800–2500 obr./min gwarantuje najmniejsze zużycie paliwa i największą trwałość podzespołów mechanicznych. ŠKODA w zakładach w Vrchlabí i Mladá Boleslav samodzielnie produkuje wiele ze stosowanych u siebie skrzyń biegów. Oferta DSG ŠKODY jest nieustannie rozwijana – w tej chwili dostępna jest już w dwudziestu siedmiu wersjach napędowych sześciu rodzin modelowych. Atrakcyjnymi uzupełnieniami tej oferty są: Yeti 1.4 TSI DSG, Superb 2.0 TDI/170 KM 4x4 DSG i obecne już od chwili debiutu nowej generacji Fabii wersje 1.2 TSI/110 KM z DSG oraz 1.4 TDI/90 KM z DSG. Skrzynia biegów DSG dostępna jest zarówno z układami napędu na przednią oś, jak i w wybranych modelach – na obydwie osie. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. więcej -> Nowa skrzynia biegów KIA w 2015 | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. mam problem z renault megane 96, podczas zmiany biegów gdy wcisnę sprzęgło często gubi obroty które spadają do zera i silnik gaśnie. często zdarza sie to gdy jade na gazie ale czasem i na bęzynie zgaśnie. nie mam pojęcia jednak od czego to mo0że zależec pomóżcie mi
  6. Witam. Potrzebna mi pomoc w następującej sprawie może ktoś z was już to przerabiał a mianowicie... VW Passat B5 FL 1.9 TDI 130KM z autmatem sprawia małe problemy. 1. Gaśnie w trakcie jazdy. Wymieniany był filtr paliwa mimo to problem dalej występuje. Sytuacja wygląda tak ze jadę i po puszczeniu gazu i dojeżdżaniu do skrzyżowania gaśnie i są problemy z ponownym uruchomieniem. Dopiero za którymś razem w wielkich bólach zaskakuje. Cała sytuacja coraz bardziej się nasila. Teraz doszło do tego ze potrafi nawet kilka razy zgasnąć w trakcie krótkiego wyjazdu na miasto. 2. Automatyczna skrzynia ( zwykła 4 biegowa nie żaden tip-tronic) szarpie coś przy dużych prędkościach. Wygląda to tak że jadę 140 km/h auto nie ma siły aby jechać szybciej zaczyna szarpać i rzucać całym samochodem. Ze skrzyni cieknie olej Juz byłem nawet z tym u mechaników ale na sam dżwięk słowa AUTOMAT każdy umywa ręce. Pomóżcie co z tym fantem zrobić. Auto nie jest moje tylko mojej mamy jeżdżę nim okazyjnie, na ile mogłem przedstawiłem sytuacje jak to wygląda. I nie mówcie żeby zmieniła auto na takie z manualna skrzynią bo nawet nieche o tym słyszeć i wogóle jej nie przetłumaczy ;p
  7. Witam, Od wczoraj w moim mitsubishi słychać wyraźnie skrzypienie przy wrzucaniu każdego z biegów. Czuję też mały tepy opór, chociaż generalnie biegi wchodzą dobrze i auto jedzie dobrze. Około 4 tygodni temu było wymieniane sprzęgło - czy może to mieć jakiś związek? Generalnie mam pytanie o przyczyny skrzypenia ? ... jakiego rodzaju naprawa mnie czeka? - no i czy mogę nim jechać do warszatu bez dużego zagrożenia, że pogorszę uszkodzenie ? __________ p.s. auto jest dość stare 1998, ale jeździło bardzo dobrze, więc chyba nie skrzypi jeszcze ze starośći ?
  8. witam mam taki problem bieg 1 i wsteczny wchodza z wielkim oporem sprzeglo nowe skrzynie wymienilem na nowa znaczy sie ze szrotu czy jest zimny czy cieply na odpalnonym czy zgaszonym silniku nie ma znaczenia co to moze byc??
  9. Cześć Wiecie może ile wynosi przełożenie na biegach w SCANII R440 silnik R6 z normami Euro 5 skrzynia biegów 8+1 biegowa dwuzakresowa ? Jest mi to bardzo potrzebne do projektu który teraz realizuję będę wdzięczna za pomoc
  10. Witam. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem spalinowego modelu RC, nabyłem go już jako uszkodzony. Wszystko poza zniszczona jedna zębatką skrzyni biegów jest sprawne. Chciałbym go przywrócić do działania lecz tutaj zaczynają się moje problemy. Próbowałem szukać w internecie części do tego modelu ale nawet nie udało mi się trafić na taki model pojazdu. Zdaję sobie sprawę, że jest to pewnie kłopotliwy w bezawaryjnym użytkowaniu "chińczyk", ale jeżeli już go mam chciałbym chociaż spróbować zabawy z tego typu modelami. Poniżej zamieszczam real zdjęcia pojazdu jaki i rozłożonej skrzyni biegów. Nie wiem czy wystarczająco dobrze udało mi się to pokazać ale na pierwszym biegu- największej zębatce(65z) jest kompletnie zniszczonych kilka zębów. Można również zauważyć brak w sprzęgle załączającym 2 bieg. Jeżeli ktoś z was spotkał się z takim modelem i posiada używane części lub wie gdzie mogę je kupić to proszę o info. Pozdrawiam!
  11. Witam. czy istnieje możliwość założenia do w124 2.0 diesel automat skrzyni od 2,5 lub 3.0?
  12. Witam. Kupiłem C4 Picasso 2.0. HDI ze skrzynią półautomatyczną 2007/08 r. Auto jedzie, tylko gdy z 1 przerzuca na 2 - nie załącza biegu i przechodzi na 3. Jaka jest przyczyna: elektryczna czy mechaniczna ?
  13. Ford i GM planują stworzyć skrzynię biegów z 10 przełożeniami
  14. więcej -> Mercedes Sprinter z 7-biegową skrzynią biegów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  15. Mercedes-BenzSprinter: ażsiedem biegów, tylko siedem litrów i rozbudowane funkcje ESP Pierwsza siedmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów w samochodzie dostawczym Pakiet BlueEFFICIENCY: niższe zużycie paliwa i poziom emisji spalin Zużycie paliwa tylko 7,0 l z nowym, dłuższym przełożeniem osi System ADAPTIVE ESP: kolejna rozbudowa funkcji ModelMercedes-Benz Sprinter z 2012 roku wyróżniają wyraźniepodniesiony standard i wprowadzone usprawnienia, czym podkreślonochęć przewodzenia w segmencie rynku samochodów dostawczych.Priorytetami są bezpieczeństwo, ekonomiczność i komfort. Jakopierwszy samochód dostawczy na świecie model Sprinter dostępnyjest w wersji z siedmiostopniową automatyczną skrzynią biegów.Zużycie paliwa spada dzięki zastosowaniu pakietu BlueEFFICIENCYzwiększającego wydajność oraz dodatkowo dzięki dłuższemuprzełożeniu osi. Ponadto rozbudowano system ESP będący częściąwyposażenia standardowego i poszerzony go o dodatkowe funkcje. Pierwszasiedmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów w samochodziedostawczym Odlipca nowaskrzynia biegów 7G-Tronic będzie po raz pierwszy na całym świecieoferowana jako opcja do samochodu dostawczego (w Polsce jest onadostępna już od stycznia). Siedmiostopniowy automat jest sterowanyelektronicznie i został dostosowany do specyficznych wymagań tegotypu pojazdów. Niewątpliwązaletą nowej siedmiobiegowej skrzyni jest połączenie szerokiegozakresu z wysoką precyzyją. W praktyce oznacza to krótkieprzełożenie w pierwszym biegu, które gwarantuje dynamiczny start.Z kolei przy dużej prędkości Sprinter zużywa mało paliwa,emituje niewielkie ilości spalin i pracuje cicho przy niskiejliczbie obrotów. Skrzynia dysponuje jednocześnie odpowiednimprzełożeniem dla każdego stylu prowadzenia, a skoki prędkościobrotowych między biegami są niewielkie. Naszczególną uwagę zasługuje zmniejszenie zużycia paliwa dziękipakietowi BlueEFFICIENCY. W zależności od wersji i przełożeniaosi, w przypadku modelu Sprinter o dopuszczalnej masie całkowitej do3,5 t i czterocylindrowym silniku wysokoprężnym bez trudu udaje sięutrzymać zużycie paliwa poniżej poziomu 7,5 l. PakietBlueEFFICIENCY:niższe zużycie paliwa i poziom emisji spalin Oszczędnezużyciepaliwa w każdym samochodzie Mercedes-Benz Sprinter to rzeczoczywista. Wszystkie silniki wysokoprężne są wyposażone w systemzarządzania układem elektrycznym. Silnik i skrzynia biegów sądostosowane do niskiego zużycia paliwa oraz niskiego poziomu emisjispalin. Niskiezużycie paliwaw modelu Sprinter osiągnięte dzięki skrzyni biegów możnazmniejszyć dodatkowo o około 0,5 l/100 km, montując dostępnyna życzenie pakiet BlueEFFICIENCY zwiększający wydajność.Odpowiednio do spadku zużycia paliwa obniży się również poziomemisji CO2. PakietBlueEFFICIENCYzwiększający wydajność obejmuje system ECO Start-Stop, opony ozmniejszonym oporze toczenia, pompę ECO wspomagania układukierowniczego, system zarządzania alternatorem oraz regulowanąelektrycznie pompę paliwową. Dzięki niemu w cyklu mieszanymzużycie paliwa samochodu Sprinter z silnikiem czterocylindrowymwysokoprężnym CDI, manualną skrzynią biegów, zamkniętymnadwoziem i dopuszczalną masą całkowitą do 3,5 t spada do 7,4l/100 km. Zużyciepaliwa tylko 7,0 l z nowym, dłuższym przełożeniem osi Kolejnymrozwiązaniem obniżającym zużycie paliwa oraz poziom emisji wsamochodzie Mercedes-Benz Sprinter jest nowe, dłuższe przełożenieosi. Jest ono dostępne jako opcja w różnych wersjach samochodu.Przełożenie równe i=3,692 obniża liczbę obrotów o około sześćprocent. W efekcie uzyskujemy znacznie niższe zużycie paliwa wcyklu mieszanym od 7,0 l/100 km i odpowiednio niższą emisję CO2. SystemADAPTIVE ESP: kolejna rozbudowa funkcji Mercedes-Benzpodniósłjeszcze wyżej i tak wzorcowy już poziom bezpieczeństwa samochoduSprinter. Najnowsza generacja sprawdzonego już i będącego częściąwyposażenia standardowego systemu ADAPTIVE ESP zostałarozszerzona o dodatkowe funkcje. Podczasdeszczu i jazdy na mokrej powierzchni nowa funkcja BrakeDisk Wipe wytwarza w regularnych odstępach czasu niewielkieciśnienie w układzie hamulcowym, które usuwa wodny film z tarczhamulcowych. Dzięki temu w przypadku hamowania od samego początkuzagwarantowana jest pełna skuteczność hamulców. Uzupełnieniepowyższego systemu stanowi funkcja Electronic Brake Prefill: moment,gdy kierowca nagle zwalnia pedał gazu, interpretowany jest jakowstęp do manewru hamowania. System reaguje wówczas lekkimzbliżeniem klocków hamulcowych do tarcz. Dzięki temu odstępklocków hamulcowych od tarcz zmniejsza się niemal do zera, zanimkierowca zacznie manewr hamowania.W ten sposób skraca się czas reakcji w przypadku hamowania. Źródło: Daimler AG
  16. BMW M5 i M6 nie bd oferowane z manualn skrzyni biegw No właśnie, kontrowersyjna decyzja czy może znak nowych czasów?
  17. http://www.autokrata.pl/artykul/koniec-lamborghini-z-recznymi-skrzyniami-biegow-11470
  18. Civic EK z Finlandii. Z automatyczna skrzynia biegow? Wiecej ---> http://www.canibeat.com/2010/12/snow-patrolling/
  19. szukam komputera do automatycznej skrzyni biegów w audi a4 1.9Tdi z 96 roku. model: SIEMENS 5WP2111 pozdrawiam
  20. http://etransport.pl/wiadomosc,9726,volvo_fe_dostepne_ze_zautomatyzowana_skrzynia_biegow.html
  21. Mam problem z ESP w pasacie B5 świeci mi się kontrolka i blokuje przy 80 km/h skrzynie biegów a skrzynie mam w automacie.
  22. jak podłączyć przewody elektryczne na automatycznej skrzyni biegów w hondzie accord 2.0, 90r.
  23. O co chodzi z tymi plastyczkami w skrzyni biegów jeżeli wyskakuje 5 bieg? Proszę o szybkie odpowiedzi
  24. http://pl.youtube.com/watch?v=jAPTAVxF5bU&feature=related Przyda się niedoświadczonym
  25. Co ile wymieniać olej w skrzyni biegów automatycznej i ile wlać litrów oleju do silnika i skrzyni?
×