Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'adac' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 12 wyników

  1. Abarth będzie dostawcą silników na Mistrzostwa ADAC Formuły 4 w Niemczech. Pierwsza runda w sezonie 2015 zaplanowana jest od piątku 17 do niedzieli 19 kwietnia na torze Oschersleben. W najbliższym sezonie nowe samochody wyścigowe ADAC Formuły 4 będą wyposażone w silniki Abarth`a. Po długiej serii testów, ADAC wybrało Abarth`a na partnera odbywających się w Niemczech Mistrzostw Formuły 4, które zajmują miejsce dotychczasowej Formuły ADAC. „Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że „wyścigowy duch” marki ze znaczkiem Skorpiona nadal przekłada się na tak prestiżową aktywność, jaką jest Formuła 4 ADAC, certyfikowana przez FIA – powiedział Marco Magnanini, szef Abarth`a na rynkach EMEA - Z jednej strony Abarth dostarcza Klientom na całym świecie produkty doskonałej jakości i o dużym zaawansowaniu pod względem technologicznym, z drugiej nadal zachowuje swoje „wyścigowe DNA”. „Jesteśmy zaszczyceni, że możemy powitać Abarth`a w rodzinie ADAC – powiedział prezes ADAC Sport Hermann Tomczyk - Dzięki Abarth`owi, ADAC zyskuje na partnera Mistrzostw ADAC Formuły 4 w 2015 roku nowego cennego producenta. Poza tym, Abarth dostarczał już swój silnik na Mistrzostwa Formuły 4 we Włoszech i była to ogromna przyjemność zarówno dla zespołu, jak i dla Federacji”. Abarth będzie dostarczał silniki na Formułę 4, która, biorąc również pod uwagę bardzo niski wiek kierowców, spełnia funkcję przygotowawczą do następnych kategorii: to okazja dla marki ze znakiem Skorpiona, aby wyszkolić i promować młodych sportowców, którzy w przyszłości mają szansę stać się wielkimi kierowcami. Od wielu lat zresztą, program rozwoju młodych kierowców startujących w bolidach był podstawą do wykształcenia generacji kierowców, którzy dzisiaj biorą udział w Formule 1, takich jak czterokrotny Mistrz Świata Sebastian Vettel, Nico Hulkenberg, Nico Rosberg i Ralf Schumacher, a w DTM, jak: Martin Tomczyk, Pascal Wehrlein i Timo Glock, wywodzący się z Mistrzostw ADAC, które ich wypromowały. „Na początek nowego sezonu ADAC Formuły 4 stworzyliśmy wspólnie solidny „pakiet”– dodał Lars Soutschka, dyrektor ADAC Motorsport i Classic, który przewiduje Abarth`a, jako dostawcę silników, Tatuusa - jednoosobowych bolidów, Pirelli - opon oraz Motec, naszego legendarnego partnera, na dostawcę obręczy kół. Niecierpliwie czekam na debiut na torze naszej ADAC Formuły 4, napędzanej silnikiem Abarth”. Silnik Abarth 1.4 T-Jet 160 KM będzie montowany w bolidzie skonstruowanym przez włoskiego Tatuusa. Samochód ten zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, wymagany przez FIA. Pierwsza runda w sezonie 2015 ADAC Formuły 4 jest zaplanowana od piątku 17 do niedzieli 19 kwietnia na torze Oschersleben. Będzie to pierwsze z 8 zaplanowanych wydarzeń, z których dwa odbędą się na torach poza Niemcami. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. ADAC Rallye Deutschland 2014 Trailer
  3. ADAC w coraz wikszych kopotach. Producenci zrzekaj si nagrd przyznanych przez automobilklub Czyżby ADAC był już skończony? Oni nie kupili przypadkiem toru Nurburgring?
  4. Samochd roku ADAC - wyniki zostay sfaszowane Wstyd, wstyd, wstyd... Komu dziś wierzyć?
  5. ADAC nowym właścicielem Nurburgringu Skoro nowym właścicielem jest ADAC, to rzeczywiście tor trafił w dobre ręce
  6. [h=2]·Wszechstronny i nowoczesny Outlander: drugie miejsce w kategorii „wyższa klasa średnia”[/h][h=2]·Kompaktowy crossover ASX: czwarta lokata w kategorii „klasa średnia”[/h][h=2]·Legendarne, terenowe Pajero: dziewiąta pozycja w kategorii „wyższa klasa średnia”[/h][h=2]·Nowe Mitsubishi Space Star: zwycięzca wśród małych samochodów[/h] Firma Mitsubishi Motors, która słynie z pojazdów terenowych, najnowocześniejszych technologii oraz ogromnego doświadczenia w budowie aut z napędem elektrycznym, okazuje się również producentem samochodów, które nie pustoszą portfeli użytkowników. Dowodzą tego najnowsze wyniki porównania dokonanego przez niemiecki automobilklub ADAC, które pokazują, iż – pod względem niskich kosztów użytkowania – cztery modele japońskiego producenta plasują się w pierwszej dziesiątce swoich segmentów. Prymat w kategorii małych samochodów wiedzie Mitusbishi Space Star 1.0, którego konstrukcja zapewnia optymalną funkcjonalność kabiny i wykorzystanie dostępnej przestrzeni. Ogólne wyliczenia ADAC dotyczące kosztów stałych (podatek drogowy, składki na ubezpieczenie), warsztatowych (obsługa, opony) oraz eksploatacyjnych (paliwo, olej, obsługa serwisowa i przeglądy), a także utraty wartości dają wydatek 28,7 centów za każdy przejechany kilometr, co stanowi najlepszy wynik w segmencie. W klasie średniej pod lupę wzięto dynamiczny crossover ASX w wersji przednionapędowej z silnikiem 1.6 ClearTec Inform 2WD. Model ten zajął wysokie czwarte miejsce z wynikiem zaledwie 45,7 centa na kilometr. Natomiast w pierwszej dziesiątce klasy wyższej średniej znalazły się dwa modele Mitsubishi. Drugą lokatę wywalczył nowoczesny, funkcjonalny Outlander 2.0 2WD ClearTec Inform (52,4 centa na kilometr), a dziewiątą legendarne, terenowe Pajero 3.2 DI-D Inform z napędem na cztery koła w pięciodrzwiowej wersji z silnikiem diesla (67,9 centa na kilometr). „Te wyniki napawają nas dumą”, wyjaśnia Harald Schallberg, dyrektor ds. sprzedaży Mitsubishi Motors Germany GmbH. „Widać wyraźnie, że samochody firmy Mitsubishi Motors stanowią bogatą ofertę pod względem oszczędnej eksploatacji, technologicznego zaawansowania oraz jakości, dzięki czemu możemy z optymizmem spoglądać w przyszłość”. źródło: MMC Car Poland
  7. WYNIKI BADAŃ ZADOWOLENIA KLIENTÓW ADAC 2013 W NIEMCZECH MITSUBISHI MOTORS NA PODIUM Po czterdziestu latach obecności w Europie, Mitsubishi Motors utrzymuje pozycję marki kojarzonej przez europejskich klientów z wysoką jakością, której źródło tkwi w japońskich metodach konstruowania i produkowania samochodów, przekładających się na niezawodność cenioną na całym kontynencie. Świadczą o tym najnowsze wyniki badań zadowolenia klientów przeprowadzone przez ADAC i opublikowane niedawno w Niemczech. Ponad 20 tysięcy właścicieli samochodów zostało poproszonych o ocenę "swoich" marek, zarówno pod kątem samego produktu, jak i jakości obsługi klienta. ADAC to największy automobilklub w Europie, liczący ponad 18 milionów członków. Trend rosnący W tym roku, firma spod znaku Trzech Diamentów ponownie zabłysnęła w oczach swoich szczególnie wymagających, niemieckich klientów: Jakość serwisu: trzecie miejsce (w zeszłym roku czwarte miejsce); Postrzeganie marki: jedenaste miejsce (na 25 badanych marek); Zadowolenie z samochodu: ósme miejsce modelu ASX (bezpośrednio za europejskimi samochodami z segmentu premium). Uznanie dla modelu Space Star ADAC wysoko ocenił ostatnią propozycję firmy Mitsubishi Motors – całkowicie nowy, bardzo oszczędny i racjonalnie skonstruowany model Space Star. Wśród wielu zalet, szczególnie doceniono niskie zużycie paliwa, które w opinii magazynu “ADAC Motorwelt” (wydanie z września 2013) pozwoliło uznać ten samochód za „najlepszy wybór wśród ekonomicznych samochodów miejskich”. Źródło: MMC Car Poland
  8. więcej -> Continental zwycięzcą testu opon zimowych ADAC 2013, ranking sprzedaży motocykli, park samochodowy w Polsce, najnowsze modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. [h=1]WRC ADAC Rallye Deutschland 2013 | Highlights Day 1, 2 & 3 by JM[/h]
  10. więcej -> Continental liderem rankingów ADAC 2013, baza rejestracji pojazdów, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, nowe modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  11. więcej -> Audi A3 pierwsze w konkursie ADAC 2013 za jakość, ranking samochodów osobowych, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, centrum badań rynku | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  12. Rajd Niemiec ADAC (24-26 sierpnia 2012) Album zdjęć: Rajd Niemiec ADAC (24-26 sierpnia 2012) fot. CITROEN MEDIA - Auto Galeria, Zdjęcia Samochodów, Tuning, Exotic Trzecia podwójna wygrana Citroëna Sébastien Loeb i Daniel Elena, już przed startem do tegorocznej edycji Rajdu Niemiec rekordziści pod względem największej liczby zwycięstw w tym rajdzie, poprawili swoje własne osiągnięcie, wygrywając na nadreńskich trasach po raz dziewiąty. Dokładnie w dziesięć lat od czasu wywalczenia swego pierwszego triumfu w formacie WRC, ośmiokrotni Mistrzowie Świata zyskują prawo tytułowania się dziewięciokrotnymi zwycięzcami Rajdu Niemiec. Jeżeli dodamy do tego pięć wygranych z rzędu pary Loeb - Elena w ostatnich rajdach oraz piąte podium z rzędu wywalczone przez załogę Hirvonen - Lehtinen, widać, jak wielkimi krokami zespół Citroën Total World Rally Team zbliża się do zdobycia po raz ósmy tytułu mistrzowskiego w kategorii producentów. Ostatni, niedzielny etap Rajdu Niemiec z dwoma przejazdami odcinka specjalnego Dhrontal oraz krótkim oesem Power Stage w Trewirze był w zasadzie tylko finałowym sprintem po dwóch ciężkich etapach poprzednich. Załogi, które już wcześniej zapewniły sobie czołowe miejsca, rozdzielone dużymi odstępami czasowymi, skupiły się raczej na pilnowaniu wywalczonych pozycji, by nie tracąc ich dotrzeć do mety. Opuszczając park serwisowy, zawodnicy znowu niespokojnie spoglądali w niebo, ale bez wahania zachowali opony Michelin Pilot Sport o miękkiej mieszance, skuteczniejsze na mokrym asfalcie regionu Saary. Sébastien Loeb jadąc jako pierwszy wykorzystał czysty tor jazdy, bez błota naniesionego kołami kolejnych aut, by na OS13 odnotować już ósmą w tym rajdzie wygraną oesową. Mikko Hirvonen zajął na tym odcinku 3 miejsce, jadąc z dużą dozą ostrożności. Przed ostatnim prawdziwym oesem rajdu załogi ustawione zostały w odwrotnej kolejności, by po raz drugi pokonać 30 km trasy Dhrontal. Kierowcy zespołu Citroën Total World Rally Team zajęli tym razem szóste i siódme miejsce, ślizgając się na zabłoconej nawierzchni. Niemiecką rundę bieżącego sezonu Rajdowych Mistrzostw Świata zakończył dodatkowo punktowany Power Stage, wytyczony na ulicach Trewiru wokół Circus Maximus. Sébastien Loeb i Mikko Hirvonen zajęli na Power Stage dwa pierwsze miejsca, wzbogacając w ten sposób swój dorobek punktowy odpowiednio o trzy i dwa punkty. „Pomiędzy rajdami Finlandii a Niemiec zrobiłem sobie krótkie wakacje. Dziś widzę, że były udane!” – żartował zwycięzca, gorąco witany przez członków swojego zespołu i publiczność. – „Te trzy dni minęły nam znakomicie, ale warunki były naprawdę trudne. Pojechaliśmy najszybciej, ale również najbardziej regularnie. Niektórzy spośród rywali byli w stanie zagrozić nam pod względem czasów, ale nie ustrzegli się przed pułapkami czyhającymi na trasie. Po wypracowaniu znacznej przewagi musiałem skupić się na unikaniu błędów. Z każdym rajdem zbliżamy się do naszego celu – dziewiątego tytułu mistrzowskie miejsca, pomimo tego, że był to dla mnie weekend trudny, pełen przeszkód” – oświadczył na mecie Mikko Hirvonen. – „Rajd naprawdę sprawiał nam trudności, od początku do samego końca. Drogi były bardzo zabrudzone. Nie przepadam za jazdą w takich warunkach, ale w rajdach nie wybiera się tylko tego, co się lubi”. „Możemy być dumni z uplasowania dwóch naszych samochodów na podium po raz piąty z rzędu” – powiedział Yves Matton, Dyrektor Citroën Racing. – „Stale powiększamy naszą przewagę w klasyfikacji producentów Rajdowych Mistrzostw Świata. Dystans wobec rywali jest tak znaczny, że już w rajdzie Wlk. Brytanii staniemy przed szansą zapewnienia sobie tytułu Mistrzów Świata wśród producentów”. Cały zespół Citroën z żalem wspomina swojego dawnego kierowcę, Philippe’a Bugalskiego, który zmarł w ostatnich dniach wskutek nieszczęśliwego wypadku. W 2001 r. to właśnie „Bug” za kierownica Citroëna Xsara T4 wygrał Rajd Niemiec – wtedy rundę dopiero pretendującą do umieszczenia w kalendarzu WRC. Puchar przeznaczony dla zwycięzcy-producenta odebrał na podium w Trewirze w imieniu zespołu Jean-Paul Chiaroni, ówczesny pilot Bugalskiego, a obecnie koordynator zespołu Citroën Racing ds. meteorologii i zapoznań z trasą. Następna runda w kalendarzu Rajdowych Mistrzostw Świata FIA 2012 odbędzie się w dniach 14-16 września 2012 w Wielkiej Brytanii. Nieoficjalna klasyfikacja końcowa na mecie Rajdu Niemiec 1 Loeb / Elena Citroën DS3 WRC 3h 41:52,4 2 Latvala / Anttila Ford Fiesta RS WRC +2:00,1 3 Hirvonen / Lehtinen Citroën DS3 WRC +2:31,4 4 Østberg / Andersson Ford Fiesta RS WRC +3:24,4 5 Atkinson / Prévot Mini JCW WRC +9:10,4 6 Ogier / Ingrassia Skoda Fabia S2000 +9:50,8 7 Mikkelsen / Floene Skoda Fabia S2000 +12:22,7 8 Al-Attiyah / Bernacchini Citroën DS3 WRC +12:50,4 9 Sordo / Del Barrio Mini JCW WRC +14:17,3 10 Arzeno / Jamoul Peugeot 207 S2000 +15:20,1 12 Neuville / Gilsoul Citroën D Rajd w liczbach Miejsca Citroënów DS3 WRC i strata do lidera na kolejnych odcinkach specjalnych. Etap 1 Sébastien Loeb / Daniel Elena Mikko Hirvonen / Jarmo Lehtinen OS Klasyfikacja generalna OS Klasyfikacja generalna OS1: Mittelmosel 1 (24,90 km) 1 1 3 / +8,7 3 / +8,7 OS2: Moselland 1 (22,79 km) 1 1 7 / +13,6 5 / +22,3 OS3: Grafschaft 1 (21,23 km) 1 1 4 / +5,7 5 / +28,0 OS4: Mittelmosel 2 (24,90 km) 2 / +1,8 1 8 / +13,1 5 / +39,3 OS5: Moselland 2 (22,79 km) 1 1 3 / +5,3 5 / +44, Etap 2 Sébastien Loeb / Daniel Elena Mikko Hirvonen / Jarmo Lehtinen OS Klasyfikacja generalna OS Klasyfikacja generalna OS7: Stein & Wein 1 (26,54 km) 1 1 6 / +1:07,4 6 / +1:56,3 OS8: Peterberg 1 (9,37 km) 3 / +2,2 1 6 / +5,8 6 / +1:59,9 OS9: Arena Panzerplatte 1 (46,54 km) 1 1 3 / +5,1 3 / +2:05,0 OS10: Stein & Wein 2 (26,54 km) 3 / +5,4 1 4 / +5,9 3 / +2:05,5 OS11: Peterberg 2 (9,37 km) 2 / +0,2 1 6 / +4,4 3 / +2:09,7 OS12: Arena Panzerplatte 2 (46,54 km) 1 1 3 / +3,0 3 / +2:12,7 Etap 3 Sébastien Loeb / Daniel Elena Mikko Hirvonen / Jarmo Lehtinen OS Klasyfikacja generalna OS Klasyfikacja generalna OS13: Dhrontal 1 (30,76 km) 1 1 3 / +12,6 3 / +2:25,3 OS14: Dhrontal 2 (30,76 km) 6 / +9,9 1 7 / +13,8 3 / +2:29,2 OS15: Circus Maximus Trier (4,37 km) 1 1 2 / +2,2 3 / +2:31,4 Najlepsze czasy na odcinkach specjalnych: Etap 1: OS1 do OS3: S. Loeb; OS4: J.-M. Latvala; OS5: S. Loeb; OS6: J.-M. Latvala. Etap 2: OS7: S. Loeb; OS8: D. Sordo; OS9: S. Loeb; OS10 i OS11: O. Tänak; OS12: S. Loeb. Etap 3: OS13: S. Loeb; OS14: P. Solberg; OS15: S. Loeb. Najskuteczniejsi: S. Loeb, 8 najlepszych czasów; J.-M. Latvala i O. Tänak, po 2; D. Sordo i P. Solberg po 1. Kolejni liderzy rajdu: OS1 do OS15: S. Loeb. Klasyfikacja oficjalna Kierowców i Producentów w Rajdowych Mistrzostwach Świata FIA 2012 po rundzie 9/13: MON S MEX P ARG GR NZL FIN D GB F I E suma 1 Sébastien Loeb 28 11 27 0 25 28 26 26 28 199 2 Mikko Hirvonen 14 18 18 0 20 19 18 21 17 145 3 Petter Solberg 15 14 18 15 11 0 17 14 0 104 4 Mads Østberg 0 15 13 25 15 12 - 10 12 102 5 J.-M. Latvala 0 26 0 2 - 17 9 15 18 87 6 Jewgenij Nowikow 11 10 0 18 4 0 12 0 0 55 7 Martin Prokop 2 2 - 8 12 10 13 Armindo Araujo 1 0 6 0 0 0 4 0 - 11 14 C. Atkinson - - 0 - - - - 0 10 10 15 François Delecour 8 - - - - - - - - 8 16 D. Kuipers - - - 8 - - - - - 8 17 A. Mikkelsen - - - - - - - - 7 7 18 Pierre Campana 6 - - - - - - - - 6 19 M. Rantanen - - - - - - - 6 - 6 20 Henning Solberg 0 6 - - - - - - - 6 21 J. Ketomaa 0 0 0 2 - - - 4 - 6 22 P. Sandell - 4 - 0 - - - - - 4 23 Y. Al Rajhi - - - - - 4 - - - 4 24 K. Block - - 2 - - - 2 0 - 4 25 E. Brynildsen - 1 - - - - - - - 1 26 R. Trivino - - 1 - - - - - - 1 27 A. Al Kuwari - - - - - 1 - - - 1 28 M. Stohl - - - - - - 1 - - 1 29 M. Arzeno 0 - - - - - - - 1 1 30 P. van Merksteijn Jr. 0 - 1 - - - - 2 Ford WRT 15 40 15 26 10 15 23 27 26 197 3 M-Sport Ford WRT 16 12 10 31 12 10 12 12 0 115 4 Qatar World Rally Team - 8 8 15 6 0 10 2 10 59 5 Citroën Junior - - 6 12 12 12 - 6 6 54 6 Adapta WRT - - 12 - 15 - - 10 12 49 7 Mini WRC Team 26 - - - - - - - - - - - - 26 8 Brazil WRT - - - 10 0 0 6 - 4 20 Powyższe wyniki są oficjalne, ale mogą nie być ostateczne w razie ewentualnego ogłoszenia zmian przez FIA. Źródło: CITROEN MEDIA
×