Jump to content

luki163

forumowicz
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About luki163

  • Rank
    nowy

Więcej o mnie

  • Mój samochód
    Skoda fabia 1 1.2 htp
  1. Po podładowaniu akumulatora w domu i podłączenia do samochodu ponownie, kontrolka mimo wszystko nadal się świeciła. Problemem okazał się alternator. Po naprawie jest wszystko ok. Może komuś się przyda.
  2. Skoda fabia kombi 1 1.2 htp Silnik 1.2 Benzyna 2004 rok Dzień dobry wczoraj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka od akumulatora. Dojechałem do domu około 20 kilometrów i przy końcu jazdy zaczęły włączać się inne kontrolki, od ABS, wspomaganie kierownicy, dodatkowo przestały działać kierunkowskazy i zapewne światła. Auto będąc na luzie lub z wciśniętym sprzęgłem samo zwiększało lekko obroty podczas postoju. Po zaparkowaniu auta nie mogę ponownie odpalić. Po przekręceniu kluczyka kontrolki zapalają się standardowo i gasną, zostaje kontrolka akumulator
  3. W aucie były wymieniane czujniki wszystkie bez sensu... Problemem okazała się źle ustawiona przepustnica po czyszczeniu. Nie robiłem tego sam tylko ktoś znajomy dlatego opisze tak jak mi powiedziano. Przepustnica była ustawiana pod skodę fabię i wychodził taki problem, prawdopodobnie się nie domykała do końca. Trzeba było zmienić ustawienia na globalne i problem zniknął. Może komuś się przyda w przyszłości.
  4. Witam Skoda fabia kombi 1 1.2 htp Silnik 1.2 Benzyna 2004 rok Problem: Bardzo trudno opisać ale spróbuje: Auto na zimnym silniku odpala normalnie. Trzyma obroty w granicach nie niżej niż 750, nie dławi się i nie ma spadków mocy. Problem pojawia się po dodaniu gazu lub zmiany biegów, oraz na biegu jałowym (nie ważne na jakim biegu zawsze to samo). Po puszczeniu pedału gazu auto potrafi przez chwilę 1-2 sekundy nie zmniejszać obrotów wcale. Przy zwalnianiu naprzykład z 40 km na godzinę, przy zmianie na luz lub przy wciśnięciu sprzęgła auto zamiast
×
×
  • Create New...