Jump to content

przemeq

forumowicz
  • Content Count

    543
  • Joined

  • Last visited

About przemeq

  • Rank
    Forumowicz

Więcej o mnie

  • Lokalizacja
    grójec / wawa
  1. koszty koszty i jeszcze raz koszty pracowałem w warsztatach dużej firmy transportowej i zawsze przy zakupie zarówno nowych jak i używanych aut liczyły się koszty (zakupu, leasingu, serwisu, jazdy) przede wszystkim warunki leasingu, koszt zakupu jak i koszty serwisu, dodatkowo liczyła się łatwość obsługi, a jako że większość w mojej firmie to Dafy to szef szukał kolejnych dafów bo te umieliśmy dobrze obsługiwać i mieliśmy odpowiednie narzędzia do tego za dafem przemawiał konserwatyzm marki, a więc części od jednego modelu dafa zazwyczaj pasują do kolejnego, więc nie trzeba trzym
  2. hmmm jako użytkownik takiego setupu: felga 10x17 cali, opona 225/35 mogę śmiało powiedzieć że: opona nawet przy lataniu bokami, ostrej jeździe po winklach, zarówno tych ciasnych, jak i łukach z prędkościami powyżej 200km/h nie spadnie, sam sprawdzałem i nigdy nie słyszałem o takim przypadku, powietrze też nie schodzi, nie wolno tylko polerować rantu felgi w miejscu styku z oponą ciśnienie w gumie mam 3.0bary krawężniki itp omijam z daleka, ale to raczej ze względu na glebę a nie opony co do wkładania to w każdym zakładzie mają inflator, zazwyczaj wystarcza, dopiero
  3. najlepiej użyć ropownicy i benzyny ekstraktacyjnej lub nitra, nic nie zamoknie i niczego nie zniszczysz, a nitro czy benzyna jest tania, trzeba tylko mieć kompresor jak jest mocno zasyfione to pierwsze mycie można zrobić ropą w 1.6 TD masz mało elementów które możesz zalać i zniszczyć
  4. hmmm może na wiosnę.... mam tylko taki z dźwiękiem wydechu, jeszcze ze starym silnikiem ps i niech ktoś mi powie że z 2.0 nie da się ładnego bulgotu wydobyć
  5. a więc nareszcie nadszedł czas, dzisiaj pozbyłem się dwójki spod maski, była to jedna z najmniej pasujących części do mojego gleboszuracza :mrgreen: to już jest koniec: M50 gotowe do wyjęcia: trzeba było odwrócić furę, żeby podnośnik warsztatowy mógł wjechać :-P chwila strachu, odrobinę rozlanego płynu i serce wyjęte: sporo miejsca na nowe serducho cholera widzę jakieś zaległości w opisie , więc je naprawiam: fotorelacja z instalacji silnika ciąg dalszy: M30 gotowe do wyjęcia: no to hoop i wisi na moim podnośniku warszt
  6. germana z cali nigdy nie będzie, nie ten styla, nie ten charakter, ale jak ma być kosa to daj ją mocno na glebę, do tego szerokie 17stki, minimum 9 i 10 cali, i zostaw ori zderzaki, bez spoilerków, blend itp
  7. ... może sprawić że auta użytkował ktoś dbający o jego sprawność techniczną...
  8. padło ci uszczelnienie turbiny, nazbierało się oleju w coolerze i został zassany do silnika, potem już wyssało cały olej z silnika i zapewne się zatarł w takim przypadku jest jedno wyjście, najwyższy bieg i zdusić sprzęgłem co do ciśnienia oleju to nie pamiętam, jutro zerknę
  9. pewnie immobilizer bez wizyty na kompie się nie obędzie
  10. to ja się skupię na BMW e39 (seria 5) będzie tańsza od e46, głównie dlatego że w większości są to starsze auta, limuzyna będzie miała zdecydowanie większy przebieg komfort podróżowania zdecydowanie na plus BMW, audi, tak jak wszystkie inne marki mogłoby się uczyć jak robić zawieszenia, w tej dziedzienie BMW jest trudne do pobicia. Audi ma skomplikowane, wieloelementowe, nietrwałe i bardzo drogie zawieszenie, które średnio się sprawdza, w e46 zawieszenie jest bardzo proste, tanie w serwisie i wytrzymałe, BMW prowadzi się dużo lepiej i pewniej od audi i jest bardziej komfortowe
  11. zmów się z kolegami i kupcie beczkę 60 litrów, najtańsza opcja ja tak robiłem do BMW zmówiliśmy się w kilku i kupiliśmy całą beczkę w serwisie ZFa tanio i tak nie będzie, ale cena którą ty podałeś jest już wogóle chora
  12. pewnie że będzie bardziej komfortowe, ma dużo lepsze zawieszenie od Audi, które jakoś musi niwelować wady przedniego napędu, a robi to komplikując zawieszenie do tego z moich osobistych doświadczeń mogę powiedzieć że żadna inna marka nie robi tak komfortowych siedzeń jak BMW, nawet mercedes mógłby się od nic uczyć
  13. a proszę bardzo, w kwestii BMW zawsze postaram się pomóc
  14. przełożenie tego silnika to żaden problem dla kogoś mającego trochę pojęcia o beemkach dużo zależy od samych egzemplarzy, może być tak że wystarczy przełożenie samego silnika i podpięcie wtyczki i zmiana kompa, a może być opcje większej roboty w tych silnikach nie ma ews więc immobilaizer nie będzie problemem 500zł to max za przełożenie silnika ze skrzynią i dyfra, przynajmniej u mnie widzę że oba e34 to touringi i że nie jest mowa o 525iX??
  15. to na złe forum BMW zajrzałeś polecam ci bmw-e30.pl jest to najlepsze forum o e30stkach i jedno z najlepszych for o beemkach jaki masz gaz?? wolne obroty w normie czy nie?? przepływka mogła paść, wyjmij i zobacz czy klapka się nie zablokowała, bardzo prawdopodobne jeśli był ostatnio jakiś strzał- da się samemu naprawić dolot tak jak koledzy pisali sprawdź szczelność kopułka i palec, musisz sprawdzić czy chodzi na wszystkie cylindry, czy tylko np na dwa jeśli na lpg/pb jest tak samo to możesz wykluczyć układ zasilania może być sporo przyczyn, zacznij od tych powyżej, j
×
×
  • Create New...