Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'automatycznego' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 3 wyniki

  1. Mazda CX-5 rozbita podczas jazdy prbnej - zawid system automatycznego hamowania A mnie dziwi, że przedstawiciel salonu zdecydował się pozwolić kierowcy na taki "test", choć z drugiej strony skoro system ma działać, to czemu potencjalnemu klientowi tego nie udowodnić?
  2. Technologiaautomatycznego utrzymywania ciśnienia w oponach Goodyear Innowacyjnatechnologia Goodyeara pomoże oszczędzać paliwo i ograniczaćemisję CO2 Hanower,21 września 2012 r. –Przez ostatni rok naukowcy Goodyeara pracowali nad nową technologiąautomatycznego utrzymania ciśnienia w oponach (AirMaintenance Technology – AMT).Innowacyjna technologia zredukuje wydatki na paliwo i zmniejszyemisję CO2,jednocześnie zwiększając wydajność opon i eliminująckonieczność uzupełniania poziomu powietrza. Technologia AMT firmyGoodyear zostanie zaprezentowana na stoisku B22 w hali 12 TargówPojazdów Użytkowych IAA w Hanowerze. Mechanizmsystemu AMT pozwala utrzymać stałe, optymalne ciśnienie powietrzaw oponach bez użycia zewnętrznych kompresorów, układówelektronicznych czy zaangażowania kierowcy. Utrzymanie właściwegociśnienia powietrza w oponach przekłada się na zwiększenieekonomiki paliwowej, wydłużenie żywotności opony i poprawę jejzachowania podczas jazdy. Zastosowanie opon z nową technologiąGoodyeara może przynieść użytkownikom opon m.in. następującekorzyści: 1.Poprawa efektywności paliwowej Utrzymaniewłaściwego ciśnienia w oponach jest bardzo ważne w segmenciepojazdów użytkowych. Szacuje się, że każde 0,5 bara (50 kPa)poniżej normy oznacza skrócenie dystansu możliwego do przejechaniana litrze paliwa o 1 procent1.Jedna setna może błędnie wydawać się wartością nieistotną –oszczędność może wynieść nawet ponad 735 euro w paliwie (wprzypadku pojazdu zużywającego 35 l/100 km, przy przebiegu 150 tys.kilometrów rocznie i cenie paliwa 1,40 euro za litr2). 2.Wydłużenie żywotności bieżnika SpecjaliściGoodyeara przewidują, że AMT odegra znaczącą rolę w wydłużaniużywotności bieżników na rynku pojazdów komercyjnych. W przypadkuopony, w której ciśnienie jest o 10% za niskie, żywotnośćbieżnika skraca się nawet o 9-16%3.Wykorzystując system AMT operatorzy flot pojazdów użytkowych będąmogli realizować pełen potencjał opon, przy zachowaniu najwyższychparametrów dotyczących bezpieczeństwa. 3.Optymalizacja pracy Kosztyzwiązane z eksploatacją opon są najwyższą pozycją w kategoriikosztów eksploatacyjnych ponoszonych przez operatorów pojazdówkomercyjnych, przy czym niemal połowa wszystkich awarii pojazdówciężarowych i naczep jest związana z ogumieniem4. Prawidłoweciśnienie powietrza w oponach jest niezbędne dla zachowaniaoptymalnych parametrów prowadzenia pojazdu. Zbyt niskie, oznaczanierównomierne rozłożenie nacisku na drogę, a także zmniejszaobszar kontaktu bieżnika z nawierzchnią i może miećnegatywny wpływ na strukturę korpusu opony, który jest bardzoważny dla późniejszego bieżnikowania. Zpojazdami użytkowymi wiążą się inne wyzwania dla systemu AMT –opony są większe, pokonują dłuższe dystanse, a przewożoneładunki są znacznie cięższe. Opony pojazdów użytkowych pracująz dużo wyższym ciśnieniem powietrza – zwykle wynosi ono 850 kPa,w porównaniu do 250 kPa w przypadku opon do pojazdów osobowych. Tostwarza znacznie większe wyzwanie dla systemu pompowania. Żywotnośćopony do pojazdu użytkowego często wydłuża się poprzezbieżnikowanie. System AMT przeznaczony dla pojazdów użytkowychjest projektowany tak, by działał również po bieżnikowaniu. „Jesteśmyprzekonani, że zastosowanie systemu AMT w pojazdach użytkowych nietylko zwiększy wydajność opon, lecz także przyniesie oszczędnościwłaścicielom i operatorom flot poprzez wydłużenie życiabieżnika i zmniejszenie zużycia paliwa. Postępy, jakich dokonujemyw pracach nad tą technologią, napawają nas dużym optymizmem. Wplanach mamy już kolejne testy tej koncepcji” – powiedziałJean -Claude Kihn, Dyrektor techniczny Goodyear. Opracowaniei rozwinięcie zastosowań użytkowych tej koncepcji oraz technologiiwspierających jest dziełem inżynierów z Centrum InnowacjiGoodyear w Akron w stanie Ohio. Prototypowe opony wyprodukowano wfabryce Goodyeara w Topeka w stanie Kansas, gdzie rygorystyczne testypotwierdziły skuteczność działania mechanizmu pompującego AMT. Wprzyszłym roku planowany jest szeroko zakrojony test z udziałemflot pojazdów w celu pozyskania od klientów informacji osprawowaniu się systemu w warunkach roboczych. Dotacjaw wysokości 1,5 mln dolarów, udzielona przez Biuro PojazdówMechanicznych Amerykańskiego Departamentu Energii, przyspiesza pracebadawczo -rozwojowe nad systemem AMT dla pojazdów użytkowych.Prace nad systemem AMT dla opon do pojazdów osobowych wesprze zkolei dotacja badawczo-rozwojowa rządu Luksemburga. OfertaGoodyear Dunlop Europe obejmuje ponad 400 różnych typów opon dopojazdów użytkowych, autobusów i autokarów w ponad 55 rozmiarach.Wielu wiodących w świecie producentów pojazdów użytkowychmontuje opony Goodyear jako wyposażenie oryginalne. Są wśródnich: DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Scania i Volvo.Goodyear jest także dostawcą opon dla wszystkich największychproducentów naczep. Dzięki ofercie Fleet First, w skład którejwchodzą usługi TruckForce, ServiceLine24h, pomoc drogowa, usługaMobility, system internetowego zarządzania FleetOnlineSolutions oraztechnologia Goodyear Retread, Goodyear może zaproponować najszerszyw branży zakres usług dedykowanych. Goodyearjest jednym z największych producentów opon na świecie, z centraląw Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumoweoraz środki chemiczne w ponad 53 zakładach w 22 krajach. Swojądziałalność prowadzi w większości krajów świata. Dwaośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg wLuksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, którewyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii iparametrów. Goodyear zatrudnia około 72 000 pracowników. W Polscefirma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Savai Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy OponiarskiejDębica S.A. 1 Goodyear (2003). S 10: Factors Affecting Truck Fuel Economy. Radial Truck and Tire Retread Service Manual, pg. 64-81. 2 Kotanides Jr., J. (2012). 3 Statistic according to “The High Cost of Low Tire Pressure” by Mark S. Kuhar 4 American Trucking Association, (2008). Tire Pressure Monitoring and Inflation. Heavy Duty Trucking Magazine. Źródło: Goodyear
  3. Wielka obsuwa automatycznego systemu fotoradarw
×