Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów '508' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 12 wyników

  1. Nowy Peugeot 508 w barwach PKOl 22 października Irena Szewińska, Członkini Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego oraz Andrzej Kraśnicki, Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego odebrali kluczyki do nowych Peugeot 508. Samochody zostały uroczyście przekazane przez Dyrektora Handlowego Peugeot Polska, Tomasza Chodkiewicza, przed siedzibą Centrum Olimpijskiego. Peugeot Polska od 2 lat jest Oficjalnym Sponsorem Polskiego Ruchu Olimpijskiego, Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej oraz Polskiej Młodzieżowej Reprezentacji Olimpijskiej. Wspiera także Związki Sportowe, a flota modeli Peugeot w barwach Komitetu pokonała już przez ten okres ponad 2 000 000 kilometrów, czyli 50-krotność obwodu kuli ziemskiej. 22 października Irena Szewińska, siedmiokrotna medalistka igrzysk olimpijskich i dziesięciokrotna mistrzostw Europy oraz Andrzej Kraśnicki, Prezes PKOl odebrali jako pierwsi kluczyki do floty nowych Peugeot 508, które obok crossoverów 3008, minivanów 5008 oraz modeli 308 SW i Expert wspierają Polski Komitet Olimpijski oraz jego członków – Polskie Związki Sportowe dyscyplin olimpijskich w ich codziennej pracy. Tuż przed odebraniem samochodów przedstawiciele kierownictwa PKOl mieli okazję zapoznać się z nowościami technologicznymi i rozwiązaniami wprowadzonymi w modelu 508 oraz sportowymi planami marki Peugeot. Szczególne zainteresowanie wzbudziły reflektory Full LED, w które jest wyposażona flota Peugeot 508 oraz nowe silniki wysokoprężne 2.0 BlueHDi 180. Podczas ceremonii wręczenia Irena Szewińska powiedziała: „Jestem bardzo zadowolona z mojego dotychczasowego Peugeot 508 i z tym większą ciekawością i przyjemnością siądę za kierownicą nowego modelu (…)Firma Peugeot przyzwyczaiła mnie już do tego, że zamiast zmieniać mi opony na zimowe wymienia mi samochód na nowy”- dodała z uśmiechem. Prezes PKOl po przekazaniu samochodów dodał: „Jesteśmy wdzięczni za wsparcie ze strony Peugeot przede wszystkim dla Związków Sportowych, których codzienną działalność wspieramy samochodami marki Peugeot. Duch „Motion&Emotion,” to niewątpliwie wspólny mianownik sportowej codzienności PKOl oraz Peugeot. Zarówno dla komitetu - w kontekście przygotowań do kolejnych igrzysk - jak też dla Peugeot w przeddzień startu w Rajdzie Dakar - czeka nas emocjonujący rok”. Dyrektor handlowy Tomasz Chodkiewicz podkreślił, iż to szczególny zaszczyt i radość uczestniczyć za sprawą floty Peugeot w odradzaniu się siły polskiego sportu. Źródło: Peugeot Polska
  2. Nowy PEUGEOT 508 - samochód z charakterem Więcej zdjęć: PEUGEOT 508 fot. Peugeot - Zdjęcia, Tapety, Fotki, Samochody Zaprezentowany na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu nowy PEUGEOT 508, przeszedł poważną ewolucję stylistyczną i technologiczną, a także otrzymał nowe jednostki napędowe. Ten bogato wyposażony samochód rodzinny stanowi namacalny przykład dążenia do repozycjonowania marki. Nowy PEUGEOT 508 otrzymał nową osłonę chłodnicy, która będzie się pojawiać we wszystkich kolejnych modelach marki, a także nowe elementy wyposażenia, takie jak ekran dotykowy, kamera cofania i system kontroli martwego pola. Model został wyposażony w oszczędne, a jednocześnie wydajne jednostki napędowe spełniające wymogi normy Euro 6, takie jak 2.0 BlueHDi 150 z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach, z emisją CO2 na poziomie zaledwie 105g/km. Gama 508, od 2012 roku dostępna w trzech wersjach nadwoziowych, powiększa się o zupełnie nową wersję RXH 2.0 BlueHDi 180 EAT6, która będzie dostępna w Europie od listopada 2014 roku. Samochody z segmentu D - prestiżowe i rentowne Segment D, rodzinnych samochodów klasy średniej, to segment, w którym marka PEUGEOT jest obecna od dziesięcioleci. Rozpoznawalność i renoma producenta od dawna opiera się na sukcesie, jaki odniosły modele serii 4 i 5. W 30 europejskich państwach w segmencie tym sprzedaje się około 1 500 000 samochodów rocznie, z czego 45% to samochody trójbryłowe, typu sedan, a 55% to samochody typu kombi. PEUGEOT 508, dostępny w wersji sedan i kombi od samego początku, czyli od swojej premiery na początku 2011 roku, uplasował się w pierwszej trójce pod względem sprzedaży. Segment jest tradycyjnie zdominowany przez marki premium, które muszą jednak konkurować z markami popularnymi, które zyskały już 50-procentowy udział w tym rynku w Europie. W 2012 roku oferta modeli PEUGEOT 508 wzbogaciła się o wersję RXH HYbrid4, która stanowi śmiałą i nowatorską propozycję w klasie średniej „allroad”. To, co było niszą w momencie pojawienia się wersji RXH, dziś stało się prężnie rozwijającą się kategorią, która ciągle powiększa się o nowe modele. PEUGEOT 508 RXH HYbrid4 pozostaje modelem wyjątkowym wśród samochodów klasy premium: hybrydowy napęd, w którym zastosowano silnik wysokoprężny, kształt nadwozia charakterystyczny dla samochodów typu „allroad”, uniwersalny charakter w połączeniu z niskim poziomem emisji CO2, stanowią wciąż unikalne połączenie na rynku motoryzacyjnym. Prestiżowa i wyróżniająca się wersja PEUGEOT 508 RXH HYbrid4, teraz jest także dostępna z silnikiem spalinowym. Napędzany dwulitrowym silnikiem 2.0 BlueHDi 180 EAT6, nowy PEUGEOT 508 RXH, przyciągnie do segmentu D nowych klientów. Najmłodsza gama w historii marki PEUGEOT PEUGEOT 508 doskonale ilustruje dążenie do repozycjonowania samochodów marki, poprawy jej wizerunku na całym świecie oraz wysokie wymagania w zakresie jakości. Model ten, produkowany we Francji i w Chinach, od momentu wprowadzenia na rynek do dnia dzisiejszego znalazł ponad 370 000 nabywców. Dziś ponad 36% egzemplarzy modelu PEUGEOT 508 jest sprzedawanych w Chinach, które od 2013 roku są jego głównym rynkiem zbytu. Nowy PEUGEOT 508 idzie o krok dalej, jeżeli chodzi cechy, które wzbudziły uznanie w momencie premiery tego modelu, takie jak styl, bogate i nowoczesne wyposażenie czy dynamiczne jednostki napędowe. Bardziej wyrazisty styl nadwozia, który nadaje mu zdecydowany charakter Już wcześniej styl modelu PEUGEOT 508 był pełen elegancji, właściwy dla samochodu charakteryzującego się solidnością i wysoką jakością wykonania. Zespół projektantów nowego PEUGEOT oparł się na tych wartościach, aby tchnąć w niego jeszcze więcej siły i charakteru, a także podkreślić jego zaawansowanie technologiczne. Nowa osłona chłodnicy stanowi kwintesencję stylu nowego PEUGEOT 508. Bardziej pionowa, z umieszczonym pośrodku logo marki, stanowi widoczny ukłon pod adresem znakomitych wcześniejszych modeli z serii „5”. Nowy PEUGEOT 508 jest też pierwszym modelem z charakterystyczną stylistyką przedniej części nadwozia, bardziej zdecydowaną i prestiżową, która znajdzie swoją kontynuację w przyszłych modelach marki. Nowe proporcje nadające nadwoziu nową równowagę Zmodyfikowano pokrywę silnika, która jest teraz bardziej pozioma, dzięki czemu wszystkie trzy typy nadwozia wyraźnie kojarzą się z wyglądem legendarnej serii „5” marki. W sedanie zapewnia też lepsze proporcje pomiędzy przodem i tyłem samochodu. W wersji sedan tył zwraca uwagę bardziej uporządkowaną bryłą, a zmieniony tylny zderzak wyraźnie odróżnia się od bagażnika, a jednocześnie lepiej pełni funkcję ochronną. Równocześnie nowy PEUGEOT 508 zyskał 38 mm długości, z czego 16 mm przypadło na zwis przedni (to samo dotyczy wersji SW), a 22 mm na zwis tylny. Modyfikacja przedniej części nadwozia w wersji PEUGEOT 508 RXH pociągnęła za sobą wydłużenie o 5 mm przedniego zwisu, dzięki czemu długość nadwozia wzrosła do 4,828 m. (patrz szczegółowy opis na stronach 7 i 8) Nowe zewnętrzne wymiary dodatkowo podkreślają takie wartości, jak elegancja, czystość i oszczędność linii, cenione w modelu PEUGEOT 508 od momentu jego wprowadzenia na rynek. Jeżeli chodzi o przestronne wnętrze, jego wymiary jak i objętość bagażnika, pozostały niezmienione. (patrz szczegółowy opis na stronach 8 do 12) Nowe światła przednie i tylne – nowy znak rozpoznawczy modelu W wyższych wersjach wyposażeniowych przednie reflektory, w tym; światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy i światła przeciwmgielne, wykonane są w całości w technologii LED. Reflektory przednie, składają się z 3 modułów po 4 diody LED, do których należy dodać 3 dodatkowe diody LED umieszczone na zewnątrz reflektora spełniające funkcję statycznego doświetlania zakrętów. Technologia LED, poza zaletami związanymi z bezpieczeństwem, szybkością reakcji i niskimi kosztami eksploatacji, sprawia, że światła modelu 508 nabierają finezji i „kociego charakteru”. Niewielkie rozmiary i wyraźna struktura soczewek dodatkowo je wyróżniają, podkreślając jednocześnie ich zaawansowanie technologiczne. Bardzo charakterystyczne, wbudowane w zderzak światła do jazdy dziennej, w kształcie przecinka w wersji sedan i SW, lub śladu pazurów w wersji RXH, tworzą znak rozpoznawczy nowego PEUGEOT 508 i nie pozwalają pomylić go z żadnym innym pojazdem. Kierunkowskazy, składające się z 4 diod o kształcie dopasowanym do świateł do jazdy dziennej i świateł przeciwmgielnych – montowanych w standardzie począwszy od wersji ALLURE i rozmieszczonych na krańcach przedniego zderzaka w chromowanym obramowaniu, w sumie składają się na zestaw co najmniej 44 diod LED, które tworzą nowy układ świateł PEUGEOT 508. W wersjach wyposażenia Access, Active i Allure po raz pierwszy pojawiają się przednie reflektory halogenowe o doskonałych parametrach wiązki świetlnej. Pozostałe światła – do jazdy dziennej, kierunkowskazy, światła pozycyjne i przeciwmgielne – są identyczne we wszystkich wersjach wyposażenia. Wykonane całkowicie w technologii LED stanowią charakterystyczny znak rozpoznawczy PEUGEOT 508. Zmieniono również tylne światła. Są teraz bardziej poziome, niezależnie od tego, czy patrzymy na samochód z boku czy na wprost z tyłu. Każdy reflektor jest wyposażony w 36 opalizujących czerwono diod LED, których układ przypominający potrójny ślad pazurów, tworzy unikalny znak rozpoznawczy, wyróżniający ten model i podkreślający jego zaawansowanie technologiczne. W wersjach SW i RXH utrzymano zachodzący na boki kształt tylnych świateł. Więcej zaawansowanych technologii, więcej nowoczesności Także wnętrze nowego PEUGEOT 508 uległo zmianie. Już od wersji Active deska rozdzielcza wyposażona jest w standardzie w zintegrowany 7-calowy ekran dotykowy obsługujący większość funkcji. Przyciski skrótów do głównych opcji menu – nawigacji, klimatyzacja, radio, multimedia itp. – są bezpośrednio dostępne pod dotykowym ekranem na desce rozdzielczej. Wbudowany ekran dotykowy i umieszczone na nim dotykowe przyciski, pozwoliły zmniejszyć ilość przełączników na centralnej konsoli deski rozdzielczej i wygospodarować w niej miejsce na nowy zamykany schowek. Zestaw zegarów rozmieszczonych bezpośrednio przed kierowcą przywodzi na myśl zegarmistrzowską precyzję. Dodatkowy wyświetlacz (Head-Up Display), na wysuwanej przyciemnianej płytce, na wysokości wzroku kierowcy podaje, wyświetlane w czytelnych kolorach, informacje i wskazówki dotyczące prowadzenia pojazdu. Jakość użytych materiałów – elementów wystroju wnętrza i tapicerki - a także jakość elementów wyposażenia i wykończenia, natychmiast sugeruje, że jesteśmy w wyrafinowanym, choć nieostentacyjnym, wnętrzu samochodu. To bardzo prestiżowe wnętrze łączy w sobie wyrafinowane i szlachetne elementy zapewniające komfort z rozwiązaniami technologicznymi podnoszącymi bezpieczeństwo podróżujących. Wymieńmy tylko system dostępu i uruchamiania silnika bez kluczyka, automatyczny elektryczny hamulec postojowy z funkcją ruszania na wzniesieniu (Hill Assist), elektronicznie przyciemniane lusterko wsteczne, system automatycznego przełączania świateł drogowych na światła mijania, czujnik spadku ciśnienia w oponach, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, automatyczną klimatyzację czterostrefową, system HiFi sygnowany przez JBL … Do wszystkich tych elementów wyposażenia dołączyły dwa nowe: system kontroli martwego pola w lusterkach i kamera cofania, z której kolorowy obraz jest wyświetlany na ekranie dotykowym. (patrz szczegółowy opis na stronach 12 i 13) Nowy PEUGEOT 508 posiada także większe możliwości dostępu do usług mobilnych. Korzysta z mobilnego połączenia do Internetu, zapewniającego dostęp do nowej generacji usług multimedialnych - oferowanych w ramach pakietu PEUGEOT Connect Apps. Ergonomiczne rozwiązanie, jakim jest ekran dotykowy, umożliwia łatwy dostęp do specjalnie opracowanego zestawu aplikacji i pozwala z nich intuicyjnie korzystać. Dzięki temu rozwiązaniu kierowca ma pod ręką praktyczne informacje udostępniane mu w czasie rzeczywistym i ułatwiające codzienne korzystanie z samochodu: dostępne w pobliżu miejsca parkingowe, ceny paliw na pobliskich stacjach benzynowych, informacje o ruchu drogowym, prognozę pogody, informacje turystyczne z przewodnika Michelin czy aplikacji TripAdvisor, spis kontaktów, a także aplikację Coyote (dostępne w zależności od kraju). Użytkownicy PEUGEOT Connect Apps mają dostęp do witryny store Apps, która umożliwia pobranie wszystkich dostępnych aplikacji. Ta oferta dodatkowych usług jest aktualnie w fazie opracowywania i będzie oferowana w 13 krajach Europy w ramach rocznego abonamentu. Modem 3G Plug&Play, który służy do aktywacji dostępu do pakietu PEUGEOT Connect Apps, jest podłączany do portu USB znajdującego się w schowku w desce rozdzielczej. Większa przyjemność jazdy, dynamika i sprawność W układzie jezdnym z zadowoleniem odnajdujemy elementy, które sprawiają, że jazda PEUGEOT 508 jest tak przyjemna i bezpieczna. Dzięki przedniemu zawieszeniu z podwójnymi wahaczami poprzecznymi ze zwrotnicą oddzieloną od kolumny resorująco-sprężynującej z przodu (w mocniejszych wersjach z silnikami wysokoprężnymi) lub niezależnej konstrukcji typu pseudo-MacPherson w pozostałych wersjach silnikowych, oraz układowi wielowahaczowemu z tyłu, nowy PEUGEOT 508 nadal oferuje idealny kompromis między komfortem jazdy i zachowaniem na drodze. Jeżeli chodzi o silniki, gama PEUGEOT 508 jest wyposażona w benzynowe i wysokoprężne jednostki najnowszej generacji. Nowy silnik benzynowy spełniający wymogi normy Euro6 - jeszcze wydajniejszy i bardziej ekonomiczny. Jeżeli chodzi o silniki benzynowe, nowy PEUGEOT 508 może być wyposażony w zupełnie nowy silnik, spełniający wymogi normy Euro6 : 1.6 THP 165 S&S, współpracujący z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach lub z nową automatyczną 6-biegową skrzynią biegów EAT6. Ta nowa jednostka, która zastąpiła silnik 1.6 THP 155 (Euro5), została wyposażona w turbosprężarkę typu Twin Scroll z wtryskiem bezpośrednim (pod ciśnieniem 200 barów), i układem stale zmiennych faz rozrządu zaworów ssących. Silnik ten rozwija moc 165 KM, czyli o 9 KM większą, i pozwala uzyskać emisję CO2 na poziomie od 129 g/km (z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach), w porównaniu do 144 g/km w przypadku jednostki poprzedniej generacji. Silnik ten jest również wyposażony w system Stop and Start z wzmocnionym rozrusznikiem (STTd), niezależnie od tego, czy jest wyposażony w manualną czy automatyczną skrzynię biegów. Oferta silników benzynowych zaczyna się od jednostki 1.6 VTi 120 (Euro 5), współpracującej ze zautomatyzowaną 6-biegową skrzynią biegów. Szeroki wybór silników wysokoprężnych wyposażonych w technologię BlueHDi. Jeżeli chodzi o silniki wysokoprężne, oferta jednostek spełniających wymogi normy Euro 5 została uzupełniona o nową gamę silników zgodnych z normą Euro 6. Dzięki temu nowy PEUGEOT 508 może być wyposażony w następujące silniki wysokoprężne: - 1.6 e-HDi 115, współpracujący z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach lub ze zautomatyzowaną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Ta bardzo ekonomiczna jednostka napędowa, charakteryzuje się emisją CO2 na poziomie 109 g/km. - 2.0 HDi 140, współpracujący z manualną skrzynią biegów o 6-przełożeniach. - 2.0 HDi 160, dostępny z manualną lub automatyczną skrzynią biegów o 6-przełożeniach. - 2.2 HDi 200, współpracujący z automatyczną skrzynią biegów o 6-przełożeniach. Ten przeznaczony do wersji GT, silnik wysokoprężny najnowszej generacji o pojemności 2,2L zapewnia wyjątkowo dużą moc (powyżej 93 KM z jednego litra pojemności). Silnik ten jest wyposażony w jedną turbinę wykonaną z tytanianu glinu, która z uwagi na swoją niewielką bezwładność zapewnia wyjątkowo dynamiczne przyspieszenie na biegach pośrednich. Szczególny nacisk położono na wysoką kulturę pracy silnika i skrzyni biegów, zastosowano również specjalne wałki wyrównoważające, dzięki czemu nowy PEUGEOT 508 GT odznacza się wysokimi osiągami przy jednoczesnym wysokim komforcie akustycznym i emisji CO2 ograniczonej do poziomu 151 g /km. Technologia BlueHDi (Euro6) została zastosowana w dwóch wydajnych jednostkach napędowych, dostępnych od momentu wprowadzenia na rynek nowego modelu PEUGEOT 508. - Silnik 2.0 BlueHDi 150 z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach, charakteryzuje się emisją CO2 na poziomie zaledwie 105 g /km tak w wersji sedan, jak i SW. Silnik ten jest najlepszą tego typu propozycją w segmencie D przy oferowanym poziomie mocy. - Nowa wersja 2.0 BlueHDi 180 EAT6 w wersji sedan zapewnia emisję CO2 na poziomie 111 g /km, co stanowi jeden z najlepszych kompromisów jeżeli chodzi stosunek mocy do zużycia paliwa w tym segmencie. Automatyczna skrzynia biegów najnowszej generacji EAT6, opracowana przez Grupę PSA, przyczynia się do zapewnienia wyjątkowej przyjemności z jazdy, a także obniżenia zapotrzebowania na paliwo. Wersja ta rozwija moc 180 koni mechanicznych i stanowi ukoronowanie gamy silników, które będą oferowane w wersji RXH od listopada 2014. Nowy PEUGEOT 508 w wersji RXH 2.0 BlueHDi 180 EAT6, emitujący 119 g CO2 /km, przy zużyciu paliwa na poziomie 4,6 l/100km, stanowi odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na tego typu rozwiązania w segmencie rodzinnych samochodów typu allroad. Technologia HYbrid4 w nowym PEUGEOT 508 - najlepsze wyniki, jeżeli chodzi o poziom emisji w tym segmencie Technologia HYbrid4 stanowiąca unikalną propozycję w tym segmencie, w oczywisty sposób znalazła zastosowanie nowym modelu PEUGEOT 508, tak w wersji sedan jak i RXH. Dzięki jej wprowadzeniu w gamach PEUGEOT 3008, 508 i 508 RXH, marka aspiruje do 2-go miejsca pod względem sprzedaży pojazdów z napędem hybrydowym w Europie. Silnik wysokoprężny 2.0 HDi o mocy 163 KM i silnik elektryczny o mocy 37 KM napędzający tylne koła, mogą działać naprzemiennie lub równocześnie, w sposób całkowicie niezauważalny dla użytkownika. Cztery dostępne tryby jazdy (ZEV, 4WD, Sport i Auto) zapewniają kierowcy unikalną przyjemność z użytkowania i prowadzenia tego samochodu. Napęd hybrydowy charakteryzuje się także niewielkim zużyciem paliwa i emisją dwutlenku węgla: 85 g CO2 /km, przy zużyciu paliwa w trybie cyklu mieszanym na poziomie 3,3 l/100 km. Dzięki temu PEUGEOT 508 Hybrid4 odznacza się najlepszymi wartościami emisji CO2 i zużycia paliwa w swoim segmencie. Wersja hybrydowa będzie produkowana i sprzedawana na całym świecie Aktualnie nowy PEUGEOT 508 jest produkowany w zakładach w Rennes (na potrzeby rynku europejskiego) i w Wuhan (na rynek chiński). Europejska premiera przewidziana jest na 10 września 2014 r., a w Chinach nowy PEUGEOT 508 pojawi się w sprzedaży w styczniu 2015. Źródło: Peugeot Polska
  3. Do naszej redakcji trafił Peugeot 508 w wersji kombi. Czy auto spełnia wymagania dotyczące funkcjonalności dla rodziny? Czy kontynuuje tradycje poprzednich generacji? Przekonajcie się sami! Dane techniczne testowanego egzemplarza: Objętość skokowa: 1997 ccm Rodzaj paliwa: diesel Moc silnika: 163 KM/3750 obr/min Skrzynia biegów: manualna, 6-cio biegowa Prędkość maks.: 222 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,9 sek. Masa własna: 1500 kg Zużycie paliwa: 5.0l/100 km (cykl mieszany)
  4. Peugeot 508 SW (2015)
  5. Peugeot 508 RXH (2015)
  6. Peugeot 508 (2015) [ATTACH=CONFIG]2201[/ATTACH]
  7. Peugeot 508 za 169 000 euro - tak wygląda wolny rynek na Kubie Wydawało się, że ulice na Kubie wreszcie zaczną wyglądać tak, jak powinny wyglądać współczesne ulice. Ale rzeczywistość bywa brutalna...
  8. [h=1]Jazdy próbne - Test Peugeot 508 SW 2.0 HDI 163 KM[/h]
  9. Polski Fiat 508 - pierwszy Polski Fiat Na mocy umowy licencyjnej, podpisanej 21 września 1932 roku z włoską firmą FIAT, rozpoczęto montaż, a później produkcję małego samochodu osobowego Fiata 508 Balilla w Państwowych Zakładach Inżynierii w Warszawie. Było to najbardziej popularne auto osobowe na polskich drogach w latach trzydziestych. Do dnia dzisiejszego przetrwało niewiele egzemplarzy, zwykle w muzeach i kolekcjach prywatnych. W Polsce produkowano pierwszą wersję Fiata, oznaczaną 508 I, w której stosowano silnik o pojemności 1 litra osiągający moc 20 KM. Zastosowano w nim wiele zmian konstrukcyjnych, wzmacniając m.in. ramę, oś przednią, tylny most, zmieniając charakterystykę zawieszenia, czy stosując inne koła. Wszystkie zmiany miały na celu dostosowanie samochodu do polskich dróg a w zasadzie ich braku (większość dróg krajowych była nieutwardzona). W latach 1934-1935 produkowano wersję 508 II. W 1935 roku wprowadzono do produkcji model 508 III Junak oraz jego wersję wojskową 508 III/W Łazik. Modernizacja wersji cywilnej dotyczyła między innymi unowocześnienia nadwozia, powiększenia jego wnętrza, czy zwiększenia mocy silnika do 24 KM przy 3600 obr/min. 508 III Junak osiągał prędkość maksymalną 100 km/h i spalał 8 l/100 km, zaś 508 III furgon 85 km/h i 10-12 l/100km.Od 1936 roku Polski Fiat 508 III otrzymał nazwę handlową „Junak”, przy czym odnosiła się ona tylko do wersji osobowej z zamkniętą karoserią typu kareta. W tym samym roku ruszyła również produkcja wersji pochodnych: uterenowionego łazika (głównie dla wojska), dostawczego furgonu i półciężarowego pick-up’a. Podstawowa wersja, produkowana od 1935 roku, Polskiego Fiat 508 III Junak posiada karoserię dwudrzwiową. Po pewnym czasie rozpoczęto również produkcje wersji czterodrzwiowej. Fiat 508 Balilla 3-Speed '1932–34 Polski Fiat 508 III Junak FIAT 508 III/W Łazik Źrodło: Wikipedia
  10. [h=1]508 Horsepower Volvo S60 Polestar - CAR and DRIVER[/h]
  11. http://www.youtube.com/watch?v=b4tgnZiBvwA
  12. http://www.youtube.com/watch?v=GqVY-OVtX_w
×