Skocz do zawartości

Psotnick

forumowicz
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. poszukuję serwisówki do nissana N14, Y10 powyżej rocznika '93. A najlepiej z ostatnich lat '96-97. Szukalem juz wszedzie bez skutku adres e-mail : psotnick@o2.pl Wielkie dzieki za pomoc Pozdawiam
  2. Psotnick

    Training Day Sochaczew

    asfalt zapraszam wszystkich [ Dodano: 2007-08-15, 11:02 ] Z racji tego, iż wynikło DZISIAJ bardzo duże nieporozumienie finansowe pomiędzy organizatorem i władzą lotniska impreza w Sochaczewie nie odbędzie się..... Jednak nasza ekipa się nie poddaje! Załatwione jest już lotnisko w Grądach koło Ostrowii Mazowieckiej - to samo miejsce, gdzie dwa tygodnie temu odbył się zlot klubu Seat-Racing Impreza driftowa juz nas nie interesuje. W Grądach rozgrywany będzie tylko event ćwierćmilowy. Wszystkie opłaty za strony uczestników nie podlegają żadnym zmianom. Oczywiście, jesli któremuś z już opłaconych startujących miejsce nie odpowiada i nie ma ochoty/możliwości nas tam odwiedzić to proszę o kontakt - zwrócimy przelane pieniążki. CO WIĘCEJ: zaistniała możliwość przyjazdu na zawody bez uprzedniej rejestracji! W tej chwili każdy DO GODZINY 10:00 może wjechać na lotnisko rejestrując się przy bramie wjazdowej i tam uiszczając opłatę startową. Oczywiscie dotychczasowa lista internetowa w pełni aktualna. W ramach rekompensaty związanej ze zmianą miejsca KAŻDY z obecnych ( widzowie również ) otrzyma grillowy obiadek gratis Jeszcze raz przepraszamy jednocześnie zapraszając na imprezę ze zdwojoną siłą Drifterzy o odbiór wpłaconych pieniędzy proszeni sa o kontakt z Karolą pozdrawiam
  3. Psotnick

    Training Day Sochaczew

    Ruszyła strona z rejestracja internetowa . http://www.wwlclub.pl/sochaczew/list.php Przypominamy ze na wpłaty czekamy do 14 Sierpnia [ Dodano: 2007-08-07, 17:28 ] Chętni do rejestracji proszeni sa do wyslania swoich danych na adres maila wwlclub@wwlclub.pl lub PW
  4. Psotnick

    Training Day Sochaczew

    Ile osob tyle pomyslow i tylez samo racji - jednak jest to dzien treningu dlatego dostosowujemy sie do zasad panujacych na SSS Serdecznie zapraszamy Ps.Przypomne tylko ze warunkiem wjazdu jest przedplata wraz z podaniem numeru rejestracyjnego
  5. Psotnick

    Training Day Sochaczew

    Witam Zgłoszenia przyjmujemy do 14 Sierpnia Co do podzialu klas zapozyczamy ja z SSS Rozpatrzymy twoja uwage Temat bedziemy aktualizowac wraz ze zmianami Liczymy na dobra zabwe Zapraszamy [ Dodano: 2007-07-30, 17:34 ] Klasy motorowe: (zgodnie z SSS) a) Moto – pojemność silnika do 750 cm Moto Plus – pojemność silnika do 1100 cm c) Moto Maxi – pojemność silnika powyżej 1100 cm
  6. Witam, W imieniu klubu WWLclub oraz organizatorów mam zaszczyt serdecznie zaprosić na WYŚCIGI NA DYSTANSIE 1/4 mili, które rozgrywane będą dnia 18.08.2007 na terenie lotniska w Sochaczewie. Impreza organizawana przez grupke pasjonatów dla pasjonatów więc zapewniamy świetną atmosferę zawodów oraz racingowych pogaduszek Do pomiaru wynajęty zostanie system fotokomórek wraz z możliwością drukowania timeslip'ów. Zawody zostaną przeprowadzone na uprzednio oczyszczonym, asfaltowym odcinku obiektu w tym samym miejscu, gdzie odbywały się zlot np klubu Seat-Racing, więc na trakcję narzekać nie będziecie. Plan imprezy: 7.00 - otwarcie bramy wjazdowej 9.00 - 11.00 - bezpłatny, wolny trening dla wszystkich startujących 11.00 - rozpoczęcie eliminacji w poszczególnych klasach 15.00 - półfinały i finały 16.00 - KING OF MEETING czyli pucharowo rozegrana najlepsza ósemka zawodów Klasy samochodowe: ( zgodnie z SSS ) a) Mini- napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm N/A, Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem*, c) Diesel - napęd dowolny, z doładowaniem* lub N/A, zasilane olejem napędowym, d) Profi - FWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm, e) Profi Plus - RWD N/A lub AWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm, rotary engine, f) Turbo - FWD z doładowaniem*, g) Turbo Plus - RWD z doładowaniem*, rotary engine z doładowaniem, h) Maxi - AWD z doładowaniem* *doładowanie: dowolna kombinacja turbo, kompresor, nitro Na terenie lotniska możliwość zakupu potraw z klubowego grilla oraz niezbędnych produktów spożywczych po cenach zbliżonych do sklepowych. CENNIK: samochód + kierowca - 30zł widz - 5zł Rejestracja: Zapisy zawodników możliwe TYLKO I WYŁĄCZNIE DROGĄ INTERNETOWĄ!! Taka kolej rzeczy jest spowodowana koniecznością podania jeszcze przed rozpoczęciem imprezy wszystkich danych wraz z numerami rejestracyjnymi samochodów, które wjadą na teren lotniska. W celu rejestracji proszę o PW do mnie z wypełnionym wzorem formularza zgłoszeniowego: IMIE I NAZWISKO: MARKA I MODEL AUTA: NUMER REJESTRACYJNY: POJEMNOŚĆ SILNIKA ( ewentualne doładowanie ) KILKA SŁÓW O AUCIE ( dane dla komentatora, aby nie wiało nudą ) W zwrotnym PW otrzymacie dane konta, na które należy wpłacić opłatę rejestracyjną w wymienionej powyżej wysokości 30zł od auta. W tytule przelewu proszę zamieścic zwrot: "imie_nazwisko", "nick na forum", "wyścigi Sochaczew" Mamy nadzieję, że impreza przypadnie Wam do gustu i zapewnicie należytą frekwencję stay tuned, grono organizatorów
  7. Psotnick

    Niems sto lat..

    Spełnienia marzeń
  8. Psotnick

    Polecane warsztaty

    Mechanika samochodowa/elektronika/klimatyzacja tuning Ciemne 140 okolice Wołomina pod Warszawa pan. Robert telefon kontaktowy 504-281-117 Czlowiek opiekujacy sie min moim Leonem poza tym trudni sie przygotowaniem aut subaru do rallycrosu i inne lubi wyzwania - rozsadne ceny
  9. Psotnick

    Seat Leon 1.8 20VT PsOtNiCk

    Jest to auto tylko do zabawy ostatnio na pomiarach mocy ukrecilem skrzynie tym razem wsadzilismy skrzynie od diesla licze na to ze pomoze celujemy w stabilne 350 hp
  10. Psotnick

    Seat Leon 1.8 20VT PsOtNiCk

    Witam przedstawie wam nieco moja zabawke Seat Leon 1.8 20 VT 2001 rok 180 hp w serii Teraz o zmianach : MODYFIKACJE: Modyfikacje głowicy: - głowica VW Motorsport Modyfikacje bloku: - kute korby Carillo + tłoki Ross Układ dolotowy: gotowe - turbina Turbonetics T04B - custom FMIC - całe orurowanie 3 cale - blow off VTG - stożek Pipercross Układ wydechowy: gotowe - pełen przelot 3" z koncowym tłumikiem M-tech - zewnętrzny wastegate Tial Układ wtryskowy: gotowe - wtryski 440cc - FPR na 4 bary - dwie pompy zewnętrzne Bosch - przewody w stalowym oplocie Elektronika: gotowe seria ECU + Greddy E-menage + Apex'i AVC-R Układ napędowy: pełen kit SPEC Stage 5 ( konwersja na jednomas ), nowa skrzynia od AUQ i tarcza by Radzikowski Zawieszenie: gotowe - gwint H&R - poliuretan - tytanowe łączniki stabilizatorów Hamulce: gotowe - na obu osiach komplet tarcz i klocków OMP - przewody w stalowym oplocie BODY KIT: - zderzak przód Cupra R, zderzak tył TopSport, lotka, lampy tył lexus-look, lampy przód soczewka z xenonem, koła Toora 8x18" z oponami 235/40R18 - we wnętrzu kilka zegarów Greddy, klatka i kierownica BoosT 1.1 = 270HP i inne wwlclub.pl
  11. Psotnick

    Seat Leon (1999-2006)

    Jestem posadaczem Seata leona z 2001 roku wersja TS auto godne polecenia Niepotrafie ocenic awaryjnosci auata ze wzgledu na zmiany mojego auta jednak jesli chodzi o spasowanie, jakosc elementow uzytychh czy wlasciwosci jezdne sa naprawde na wysokim poziomie . Do tego gama silnikow 1.8 20VT przez 1.9 TDI czy modele Cupra FR konczac na 2,5 V6 Ja z moich seryjnych 180 mam 300 hp Co do nowej całkowicie odmienionej bryly auta okazala se dla Seata zgubna w kolejnym modelu powracaja do 1 wersji nadwozia
  12. Witam to juz ktorys raz prosze o wasza pomoc tym razem ROVER 620 SDI moj adres e-mail'a psotnick@o2.pl Dzieki
  13. Witajcie na pocztake pogratulowac pomyslu na dzial i zaraz moja prosba jakies ksiazki o modyfikacjach silnikow budowie aut rajdowych itp ?? psotnick@o2.pl Dzięki
  14. a taki poradnik do seata Leona ??
×