Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów '240z' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 4 wyniki

  1. Datsun 240Z Nissan/Datsun Z to seria samochodów sportowych produkowany przez przedsiębirostwo Nissan Motors. Na rynku japońskim samochody serii Z sprzedawane są pod nazwą Nissan Fairlady Z. Jako pierwszy z zetek wyszedł model 240Z (HS30), który jak na swoje lata był bardzo zaawansowany technicznie i miał wiele wyścigowych rozwiązań. Został on zaprezentowany w październiku 1969 roku w hotelu w Nowym Jorku. W pracy nad nowym modelem pracowali styliści pod kierownictwem Yoshihiko Matsuo oraz grupa inżynierów pod wodzą Tiichi Hary. Liczba w nazwie oznacza pojemność skokową silnika. Samochód miał bardzo dobre właściwości jezdne i gwarantował wysoki komfort jazdy dzięki niezależnemu zawieszeniu wszystkich kół. Nissan Fairlady Z432 (PS30) '1969–73: Produkcję zaczęto w październiku 1969 roku z trzema oddzielnymi wersjami: Japońska wersja (HS30) była wyposażona w 6-cylindrowy silnik SOHC (jeden wałek rozrządu) o pojemności 1998 cm3 (kod L20E) rozwijał moc 130 KM przy 6000 obr./min i moment obrotowy 175 Nm przy 4400 obr./min. Samochód ważył zaledwie 995 kg dzięki czemu był bardzo dynamiczny. Datsun 240Z (HLS30) '1969–74: Druga, amerykańska wersja (HLS30) była wyposażona w 6-cylindrowy silnik SOHC o pojemności 2389 cm3 (kod L24E). Dzięki rozwiązaniu takiemu jak podwójny gaźnik typu SU silnik ten produkował moc 151 KM przy 5600 obr./min i moment obrotowy 198 Nm przy 4400 obr./min. Wersja ta jako jedyna była z kierownicą po lewej stronie. Japończycy skonstruowali trzecią, najmocniejszą wersję 240Z (PS30), nazwali ją 432Z. Model ten zaczęto produkować w 1971 roku. Pod maską umieścili 6-cylindrowy motor DOHC (dwa wałki rozrządu) ze słynnego modelu HAKOSUKA (kod S20) o pojemności 1989 cm3, mocy 160 KM przy 7000 obr./min i momencie obrotowym 180 Nm przy 5600 obr./min. Silnik ten miał trzy dwugardzielowe gaźniki dzięki czemu osiągał on taką moc i wysokie obroty. Była to najmocniejsza wersja 240Z. Datsun 240Z UK-spec (HS30) '1969–74: Ten japoński samochód szybko stał się przebojem rynku amerykańskiego, a czas oczekiwania dochodził do pół roku. W ciągu 4 lat produkcji Datsuna 240Z sprzedano w ilości 156 076 sztuk tego pojazdu. Był to samochód niejako stworzony do udziału w zawodach sportowych. Już od samego początku produkcji, regularnie odnosił sukcesy w wyścigach w USA, w serii SCCA i IMSA. W roku 1971 Edgar Herrmann i Hans Schuller wygrali Rajd Safari. Sukces ten powtórzyli dwa lata później Shekhar Metha i Lofty Drews. W 2004 roku magazyn Sports Car International umieścił ten samochód na drugim miejscu na liście topowych samochodów sportowych lat 70. Nissan Fairlady 240Z (HS30) '1969–78: Nissan Fairlady 240Z-G (HS30) '1971–73: Datsun 260Z W 1974 roku poprzez zwiększenie pojemności silnika do 2593 cm3 model ten uzyskał nazwę 260Z. Datsun 260Z wyglądem przypominał 240Z, lecz tylko pozornie, gdyż był już to model typu 2+2 (dwa siedzenia z przodu i dwa z tyłu). Były dwie wersje tego modelu: amerykańska, która była osłabiona poprzez zastosowanie innego wałka rozrządu i regulacji gaźników, aby uzyskać zgodne w USA normy spalin. Przez te modyfikacje, 6-cylindrowy silnik miał tylko 139 KM. W innych regionach świata moc tego silnika dochodziła do 162 KM. Datsun 260Z '1974–78: Datsun 280Z Ostatni model z pierwszej serii Z to model 280Z, którego produkcję rozpoczęto w 1975 roku. Pojemność silnika, jak nazwa wskazuje, została powiększona do 2753 cm3. Silnik (L28E) zachował tę samą konstrukcję (OHC), lecz główną zmianą był wtrysk paliwa Bosch L-Jetronic firmy Bosch, który zastępował gaźniki typu SU. Silnik ten uzyskiwał moc 149 KM przy 5600 obr./min i 221 Nm przy 4400 obr./min. Masa auta nie przekraczała 1193 kg. Datsun 280Z '1975–78: Model ten był wyposażony w 5-biegową manualną przekładnię, wcześniejsze wersje miały czterobiegową skrzynię. Była też limitowana wersja nadwozia pomalowana na Black Pearl (czarna perła z białymi pasami i żaluzją na tylnej szybie), wyprodukowano ich tylko 1000 sztuk. Auto wyposażono w dyfuzor dociskowy, który widać poniżej chromowanego zderzaka, dzięki temu samochód lepiej zachowywał się przy wysokich prędkościach. Źródło: Wikipedia
  2. Cześć, ostatnio mnie naszło, żeby pomachać myszką w photoshopie po baaardzo długim okresie posuchy Tak to wygląda. Baza: Work in progress: Opłaca się w to brnąć? Byłbym wdzięczny za jakieś opinie. Na razie najwięcej pier*olenia mam z dopasowaniem tła pozdro,5. Widzę ogólnie, że tu cicho dosyć więc miło by mi było jak by ktoś rzeczywiście rzucił na to okiem i coś powiedział.
  3. Witajcie Po dość długiej przerwie udało mi się popełnić kolejny rysunek. Wybór padł na s30z. Ogólnie jestem zadowolony z pracy, chociaż nie ustrzegłem się błędów, które widzę sam (m.in. niedopracowane wnętrze, które ratowałem, bo było jeszcze gorsze). Chyba wreszcie zaczynają mi w miarę wychodzić koła, mimo że tylne wciąż ucieka). Ale do rzeczy. Ołówki: Koh-I-Noor Gumka: zwykła szara, miękka Papier: Canson 180g Czas pracy: ok 8 godzin Pozdrawiam.
  4. W materiale źródłowym napisano "auto erotyka"... Nie bez powodu! Więcej: Datsun 240Z (S30) - Super Street Magazine
×