Jump to content

Kryplos

admin
  • Content Count

    135
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Kryplos last won the day on May 6 2018

Kryplos had the most liked content!

About Kryplos

  • Rank
    Stały bywalec

Kontakt

  • Profil Facebook
    https://www.facebook.com/ForumSamochodoweCom/

Więcej o mnie

  • Mój samochód
    Audi A4 B7
  • Lokalizacja
    Podkarpackie
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Porsche CaymanS powstało, by zapełnić lukę między małym modelem Boxter, a 911-tką. Uważa się, że Cayman to czysty produkt marketingowy nastawiony na popularność, a nie na prestiż. Może i tak, jednak Porsche Cayman potrafi być wierny tradycji poprzednich modeli niemieckiej marki. Jego sportowa odmiana ''S'' rozpędza się do setki w 5,1 sekundy a jego maksymalna prędkość to 275 km/h (170mph). Do najgroźniejszych rywali tego modelu można zaliczyć mocnego japońskiego Nissana 350Z, Mercedesa SLK czy też nowe BMW Z4. Porsche Cayman na rynku pojawił się w 2005 roku.
  2. Choć dwuosobowy model jest już stosunkowo stary, jego silnik o mocy 240KM nadal proponuje wysoki współczynnik mocy w przeliczeniu na 1 litr pojemności skokowej oraz jedną z największych maksymalnych prędkości obrotowych silnika w historii motoryzacji. Wersja Ultimate Edition napędzana jest sprawdzonym i uznanym silnikiem VTEC o pojemności 2,0 litra (max. 9000 obr./min.). Nadwozie w kolorze Grand Prix White zestawiono z grafitowymi felgami ze stopów metali lekkich. Odcień lakieru ma przywodzić na myśl kolorystykę pierwszego bolidu F1 Hondy z 1964 roku oraz wiele późniejszych, sportowych modeli
  3. Co do tego się nie zgodzę. Mamy w rodzinie Alfę Mito po 60 tys przebiegu i 7 latach eksploatacji uszkodzeniu uległy jedynie łożyska mcpherson koszt części z wymianą 250 zł. Poza tym oprócz rzeczy eksploatacyjnych nic nie było robione. Wszystko działa bez zarzutu, podwozie całe zdrowe może poza tłumikiem który lekko skorodował.
  4. Dopóki rząd nie nałoży dodatkowych podatków na gaz dalej będzie się to opłacać.
  5. Nie wiecie czy konieczne jest nawiercanie na końcach pęknięć przed naprawą pękniętego zderzaka??
  6. Może w wyniku uderzenia naderwał się jakiś kabel i powoduje zwarcie co zakłóca pracę modułu komfortu.
  7. Myślę, że warto przed rozpoczęciem kursu pojeździć autem znajomego czy rodziców na parkingach żeby nauczyć się podstawowych manewrów i działania całego samochodu. W ten sposób nie tracimy czasu na kursie co pozwoli nam bardziej zaznajomić się z miastem. Niestety nasze realia pokazują, że najłatwiej zdaje się tym, którzy nie nabywają umiejętności z doskonalenia techniki jazdy na kursie tylko tym, którzy nauczyli się jazdy po mieście na pamięć. Na tym niestety polega egzamin. A co do nauki teorii trzeba po prostu przerobić kilkadziesiąt egzaminów próbnych na komputerze. Myślę, że nie ma co się u
  8. Ford Focus RS WRC Edition jest następcą legendy WRC Forda Escorta RS1600 z 1970 roku. Nadwozie zostało zaprojektowane przez fanów Forda. W jaki sposób? Ford zorganizował konkurs na najlepszy projekt. Wersja WRC różni się specjalnym lakierem Frozen White z kontrastującymi, czarno-zielonymi naklejkami i pasami oraz 19-calowymi alufelgami firmy OZ Superturismo GT, które są czarne. Pod maską "drzemie" 2.5-litrowy silnik pięciocylindrowy o mocy 305 KM. 100km\h osiąga po 6 sekundach.Prędkość max. to 263 km\h.
  9. Ferrari 599 GTB Fiorano to dwuosobowy samochód sportowy typu Grand Tourer (segment G) produkowany od 2006 roku. W ofercie tej marki został następcą model 575M Maranello. Skrót GTB w nazwie auta oznacza „Gran Turismo Berlinetta”. Fiorano to nazwa prywatnego toru Ferrari w pobliżu fabryki w Maranello, gdzie testowane są auta marki. Model 599 został zaprojektowany przez Franka Stephensona z biura Pininfarina. W 2006 roku wyróżniono go nagrodami „Samochodu Roku” wg magazynu „Evo” oraz „Supersamochodu Roku” wg „Top Gear”. Auto napędza silnik V12 o pojemności 5 999 cm3.jego moc to 620 KM co pozwa
  10. Samochód został odchudzony o 100 kilogramów w stosunku do wersji R8 z 5.2-litrowym silnikiem V10, dzięki czemu masa całkowita auta nie przekracza półtorej tony. Silnik został wzmocniony o 35 KM i 10 Nm w związku z czym produkuje teraz 560 KM i 540 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Moc przenoszona jest na cztery koła za pośrednictwem sekwencyjnej, 6-biegowej przekładni R tronic. W normalnych warunkach jazdy na przednią oś trafia tylko 15 proc. mocy. Jednak w razie potrzeby komputer przydzieli na przednie koła do 30 proc. mocy. Wszystko to sprawia, iż sprint do "setki" trwa jedynie 3,6 sekundy
  11. Samochód planowano jako następce McLarena F1 który był pierwszym z nowej linii aut marki, niestety zrezygnowano z tej mozliwości i stworzono tańszy i o mniej zaawansowanej technologii niż w McLarenie F1 samochód, który będzie konkurował ze słabszymi modelami Ferrari i Porsche. Także cena (około 200 tys. euro) ma znacznie różnić się od ceny F1-dynki z 1994 r. Mclaren MP4-12C ma napęd na tylną oś i centralnie umiejscowiony silnik V8 Bi-Turbo o pojemności 3,8 l i mocy 600 KM. Silnik został skonstruowanu przea McLarena, ponieważ żaden z istniejących silników innych producentów nie spełniał obec
  12. Pierre Henri Raphael były kierowca testowy Formuły 1 wkłada rękawiczki, kask i zasiada w fotelu 1200-konnego Veyrona 16.4 Super Sport. Zadanie – pobić rekord który ustanowił SSC Ultimate Aero. Jak wszyscy wiedzą, Bugatti należy do gantycznej Grupy Volkswagena, więc najrozsądniejszym miejscem, w którym można pobić rekord prędkości jest obiekt Ehra-Lessein, testowy tor Volkswagena niedaleko zakładów w Wolfsburgu. To właśnie tam poprzednik rozpędził się do 407.8-kilometrów na godzinę. Aby niemiecki TUV oraz eksperci z Księgi Rekordów Guinnessa uznali rekord, auto musiało rozpędzić się do prędkośc
  13. BMW Sports Activity Coupe - to nazwa popularna wśród twórców nowego X6. Nowoczesna koncepcja ma połączyć w sobie cechy auta sportowego, dynamiczną stylistykę oraz możliwość jeżdżenia w sposób "aktywny". Sportowe osiągi i nadwozie w stylu coupe. Wygląd X6 jest dość ekstrawagancki: wysokie zawieszenie, masywny, agresywnie zarysowany przód, zestawiony z subtelnie opadającą linią boczną nadwozia, dowodzą, że auto jest stylistyczną nowością.Wielkie felgi, które nie wyglądają na przystosowane do off-roadu, zwiastują, że żywiołem auta są raczej bulwary i podróżowanie po utwardzonych drogach. Auto po
  14. Punto Evo to Kolejny raz Fiat wyposażył swój samochód w pakiet Abarth, tym razem padło na Punto Evo jednego z najlepiej sprzedających się modeli Fiata. Pod maską znalazła się popularna doładowany 4 cylindrówka o pojemności 1.4 l, co daje 180 KM przy 5750 obr./min. Poprawienie osiągów dało też 230 Nm momentu obrotowego przy 3300 obr./min. Auto ma tak dobre osiągi dzięki nowej turbinie Garrett GT1446. Pierwsza setka pojawia się na liczniku w 7,5 sekundy co jest wynikiem gorszym od lekkiej i małej 500-ki o 0,5 sekundy. prędkość maksymalna wynosi 216 km/h. Cena auta biorąc pod uwagę cenę Fiata 50
  15. FSO Polonez Prototyp samochodu zbudowany został w 1975 roku, w oparciu o płytę podłogową Fiata 125p, przez firmę Fabbrica Italiana Automobili Torino. Początkowo zakładano wykorzystanie licznych podzespołów z Fiata 132 Argenta, a wersje silnikowe miały być następujące: 1.8, 2.0, 2.0 Diesel, 2.0 Turbodiesel i nawet 2.0 Turbo, ale niestety samochód przejął prawie w całości rozwiązania techniczne Fiata 125p - silniki - oba benzynowe, czterocylindrowe, czterosuwowe, położone wzdłużnie o pojemnościach 1295 cm³ i 1481 cm³, o mocach odpowiednio 65 i 76 KM, czterobiegową skrzyn
×
×
  • Create New...