Jump to content

Firestone

forumowicz
  • Content Count

    2,979
  • Joined

  • Last visited

About Firestone

  • Rank
    Super Motomaniak

Więcej o mnie

  • Lokalizacja
    Kalety
  1. Zazdroszczę 80tki Może moje tez tak kiedyś będą wyglądać.
  2. Koło fajnie siadło i dobrze, że naciągi nie przesadzone
  3. Vka tylko 2.6 niestety W piątek będę miał chwile to porobie fotki i wrzuce. E60 też doczekało się następcy więc oba na raz wrzuce
  4. Aktualizacja Nie pisałem nic bo z autem nic się nie działo Przejechało bezawaryjnie w moich rękach już 12 tys. km. i nie zanosi się na to, żeby coś się w tej kwestii zmieniło. Na ten sezon wpadły ori felgi: Do tego w tle możecie zobaczyć drugą 80tke, tym razem z V6 (niestety bez quattro), ale spokojnie czerwony też zostaje Musze kiedyś założyć temat o drugiej.
  5. Popatrz na jakieś Hot Hatche typu Golf V GTI, Clio RS. Moc około 200KM, niska masa, sensowne koszty utrzymania i możliwość rozwoju Ewentualnie Saaba jak podał kolega wcześniej albo z mocniejszych i w 4x4 - Volvo S60R, taki odpowiednik M3 ale trochę tańszy. Wszystkie BMW jakie podałeś w tym budżecie są nierealne. Opcja kupna słabszej i swapa jeszcze gorsza, jeśli ma to być zrobione porządnie
  6. Wymagania niestety trochę duże jak na budżet. Moim zdaniem ostatnie na co powinienes patrzeć to rocznik. Liczy się stan. W tych pieniądzach z takim wyposażeniem i w dobrym stanie możesz szukać coś w okolicach roku 1992-1996. Druga sprawa to silnik. Skłaniałbym się ku benzynie, bo stary diesel zaczyna być drogi w utrzymaniu. Ewentualnie jeśli ma być tanio to LPG. Popatrz na Audi 80, 90, 100, Passata B4.
  7. Szkoda Mam nadzieję, że będzie jakiś nowy projekt?
  8. Mała aktualizacja: Wpadło sterowanie zdalne centralnym zamkiem. Są też pierwsze wymiany pozakupowe tj. świece, palec, kopułka, olej, filtry. W następnym tygodniu wymiana rozrządu: Na benzynie auto nierówno chodziło. Rzut oka do przepływomierza i wszystko jasne. Klapka tarła tak, że nawet ręką ciężko było ją obrócić. Rozebrałem przepływkę, spiłowałem trochę klapkę, poprostowałem i chodzi elegancko. Teraz wszystko schnie i jutro sprawdzimy w praktyce co to dało: Dodatkowo w tunelu środkowym były jakieś dziury. Zaślepiłem je kawałkiem płytki carbono
  9. Ta opona zmniejsza ją optycznie o cal Dziś widziałem focusa mk1 kombi srebrnego na takich samych felgach tylko w 16" albo 17" i to było idealnie połączenie.
  10. Jak wyobrażałem sobie idealną 80tke to właśnie w takiej konfiguracji była
  11. Olej właśnie planuje zalać Max Life 10w40 Co do innych gadżetów to odezwę się jak powymieniam rozrządy itp i zobacze ile $ zostanie. Zrobiłem kilka wyraźniejszych zdjęć: Dziś też zająłem się przetartym fotelem: I okleiłem auto w barwy forumowe :
  12. Nowy nabytek Szukałem czegoś w LPG i na tyle pojemnego, żeby zmieściły się narty, padło na Audi 80. Rocznik 94, 2.0 115KM z LPG drugiej generacji. 350 tys. km. przebiegu. Silnik już najlepsze lata ma za sobą, choć dalej jeździ i to na pół syntetyku 10w40 ale kupiłem ten egzemplarz ze względu na stan blacharski. Nie da się znaleźć na nim grama rdzy Mechanike zawsze można tanio naprawić, z blacharką już gorzej. Oczywiście był w kilku miejscach lakierowany co szczególnie widać przy różnych odciecniach lakieru na zdjęciach Uwierzcie mi, że na żywo tej różnicy praktycznie nie widać. Z wy
  13. Sprzedany, temat do zamknięcia
  14. Wiesz, w nastoletnich autach wiele może brakować Do tego takie rzeczy jak windshot to bardziej akcesoria dodatkowe niż wyposażenie fabryczne. Ori jak już się gdzies pojawi to za 300zł, więc gra nie warta świeczki.
×
×
  • Create New...