Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów '1200' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 15 wyników

  1. Fiat 1200 Fiat 1200 to samochód kompaktowy produkowany przez włoski koncern motoryzacyjny Fiat w latach 1957-1960. Zadebiutował na Turin Motor Show w listopadzie 1957 roku. Fiat 1200 znany także pod nazwą Granluce Fiat 1200 zastąpić miał model Fiat 1100-103 TV - Turimo Veloce. Nowy model otrzymał czterocylindrowy silnik rzędowy o pojemności 1221 cm3 osiągający moc 59 koni mechanicznych. Samochód bazuje w dużej części na swoim poprzedniku, modelu 1100, więc zauważalne są pomiędzy nimi podobieństwa. Fiat 1200 Granluce '1957–59: Produkowana również była wersja z nadwoziem typu kabriolet pod nazwą "Trasformabile" jako następca Fiata 1100-103 Trasformabile. 1200 Trasformabile został zaś zastąpiony w roku 1959 przez wersję Fiat Cabriolet 1200 Pininfarina. Łącznie powstało około 400000 egzemplarzy. Fiat 1200 Granluce '1957–59: Fiat 1200 Spyder '1957–59: Fiat 1200 Granluce '1959–61: Fiat 1200 Cabriolet '1959–63:
  2. maniek954

    Datsun Sunny 1200

    Autor: maniek954 Papier: Blok techniczny firmy Canson, 180g Format: A3 Przyrządy: - Ołówek automatyczny Faber-Castell H 0.7 (do szkicu) - Ołówki Derwent Graphics do wnętrza i grilla - Ołówek KOH-I-NOOR 6B do czerni - Kredki KOH-I-NOOR Polycolor - Jakieś tam różne gumki - Wiszer Czas pracy: Myślę że jakieś 15 godzin Opis: Miał być rysunek na propsie, żeby dobrze wstrzelić się w nowy rok. Długo zabierałem się do takiego, skończyło się na wyrzuceniu chyba 5 kartek z nieudanymi szkicami. Wreszcie przyszła motywacja ze strony dziewczyny no i oto jest. Chciałem zrobić fajny kolorek, a że fioletowego jeszcze nie używałem... Powstało takie coś . Ja jestem bardzo zadowolony z efektu . Rysunek: http://i.imgur.com/RIlUOIc.jpg
  3. Nowe BMW R 1200 RT ponownie podnosi poprzeczkę w segmencie dynamicznych motocykli turystycznych. Oznaczenie „RT” od wielu lat stanowi synonim dla wyjątkowo komfortowego, bardzo dynamicznego motocykla turystycznego. Jego najnowszym wcieleniem jest starannie dopracowane BMW R 1200 RT, wyposażone w nową jednostkę napędową. Motocyklem tym BMW Motorrad po raz kolejny pokazuje, w jaki sposób należy łączyć zdolności do bezproblemowego podróżowania ze sportowymi osiągami. Mocniejszy silnik boxer z większymi przeciwwagami dla jeszcze wyższej kultury i miękkości pracy. Oparty konstrukcyjnie na silniku z BMW R 1200 GS, nowy silnik rozwija maksymalnie 92 kW (125 KM) przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 6500 obr./min. Dla potrzeb silnika w R 1200 RT zwiększono przeciwwagi zarówno wału korbowego, jak i alternatora, co zaowocowało jeszcze płynniejszą pracą silnika. Podniesiono komfort jazdy w trasie przez wydłużenie przełożenia głównego, by obniżyć prędkość obrotową. ASC i dwa tryby jazdy w standardzie. Tryb jazdy Pro z asystentem ruszania pod górę HSC w opcji. Dla optymalnego dostosowania do indywidualnych potrzeb kierowcy, nowy R 1200 RT jest seryjnie wyposażany w dwa tryby jazdy oraz automatyczną kontrolę stabilności (ASC). Dwa tryby jazdy – „Rain” (deszcz) i „Road” (szosa) pozwalają dostosować zachowania R 1200 RT do większości warunków drogowych. Opcjonalny tryb Pro dodaje do tego tryb „Dynamic” oraz wspomaganie ruszania pod górę HSC. Sportowa natura R 1200 RT znajduje najpełniejszy wyraz w trybie jazdy „Dynamic”, podczas gdy HSC czyni ruszanie pod górę bardzo łatwym. Asystent Zmiany Biegów GSA Pro dla płynnej i szybkiej zmiany biegów. Gear Shift Assistant Pro – fabryczna opcja – to pierwszy na świecie taki system w motocyklu seryjnym. Pozwala zmieniać biegi w górę i w dół bez uruchamiania sprzęgła i zduszaniu manetki przepustnicy przy użytkowych obciążeniach i prędkościach obrotowych, nie tylko znacznie podnosząc komfort, ale i dynamikę jazdy. Jeszcze doskonalsze zawieszenie dla doskonałej precyzji prowadzenia i komfortu. Dynamiczny system ESA dla optymalizacji dynamiki jazdy w każdej sytuacji drogowej jako opcja. Nowy R 1200 RT ma nową ramę główną, co nadaje mu jeszcze większą stabilność. Po doposażeniu w półaktywny system ESA (elektronicznej regulacji zawieszenia), nowy R 1200 RT wspina się na nieznane dotąd wyżyny bezpieczeństwa jazdy, osiągów i komfortu, jako że siła i sposób tłumienia dostosowują się automatycznie do warunków jazdy. Zoptymalizowany komfort, aerodynamiczne kształty, dynamiczniejsze nadwozie i opcjonalne diodowe światła dzienne LED. Także komfort i ergonomia siodła, zarówno dla kierowcy, jak i pasażera, zostały jeszcze bardziej poprawione. Ergonomiczny trójkąt tworzony przez manetki, siodło i podnóżki, obniżono o 20 mm, by łatwiej było sięgnąć nogami do podłoża – docenią to co niżsi użytkownicy szczególnie podczas manewrowania lub zsiadania z motocykla. Dzięki swemu niezwykłemu komfortowi oraz skutecznej ochronie przed wiatrem i deszczem, wszystkie modele BMW RT były cenione za wyjątkową wygodę w dalekich podróżach. Cechy te jeszcze bardziej podkreślono, dodając zoptymalizowaną owiewkę. Przedni zespół reflektorowy bazuje na tym z modeli BMW Motorrad K 1600 i nadaje nowemu R 1200 RT niezwykle dynamiczny wygląd. Jako opcję można zamówić poprawiające bezpieczeństwo światła dzienne w technologii LED. Wielofunkcyjny panel instrumentów z kolorowym wyświetlaczem TFT, komputerem pokładowym BMW Motorrad Pro i innowacyjnym sterowaniem audio. Deska rozdzielcza została całkowicie przekonstruowana. W nowym R 1200 RT bogactwo informacji zapewnia kierowcy ekran TFT o przekątnej 5,7 cala. Właśnie tu można wywołać np. najdokładniejsze dane z seryjnego komputera pokładowego BMW Motorrad Pro. Wyświetlacz jest uzupełniany analogowymi zegarami: prędkościomierzem i obrotomierzem. A by komfort podróżowania w długich trasach był jak najwyższy, wśród opcji znajdziemy system audio z innowacyjnym układem sterowania wielofunkcyjnym kontrolerem. Nowe zestawy kolorów w trzech wspaniałych wariantach. Dynamiczny charakter, klasa i komfort tego nowego modelu doskonale podkreślają trzy nowe kompozycje kolorystyczne: niebieski metalik Quartz oraz szary matowy metalik Calisto łączone są z kontrastowym matowym metalikiem Dark slate (ciemny łupek), a metalizowany lakier Ebony (heban) łączy się w piękny kontrast z matowym metalikiem Monolith. Najważniejsze cechy nowego BMW R 1200 RT: · Chłodzony powietrzem i cieczą dwucylindrowy silnik przeciwsobny (boxer) o poj. 1170 cm3, mocy maksymalnej 92 kW (125 KM)/7750 br./min i maksymalnym momencie obrotowym 125 Nm/6500 obr./min; · Wał korbowy i alternator ze zwiększonymi przeciwwagami dla dalszego podniesienia gładkości i kultury pracy; · Dwa tryby jazdy („Rain” i „Road”) plus automatyczna kontrola stabilności ASC; · Opcjonalny tryb jazdy Pro z trybem „Dynamic” i asystentem ruszania pod górę HSC; · Asystent zmiany biegów Gear Shift Assistant Pro – opcja zwiększająca komfort i dynamikę zmian biegów; · Nowe podwozie z ciągłą ramą dla jeszcze zwinniejszej i bardziej komfortowej jazdy; · Opcjonalne półaktywne zawieszenie Dynamic ESA; · Nowe nadwozie, bardziej dynamiczny design; · Zoptymalizowany komfort i aerodynamika; · Nowa, regulowana owiewka dla lepszej ochrony przed wiatrem i deszczem; · Nowa koncepcja zespołu reflektorowego; · Opcjonalne światła dzienne LED; · Wielofunkcyjna deska rozdzielcza z kolorowym ekranem TFT; · Komputer pokładowy BMW Motorrad Pro dostarczający ogromnych ilości informacji; · Innowacyjne sterowanie audio; · Nowe kolory; · Opcje i akcesoria zgodne z najwyższymi standardami jakości BMW Motorrad. Źródło: BMW Group
  4. Nowy BMW R 1200 GS Adventure. Koncepcja motocykla w zarysie. Premiera nowego R BMW 1200 GS Adventure oznacza początek kolejnego rozdziału w pełnej sukcesów, ponad trzydziestoletniej historii dużych motocykli serii GS z silnikami w układzie bokser. Od debiutu poprzedniego modelu w 2005 roku, BMW Motorrad, który jest wiodącym producentem turystycznych motocykli enduro z silnikami dużej pojemności, uczynił z potężnego modelu GS Adventure maszynę uznawaną za świetny wybór do długodystansowych podróży. Motocykl ten przenosi poszukiwaczy przygód do najdalszych zakątków świata i pozwala im cieszyć sie podróżą, gdy inni już dawno wrócili do domu. BMW R 1200 GS Adventure w roli najważniejszego partnera w czasie długodystansowych ekspedycji i podróży. Nowy R 1200 GS Adventure kontynuuje rodzinną tradycję w oparciu o dynamiczne osiągi, doskonałe własności w jeździe terenowej i turystycznej, jakimi dysponował poprzedni R 1200 GS. Jednocześnie motocykl oferuje nowe, optymalne rozwiązania dla globtroterów, niestrudzonych fanów enduro i podróżników lubiących zjechać z asfaltu. Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym pełnym werwy, chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 92 kW (125 KM) przy 7750 obr/min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło. Nowością w tym silniku jest też pionowe napełnianie cylindrów, dzięki któremu moc dostarczana jest w sposób jeszcze bardziej efektywny, a z nowym silnikiem współpracuje sześciobiegowa przekładnia, która wraz z mokrym sprzęgłem jest zintegrowana z korpusem silnika. Po raz pierwszy w produkcyjnym motocyklu BMW zastosowano bezobsługowy wał Kardana umieszczony po lewej stronie pojazdu. W celu dalszej poprawy własności jezdnych R 1200 GS Adventure, zwłaszcza w terenie, masa koła zamachowego została zwiększona o około 950 gramów, do układu napędowego dodano też dodatkowy tłumik drgań. Pomyślany, skonstruowany i wyposażony dla prawdziwych podróżników. Duży BMW GS Adventure jest ikoną wśród dużej pojemności turystycznych motocykli enduro i jest najlepszym wyborem dla miłośników transkontynentalnych podróży, nawet biegnących przez najodleglejsze zakątki świata. Bez względu na to, czy jazda odbywa się po asfalcie, po żwirowych ścieżkach, czy po bezdrożach, potężny GS Adventure ma za zadanie dowieźć swojego kierowcę bezpiecznie do celu. Takie zadania i inspiracje towarzyszyły BMW Motorrad przy tworzeniu nowego R 1200 GS Adventure - jeszcze lepszego pod każdym względem. Podobnie jak w R 1200 GS, model Adventure jest zbudowany na solidnej i wytrzymałej na skręcanie ramie przestrzennej z rur stalowych. Ma on większy, 30-litrowy zbiornik paliwa (o 10 litrów więcej, niż w R 1200 GS), co pozwala na istotne zwiększenie zasięgu, a sam zbiornik jest teraz wykonywany z lekkiego aluminium. R 1200 GS Adventure już jest w standardzie wyposażony w system ABS, automatyczną kontrolę stabilności (ASC), a także dysponuje dwoma trybami jazdy "Deszcz" i "Droga", które umożliwiają dostosowanie charakterystyki motocykla do większości warunków drogowych. Zwiększa to dodatkowo w znaczący sposób praktyczne możliwości nowego R 1200 GS Adventure, jednocześnie zapewniając istotne podwyższenie poziomu bezpieczeństwa, w szczególności na śliskiej nawierzchni. Kolejne trzy tryby jazdy można dodać zamawiając opcjonalną funkcję Tryby Jazdy Pro, której towarzyszą systemy Enduro ABS i Enduro ASC przeznaczone do jazdy terenowej. Trzy dodatkowe tryby jazdy – “Dynamiczny”, “Enduro” i “Enduro Pro”, które mogą być aktywowane za pomocą klucza kodowego, umożliwiają dostosowanie ustawień zarówno ASC i ABS, a także opcjonalnego półaktywnego elektronicznie sterowanego zawieszenia Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) do specyficznych wymagań jazdy w terenie. Oprócz nowej stylizacji nadwozia w bardziej zdecydowanym stylu, talenty podróżnicze i większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z wygodną ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona ochrona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi. Szerokie, regulowane podnóżki enduro, wzmocnione dźwignie nożne i całkowicie odnowione nadwozie dodają końcowych akcentów wyglądowi nowego R 1200 GS Adventure. Najważniejsze cechy nowego BMW R 1200 GS Adventure: · Zbudowany według tej samej uniwersalnej koncepcji ogólnej, co R 1200 GS, z pełnym werwy dwucylindrowym silnikiem bokser i zwinnym podwoziem, ale o zwiększonych możliwościach terenowych i lepszym dostosowaniu do długodystansowych podróży. · Zwiększona masa koła zamachowego silnika i dodatkowy tłumik drgań, zapewniający jeszcze gładszą pracę silnika i jeszcze lepszy komfort podróży. · Skok zawieszeń kół przednich i tylnych mierzony na sprężynach wzrósł o 20 mm w porównaniu do modelu R 1200 GS. · Prześwit zwiększony o 10 mm w stosunku do poprzednika. · Zmodyfikowana geometria tylnego wahacza poprawiająca zachowanie motocykla przy sportowym sposobie jazdy. · Całkowicie przestylizowane panele zewnętrzne o zwiększonej wytrzymałości, nadające GS Adventure bardziej zdecydowanego wyglądu. · Zbiornik paliwa o pojemności 30 litrów, zasięg podobny do poprzednika. · W standardzie ABS, ASC i dwa tryby jazdy. · Trzy kolejne tryby jazdy dostępne jako opcja fabryczna. · Półaktywne elektronicznie sterowane zawieszenie kół Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) dostępne jako opcja fabryczna. · Wygodniejsze siedzenie z regulacją kątową. · Duża regulowana szyba i owiewki. · Szerokie podnóżki enduro. · Regulowane, wzmocnione dźwignie obsługiwane nożnie. · Solidne orurowanie chroniące silnik i zbiornik paliwa. · Szeroki zakres akcesoriów i opcji fabrycznych. Podstawowe dane techniczne: BMW R 1200 GS Adventure BMW R 1200 GS Pojemność zbiornika paliwa: 30 l 20 l Skok zawieszenia przód / tył: 210 / 220 mm 190 / 200 mm Wysokość siedzenia: 890 / 910 mm 850 / 870 mm Masa z 90% paliwa: 260 kg 238 kg Maksymalne obciążenie: 220 kg 212 kg Wymiary długość / szerokość: 2255 / 980 mm 2207 / 953 mm Zużycie paliwa przy 90 / 120 km/h: 4,3 / 5,9 l 4,1 / 5,5 l Źródło: BMW Group
  5. [h=1]Porsche 9ff 911 GT3 RS vs 1200 vs Protomotive GT-R AMS Alpha 12 +[/h] http://www.youtube.com/watch?v=QNKzKtWuf1g&feature=g-all-u
  6. kuczor23

    Ogłoszenia z Autobusami

    Wklejamy ogłoszenia z Autobusami
  7. kuczor23

    Rinspeed X-treme

    http://www.autokrata.pl/ogien/3207/rinspeed_x-treme/
  8. http://pl.youtube.com/watch?v=6I9ibkvAZNc http://pl.youtube.com/watch?v=-fl87u3X9Z8&feature=related http://pl.youtube.com/watch?v=Omx2_Tl_cwQ&feature=related sub 12000w
  9. Dyno 1200 RWH ! <embed src="http://videos.streetfire.net/vidiac.swf" FlashVars="video=395cdeb2-92a2-499e-9a15-9a0c01077653" quality="high" bgcolor="#ffffff" width="428" height="352" name="ePlayer" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed> procharger hurst old pull #2
  10. http://moto.wp.pl/kat,72434,wid,9384449,motocykle_artykul.html
  11. 1200 HP DYNO !!! <embed src="http://videos.streetfire.net/vidiac.swf" FlashVars="video=23d12165-3235-4190-a3f4-99f00141492b" quality="high" bgcolor="#ffffff" width="428" height="352" name="ePlayer" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
  12. 1200 BHP Twin Supercharged 1974 Chevy Corvette <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=7sTVwrOjMn4"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=7sTVwrOjMn4" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  13. Na stacji benzynowej <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/wrzuta_embed.js?wrzuta_key=7y6qQ2xOaU&wrzuta_flv=http://adam.owczarz.wrzuta.pl/vid/file/7y6qQ2xOaU/kretynka_na_stacji_benzynowej&wrzuta_mini=http://c.wrzuta.pl/wm14514/ca15c41200278b0245a96935/Kretynka%20na%20stacji%20benzynowej&wrzuta_name=Kretynka%20na%20stacji%20benzynowej&wrzuta_width=450&wrzuta_height=416"></script>
×