Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'balocco' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 4 wyniki

  1. Gama 4x4 Jeeprzuca wyzwanie Juventusowi na torze off-roadowym w Balocco. · Mistrzowie Klubu “Bianconeri” na specjalnym torze rajdowym Balocco testowali kultowego Jeepa Wranglera, flagowego Jeepa Grand Cherokee oraz nową generację Jeepów Cherokee. · 16 maja 2014 r. emocjonującym dniem terenowej jazdy dla zawodników Juventusu. · Drugi sezon z rzędu, marka Jeep występuje jako Oficjalny Sponsor u boku zwycięskiej drużyny Mistrzów Włoch i wraz z “ Bianconeri” przygotowuje się do zdobycia Mistrzostwa w piłce nożnej w serii A 2013-2014. · W 2013 roku, dzięki ponad 730 tysiącom sprzedanych egzemplarzy, Jeep po drugi raz z rzędu ustanowił nowy rekord świata sprzedaży. Na Balocco Proving Ground – torze próbnym samochodów marek Fiat Chrysler Automobiles – 16 maja br. był dniem pełnym emocji: na specjalnym torze rajdowym, Mistrzowie Włoch wraz ze swoimi instruktorami testowali legendarne osiągi 4x4 modeli Jeep. Flota 10 samochodów, począwszy od kultowego Wranglera, poprzez nową generację niedawno wprowadzonych na rynek włoski i europejski średnich SUV-ów Cherokee aż po flagowy model Grand Cherokee (najwyższy wyraz wartości takich jak: wolność, autentyczność, przygoda czy pasja, stanowiący punkt odniesienia pod względem mocy, komfortu, innowacyjności i jakości technicznej) pozwoliła mistrzowskiej drużynie przeżyć niezapomniany dzień, wypełniony dobrą zabawą i przygodą, które charakteryzują styl życia ludzi wybierających modele Jeepa. Samochody testowane przez Mistrzów z Juventusu to nowa generacja średnich SUV-ów Jeep Cherokee w wersji Trailhawk, najlepiej przystosowanej do jazdy terenowej, wyposażonej w silnik 3.2 benzyna o mocy 272 KM montowany z nową, dziewięciostopniową automatyczną skrzynią biegów i wyróżniającej się również z zewnątrz elementami, które sugerują duże możliwości jazdy terenowej, charakterystyczne dla tej wersji, takie jak: specjalne zderzaki i opony oraz większy prześwit. Charakterystyczny dla wersji Trailhawk Jeepa Cherokee jest również dwubiegowy układ napędowy Jeep Active Drive Lock z PTU, zarządzanie momentem obrotowym, reduktor terenowy, Selec-Speed Control oraz blokowanie tylnego mechanizmu różnicowego, aby zapewnić większą moc podczas ekstremalnej jazdy terenowej. Piłkarze testowali ponadto legendarne możliwości terenowe kultowego Jeepa Wranglera w wersji Rubicon, najwyższej i najsprawniejszej w jeździe terenowej z gamy Wranglera. Wyposażony w przednie zawieszenie ze sztywną osią Dana 44, niepokonany Jeep Wrangler Rubicon może poszczycić się wyjątkowymi umiejętnościami terenowymi, dzięki systemowi napędu 4x4 typu „part-time" z przełożeniem reduktora Rock-Trac-, występującym wyłącznie w tej wersji, charakteryzującym się doskonałym przełożeniem redukcyjnym 4.0:1; elektronicznym blokadom przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego i systemowi rozłączania stabilizatora przedniego - Active Sway Bar System, ułatwiającemu pokonywanie ekstremalnych przeszkód terenowych. Wreszcie, na torze w Balocco nie mogło zabraknąć najwyższej klasy Grand Cherokee, wyposażonego w doskonały turbodiesel o pojemności 3,0 litra V6 z bezpośrednim elektronicznym wtryskiem Common Rail, wyposażonym w technologię Multijet II, o mocy 250 KM i momencie obrotowym równym 570 Nm oraz układy napędowe Quadra-Trac II i Quadra-Drive II z samoblokującym tylnym mechanizmem różnicowym o ograniczonym tarciu wewnętrznym ELSD (Electronic Limited-slip Differential). Obydwa systemy umożliwiają bezpieczne pokonywanie najbardziej ekstremalnych tras, dzięki doskonałemu przełożeniu redukcyjnemu 2,72:1. Obok Juventusu, w charakterze Oficjalnego Sponsora, drugi raz z rzędu, również marka Jeep, która tak jak Klub “Bianconeri”, który w niedzielę 18.05. rozegrał ostatnie spotkanie Mistrzostw i świętować będzie trzecie z rzędu zdobycie „Scudetto”, udowodniła determinację w dążeniu do celu i osiąganiu rekordowych wyników. W zeszłym roku amerykańska marka zanotowała kolejny sukces , osiągając drugi raz z rzędy absolutny światowy rekord sprzedaży ponad 730 tysięcy egzemplarzy i odnotowując nieprzerwalny wzrost, trwający od czterech lat zarówno na świecie, jak i w Ameryce. Juventus i marka Jeep to dwie ikony, w których DNA wpisane są autentyczność, pasja oraz ogromny potencjał do podejmowania i pokonywania wyzwań. Od wprowadzenia pierwszego egzemplarza w 1941 roku, Jeep może faktycznie poszczycić się światową sławą i ponad 15 milionami wyprodukowanych i sprzedanych na świecie samochodów. Również Juventus ma za sobą chlubną przeszłość: założony w 1897 roku, ma ponad dwieście pięćdziesiąt milionów kibiców na całym świecie (11 milionów w samych tylko Włoszech) i może się poszczycić szeregiem sukcesów, w tym: 32 oficjalne tytuły Mistrza Włoch, 9 Pucharów Włoch, 5 Superpucharów Włoch, 3 Puchary UEFA, 1 Puchar Zdobywców Pucharów, 2 Superpuchary europejskie, 2 Puchary w Lidze Mistrzów i 2 Puchary międzykontynentalne. Sprzedawana od kwietnia we Włoszech i na głównych rynkach europejskich, nowa generacja Cherokee, to całkowicie nowy samochód, potrafiący zaoferować Klientom nowoczesną interpretację hasła "Go anywhere, do anything", które od zawsze towarzyszy tej legendarnej amerykańskiej marce i proponuje trzy wersje wyposażenia: Longitude, Limited i Trailhawk wyposażone w nowy silnik turbodiesel Multijet II o pojemności 2,0 litrów oraz Pentastar benzyna o pojemności 3,2 litra. 2- litrowy turbodiesel będzie dostępny w wersjach o mocy 140 i 170 KM, przy maksymalnym momencie obrotowym 350 Nm. 170-konna wersja dwulitrowego silnika jest montowana z nową, dziewięciostopniową automatyczną skrzynią biegów, która po raz pierwszy pojawia się w tej kategorii w nowym Jeepie Cherokee, natomiast wersja 140-konna jest montowana z sześciostopniową manualną skrzynią biegów. System Stop/Start zmniejszający zużycie paliwa oraz emisję CO2 jest montowany w standardzie w obydwóch wersjach 2-litrowego turbodiesela. V6 Pentastar o pojemności 3,2 litra, mocy 272 KM i momencie 315 Nm jest dostępny tylko i wyłącznie w połączeniu z nowym, dziewięciostopniowym, automatycznym napędem. Wprowadzony na rynek europejski w połowie 2013 roku, Jeep Grand Cherokee MY 2014 jest sprzedawany w wersji wyposażenia Laredo, Limited, Overland, SRT oraz ekskluzywnej wersji gamy- Summit. Każdy element wyposażenia Grand Cherokee wygląda teraz jeszcze bardziej prestiżowo i jest jednoznacznie rozpoznawalny jako premium. Również nagrodzone wnętrza kultowego Jeepa wyróżniają się zaawansowaną technologią oraz wysokiej jakości wykończeniem. Dostępne są cztery wersje silnikowe, wszystkie montowane z ośmiostopniową automatyczną skrzynią biegów: obok doskonałego 3-litrowego turbodiesela V6 CRD z technologią Multijet II o mocy 190 i 250 KM, gama obejmuje silniki benzynowe V6 Pentastar 3,6 litra i V8 5,7 litra (dostępne tylko i wyłącznie w wersji Overland oraz Summit) oraz V8 HEMI 6,4 litra (tylko w wersji SRT). Kultowy model marki - Wrangler- zawsze był i pozostaje najsłynniejszym na świecie egzemplarzem gamy Jeep: to samochód o niepowtarzalnym charakterze, który od zawsze potrafił zapewnić swoim Klientom jedyną w swoim rodzaju wolność, dzięki umiejętnościom bezpiecznego pokonywania najbardziej ekstremalnych tras rajdowych. Nowsza wersja Jeepa Wranglera, Jeep Wrangler Unlimited, dzięki szerszemu rozstawowi osi 52 cm i większemu wnętrzu, jest w stanie wygodnie pomieścić pięciu pasażerów. Jeep Wrangler Unlimited łączy doskonałe umiejętności jazdy w terenie z przestronnością i wszechstronnością samochodu do codziennego użytku, aby przekształcić króla off-road w czterodrzwiowy kabriolet 4x4. Jeep Wrangler jest dostępny w wersji wyposażenia Sport, Sahara i Rubicon i wyposażony jest w doskonałą jednostkę napędową 2,8 litra turbodiesel common-rail o mocy 200 KM z systemem Stop/Start. Czterodrzwiowa wersja Jeepa Wrangler Unlimited występuje w dwóch wersjach: Sahara i Rubicon napędzanych turbodieselem 2,8 litra Common-Rail. Tylko i wyłącznie w wersji Sahara z automatyczną skrzynią biegów Jeepa Wranglera i Jeepa Wranglera Unlimited dostępny jest silnik V6 benzyna o pojemności 3,6 litra. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. W Balocco przekazano Klientom pierwsze w Europie egzemplarze Alfy Romeo 4C Launch Edition. - Limitowana i numerowana seria „Launch Edition” - 500 egzemplarzy w Europie - ekskluzywna wersja, którą charakteryzują między innymi wykończenia z włókna węglowego i matowy kolor nadwozia „Bianco Carrara”. - Oficjalna ceremonia dla pierwszych 5 Klientów przybyłych ze Szwajcarii, Francji, Niemiec, Holandii i Włoch. - Specjalnie dla nich - wyjątkowe doznania za kierownicą w obecności kierowców testowych Alfa Romeo i testowanie nowego supersamochodu Alfa Romeo w idealnie nadającym się do tego miejscu: na torze. - Gość honorowy wydarzenia - kierowca Nicola Larini, zdobywca pucharu w 20. rocznicę zwycięstwa DTM za kierownicą Alfy Romeo 155 V6 Ti. - W prezencie dla 5 Właścicieli 4C „Launch Edition” ekscytujące okrążenia toru w towarzystwie sławnego kierowcy. W Ośrodku Badawczym w Balocco (koło Vercelli) na torze testowym Grupy FIAT-CHRYSLER odbyła się uroczystość przekazania Klientom pierwszych 5 egzemplarzy Alfy Romeo 4C z limitowanej i numerowanej serii „Launch Edition”, liczącej w Europie 500 egzemplarzy - serii, która podkreśla powrót marki do świata lekkich samochodów sportowych coupé. Pierluigi De Silvestro (Szwajcaria), Philippe Walch (Francja), Carlos Diniz (Niemcy), Aldo Mariani (Holandia) i Stefano Zanotti (Włochy) - oto dumni właściciele tych fascynujących samochodów, którzy zostali zaproszeni do przeżycia swoistego „brand experience” oraz odkrywania i czerpania z autentycznych wartości marki, takich jak: włoski styl, świetne osiągi i doskonałość techniczna, ukierunkowane na zapewnienie maksymalnej przyjemności z jazdy z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa. W scenerii dawnych warsztatów Autodelty w Balocco, honory gospodarza pełnił Louis Carl Vignon, szef marki Alfa Romeo na Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę, natomiast Alessandro Maccolini, główny projektant Alfy Romeo 4C, odkrył sekrety prac nad modelem. Poza tym, goście mieli okazję poczuć smak doskonałych możliwości 4C dzięki sesji testowej na torze, prowadzonej w obecności pracujących tam ekspertów, na którym prace nad rozwojem i doskonaleniem wszystkich modeli Alfy Romeo są prowadzone od 1962 roku. W ceremonii uczestniczył również kierowca Nicola Larini, który otrzymał puchar upamiętniający zdobycie w 1993 roku tytułu w DTM za kierownicą Alfy Romeo 155 V6 Ti, do dziś jedynego samochodu innego niż niemiecki, który wygrał prestiżowe niemieckie mistrzostwa DTM. To właśnie sam Mistrz zafundował pierwszym Klientom jedyne w swoim rodzaju emocje, prowadząc u Ich boku Alfę Romeo 4C na torze w Balocco. Cała piątka Bohaterów wydarzenia to prawdziwi „Alfisti”, którzy zarezerwowali swoje „Launch Edition” przy okazji 83. Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie, kiedy oficjalnie zostało rozpoczęte składanie zamówień: w zaledwie 10 dni zebrano prawie dwa razy więcej zamówień niż dostępnych samochodów, co potwierdza jak silne, autentyczne i powszechne na całym świecie jest zamiłowanie do Alfy Romeo. Alfa Romeo 4C „Launch Edition” może „przybrać dwie szaty” - „Czerwoną Alfa” (Rosso Alfa) lub specjalną matową „Białą Carrara” (Bianco Carrara). Linia tej limitowanej serii wzbogacona jest przez pakiet aerodynamiczny z włókna węglowego, obejmujący reflektory, spoiler i obudowy lusterek zewnętrznych, który oprócz podkreślenia stylu samochodu, redukuje dodatkowo jego ciężar. Ponadto pakiet ten jest wzbogacony o tylny wlot powietrza z aluminium z ciemnym wykończeniem, reflektory Bi-Led oraz obręcze ze stopów lekkich 18” (koła przednie) i 19” (koła tylne) z ciemnym wykończeniem. Poza tym, aby jeszcze bardziej podkreślić sportowy wygląd auta, zamontowano zaciski hamulcowe w określonym kolorze, sportowy układ wydechowy oraz zestaw zawieszenia ze specjalną regulacją amortyzatorów i tylnego drążka poprzecznego. Ten sam styl widoczny jest wewnątrz samochodu, gdzie oprócz charakterystycznego, znaczka z numerem od 1 do 500, na pierwszy plan wysuwają się sportowe fotele oraz kierownica, obszyta skórą i mikrowłóknem z białymi obszyciami. W przypadku czerwonej barwy, Alfa Romeo 4C „Launch Edition” posiada czerwone obszycia na kierownicy, drążku hamulca ręcznego, wycieraczkach, klamkach i sportowych fotelach. Oczywiście, ekskluzywna Alfa Romeo 4C „Launch Edition” jest kwintesencją sportowego ducha ukrytego w samym sercu „DNA Alfa Romeo”: to osiągi i doskonałość techniczna ukierunkowana na zapewnienie maksymalnej przyjemności z jazdy z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa. Alfa Romeo 4C jest więc prawdziwą „driving machine”, która bez żadnych kompromisów na torze daje z siebie wszystko. Na torze, na którym prędkość, krótsza droga hamowania oraz przyspieszenie poprzeczne są niezbędne do uzyskania pierwszorzędnych czasów przejazdu, a Alfa 4C może zaoferować przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,5 sekundy, 258 km/h maksymalnej prędkości oraz szczytowe wartości opóźnienia rzędu 1,2 g oraz przyspieszenia bocznego powyżej 1,1 g. Wszystko to uzyskuje się dzięki optymalnemu i zrównoważonemu rozłożeniu obciążeń 40% na oś przednią, 60% na tylną, co daje stosunek masy do mocy poniżej 4 kg/ KM. Doskonałe osiągi uzyskiwane są również dzięki połączeniu nowego silnika 1750 turbo benzyna o mocy 240 KM ze skrzynią biegów najnowszej generacji, z podwójnym sprzęgłem Alfa TCT i nowoczesnym selektorem Alfa D.N.A., wzbogaconym o nowy tryb „Race." Czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1750 z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem 200 bar oraz korpusem silnika wykonanym z aluminium uzyskuje doskonałe osiągi: wartości momentu obrotowego i mocy plasują go u szczytu swojej kategorii, dzięki wartościom odpowiednio ponad 200Nm/l oraz 137KM/l, natomiast maksymalna moc wynosi 240 KM (176 kW) przy 6000 obrotów na minutę. Poza tym, niesamowita elastyczność i sportowy charakter zapewnione są przez maksymalny moment obrotowy 350 Nm, dostępny w zakresie od 2100-4000 obrotów, a 80% tej wartości jest osiągana już przy 1800 obrotów. Wreszcie, 5 nabywców Alfy Romeo 4C „Launch Edition” mogło z bliska zobaczyć egzemplarz 33 Stradale z 1967 roku, należący do Muzeum Alfy Romeo. Samochód, który łączył wyjątkowe wymagania mechaniczne i funkcjonalne ze stylem, eksponując poprzez silnik i nadwozie niepowtarzalne cechy Alfy Romeo. Tym kultowym modelem, dla wielu jednym z najpiękniejszych samochodem coupé wszech czasów, inspirowali się projektanci Alfy Romeo podczas realizacji nowego supersamochodu, nawiązując do jego wymiarów i „sylwetki”. Źródło: Fiat Auto Poland
  3. Obchodytrzech ważnych rocznic w stuletniej historii marki Alfa Romeo: 50.urodziny modelu Giulia, 50 lat toru próbnego Balocco i pięć dekaddziałalności Registro Italiano Alfa Romeo (R.I.A.R.). Rok2012 to dla Alfy Romeo święto 50.rocznicy narodzin Giulii − modelu szczególnego w stuletnichdziejach marki, który zadziwił świat technicznym i kreatywnympotencjałem Alfy Romeo, przeżywającej wówczas okres wyjątkowejprosperity. Wytwornystylw połączeniu z innowacyjną techniką oraz doskonałymi osiągami iniezawodnością, to tylko niektóre z powodów, które złożyłysię na sukces tego samochodu. W latach 1962-1977 sprzedaż różnychwersji nadwoziowo-silnikowych wyniosła okrągły milion egzemplarzy,osiągając znaczący poziom, także w skali międzynarodowej. Niebędzie przesady w stwierdzeniu, że swą pozycję jednej znajsłynniejszych ikon Alfy Romeo w świecie motoryzacji, Giuliazawdzięcza głównie sukcesowi komercyjnemu i uznaniu szerokiejKlienteli. Światowapremiera prasowa Giulii TI odbyła się 27 czerwca 1962 roku na torzeMonza, a więc tam, gdzie Alfa Romeo testowała swe konstrukcjewyczynowe aż do początku lat siedemdziesiątych XX wieku i gdziezdobyła tak wiele laurów w wyścigach. Kolejna, wspaniała AlfaRomeo Giulia Sprint GTA stanęła ponownie do oficjalnej konkurencjina torze Brianza już trzy lata później. „Nacześć” Alfy Romeo Giulii powstało specjalne logo, nawiązującedo słynnej reklamy „designed by the wind” (stylizowanawiatrem), akcentującegoniezwykły ówcześnie, a godny uznania nawet dzisiaj, współczynnikaerodynamiczny Cx=0,34. Był to wynik rewolucyjnego i w znacznejmierze indywidualizowanego designu, dzięki któremu ten „sportowysedan” Alfy Romeo zawsze błyszczał na tle konkurencji rynkowej. Okazjądla uczczenia święta Giulii przez kluby Alfy Romeo, entuzjastówtej marki i fanów motoryzacji z całego świata, było spotkanie natorze próbnym Balocco w dniu 24 czerwca br. Wybór tego miejscazwiązany był z 50.rocznicą ukończenia budowy toru (rok 1962). Odległy o 60 km odMediolanu tor Balocco (Circuitodi Balocco)znajduje się w gminie Vercelli (Piemont), a całość infrastrukturyzajmuje powierzchnię 190 hektarów. Alfa Romeo była jednym zpierwszych europejskich producentów motoryzacyjnych mających wdyspozycji tego typu obiekty do celów testowych ibadawczo-rozwojowych, zarówno bolidów wyścigowych, jak isamochodów seryjnych. Pierwszym użytkownikiem toru, posiadającegoszereg trudnych zakrętów i przeszkód, symulujących możliwiewiernie prawdziwe warunki wyścigu, był oficjalny dział sportu AlfaRomeo − Autodelta. Wszystkiekolejne modele samochodów, poczynając od Giulii, testowane były wBalocco, dzięki czemu Alfa Romeo mogła umocnić pozycję lidera wkategoriach dynamiki osiągów − istotnego elementu światowejrenomy tej marki. Infrastruktura Balocco obejmuje dzisiaj ponad 80 kmtorów i nawierzchni wszelkiego rodzaju, na których prowadzić możnakompleksowe testy eksploatacyjne, nie tylko samochodów osobowych,ale także ciągników rolniczych i drogowych oraz pojazdówciężarowych i specjalnych. Wśródsamochodów udających się prosto z Balocco do Anglii, na zaliczanądo najciekawszych imprez motoryzacyjnych „Goodwood Festival ofSpeed” (od 28 czerwca do 1 lipca br.) znajduje się nowa Alfa RomeoGiulietta Quadrifoglio Verde. Dla całego teamu Alfy Romeo będzie tookazja do odwiedzin Klubów Alfy Romeo w siedmiu krajach na trasiepodróży: Włoch, Szwajcarii, Niemczech, Francji, Holandii, Belgiioraz Wielkiej Brytanii. Zdjęcia i video ze spotkań oraz przebiegu„światowej garden-party motoryzacji” zamieszczone będą wInternecie na www.goodwood.alfaromeo.comoraz http://twitter.com/alfa_giulietta. Piątądekadę działalności obchodzi także Registro Italiano Alfa Romeo(R.I.A.R), jeden z dwóch (oprócz Scuderia del Portello) oficjalny,fabryczny klub Alfy Romeo. Założony w roku 1962, R.I.A.R należydzisiaj do najbardziej prestiżowych stowarzyszeń tego rodzaju,zrzesza około dwóch tysięcy członków, zarządza kolekcjąnajrzadszych i najcenniejszych samochodów Alfa Romeo, a jegokalendarz wypełniony jest licznymi imprezami, zarówno we Włoszech,jak i zagranicą. Półwiecze swego istnienia „Registro”świętował z udziałem swych członków oraz instytucji lokalnych wsobotę 23 czerwca na torze Cremona, gdzie debiutujący w roku 1924samochód „P2” zdobył pierwsze mistrzostwo świata dla markiAlfa Romeo. Historiamodelu Alfa Giulia: Pierwszesamochody Alfa Romeo Giulia zostały wprowadzone do produkcji w roku1962. Auto to było wytwarzane w wielu wersjach nadwoziowych isamochody te miały charakter sportowy. Podstawowa odmiana Alfa RomeoGiulia 1600 TI o pojemności 1600 cm³ osiągała prędkośćmaksymalną 165 km/h i rozpędzała się do prędkości 100 km/h wciągu 14,7 s. To bardzo dobry wynik, jak na 5-osobowy samochód znadwoziem sedan wytwarzany w 1962 r. Rok później Alfę Giuliawyposażono w jeszcze mocniejszy silnik, otrzymała ona oznaczenieSuper. Silnikwykonany był ze stopów lekkich. W kadłubie osadzone są mokretuleje cylindrowe a poniżej tulei znajduje się wał korbowypodparty na 5 łożyskach. Dwa wałki rozrządu umieszczone są wgłowicy i uruchomiają zawory ustawione względem siebie pod kątem80°, w układzie V (widlastym). Paliwo przygotowywane jest wdwugardzielowym gaźniku typu Solex. Nadwoziadla tego modelu opracowywały takie firmy jak Bertone, Pininfarina iZagato. Danetechniczne samochodu Alfa Romeo Giulia 1600 TI Nadwozie samonośne, 2-drzwiowe, 5-miejscowe Silnik 4-suwowy, 4-cylindrowy rzędowy, chłodzony cieczą, umieszczony z przodu auta i napędzający koła tylne Pojemność skokowa - 1570 cm³ Moc maksymalna - 67,7 kW (92 KM) przy 6000 obr/min Stopień sprężania - 9:1 Skrzynia przekładniowa 5-biegowa synchroniczna Hamulce przednie i tylne tarczowe Ogumienie o wymiarach 155SR15 lub 165SR14 Długość/szerokość/wysokość - 414/156/143 cm Rozstaw osi - 251 cm Masa własna pojazdu - 1060 kg Prędkość maksymalna - 165 km/h Zużycie paliwa - 7,5 - 13,5 l/100 km Źródło: Fiat Auto Poland
  4. Lancia Stratos Revival Tuning and Testing at the Cicuito di Balocco <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=xfB1rkFx7qw?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=xfB1rkFx7qw?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
×