Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'beetle' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 121 wyników

  1. Witajcie! Jestem tu nowy a to mój pierwszy "tak na serio" tuningowany model. Plany: -czerwony lakier -nowy silnik (który już prawie skończyłem) -koła -gleba -bagażnik na dachu Może kiedyś wezmę się za wnętrze, ale w najbliższych planach tego nie mam. Oto model: A oto prace nad silnikiem: Narazie tyle Niedługo wezmę się za bude.
  2. Kwiat

    Vw Beetle Turbo R

    Trzeba ożywić dział czymś ciekawym More: Can RWB Do A Volkswagen? - Speedhunters
  3. Beetle mania w Nowym Jorku: Volkswagen przedstawia 4 nowe wersje Garbusa 4 koncepcyjne wersje kultowego modelu Volkswagena debiutują podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku Nowy Golf Alltrack kolejną amerykańską premierą podczas International Auto Show Poznań, 2 kwietnia 2015 r. – Podczas rozpoczętego wczoraj w Nowym Jorku International Auto Show Volkswagen prezentuje aż cztery nowe odmiany legendarnego Garbusa. Obok dwóch coupe i dwóch kabrioletów premierę na rynku amerykańskim świętuje także nowy Golf Alltrack. Volkswagen rozszerza rodzinę Beetle - cztery studyjne modele pozwalają wyobrazić sobie, jakie wersje tego auta mogłyby się pojawić w przyszłości. 
Beetle Cabriolet Denim charakteryzuje się niebieską barwą. Zarówno niebieski lakier „Stonewashed Blue Metallic”, jak i granatowy dach o strukturze tkaniny nawiązują do dżinsu (po amerykańsku: „Denim”). Beetle Cabriolet Wave w pomarańczowym kolorze „Habanero Orange Metallic” wpisuje się w styl życia na plażach wschodniego i zachodniego wybrzeża USA. Fotele kabrioletu zdobi tapicerka, która wzorem nawiązuje do lat 50. i 60. Z kolei tablicę rozdzielczą wykonano z prawdziwego drewna tak, by przypominała deskę surfingową, będącą stałym elementem krajobrazu amerykańskich plaż. Beetle Pink Edition przygotowano dla tych, którzy pragną czegoś szczególnego. To pojazd dla kobiet o zdecydowanym charakterze mieszkających pod każdą szerokością geograficzną. Akcesoria w kolorze różu, także te sygnowane logiem najdroższych marek, można znaleźć zarówno na Manhattanie, jak i w innych metropoliach. Idealnie do nich pasuje samochód - coupe w różowym kolorze „Pink Metallic”. 
Model ten przykuwa uwagę jeszcze bardziej dzięki kontrastującym z różem nadwozia elementom w kolorze czarnym, chromu, oraz przypominającym aluminium. Beetle Concept R-Line jest samochodem dla kierowców kochających sportową jazdę. Pod maską znajduje się silnik 2.0 TSI o mocy 162 kW/220 KM, który świetnie pasuje do sportowej stylistyki tego samochodu. Beetle lakierowany w białym kolorze „Oryx-White Perleffekt” rzuca się w oczy dzięki jedynym w swoim rodzaju zderzakom, osłonom nadwozia utrzymanym w kolorze błyszczącej czerni, czarnemu dyfuzorowi oraz potężnemu spojlerowi z tyłu nadwozia. Sportowe akcenty znalazły się również we wnętrzu auta, które wyposażono w kubełkowe fotele i ozdobne elementy ze skóry oraz tworzywa przypominającego włókno węglowe. Alltrack, najnowsza wersja wśród Golfów kombi, teraz pojawia się także w USA. Ma ona wszelkie praktyczne cechy typowe dla Golfa Varianta, a wyróżnia się większym prześwitem, poszerzonymi nadkolami, szerokimi progami, wzmocnioną osłoną podwozia, zderzakami o zmienionym kształcie oraz innymi typowymi tylko dla Alltracka elementami nadwozia oraz wnętrza. Golf Alltrack ma seryjny napęd na cztery koła 4Motion, oraz specjalny terenowy tryb jazdy. Na rynku USA model ten będzie początkowo wyposażany w silnik 1.8 TSI osiągający moc 125 kW/170 KM, który będzie można zamówić z 6-biegową mechaniczną skrzynią biegów, bądź 6-biegową automatyczną przekładnią DSG. W Europie Golf Alltrack będzie ponadto dostępny z trzema silnikami TDI (do wyboru) o mocy od 81/110 KM do 135 kW/184 KM. 
Volkswagen Group Polska
  4. Volkswagen Beetle z nowymi silnikami i rozwiązaniami technicznymi - Nowe silniki, spełniające normę Euro 6, są oszczędniejsze niż dotychczasowe - Do wyboru jeszcze więcej systemów multimedialnych i układów ułatwiających prowadzenie samochodu Zdjęcia: Volkswagen Beetle fot. Volkswagen Group Polska - Zdjęcia, Tapety, Fotki, Samochody Poznań, 19 listopada 2014 r. – Od teraz nabywcy Volkswagena Beetle będą mogli jeździć bardziej dynamicznie i korzystać z najnowszych systemów multimedialnych, a także z szybszego dostępu do Internetu. Z pięcioma nowymi silnikami do wyboru i z drugą generacją systemów multimedialnych Beetle idealnie wpisuje się w najnowsze trendy w motoryzacji. Ponadto Volkswagen przygotował dla Beetla kolejne systemy ułatwiające prowadzenie samochodu i mobilne usługi online. Tuż przed końcem roku VW Beetle dostępny będzie z trzema nowymi silnikami benzynowymi (77 kW/105 KM, 110 kW/150 KM i 162 kW/220 KM) i z dwoma wysokoprężnymi (81 kW/110 KM i 110 kW/150 KM). Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę emisji spalin Euro 6 i są bardziej efektywne niż dotychczasowe. Na przykład moc najmocniejszego silnika Beetla 2.0 TSI wzrosła ze 155 kW/211 KM do 162 kW/220 KM, jednocześnie zużycie paliwa spadło o około 13 procent; natomiast silnik 2.0 TDI (81 kW/110 KM) wyróżnia się emisją CO2 wynoszącą 112 g/km, co przekłada się na klasę efektywności A. Oprócz oferowanego opcjonalnie systemu nawigacji Discover Media, który będzie można połączyć z technologią Mirror Link, w Beetlu można będzie od teraz korzystać z systemów ułatwiających prowadzenie auta i z usług mobilnych, znanych z samochodów wyższych klas. Na przykład system Blind Spot: dzięki niemu kierowca jest ostrzegany o samochodach, znajdujących się w martwym polu widzenia, co każdą zmianę pasa ruchu czyni bezpieczniejszą. System ostrzega również – przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego – przed zbliżającymi się z boku innymi uczestnikami ruchu. Beetle może służyć za wzór również w przypadku usług online. Serwisy informacyjne, jak prognoza pogody i informacje o natężeniu ruchu, mogą być teraz pobierane z Internetu przy użyciu systemów multimedialnych. Nowością jest również funkcja „żeglowania”: układ sterowania dwusprzęgłowej przekładni DSG rozpoznaje kiedy kierowca nie wciska pedału przyspieszenia i automatycznie przełącza skrzynię biegów na bieg jałowy. Ceny Volkswagena Beetle z nowymi silnikami spełniającymi normę emisji spalin Euro 6 rozpoczynają się od 76.190 zł (silnik 1.2 TSI, wersja Design). Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. Beetle Sunshinetour 2014 - 15 sierpnia rozpocznie się jubileuszowy zlot na który zgłosiło się już niemal 400 Garbusów trzech generacji - Największe europejskie spotkanie Garbusów świętuje 10 rocznicę - 3-dniowe spotkanie fanów na plaży w Travemünde z muzyką na żywo Poznań, 8 sierpnia 2014 r. – Niebawem rozpocznie się Beetle Sunshinetour – największe spotkanie samochodów VW Beetle, New Beetle i Garbusów w Europie. Po raz dziesiąty spotkają się fani tych pojazdów na plaży morza Bałtyckiego, by wziąć udział w dużej imprezie poświęconej Volkswagenowi Beetle. W tym roku w zlocie weźmie udział gwiazda niemieckiego programu "Voice of Germany", Ole „Soul" Feddersen w duecie z Nathalie Dorra oraz zespołem. Zaprezentują oni specjalnie skomponowany utwór z okazji Sunshinetour. Spotkanie fanów na plaży w Travemünde z roku na rok jest coraz bardziej znane i większe. W tym roku pojawi się około 400 samochodów oraz niemal 4.000 widzów. Aby każdy z niepowtarzalnych Volkswagenów znalazł dla siebie miejsce, zlot rozpocznie się tym razem na lotnisku w Lubece. Punkt końcowy parady pojazdów to Brügmanngarten w Travemünde. Oprócz muzyki na żywo granej przez zespoły Urban Beach, Projekt Caramba oraz DJa, wystąpi w tym roku ponownie Ole Feddersen z zespołem. Ole oraz Nathalie Dorra są członkami zespołu "Panik Familie" Udo Lindenberga; brali oni m.in. udział w programie "MTV Unplugged Udo Lindenberg – Live z Hotelu Atlantic". Jednak faktycznymi gwiazdami imprezy są fani oraz ich kultowe pojazdy. Spośród setek obecnych Volkswagenów, z których najstarsze mają 60 lat, w ramach prywatnie zorganizowanej imprezy wybrany zostanie najładniejszy "plażowy Garbus". Oprócz przebrań uczestników do specyfiki Sunshinetour należą także przebrania samochodów. Czy przebranie jest błyszczące, czy wykonane szydełkiem, w stylu rockandrollowym, czy plażowym – każdy styl jest dozwolony. Najbardziej oryginalne przebranie zdobędzie trofeum zwycięzcy. "Zawsze mnie to fascynuje, gdy widzę, ile kreatywności oraz zaangażowania wkładają uczestnicy w stworzenie niepowtarzalnego wyglądu swoich pojazdów" – mówi Gaby Kraft, organizatorka imprezy. Volkswagen jest partnerem imprezy od roku 2005 i także w weekend od 15 do 17 sierpnia będzie w niej uczestniczył, prezentując podczas tego spotkania szczególne pojazdy. Będzie więc można zobaczyć Beetle Dune, pojazd studyjny Beetle w wersji crossowej oraz Beetle Cabrio Karmann. Szczególnie ciekawym egzemplarzem będzie Rallycross Beetle GRC. Samochód ten, z silnikiem o mocy 544 KM oraz napędem na 4 koła, został opracowany przy współpracy z Andretti Autosport na potrzeby amerykańskiej klasy wyścigowej GRC. W dniach 19-20 września zadebiutuje on na wyścigach w Los Angeles. To wyścigowe auto potrzebuje jedynie 2,1 sekundy by rozpędzić się do prędkości 100 km/h. Także firmy Volkswagen R GmbH oraz Volkswagen Zubehör będą obecne na imprezie, prezentując aktualne kolekcje gadżetów i akcesoriów. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. W tym tygodniu nasz redakcyjny "tester" jeździł nowym Volkswagenem Beetle. Na pierwszy rzut oka model nawiązuje rzecz jasna do poprzedników. Czy jednak jest godną kontynuacją swojego absolutnie kultowego rodowodu? Przekonajcie się sami! Dane techniczne testowanego egzemplarza: Objętość skokowa: 1984 ccm Rodzaj paliwa: benzyna Moc silnika: 210 KM przy 5300 obr/min Skrzynia biegów: automatyczna, 6-cio biegowa DSG <acronym title="Google Page Ranking" style="border-width: 0px 0px 1px; border-bottom-style: dotted; border-bottom-color: rgb(0, 0, 0); cursor: help;">Pr</acronym>ędkość maks.: 227 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,3 sek. Masa własna: 1412 kg Zużycie paliwa: 7.6l/100 km (cykl mieszany) Zapraszamy do zapoznania się z naszym testem: Test Volkswagena Beetle – legenda wiecznie żywa
  7. Volkswagen Beetle Dune Concept (2014)
  8. Znalazłem takie auto w sieci http://moto.gratka.pl/tresc/volkswagen-new-beetle-16536981.html#247a302359279012,1.html?utm_source=brk - czyli nowy VW garbus. Samochód co najmniej oryginalny w wyglądzie Bardzo mi się podobają takie kształty. Myślicie, że dla żony też się spodoba? Ale jak jest z funkcjonalnością? Czy nie jest on odrobinę za mały? No i jakie są wady i zalety tego sprzętu.
  9. JE1216

    VW Beetle 'Buggin' (AUS)

    Zdaje sobie sprawę, że projekt może wywoływać kontrowersje, szczególnie wśród tuningowych "purystów". Mi jednak ten australijski Garbus się podoba... Więcej: Buggin’ // Bhathiya’s Gorgeous VW Beetle. | StanceNation
  10. Światowa premiera Rallycross Beetle w Chicago Poznań, 11 lutego 2014 r. – Tego lata Volkswagen Beetle pojawi się w amerykańskim sporcie motorowym. Volkswagen of America zaprezentował podczas Chicago Auto Show Rallycross Beetle z napędem na wszystkie koła, którego silnik rozwija moc ponad 560 KM (412 kW). Volkswagen of America połączył się z amerykańskim specjalistą od sportów motorowych Andretti Autosport, tworząc Volkswagen Andretti Rallycross Team, który przygotuje dwa samochody Global Rallycross (GRC) dla kierowców wyścigowych Tannera Fousta i Scotta Speeda. Zespół rozpocznie sezon najpierw z dwoma zmodyfikowanymi Polo na płycie podłogowej zwycięskiego samochodu WRC 2013. Latem zawodnicy przesiądą się do prezentowanego w Chicago Beetle GRC. Prezentowany w USA, napędzany na wszystkie koła Rallycross Beetle zbudowany jest na modelu trzeciej generacji i jest jego najmocniejszym egzemplarzem. Dzięki doładowaniu i bezpośredniemu wtryskowi silnik TSI rozwija moc ponad 560 KM. Rallycross jest jedną z dyscyplin motorowych w Ameryce, których grono fanów rośnie w największym tempie, zarówno pod względem widzów na torach, jak i przed telewizorami. Tory składają się z odcinków szutrowych i asfaltowych, a dzięki różnicom poziomów widzowie mogą obserwować spektakularne, ponad 20-metrowe skoki ścigających się samochodów. Źródło: Volkswagen Group Polska
  11. Beetle Dune - światowa premiera - Zawieszenie „all-terrain”, zindywidualizowany wygląd i bagażnik na narty z tyłu nadwozia Poznań, 14 stycznia 2014 r. – Beetle jest fenomenem, bowiem niezależnie od tego w jakiej części świata się pojawi, wzbudza przyjazne uczucia. W zimowym Detroit, słonecznym San Francisco czy dostojnym Bostonie, ulice z Beetle stają się barwniejsze, a styl życia swobodniejszy. Tak samo dzieje się w Europie, w azjatyckich metropoliach i w miastach na południowej półkuli. Podczas North American International Auto Show w Detroit (13-26 stycznia) Volkswagen prezentuje kolejną wersję tego modelu – Beetla Dune. Studyjny model gotowy do produkcji seryjnej. Beetle Dune jest modelem studyjnym, ale wszystko, co prezentuje, jest możliwe do wykonania i jest bliskie produkcji seryjnej. Pośrodku zimy w Michigan pokazuje, co może czekać klientów latem. Dune sprawdzi się także zimą. Styliści przypięli podwyższonemu o 50 mm Beetlowi parę nart „na plecy”, jak przed laty w legendarnym Garbusie, czy chłodzonym powietrzem sportowym Porsche. Dune – podwyższone nadwozie, duże, 19-calowe opony i stylistyka „all-terrain” – stworzony został, aby podbijać plaże i wydmy, jak przed laty VW Buggy. Dlaczego zatem na bagażniku zamocowano narty? Ponieważ na nartach można jeździć nie tylko po śniegu. Na całym świecie tam, gdzie są wydmy, powstają ośrodki sandboardingu, jak Sand Master Park we Florence (Oregon). Beetle Dune – sylwetka. Koncepcja Dune ma w sobie potencjał, by stać się nowym seryjnym wariantem Beetla. Auto pokryte jest żółto-pomarańczowym lakierem metalicznym Arizona. Jego ciepły odcień niemal każdego wprawi w dobry nastrój. Dwuczęściowe nakładki poszerzające nadkola utrzymane są w kontrastowym, czarnym kolorze. Podstawę stanowią matowe, masywne elementy, znane z Volkswagenów w wersji „cross”. Nadkola – posiadające na górze przedzielone na pół, sześciokątne wycięcie, poszerzają nadwozie z każdej strony aż o 24 mm. Szerokość Beetla Dune wynosi 1856 mm (plus 48 mm), długość to 4290 mm (plus 12 mm), a wysokość 1536 mm (plus 50 mm). Odpowiednio do szerokości nadwozia zwiększył się także rozstaw kół: z przodu o 29 mm do 1607 mm, z tyłu o 29 mm do 1573 mm. 19-calowe obręcze z oponami 255/45 doskonale wypełniają nadkola. Z pięcioma aluminiowymi ramionami, czarnymi przestrzeniami wewnętrznymi i polerowanym aluminiowym pierścieniem, obręcze stanowią optyczne nawiązanie do stylistyki 18-calowych obręczy Twister, znanych z Beetla. Logo VW na środku felgi umieszczone jest na trójwymiarowym module pokrytym lakierem w kolorze nadwozia. Z boku auta rozszerzenia nadkoli przechodzą w kierunku progów, w których osadzona jest chromowana osłona podwozia. Górna część progów tuż przy karoserii jest pokryta czarnym, błyszczącym lakierem. Nad progami znajdują się typowe dla Beetla boczne listwy stylizowane na legendarne stopnie w drzwiach starych Garbusów, również czarne i błyszczące. Jeszcze wyżej, przy tylnym błotniku, umieszczono wyraźne logo Dune. Obudowy lusterek zewnętrznych pokryte są jasnym aluminium, a ich nóżka, wbudowana w trójkąt przy słupku A, ma kolor czarny. Beetle Dune – przód nadwozia. Styliści znacznie zmodyfikowali przód Beetla, pozostawili jednak kultowy design podstawowy i okrągłe reflektory bi-ksenonowe. Natomiast stylistyka maski jest nowa, bardziej charyzmatyczna. Środkowa część maski jest teraz trochę wyższa. Obniżające się boki pokrywy silnika mają w górnym pasie wyraźne otwory wlotów powietrza, otoczone precyzyjnie poprowadzonymi krawędziami. Podobnie jak maska silnika, także dolna część przodu nadwozia prezentuje się niezwykle dynamicznie. Wzrok przyciąga duży, centralny wlot powietrza z czarną kratownicą o strukturze plastra miodu, typowej dla modeli „cross” Volkswagena. Osłona wlotu powietrza w kształcie litery A rozszerza się ku dołowi i podkreśla sportowy wygląd przodu Beetla Dune. Chromowana rama kratownicy służy jednocześnie jako osłona podwozia. Z lewej i prawej strony centralnego wlotu powietrza i aluminiowej osłony podwozia znajdują się moduły w kształcie trapezu, z ramą pokrytą takim samym czarnym lakierem z połyskiem, jak ukośne płaszczyzny nadkoli. W modułach tych umieszczone zostały innowacyjne, półokrągłe diodowe reflektory przeciwmgielne, zmatowione od środka, co sprawia, że tworzą homogeniczny pas świetlny. W centrum diodowych pierścieni stylizowana dysza podkreśla trójwymiarową grafikę modułu świateł przeciwmgielnych. Nad nimi umieszczono trzy delikatne, poprzeczne listwy oraz wąski chromowany pasek, który – mimo że ma wysokość zaledwie 9 mm – służy jako diodowy kierunkowskaz. Beetle Dune – tył nadwozia. Wielofunkcyjny tył nadwozia Beetla Dune jest dowodem na to, że hasło „forma podąża za funkcją” można także odwrócić. Jeżeli ktoś na półkuli północnej ma dosyć topniejącego śniegu w wielkich miastach, może po prostu wsiąść do nowego Volkswagena i pojechać na najbliższy stok narciarski. Transport nart nie sprawi Beetlowi Dune żadnego problemu. Wystarczy je po prostu przymocować do tylnej pokrywy. W tym celu trzeba odchylić błyszczący element tylnego spojlera z lewej i prawej strony, włożyć narty i z powrotem zamknąć czarny element spojlera. Na górze narty wsuwa się w specjalne uchwyty spojlera dachowego i unieruchamia pasem o szerokości 20 mm. Sam spojler dachowy, jak cała powierzchnia wokół przejrzystego, panoramicznego, otwieranego dachu, pokryty jest czarnym lakierem z połyskiem. Dolna część zderzaka utrzymana jest w eleganckim, czarnym kolorze. Powierzchnie wokół tablicy rejestracyjnej i linia będąca kontynuacją górnego nadwozia są błyszczące, natomiast dolna krawędź przy chromowanej osłonie podwozia, wykonanej konstrukcyjnie jako dyfuzor i obejmującej po jednej końcówce rury wydechowej z prawej i lewej strony, jest pokryta matowym lakierem. Beetle Dune – wnętrze. Zespół projektantów Dune zindywidualizował wnętrze zarówno pod względem stylistyki, jak i techniki. W oczy rzucają się szczególnie dwie rzeczy: panel przedni w kolorze nadwozia Arizona po stronie pasażera nie ma tym razem legendarnego schowka z Garbusa, lecz niemniej legendarny uchwyt z pierwszego Garbusa. Wykonany jest on z gumowanego materiału, takiego samego, jak uchwyty w drzwiach oraz z aluminiowego pałąka w kolorze nadwozia z napisem Dune. Cały system Infotainment wykonany jest jako cyfrowy interfejs z 7,7-calowym ekranem dotykowym wysokiej rozdzielczości. Zastosowano tutaj wyświetlacz AMOLED (Active Matrix Organic LED), który jest w stanie wyświetlać bardzo małe detale. Ukłonem w stronę pierwszego studyjnego New Beetle Dune, zaprezentowanego podczas salonu samochodowego w Los Angeles w 2000 roku, jest cyfrowa prezentacja aktualnego odchylenia od osi pionowej, wbudowana w tamtej wersji w główny wyświetlacz. W samochodzie zainstalowano aplikację Volkswagen Sideways – program aktywnie włączający Points of Interest (POI) do nawigacji. Na ekranie nie tylko wyświetlana jest informacja, jakie restauracje znajdują się w pobliżu, lecz także, czy są w nich znajomi. Na życzenie nawigacja zaprowadzi kierowcę Dune bezpośrednio do tego miejsca. Aplikacja Sideway włącza do wskazówek POI także takie informacje jak pogoda. Wskaźnik wielofunkcyjny z obrotomierzem (z lewej), prędkościomierzem (pośrodku) i wskaźnikiem paliwa (z prawej) jest klasyczny i analogowy, jednak skala nie jest biała, jak w seryjnym Beetlu, lecz w kolorze Arizona. To samo dotyczy skali dodatkowych wskaźników nad środkową konsolą: wskaźnika ciśnienia doładowania, temperatury oleju i stopera. Siedzenia studyjnego modelu są eleganckie i zarazem sportowe. Zewnętrzne powierzchnie przednich foteli i dwa tylne siedzenia obszyte są skórą naturalną w kolorze czarnym Titan, natomiast środkowe części pokryto oddychającą tkaniną Gobi w kolorze Ceramique. Części ze skóry i tkaniny oraz tył i przód zagłówków zdobi szew w kontrastowym kolorze Arizona. Beetle Dune – napęd. Pod względem technologii napędu samochód nawiązuje do modeli seryjnych. Silnik benzynowy z turbodoładowaniem o mocy 210 KM w połączeniu z 6-biegową DSG przyspiesza Beetla Dune do 60 mph w zaledwie 7,1 sekundy (100 km/h: 7,3 sekundy). Prędkość maksymalna wynosi 141 mph (227 km/h), co w Ameryce jest prędkością zasługującą na miano „wyścigowej”, a w Niemczech dopuszczalną na autostradach. Jednak ważniejszy i robiący większe wrażenie jest sposób, w jaki Volkswagen przenosi tę moc na drogę. W tym aucie z napędem na przednią oś widać między innymi zalety doskonałej konstrukcji układu zawieszenia (precyzyjnie prowadzone przednie kolumny i czterowahaczowa oś tylna). Beetle z mocniejszymi silnikami turbo – zatem także Dune – posiadają elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego XDS. Źródło: Volkswagen Group Polska
  12. Volkswagen Beetle Dune Concept (2014)
  13. Volkswagen Beetle Dune Concept oficjalnie Mi wcale się nie podoba. Przerost formy - zresztą dyskusyjnej - nad treścią...
  14. Klasyk z roku 1966. Pięknie zrobiony jest... Więcej: Just Stance Eternal Influences | Just Stance
  15. A co powiecie na to?.... Więcej: Jay Johnston's Newing/Alpil Volkswagen Beetle - Stance Works
  16. Fajnie postarzony i zglebiony... Więcej: Finding the One
  17. [h=1]VW Beetle TDI Diesel Mile High 0-60 MPH Performance Test[/h]
  18. [h=1]2013 Volkswagen Beetle Convertible 70's Edition Test Drive & Car Video Review[/h]
  19. Genialny SWAP, według mnie. More: A BEETLE THAT THINKS IT'S A BMW - Speedhunters
  20. [h=1]2012 Volkswagen Beetle - Tour Feature[/h]
  21. [h=1]Watch the 2014 Volkswagen Beetle GSR Debut at the Chicago Auto Show[/h]
  22. [h=1]Old vs New: 2012 Volkswagen Beetle[/h]
  23. [h=1]2012 Volkswagen Beetle 2.5 - WINDING ROAD Quick Drive[/h]
  24. [h=1]2012 Volkswagen Beetle - Pierwszy test[/h]
×