Skocz do zawartości

anakaonda

forumowicz
  • Zawartość

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. anakaonda

    Renault Laguna Coupe 3.0 dCi - Estetyka i pomysł

    ale to reanult. C co mają teraz renówke lagunę wiedzą co to sa problemy. Większość NIE PRzECHODZI pierwszego badania technicznego (po 3 latach od produkcji). Gratulacje dla elektrycznego hamulca ręcznego i innych rozwiązań a markach francuskich =)
  2. anakaonda

    Cabriolet??

    Kolego nalezy wyróznić dwa rodzaje cabrioletów: * hardtop - z "twardym dachem - w kolorze nadwozia typu PEGUEOT 206cc, 207cc, 307cc , Renault itd. * z miękkim dachem z rożnych materiałów dachy twarde są cięższe, zajmują więcej miejsca w bagażniku i dłużej się rozkładają (kilak sekund dłużej). Są za to bardziej "szczelne", w zimie jeździsz jak zwykłym sedanem, i są bardziej odporne na głupotę potencjalnych wandali. Jeśli chodzi o przeziębienie to mówi to mówi to chyba osoba która nigdy nie jechała cabrio. Szyba czołowa i boczne są tak zestawione że musisz podnieść głowę ponad szybę żeby poczuć wiatr we włosach - chyba że masz z +185cm wzrostu. Zapomniałem dodać że cabrio ma swoją własną konstrukcję podwozia dla poprawy sztywności pojazdu przez co wzrasta jego masa. =)
  3. anakaonda

    Audi 4000 Tuning 2.0

    hehe ten spojler tylni ROX =) a do tego samochodu pasuje jakiś murzyn z łańcuchem złotym
  4. anakaonda

    Toyota Celica

    ciekawe jak on "wyczuwa" przód przy parkowaniu =)
  5. anakaonda

    Audi RS6 MFK

    RS6 poprawiać to tylko z głową - i to się udało =) piękna =)
  6. anakaonda

    Opel Vectra B 3.0

    fabrycznie 2.6 V6 nie miały przypadkiem 170 KM? Biorąc pod uwagę silnik 3.0 w tej budzie to wynik 230 KM jest chyba bez chip tuningu. Po tuningu mało podatne na podwyższanie mocy silniki vectry B 2.0DTI z 105 na 140 kręcą. przy 3.0 wynik 232 KM jest godny uwagi ale nie maksymalne =)
  7. anakaonda

    Opel Corsa B - 3 litrowe V6 pod maską! Istny potwór!

    jestem pod wrażeniem =) brawa za ten wyczyn
  8. anakaonda

    Kierunkowskazy

    chyba miałeś na myśli 5 W =) 35 Watów to mają np. Xenony i nnne H1, H4,H7.... zasada jest prosta: * Biała kopułka żarówki kierunkowskazu a reflektor lampy kierunkowskazu pomarańczowy * pomarańczowa kopułka żarówki kierunkowskazu a reflektor lampy kierunkowskazu bezbarwny - lampy typu "LEXUS" jeśli kierunek będzie świecił na pomarańczowo to przy każdej stłuczce policjant uzna Cię najłagodniej jako współwinny a najpewniej jako sprawca kolizji. badanie techniczne też w plecy - chyba że auto jest zabytkowe czyli ma określony wiek i model nie jest w produkcji od iluś lat (nie pamiętam dokładnie ile więc nie będę wprowadzał w błąd) + żółte tablice -> ale czy taki pojazd robi badanie techniczne i co ile lat?
  9. anakaonda

    i kto tu ma pierwszeństwo;/

    najpierw przejeżdża pojazd A, potem razem D i C a na końcu B =)
  10. anakaonda

    pytania początkującego

    nie ma w tej kwestii w ogóle co myśleć. Kierowca nie ma prawa wjechać za sygnalizator przy zielonym świetle (lub bez sygnalizatora) jeśli na skrzyżowaniu stoją pojazdy i nie uda mu się zjechać ze skrzyżowania bez utrudniania ruchu. Kierowcy tramwajów traktuj jak zwykłych kierowców pojazdów (oczywiście są dużo więksi i niebezpieczni =( ale oni tak samo nie moga wjechać za sygnalizacją i nawet w ogóle na rondo jeśli znajdują się tam pojazdy
  11. anakaonda

    Prawo Jazdy kat C

    Prawko na C około 2000 zł. Egzamin 200 zł. Ja się załapałem jeszcze na kurs na przewóz rzeczy za 700 zł - same wykłady, nie pamiętam ile godzin ale mało z 30 =) Do tego psychotesty około 100zł Od września 2009 nie ma już kuru na przewóz rzeczy tylko cała kwalifikacja 260 h - w tym teoria i jazda po torze (maty poślizgowe itd.) - kolejny jeden wielki bubel ustawowy. W przypadku maty poślizgowej dla kategorii D jest możliwość jazdy Busem sprinterem - jest to przecież autobus =)
  12. anakaonda

    Wielki problem z lampami amerykańskimi

    ta sama sytuacja co montaż instalacji gazowej w garażu sąsiada - czyli mnóstwo problemów i chodzenia po urzedach. Wiadomo że musisz mieć badanie techniczne. Obowiązkiem każdego diagnosty na stacji kontroli pojazdów jest udzielenie Ci informacji dotyczącej warunków technicznych pojazdu które musi spełnić aby przeszedł badanie. Jeśli przeróbkę robi firma to musi mieć odpowiednie świadectwo - tak samo jak w przypadku firm zakładających LPG. A tak na marginesie. W nowszych BMW tez świeci z boku lampa przednia na pomarańczowo. Co w takim przypadku? Dlaczego to przechodzi badanie?
  13. inaczej hamuje auto o masie 1000kg a inaczej 1500 kg. Tak samo inaczej na oponach szerokości 215mm a inaczej na 175mm, Różne nawierzchnie itd... jest to bardzo duże pole do popisu i powinieneś wiedzieć dokładnie na jakiej podstawie policjant to wyliczył. Nie może sobie przyjąć od tak sobie. Być może mu się nie chce podstawiac po kolei wszystkich wskaxników i daje sporo zawyżony wynik
  14. kolego. Ponieważ Polska to zacofany kraj dopiero od KWIETNIA 2009 koncern Mazda oficjalnie działa w Polsce i pod jego szyldem moga pracować ASO Mazdy. Wszystkie serwisy mazdy przed kwietniem 2009 były "warsztatem mazdy" bez autoryzacji. Co do mazdy 6 jeśli dobrze pamiętam miała 5 akcji serwisowych - w tym jedna dotyczyła poprawy przeciwkorozyjnej nadkoli. Mazdy 6 po lifcie (rozpoznasz je po trzecim świetle STOP w bagażniku tylnym) - przed 2005 miały 3 światło stop na tylnym podszybiu. ogólnie ktoś kto sprowadził mazdę 6 w latach 2002-2005 mógł nie mieć modelu po akcji serwisowej za granicą - radzę zwrócić na to uwagę. Co do samego modelu ostatnio w testach bezawaryjności zajął pierwsze miejsce w autach z wiekiem 5-6 i 7-8 lat. Za tą cenę co chcesz przeznaczyć spokojnie kupisz mazdę 6 w dobrym stanie lub STARSZE kilka lat Audi A4. Co do reszty aut które podałeś to 1,9 TDI polecany silnik (ale ten na pompo wtryskiwaczach!)
  15. odradzam OPLE diesle z lat 1996-2002. Ople benzynowe + LPG jak najbardziej bierz =) co do innych założeń to oczywiście bierz japońce - mazda 626, nissan primera/almera, toyota corolla/camry, honda civic/accord. Kwestia gustu i zasobności portfela do tych 10 tys
×