Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów '450' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 6 wyników

  1. Škoda 450 Škoda 450 (typ 984) to model samochodu osobowego, który był produkowany przez czechosłowacką firmę Škoda w Mladá Boleslav od roku 1957 do 1959 Samochód skonstruowano na bazie popularnego modelu 440 Spartak. Auto miało odkryte nadwozie dwudrzwiowe typu kabriolet. Škoda 440 była napędzana silnikiem czterocylindrowym silnikiem OHV o pojemności 1089 cm3 i mocy 50 KM (37 kW) osiąganej przy 5500 obr./min. Wyprodukowano ich 1010 sztuk. Znaczna część została wyeksportowana, zwłaszcza do krajów zachodnich. W roku 1959 nastąpiła zmiana modelu - następcą Škody 450 została Felicia.
  2. VOLVO POKAZAŁO KONCEPCYJNY DWULITROWY SILNIK O MOCY 450 KM Volvo postanowiło przesunąć granice możliwości znanych nam dotąd silników. Tym razem szwedzka marka zaprezentowała koncepcyjną jednostkę napędową z rodziny Drive-E. Czterocylindrowy silnik benzynowy ma dwa litry pojemności i osiąga moc 450 KM. Jest to możliwe dzięki potrójnemu turbodoładowaniu. Wiele osób uważa, że z silników o stosunkowo niedużej pojemności nie da się osiągnąć znacznie więcej mocy niż obecnie. Najmocniejsze dwulitrowe jednostki benzynowe na rynku osiągają moc na poziomie 360 KM. To parametry, które jeszcze niedawno były zarezerwowane wyłącznie dla silników aut wyczynowych wymagających naprawy głównej co kilka godzin pracy. Czy można wygenerować jeszcze większą moc z takich silników i podnieść ich kulturę pracy? Volvo postanowiło udowodnić, że jest to możliwe. W ubiegłym roku Volvo wprowadziło na rynek bardzo udaną generację dwulitrowych silników turbodoładowanych Drive-E osiągających moc od 181 do 306 KM. Teraz nadszedł czas na otwarcie kolejnego rozdziału tej historii. Nowy silnik koncepcyjny Volvo emituje niewiele spalin, ma ogromną moc, jest lekki, a do tego wyeliminowano w nim niemal do zera efekt tzw. turbodziury. Jest to możliwe dzięki potrójnemu doładowaniu silnika. Tego rodzaju technologia jeszcze nigdy nie występowała w takiej konfiguracji. Nowa jednostka o mocy 450 KM została wyposażona w elektryczny turbokompresor, który przekazuje sprężone powietrze nie do komór spalania, lecz do dwóch, pracujących równolegle sprężarek. Duże ciśnienie doładowania wymagało zastosowania wydajnej, podwójnej pompy paliwowej. Paliwo jest tłoczone pod ciśnieniem 250 bar, co jest dużą wartością, jak na jednostkę benzynową. Stałe doładowanie wspomagane napędem elektrycznym sprawia, że silnik reaguje natychmiast na zmianę obciążenia bez żadnej zwłoki, która jest bolączką silników z jedną turbosprężarką. – Na rynku mamy już do czynienia z rozwiązaniami, które łączą mały rozmiar silnika z dużą mocą. Posiadają one jednak pojedyncze turbo, które wytwarzając dużą moc nie jest w stanie zapewnić pełnego komfortu prowadzenia pojazdu ze względu na powolną reakcję silnika. My wiedzieliśmy, że jesteśmy w stanie poradzić sobie z tym problem. Stoi za na nami historia i lata doświadczenia. Już w 1981 r. byliśmy jednym z pierwszych koncernów, który oferował szeroki wybór technologii turbo – powiedział Michael Fleiss, wiceprezes ds. silników w Volvo Car Group. Prace nad konceptem 450-konnego silnika z rodziny Drive-E już we wczesnym stadium przyciągnęły uwagę i zachęciły do współpracy dostawców Volvo – AVL, Denso oraz Volvo Polestar Racing. Dzięki temu w procesie powstawania konceptu wykorzystane zostały technologie i zastosowania znane ze sportowych modeli wyścigowych. Pionierskie połączenie technologii pozwoliło stworzyć unikalny silnik o dużej mocy i szybkim momencie reagowania. Jego niewielki rozmiar poprawia rozkład mas pomiędzy przednią i tylną osią oraz obniża środek ciężkości. Te dwa czynniki mają istotny wpływ na właściwości jezdne, zarówno w samochodach sportowych, jak i miejskich. Specjaliści rozwijający silniki Volvo przypominają, że w latach 80-tych silniki Formuły 1 osiągały moc ok. 1200 KM z pojemności 1,5 l. Twierdzą, że obecnie największym zadaniem inżynieryjnym jest sprawienie, by jak najwięcej powietrza przepływało przez silnik i by było optymalnie spożytkowane. Nowoczesne układy turbodoładowania są niezbędnym elementem do osiągnięcia tego zadania. Źródło: Volvo
  3. DINAN's 450 HP BMW S3R 1M Coupe: Too Fast for Public Consumption?
  4. Utytułowany Mercedes-Benz 450 SLC wciąż tworzy historię motorsportu Popularna „107” to wyjątkowy model w gamie samochodów rajdowych Mercedes-Benz. Niesamowicie wytrzymała i jednocześnie najwygodniejsza rajdówka świata pokonała trudy takich zmagań jak rajd dookoła Ameryki Południowej, morderczy Paryż-Dakar czy Bandama Rally. W najbliższy weekend SLC czeka kolejna próba – Rajd Żubrów 2013. Obchodzący niedawno 40. urodziny SLC (C107) to model przełomowy w historii występów Mercedes-Benz w motorsporcie. W 1977 roku, po blisko 30-letniej przerwie, inżynierowie ze Stuttgartu postanowili wznowić rywalizację w rajdach samochodowych. Już rok później szybkie coupe zdominowało rajdowe trasy: cztery egzemplarze 450 SLC z jednostką o mocy 222 KM i 3-biegową automatyczną skrzynią biegów wzięły udział w gigantycznym maratonie - rajdzie dookoła Ameryki Południowej. Na liczącej 30 000 km trasie 450 SLC odniósł podwójne zwycięstwo. Triumfatorami zostali Andrew Cowan i Colin Malkin, a drugi na mecie stawił się duet z Polski: Sobiesław Zasada i Andrzej Zembrzuski. W sezonie 1979 odmieniony 450 SLC 5.0, dysponujący mocą 285 KM, zajął pierwsze 4 pozycje w Rajdzie Bandama Rally. Triumfowali Hannu Mikkola i Arne Hertz przed parą Björn Waldegaard/Hans Thorszelius, a za nimi uplasowały się załogi Cowan/Kaiser i Vic Preston/Mike Doughty - wszyscy w 450 SLC 5.0. W 1980 roku koncern ze Stuttgartu wystawił do rywalizacji najmocniejszy z modeli SLC, osiągający moc ponad 300 KM – 500 SLC. Nowa wersja znakomicie zaprezentowała się w wymagającej rywalizacji z konkurentami takich marek jak Peugeot, Toyota czy Fiat i po raz kolejny wygrała w Bandama Rally. Podwójne zwycięstwo wywalczyły pary Waldegaard/Thorszelius oraz Jorge Recalde/Nestor Straimel. 500 SLC, którego będziemy podziwiać w barwach teamu Mercedesa podczas tegorocznego „Rajdu Żubrów”, to rajdówka z jednostką o mocy ponad 300 KM. Historyczny model pokonał takie wyzwania jak rajd dookoła Ameryki Południowej (Vuelta a la América del Sud), Bandama Rally czy morderczy Rajd Paryż-Dakar. Do rywalizacji w barwach teamu Mercedes-Benz staną trzy egzemplarze 500 SLC przygotowane w słowackim warsztacie SLC Racing. To niezwykłe miejsce mieści się zaledwie 30 km od polskiej granicy. W dobie rosnącej fascynacji ścigania się klasycznymi autami pasjonaci pracują tam nad utrzymaniem w pełnej sprawności właśnie takich legend jak 500 SLC. „Rajd Żubrów” jest jedną z najstarszych imprez samochodowych w naszym kraju. Tradycja zawodów sięga listopada 1966 roku, gdy rozegrano je z inicjatywy Sobiesława Zasady, który właśnie w sezonie 1966 zdobył pierwszy ze swych trzech tytułów Mistrza Europy. Sobiesław Zasada przez wiele lat był komandorem, a teraz pozostaje wiernym uczestnikiem imprezy. Źródło: Mercedes-Benz Polska
  5. Bugatti szykuje nowego Veyrona - 1500 KM i 450 km/h. Debiut już niebawem Najważniejsze, żeby popracowali nad masą, 1200 KM Super Sporta to już wystarczająca wartość
  6. [h=1]CRF450X vs 450 RR vs WR450 vs 450 XC-W - Endurobike Shootout![/h] <iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/fFrzha10KBM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
×