Użytkownik: Hasło:
Strona główna Darmowa Rejestracja Zaloguj Szukaj
FAQ Regulamin

rss feed Forum Samochodowe » Samochody osobowe » Chcę kupić lub kupiłem/-am samochód
Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc w wyborze
Autor Wiadomość
piotrmedrygal

Twój pojazd: brak
  Wysłany: 2008-06-06, 12:37   Pomoc w wyborze

Witam. Bardzo prosze o pomoc w wyborze autka. Jestem studentem zależy mi na samochodzie który ma słuzyc do dojazdu na uczelnie. Autko chce kupic do 10 tys zł. Wybór wacha sie obcenie miedzy:
-VW Polo 97r. 170tys przejechane(raczej nie kręcony licznik), (bardzo dobry stan techniczny), klimatyzacja, elektryczne szyby, silnik 1,4 benzyna, 60KM. (pali jak na 60KM dużo, tzn nie wiem dokładnie ile ten egzemplarz, ale patrzyłem na necie na rankingi spalania to ludzie piszą ze potrafi to zjeśc nawet 10litrów w miescie), 10300zł, jak to VW raczej niezawodne<-- autko od dalszego znajomego
-daewoo lanos, od znajomego który prowadzi komis samochodowy (wiec nie przekrecane jak to w komisach bywa, i nie narzucona marża), sedan, 2001rok, (podobno niecałe 90tys km), bez klimy, za to instalacja gazowa, silnik 1,6 16V 106KM, 10000zł, ... czesci w cenie podobnej jak do VW, dużo taniej wyjdzie mnie jazda (gaz), oczywiście jak to koreańce gorsze wykończenie, większa awaryjnośc, brak klimy
-honda Civic (nie mam upatrzonego modelu)- auto do poszukiwań, tej cenie idzie znaleźc cos z klima, nie opłaca sie raczej instalacja gazowa bo auto 90KM spali mniej niz Polo 60KM. Autka raczej niezawodne, czesci drozsze niz w w/w modelach. Lecz znaleźc dobry egzemplarz bedzie na pewno trudno (zazwyczaj mlodzi tym jezdża; raczej ludzie nie pozbywaja sie civica ktory sie dobrze sprawuje).