Skocz do zawartości

autostrefa

forumowicz
  • Zawartość

    208
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O autostrefa

  • Tytuł
    Stały bywalec

Więcej o mnie

  • Lokalizacja
    Polska
  1. Kwestia ewolucji motoryzacji jest niepodważalna. Z każdą kolejną generacją producenci zasypują nas informacjami o nowościach podnoszących bezpieczeństwo, opartych w głównej mierze na zaawansowanych systemach elektronicznych. Trochę z tyłu zostają zawsze pojazdy o charakterze bardziej użytkowym, ale z kolei przez ostatnie dziesięciolecie stały się wreszcie pełnoprawnymi autami. Fiat Doblo 2.0 Multijet - pracownik rodziny - auto-strefa.pl
  2. Hyundai jako koreański producent podbija aktualnie globalny rynek. Udowodnił to otwarcie biura projektowego w Niemczech, ale także nowymi modelami. Bo przecież Azjaci nie jeżdżą crossoverami, przynajmniej na razie. Hyundai ix35
  3. autostrefa

    Lexus NX 300 H Prestige

    NX jest nowym wytworem japońskiej wyobraźni z wieloma aspektami luksusu. Jeśli go już widzieliście, wiecie o czym mówię. Jeśli jeszcze nie, to powiem, że to auto idealnie wpasowuje się w krajobraz mangi. Lexus NX 300 H Prestige - luksusowy samuraj - auto-strefa.pl
  4. Segment małych samochodów miejskich patrząc na wielkie SUVy powoli wymiera. Dlatego też marki prześcigaja się w wyposażaniu swoich samochodów w gadżety znane z droższych modeli. Mitsubishi poszło jednak w drugą stronę - postawiło na taniość i prostotę. Dobry kierunek? Mitsubishi Space Star 1.2 Intense - wojownik miasta? - auto-strefa.pl
  5. Azjatycka motoryzacja w Polsce nie jest zapomniana i sporo klientów wybiera produkty KIA, Toyoty lub Hondy. A co z innymi markami? Przykładowo, Ssangyong to niezbyt popularna marka, aczkolwiek to świetny pomysł na jeżdżenie egzotykiem nie wydając przy tym pensji z całego życia. Ssangyong Rexton W - w amerykańskim stylu - auto-strefa.pl
  6. autostrefa

    Ford Fiesta ST

    Kiedyś już wspominałem o mojej fascynacji hot hatchami. Zachwyt nad nimi nadal nie minął, a myśl o teście kolejnego z nich była bardzo pozytywna. A może kolejnej? Fiesta to raczej damska sportsmenka. Więcej na: http://auto-strefa.pl/testy/samochody-nowe/2966-ford-fiesta-st-lubisz-te-ksztaty
  7. autostrefa

    Subaru Outback 2.5i

    Z Subaru Outbackiem po prostu nie mogłem się rozstać. To auto dopracowane do perfekcji w trendzie współczesnej motoryzacji. Gdyby było samochodem sportowym kupowałbym je od razu, niestety jest crossoverem dlatego musi na mnie jeszcze trochę zaczekać. Więcej na : Subaru Outback 2.5i - gdybym miał 10 lat więcej - auto-strefa.pl
  8. autostrefa

    Mercedes Citan 110 CDi Mixto

    Paradini: Dokładnie Takie auta przecież nie mogą kosztować fortuny:D Już niedługo przejedziemy się Vito, więc tam nie będzie kompleksu Renault
  9. autostrefa

    Volkswagen Polo 1,2 TSI

    Volkswagen w swojej polityce tworzenia aut dla ludu niezmiennie od lat proponuje pospolite samochody z dobrymi właściwościami jezdnymi wyznaczając trendy konkurencji na najbliższe lata. Volkswagen zdecydował się na face lifting przedłużając życie obecnego modelu Polo upodabniając go nieco do większego Golfa. Więcej na: Volkswagen Polo 1,2 TSI - porządny, młodszy brat - auto-strefa.pl
  10. Stereotyp Skody w Polsce nie jest chwalebny. Trochę tego hejtu nie rozumiem, aczkolwiek za każdym razem, gdy jeżdżę "kurą" nadal nie doszukuje się czegoś złego. Owszem są minusy, bo Skoda idealna nie jest, ale dowód dobrego auta macie poniżej. Więcej na: Skoda Octavia Kombi 2.0 TDI 4x4 - nieprawda, że nudna - auto-strefa.pl Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 150 KM 4×4 dane techniczne: Silnik: diesel Common Rail Liczba cylindrów: 4 Objętość skokowa: 1968 cm3 Moc maksymalna: 150 KM przy 3500-4000 obr./min Max. moment obrotowy: 320 Nm przy 1750-3000 obr./min. Skrzynia biegów: 6 biegów, manualna Typ napędu: Na obie osie Masa własna: 1392 kg Długość: 4659 mm Szerokość: 1814 mm Wysokość: 1465 mm Rozstaw osi: 2686 mm Pojemność bagażnika: 610 l / 1740 l Osiągi: 0-100 km/h: 8,7 s Prędkość maksymalna: 213 km/h Zużycie paliwa (średnie test): 5,6 l/100km Pojemność zbiornika paliwa: 50 l Cena testowanego egzemplarza: 130 700 złotych
  11. autostrefa

    Mini Cooper S

    Prawie 200 KM w aucie wielkości przerośniętego gokarta wpływa na psychikę dosyć pobudzająco. Tak samo było ze mną, gdy dostałem wiadomość, że przyjedzie jeździć mi Mini Cooperem S. Czułem się jak 5-latek na wieść o św. Mikołaju. Więcej na: Mini Cooper S - gdy gokart to za mało - auto-strefa.pl
  12. autostrefa

    Infiniti Q50 2.0 T AT

    Infiniti Q50 2.0 T AT Mając na myśli sedana klasy Premium, pierwsze co człowiek myśli to o Audi, Mercedesie lub BMW. A przecież są jeszcze inne kraje niż Niemcy. Bardzo dobrą alternatywą dla takiego myślenia jest kierunek azjatycki i przykładowo Infiniti z modelem Q50! Więcej na: http://auto-strefa.pl/testy/samochody-nowe/2871-infiniti-q50-20-t-at-jak-wykiwa-niemcy
  13. Isuzu D-MAX to o dziwo jeden z najmniejszych modeli tej marki. Nie sądziłem, że kiedyś ze swoim Prawo Jazdy kategorii B uda mi się usiąść za kierownicą tego azjatyckiego producenta. Życie bywa przewrotnym i taka możliwość się pojawiła. Z przyjemnością zasiadłem to podróży tym KingKongiem. Więcej na: Isuzu D-Max 2.5D Twin-Turbo - KinKong z Azji - auto-strefa.pl
  14. autostrefa

    Mercedes Citan 110 CDi Mixto

    Mercedes od zawsze robił auta użytkowe, więc tak już zostanie. Citan sprzedawany jest w takiej specyfikacji, a nie w osobowej jak Kangoo, a z dostawczakami zawsze było najwięcej klonów.
  15. Rynek samochodów dostawczych rozwija się w niesamowicie szybkim tempie. W ostatnich latach także i Ford postanowił zaangażować się nieco mocniej w tej klasie poprzez gruntowne odświeżenie gamy modelowej Tourneo. Czy najnowszy model Tourneo Connect ma w sobie więcej cech klasycznej furgonetki, czy może bliżej mu charakterem do bardziej osobowego vana. Więcej na Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCI - to już nie dostawczak - auto-strefa.pl
×