Jump to content

kruszyna

forumowicz
  • Content Count

    982
  • Joined

  • Last visited

About kruszyna

  • Rank
    Wymiatacz
  • Birthday 03/22/1984

Więcej o mnie

  • Mój samochód
    Skoda Octavia
  • Lokalizacja
    Lublin
  • Prawko od
    2001
  • Profesja
    Handlowiec
  1. Umowę podpisano od... do... Więc tylko płatność jest odroczona. Jesteś zobowiązany do zapłaty. Tylko przypadek nabycia pojazdu od osoby, która miała niekorzystną polisę umożliwia Ci odstąpienie od niej. Jestem pewien na 99,9% gdyż często zmieniam auta ?
  2. Po ponad trzyletniej przygodzie z autem, czas na zmiany. Cóż można powiedzieć. Auto niezawodne, aczkolwiek wymagające pewnej systematyczności w pielęgnacji podwozia i błotników. Proszę o zamknięcie tematu ? Niedługo zaprezentuję następne auto będące dobrym materiałem na bloga ?
  3. To jest przedlift ;D świeci na pomarańczowo ;D Dał bym jakieś foto, ale mam jakieś problemy z forumem. Silnik jak na te 75 koni nie jest taki zły. Samochód jest w tak dobrym stanie, że na prawdę przyjemnie się jeździ. Mały pakiet startowy typu olej i filtry wpadł od razu. Na rozrządzie jeszcze można polatać, bo robiony niedawno. Spalanie przy dojazdach do pracy (50/50 trasa-miasto) oscyluje na poziomie 7,4-8l/100km więc finansowo lepiej niż mondeo, więc gazu raczej nie będzie.
  4. Witajcie Przedstawiam kolejny wózek. Octavia 1998 Jak przystało na salon-polska, jest to kompletny golas. Bardzo ładnie utrzymana wizualnie, zdrowa buda, silnik niewielki, bo 1.6 75km. Tym razem czysta benzyna i gazy nie będzie. Niedługo zacznę coś dłubać, bo inspekcję już robiłem, więc coś tam się pojawi nowego.
  5. Już chyba się powoli kończą możliwości przeróbek W tym momencie jest optimum. W zasadzie tylko koło co sezon inne mam nadzieje, że ta pogoda szybko wróci.
  6. No cóż... Będziemy zamykać temat chyba. Mondeo odjechało w siną dal. I tym akcentem kończymy przygodę z dieslem. Następca już jest ;D
  7. Moim zdaniem samo BRC nie ma zbyt wielkiego znaczenia, tylko wtryskiwacze i robota gazownika. Można założyć BRC (które z resztą ma dobrą renomę) i będzie szajs, a można też mieć jakiegoś "no name", ale gazownik ogarnie i będzie git. Jeśli znajomemu się to dobrze spisuje, to Tobie też będzie. Bardziej bym się martwił blacharką (zwłaszcza podwoziem). Fordy mają swoje sekretne miejsca
  8. Niby się nie marudzi na swoje, ale w lubelskim to na prawdę patrz głównie na stan techniczny. Ja również polecam Lanosa, bo w tych pieniądzach będzie w najlepszym stanie. Peugeot ma bardzo drogie zawieszenia (przynajmniej tył).
  9. Niestety malowanie do powtórki. Lakier jakby z innej palety niby i tak jeszcze doły drzwi będę robił, to się poprawi, ale facet jest ślepy.
  10. Fachowej definicji nie znam, ale moim zdaniem można to zdefiniować jako sumę dwóch czynników. Zależny czyli czas reakcji kierowcy i niezależny, czyli bezwładność układu hamulcowego, to znaczy czas od naciśnięcia pedału do osiągnięcia max. ciśnienia. Czynnik zależny można trenować, natomiast owa bezwładność wiadomo, że jest zmienna w szerszej perspektywie. Mam nadzieję, że się dobrze wysłowiłem.
  11. No to szacun Czystość nieprzeciętna
  12. Powiedz... Czy to jest Twój daily car?
  13. Dużo pracy i drugie dziecko w drodze. Teraz pora na mundka. Jutro malowanie. Na razie progi i nadkola, reszta za tydzień. Padam że zmęczenia;)
  14. Czas odkurzyć w temacie mojego DIRTY DIESLA [ATTACH=CONFIG]4464[/ATTACH] Mimo iż nadal uważam, że trzeba spełnić wiele wymogów by móc bezpiecznie użytkować diesla, to uwielbiam ten samochód. Od ostatniego wpisu zmieniłem kilka rzeczy, ale auto zawsze odpala i zawsze jest gotowe. Poniżej foto z wymiany łożyska podpory półosi. Dziwne to rozwiązanie, że skrzynia jest aż tak daleko i przegub wewnętrzny jest w połowie półosi... Owo łożysko nie ma łatwego życia ;p [ATTACH=CONFIG]4465[/ATTACH] przy okazji tej roboty zmieniliśmy łączniki stabilizatorów. A tutaj j
  15. Zdecydowanie benzyna tańsza w utrzymaniu. Diesel ma pewne wymagania co do zachowania kierowcy i wymaga pewnych minimalnych odległości z domu do pracy, bo po prostu będzie się psuł i puści was z torbami. Mam w domu dwa diesle. Mój jest zakupem przemyślanym, brata nie. Ja nie dokładam nic, brat już 5000 w silnik włożył. Ogólnie jak ktoś jeździ dużo to można myśleć
×
×
  • Create New...